Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Тресе на презен ходЕ200 16V 136


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#16 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 27 May 2009 - 17:05

Сменихме свещите на 3-ти и 4=ти цилиндър и после пак на осцилоскопа - няма промяна. Някой знае ли какво означават пиковете "надолу" в графиката на осцилоскопа?


Ето горе долу как изглеждат графиките на индуктивно и на капацитивно запалване. Индуктивното (бобина) е долното.

http://www.gill.co.u.../4_CDIvsIIS.asp

Когато искрата "прескочи" за части от секундата голямо количество електрони минават в една посока. Заради движението им, в следствие имаш самоиндукция, която индуцира обратно напрежение - вероятно долната част на отскока. Мисля че е нормално.
Ако някой цилиндър се различава от другите, това може да се дължи на разлика в съпротивлението на кабелите. Премери всички кабели. Да не би някой да е сменян и да е с рзлично съпротивление. Или примeрно да е напукан и повреден.

http://www.chevyhipe...s/photo_07.html
  • 0

#17 valeri4444

valeri4444

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Posts:
  • Автомобил:
    E200 elegans, 1996g. o4ilarka

Posted 27 May 2009 - 17:26

В петък с един приятел оглеждахме една 124-ка е200, вентилираната 136 коня. Купе и окачване - здраво, салон - запазен, но на празен ход не работи гладко. Качихме я на елкон, осцилоскопа показа пикове надолу на 1-ви и 4-ти цилиндър.
Майстора вика "Сменяй бонина и карай смело!" :drift1:
В момента още мислим за колата и реших да попитам за съвет - колко струва бобина на М111 и ако е в бобината проблема защо 2 и 3-ти цилиндър са ок?

Наистина сменяй бубибата и нямаш грижи, във Варна са по 90-96лв. новата.
  • 0

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 28 May 2009 - 13:51

Според мен има проблем с електронния дросел, който регулира и празния ход.

Само с бобина няма да се оправи...
  • 0

#19 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
Garage View Garage

Posted 28 May 2009 - 16:45

Добре че разбрах къде са бобините.Аз моя дросел го чистих,но след това оборотите се вдигат пропорционално и с повишаването на температурата на двигателя.При нормално загрял са някъде към 1100 оборота.Още се чудя зщо е така.Иначе преди почистването и на мен ми тресеше на празен ход и нямаше обороти,направо гаснеше.Сега пък са високи. :dontknow:
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#20 japjap

japjap

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Posts:

Posted 17 September 2009 - 00:35

с тоя проблем се боря кажи речи от как я имамм колата. до момента съм сменил: бубините (бош са по 180 нови - представляват нещо като пирамиди под колекторите са),кабелите , свещите вече н брой пути. диагностика около 20 пъти. На ензин по-леко , на газ направо зловещо. При загрял мотор само го прави и то не винаги. колебае оборотите с по 100 нагоре, надолу сещай се на директна на светофар какво се случва ... постоянно се опитва да побутне предния :) проблема и до ден днешен е налице . последно забелязах, че в момента н апретрисане ако включа климатроника заспива ... нямам идея
  • 0

#21 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 29 September 2009 - 20:01

Здравейте,значи и аз имам си проблемчета с оборотите и моя двигател е 200Е-16.Проблема струва по принцип около 1100-1400лв зависи от марката и е от дроселовата клапа или по точно от елекрониката.По принцип казват че няма оправяне ама аз съм сигурен че някои който разбира от елекроника и компютри може да го оправи.Аз си купих спрей който е специален за почистване на карбуратори и дроселови клапи и след почистването ми качи около 600 оборота в повече.Понеже при мен от предния собсвеник малко е побългарено и е направено с обикновенно болче и 2 гайки за да може да стои в определено положение но незнам оригинално как е.Като свалите пласмасовото капаче на дросела ще видите в долната част че има зъбно колелце и зъбен гребен които са зацепени и зависимост от положението на зъбния гребен се променят оборотите на празен ход аз от там си свалих оборотите.При мен колата като е топла държи 900-1000 а като е студена 500-600 и понеже бях решил на топло да ги на правя 700-800 обаче като истина и тръгнах да я паля гаснеше не можеше да държи и 500 оборота и затова ги вдигнах както си бяха.
  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 September 2009 - 22:07

Здравейте,значи и аз имам си проблемчета с оборотите и моя двигател е 200Е-16.Проблема струва по принцип около 1100-1400лв зависи от марката и е от дроселовата клапа или по точно от елекрониката.По принцип казват че няма оправяне ама аз съм сигурен че някои който разбира от елекроника и компютри може да го оправи.Аз си купих спрей който е специален за почистване на карбуратори и дроселови клапи и след почистването ми качи около 600 оборота в повече.Понеже при мен от предния собсвеник малко е побългарено и е направено с обикновенно болче и 2 гайки за да може да стои в определено положение но незнам оригинално как е.Като свалите пласмасовото капаче на дросела ще видите в долната част че има зъбно колелце и зъбен гребен които са зацепени и зависимост от положението на зъбния гребен се променят оборотите на празен ход аз от там си свалих оборотите.При мен колата като е топла държи 900-1000 а като е студена 500-600 и понеже бях решил на топло да ги на правя 700-800 обаче като истина и тръгнах да я паля гаснеше не можеше да държи и 500 оборота и затова ги вдигнах както си бяха.


ами то за това е направено подвижно - да може като е студена колата да вдига оборотите, а като загрее да ги сваля. Като пуснеш фарове или отопление на стъклото да коригира така че пак да ти държи същите обороти.

можеш ли да снимаш какво е направено - да гледаме дали не може да се рециклира нещо.
  • 0

#23 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 29 September 2009 - 22:28

ами то за това е направено подвижно - да може като е студена колата да вдига оборотите, а като загрее да ги сваля. Като пуснеш фарове или отопление на стъклото да коригира така че пак да ти държи същите обороти.

можеш ли да снимаш какво е направено - да гледаме дали не може да се рециклира нещо.



еми тия дни ще го щтракна как е побългарено :)
  • 0

#24 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 01 October 2009 - 18:59

Ето и снимките както обещах :)

Attached Files


  • 0

#25 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 08 October 2009 - 15:16

Колеги снимах го.Ама няма ли някои да каже нещо по въпроса???
  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 16 October 2009 - 16:25

Трудна работа - ако можеш да премериш моторчето дали е здраво.
  • 0

#27 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 29 October 2009 - 23:43

Трудна работа - ако можеш да премериш моторчето дали е здраво.



Няма да мога да измеря дали моторчето е читаво не ги разбирам тия работи.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users