SubSonic.
да ми обясниш по просто з -->> LPG уредба - по възможност инжекцион.
Ако не уредба с ламбда контрол, ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
Защото наистина неразбирам нищо.Пък аз изрищно питах продавачаи той ми каза ако неискаш МеТан УРедбата ще е махна няма проблеми.
И да ми кажиш оринтировачи цени за тез 2 вида --"""LPG уредба "" и ""ламбда емулатор и емулатор за дюзи.
"""
Виж сега, той едва ли ще ти направи голяма отстъпка въобще, ако не вземеш метановата уредба.
По-добре я вземи с уредбата. Ако е с метанов инжекцион и върви добре, и ти харесва - запази си уредбата.
Ако е обикновена метанова уредба със смесител - пак я вземи, но по-добре продай уредбата и си вземи газов инжекцион.
Новите метанови уредби тръгват от 700-800 лв. нагоре, новите газови уредби от 400 лв. нагоре.
Ламбда контрол с вграден емулатор за ламбда сондата е от 150 до 400лв. Емулатора за дюзи примерно 150лв. Ориентировъзно такива са цените.
Свържи се с тези хора:
http://www.runel-tech.com/ предлагат такива джаджи и са доста отзивчиви. Иначе можеш да търсиш и БРЦ, Ловато, и т.н. емулатори и ламбда котрол системи.
Инжекционите за газ тръгват от около 1200-1300лв.
Само за сравнение, загубите заради по-ниската калоричност при газта са 4-5%, а при метана 10-15%. Бутилката за газ 80л. /вместимост 60л./ примерно тежи 40кг, за метан за аналогичен пробег ще е към 200кг и ще са няколко бутилки. Метанът е с доста високо октаново число />110/ и е добре да ползваш Тайминг аванс процесор, за да подобриш горенето, иначе ще подава искрата твърде рано и метанът ще доизгаря в изходящия колектор, правейки по-ниско налягане в цилинъра. И няма да върви.
На газ ти излиза грубо 2 пъти по-евтино да караш, отколкото на бензин. На метан е грубо два пъти по-евтино от газта.
При обикновена газова, поставена кадърно ще имаш 10-15% загуби на макс. мощност. При кадърно поставена метанова, поне 20-25%, но с доста увеличено тегло.