Хидравлика А класа
Започната от ilonka, 16 фев 2009 - 13:30:13
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 февруари 2009 - 13:30
Здравейте,
моля някой да даде акъл. Изведнъж хидравликата спря да работи. Волана е доста тежък. Моля, за съвет какво мога да направя и към кого да се обърна. Става дума за А160.
моля някой да даде акъл. Изведнъж хидравликата спря да работи. Волана е доста тежък. Моля, за съвет какво мога да направя и към кого да се обърна. Става дума за А160.
#2
Публикувано 16 февруари 2009 - 14:22
http://www.aclassinf...k/mypage.49.htm
Това е теория по въпроса. Но ако се вярва на аватара,че притежателя му е от по-нежната половина на човечеството, най добре е да ползваш помощта на сервиз. Най малкото, което можеш да направиш е да провериш нивото на хидравличната течност..
....И добре дошла в този прекрасен форум...
Това е теория по въпроса. Но ако се вярва на аватара,че притежателя му е от по-нежната половина на човечеството, най добре е да ползваш помощта на сервиз. Най малкото, което можеш да направиш е да провериш нивото на хидравличната течност..
....И добре дошла в този прекрасен форум...
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка
Мерседес Йелинек
#3
Публикувано 16 февруари 2009 - 17:58
Привет колежке. Сервиз и трябва и най-вероятно да е заминала помпата на хидравликата. Една от детските болести на А класата!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#4
Публикувано 25 май 2011 - 11:57
Здравейте имам проблем с хидравликата на А класа.Изведнъж отказа и волана едва се върти. Какъв може да е проблема? Казаха ми да долея течност...
#5
Публикувано 25 май 2011 - 19:05
Здравейте имам проблем с хидравликата на А класа.Изведнъж отказа и волана едва се върти. Какъв може да е проблема? Казаха ми да долея течност...
Колега тия дни в Бургас беше ли дъждовно? Локви целил си? Както по-назад е споменато,най вероятно помпата се е бъгясала. Обаче!
Ако случайно проработи...сваляне,отваряне на капака на елетрониката-почистване,почистване на уплътнението и нанасяне на подходящ силикон. С времето пропускат и им горят някой елементи. Не го ли направиш,скоро ще спре окончателно!
За всеки случай,повдигни кората в краката на пасажера и търси голям оранжев бушон.Провери него и всичките му големи другарчета.
Помпата се намира ниско в коша от страната на казанчето за водата на чистачките.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 30 май 2011 - 19:05
Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
#7
Публикувано 26 юни 2011 - 11:05
колега ас съм поставил 2 релета по 40а и засега няма проблем
#8
Публикувано 27 август 2011 - 22:32
Колеги да питам и аз. При пълен ляв/десен хидравликата чезне. Гася, паля и всичко е тип топ докато пак навия волана. В казанчето от време на време пяна и някое друго по-голямо балонче. Теч не се вижда от никъде и мокро няма на паважа. Идеи ?
#9
Публикувано 27 август 2011 - 23:55
И моята нещо се бе втвърдила преди време, не можех да въртя волана, не помня какво ми оправяха, но защо ми се върти в съзнанието нещо като жило?Колеги да питам и аз. При пълен ляв/десен хидравликата чезне. Гася, паля и всичко е тип топ докато пак навия волана. В казанчето от време на време пяна и някое друго по-голямо балонче. Теч не се вижда от никъде и мокро няма на паважа. Идеи ?
Може и да греша, ако е така, игнорирай ми мнението, то какво ли не ми е сменяно на мен, вече почнах да забравям..
#10
Публикувано 28 август 2011 - 10:29
колежке освен по колата
и по теб ли сменят части
от къде ги намират
и по теб ли сменят части
от къде ги намират
#11
Публикувано 28 август 2011 - 15:45
хах, сега видях, че както съм го написала излиза,че си прав..говорех за колата де..
по мен още нищо не е сменяно...ама има време..
#12
Публикувано 12 септември 2011 - 13:30
[quote name='200D' timestamp='1306775132' post='231807']
Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
[/quo
И мойта тати я направи така и не е мръднала, но за съжаляние от 2 дни си имам друго проблемче .... прокапами дизеловата помпа и сега си мъкна косите вкъщи.........
Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
[/quo
И мойта тати я направи така и не е мръднала, но за съжаляние от 2 дни си имам друго проблемче .... прокапами дизеловата помпа и сега си мъкна косите вкъщи.........
#13
Публикувано 16 октомври 2011 - 22:20
Електронният блок за управление на помпата е изгорял. Заменя се с обикновенно реле 60-70 А и си готов.
В оригиналната платка има сензор за налягането, който предпазва електромотора от изгаряне.
Електрониката е поместена в корпуса на самата помпа. Залепена е здраво за корпуса за да се охлажда. Пласмасовия капак с гумичка против влага не осигурява 100% защита и това е най-честата причина да изгаря електрониката на помпата, която е разположена доста ниско.
В оригиналната платка има сензор за налягането, който предпазва електромотора от изгаряне.
Електрониката е поместена в корпуса на самата помпа. Залепена е здраво за корпуса за да се охлажда. Пласмасовия капак с гумичка против влага не осигурява 100% защита и това е най-честата причина да изгаря електрониката на помпата, която е разположена доста ниско.
#14
Публикувано 01 октомври 2018 - 13:19
Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
Здравей, темата е малко старичка, но се надявам ако можеш да ми дадеш идея точно как се свързва това реле, че на майка А класата й се бъгва и искам да го направя така.
#15
Публикувано 01 октомври 2018 - 20:40
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни