Е220 95год,да ми дадете съвет
Започната от iv4eff, 16 фев 2009 - 17:32:00
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 февруари 2009 - 17:32
Така изкочи сега за продаване този мерцедес,обаче е с метанова уредба и питах човека който е продава и каза че можи да ми е свали и без нея да е продаде.
Въпроса ми е дали да е махне и аз после да си сложа обикновенна газова уредба(нова) или ако мога да намеря на подходяща цена газов инжекцион,но дочух тук таме че ,газовия инжекцион имал проблем понякога с компютара и не се вързват.
Аз доста сигурно ва обърках......... просто нз с кой да се консултирам и викам тука ще си дадете мнението защото се пак карате НАЙ ДОБРАТА кола голяма мечта ми е да си е зема ! И ще си я зема де
БЛагодаря предварително
Въпроса ми е дали да е махне и аз после да си сложа обикновенна газова уредба(нова) или ако мога да намеря на подходяща цена газов инжекцион,но дочух тук таме че ,газовия инжекцион имал проблем понякога с компютара и не се вързват.
Аз доста сигурно ва обърках......... просто нз с кой да се консултирам и викам тука ще си дадете мнението защото се пак карате НАЙ ДОБРАТА кола голяма мечта ми е да си е зема ! И ще си я зема де
БЛагодаря предварително
#2
Публикувано 16 февруари 2009 - 18:03
Ако си работи и върви добре на метан, няма смисъл да махаш уредбата.
#3
Публикувано 16 февруари 2009 - 18:03
Ся да ти викна нещо,ама слушаш ли ма,хубу ма слушай, ама слушаш ли ма? Кола със вече сложена газова уредба не си вземай никога!!!Повече нищо няма да кажа.Сега сигурно и други колеги ще се изкажат,но аз ти казвам,ма хубаво ме чуй:-НЕ СИ КУПУВАЙ КОЛА КАРАНА НА ГАЗ,особено пълен инжекцион! Отделно от темата мое мнение,че само карбуратора приема благосклонно и с малко повреди газта.Успех!Така изкочи сега за продаване този мерцедес,обаче е с метанова уредба и питах човека който е продава и каза че можи да ми е свали и без нея да е продаде.
Въпроса ми е дали да е махне и аз после да си сложа обикновенна газова уредба(нова) или ако мога да намеря на подходяща цена газов инжекцион,но дочух тук таме че ,газовия инжекцион имал проблем понякога с компютара и не се вързват.
Аз доста сигурно ва обърках......... просто нз с кой да се консултирам и викам тука ще си дадете мнението защото се пак карате НАЙ ДОБРАТА кола голяма мечта ми е да си е зема ! И ще си я зема де
БЛагодаря предварително
#4
Публикувано 16 февруари 2009 - 19:49
Понеже и аз доскоро бях с подобна дилема - направи си сметка колко километра изминаваш, ако си купиш газова урудба за колко време ще я "избиеш" и струва ли си инвестицията. В моя случай- на грубо 1800-2000 км на месец - предпочетох дизел, излиза малко по-скъпо кото разход на гориво, но другия, непредвидения разход, знае ли човек ?
А иначе колегата е прав - по-добре, ако ще си слагаш газ-вземи си кола, която не е карана до сега на газ!
А иначе колегата е прав - по-добре, ако ще си слагаш газ-вземи си кола, която не е карана до сега на газ!
#5
Публикувано 16 февруари 2009 - 19:56
добре разбрах да не си купувам кола която е карана на ГАЗ.НО Това купе е с метан, и нали сега малко е поскъпнал метана,просто не съм в момента в БГ и незнам нищо, гледам снимки на Купета и казвам на сестрами с приятеля и да отидат да е видят на място и да е закаат на сервиз за осбтоен преглед и ако е добре ще им пратя парите веднага да е земат.
А като вървене на МЕТАН и на ГАЗ (окновенна уредба) и разход.... какво ще ми кажете.
Значи предполагам че няма много да си е карам защотото имам МОТОР за лятото и над вечер да се излиза с колата поради намалянето на задръстването във ВАРНА !
А като вървене на МЕТАН и на ГАЗ (окновенна уредба) и разход.... какво ще ми кажете.
Значи предполагам че няма много да си е карам защотото имам МОТОР за лятото и над вечер да се излиза с колата поради намалянето на задръстването във ВАРНА !
#6
Публикувано 16 февруари 2009 - 20:00
Послушай колегата горе, че даже и мене !!
подкараш ли я веднъж на ГАЗ, бензина ще го ползваш само да стигнеш до газостанцията....
подкараш ли я веднъж на ГАЗ, бензина ще го ползваш само да стигнеш до газостанцията....
#7
Публикувано 16 февруари 2009 - 20:28
хмммм Добре Разбрах за ГАЗТа че ако сложа газ винаги ще карам с нея 0к>
А за МЕТАН какво ще ми кажете ,защоото сега това купе е с метан ,по добре ли е . за разход
Пък за вървене съм сигурен че много ще се спъне .НО аз няма да се гоня Земам е за ВОзия и за Здрвина! неми трябва бегачка.
АКо бегачка КОРАДО g60 .. и толкоз :П
А за МЕТАН какво ще ми кажете ,защоото сега това купе е с метан ,по добре ли е . за разход
Пък за вървене съм сигурен че много ще се спъне .НО аз няма да се гоня Земам е за ВОзия и за Здрвина! неми трябва бегачка.
АКо бегачка КОРАДО g60 .. и толкоз :П
#8
Публикувано 16 февруари 2009 - 21:14
Виж, ако ти е комфортно да караш 100-150 кила бутилка в багажника с налягане 150-200 атмосфери, давай.
Освен това загубите на мощност при метана почват от 15% нагоре. Купе с 200кг+ на теглото и 20% минус на мощността, вече не е същото. Сигурно сега собсвениците на метанови уредби ще скочат как не е вярно и колко е евтино...
Ако е с метанов инжекцион и много ти допада, я взимай.
Ако е с обикновена метанова, моя съвет е да я продадеш и да си сложиш LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
Освен това загубите на мощност при метана почват от 15% нагоре. Купе с 200кг+ на теглото и 20% минус на мощността, вече не е същото. Сигурно сега собсвениците на метанови уредби ще скочат как не е вярно и колко е евтино...
Ако е с метанов инжекцион и много ти допада, я взимай.
Ако е с обикновена метанова, моя съвет е да я продадеш и да си сложиш LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
#9
Публикувано 16 февруари 2009 - 21:31
SubSonic.
да ми обясниш по просто з -->> LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
Защото наистина неразбирам нищо.Пък аз изрищно питах продавачаи той ми каза ако неискаш МеТан УРедбата ще е махна няма проблеми.
И да ми кажиш оринтировачи цени за тез 2 вида --"""LPG уредба "" и ""ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
"""
да ми обясниш по просто з -->> LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
Защото наистина неразбирам нищо.Пък аз изрищно питах продавачаи той ми каза ако неискаш МеТан УРедбата ще е махна няма проблеми.
И да ми кажиш оринтировачи цени за тез 2 вида --"""LPG уредба "" и ""ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
"""
#10
Публикувано 16 февруари 2009 - 21:55
SubSonic.
да ми обясниш по просто з -->> LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
Защото наистина неразбирам нищо.Пък аз изрищно питах продавачаи той ми каза ако неискаш МеТан УРедбата ще е махна няма проблеми.
И да ми кажиш оринтировачи цени за тез 2 вида --"""LPG уредба "" и ""ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
"""
Виж сега, той едва ли ще ти направи голяма отстъпка въобще, ако не вземеш метановата уредба.
По-добре я вземи с уредбата. Ако е с метанов инжекцион и върви добре, и ти харесва - запази си уредбата.
Ако е обикновена метанова уредба със смесител - пак я вземи, но по-добре продай уредбата и си вземи газов инжекцион.
Новите метанови уредби тръгват от 700-800 лв. нагоре, новите газови уредби от 400 лв. нагоре.
Ламбда контрол с вграден емулатор за ламбда сондата е от 150 до 400лв. Емулатора за дюзи примерно 150лв. Ориентировъзно такива са цените.
Свържи се с тези хора: http://www.runel-tech.com/ предлагат такива джаджи и са доста отзивчиви. Иначе можеш да търсиш и БРЦ, Ловато, и т.н. емулатори и ламбда котрол системи.
Инжекционите за газ тръгват от около 1200-1300лв.
Само за сравнение, загубите заради по-ниската калоричност при газта са 4-5%, а при метана 10-15%. Бутилката за газ 80л. /вместимост 60л./ примерно тежи 40кг, за метан за аналогичен пробег ще е към 200кг и ще са няколко бутилки. Метанът е с доста високо октаново число />110/ и е добре да ползваш Тайминг аванс процесор, за да подобриш горенето, иначе ще подава искрата твърде рано и метанът ще доизгаря в изходящия колектор, правейки по-ниско налягане в цилинъра. И няма да върви.
На газ ти излиза грубо 2 пъти по-евтино да караш, отколкото на бензин. На метан е грубо два пъти по-евтино от газта.
При обикновена газова, поставена кадърно ще имаш 10-15% загуби на макс. мощност. При кадърно поставена метанова, поне 20-25%, но с доста увеличено тегло.
#11
Публикувано 16 февруари 2009 - 21:56
SubSonic.
да ми обясниш по просто з -->> LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
Защото наистина неразбирам нищо.Пък аз изрищно питах продавачаи той ми каза ако неискаш МеТан УРедбата ще е махна няма проблеми.
И да ми кажиш оринтировачи цени за тез 2 вида --"""LPG уредба "" и ""ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
"""
Метана го забрави : умрела работа , а и тоя баласт в багажника така променя окачването, че нищо не остава от усещането MERCEDES-BENZ . Газов инжекцион ; мезду 1100лв. и 2000 лв.
The Gods Made Heavy Metal
#12
Публикувано 16 февруари 2009 - 22:12
Благодаря за ичерпателния отговор.Консултираха ме да отида за диагностика в сериза на ПЕТКО, да ми дадете телефон и адрес.
Сега ще кача и няколко снимки но не се вижда цялостно....просто0 такива имам
1. http://www.picvalley.../2059124507.JPG
2. http://www.picvalley.../2114261482.JPG
3. http://www.picvalley.../1397385955.JPG
4. http://www.picvalley.../1369492193.JPG
Я да видя сига какви коментари ще има , Аз специално точно това търсех,единственото дет няма е ,задни ЕЛ. прозорци
Сега ще кача и няколко снимки но не се вижда цялостно....просто0 такива имам
1. http://www.picvalley.../2059124507.JPG
2. http://www.picvalley.../2114261482.JPG
3. http://www.picvalley.../1397385955.JPG
4. http://www.picvalley.../1369492193.JPG
Я да видя сига какви коментари ще има , Аз специално точно това търсех,единственото дет няма е ,задни ЕЛ. прозорци
#13
Публикувано 18 февруари 2009 - 12:26
И аз съм с газ /пропан-бутан/ ,но и моя съвет е да не я взимаш!!!!кола вече с газово и особенно метан имай предвид че е карана много!!!
Те за това слагат метан>караш много и евтино и като почнат проблемите колата се продава.Виждам че си от Варна и ако решиш си вземи
кола без газ а аз ще те заведа там където поставиха моя газ инжекцион на пропан бутан.Системата е италянска с българси софтуер.Има три вида настройки на софтуера>икономичен,нормален и спорт.Цената когато я слагах моята беше 1350 като на всички други места из Варна ми обявяваха цени между 1500-2300.Доволен съм много и вече 40 хил.км. всичко е ок.Разлика във вървенето за мен няма.Гори ми колкото на бензин и парите съм ги избил отдавна.Има 1год. гаранция и безплатно ти настройват софта ако нещо не ти харвесва.Аз нямам далавера от това че ще те заведа при тях.Въпроса е ти да си доволен и да не даваш още много пари покрай газовото.Ако на таз метановата ти казват че е на малко километри много невярвай.Километража се сваля много лесно и можеш на ръка да си направиш километрите на колкото решиш.Успех!
А колко казваш ти искат за колата?
Те за това слагат метан>караш много и евтино и като почнат проблемите колата се продава.Виждам че си от Варна и ако решиш си вземи
кола без газ а аз ще те заведа там където поставиха моя газ инжекцион на пропан бутан.Системата е италянска с българси софтуер.Има три вида настройки на софтуера>икономичен,нормален и спорт.Цената когато я слагах моята беше 1350 като на всички други места из Варна ми обявяваха цени между 1500-2300.Доволен съм много и вече 40 хил.км. всичко е ок.Разлика във вървенето за мен няма.Гори ми колкото на бензин и парите съм ги избил отдавна.Има 1год. гаранция и безплатно ти настройват софта ако нещо не ти харвесва.Аз нямам далавера от това че ще те заведа при тях.Въпроса е ти да си доволен и да не даваш още много пари покрай газовото.Ако на таз метановата ти казват че е на малко километри много невярвай.Километража се сваля много лесно и можеш на ръка да си направиш километрите на колкото решиш.Успех!
А колко казваш ти искат за колата?
S 124 200 TE 16
#14
Публикувано 18 февруари 2009 - 14:44
ехххх Почвам вече да се отекчавам все .. на камак май ми върви.Така цената на колата "6", утре ще е карат в сервиз и ще и праят пълна диагностика,нама ли да ми кажат доста неща за нея когати отида там.Пък и едно такоз чуство имам като говорих със собственика и не само аз говових и изглежда честен и откровен, съгласи се сичко -Сервиз да е видят ,ще зема транзитни номера за 3 дни да е закарам защото е на 15 км от софия ,нз просто му доверчивам съм пък и на, нализнайте сичко и опира и до парата знам , че е по -хубаво без газ кола да се купува нормално е това, ама на на 22 год. съм и сега в момента работя извън БГ зада си купя ТОВА ПРОКЛЕТО ""КУПЕ""" като... Сън ми е като се прибера . и да се кача на "мойта Кола" нали ме разбирате.... не Мамини татини синчета
ммммммм нз какво друго да кажа ... ако има нещо посъвтвайте ме че доста е сигурно след сервиза утре да пращам парите !!
Благодаря
ммммммм нз какво друго да кажа ... ако има нещо посъвтвайте ме че доста е сигурно след сервиза утре да пращам парите !!
Благодаря
#15
Публикувано 18 февруари 2009 - 18:04
Може някой колега от София да помогне и той да я погледне.С питане далеч се стига!
S 124 200 TE 16
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни