Тресе на презен ходЕ200 16V 136
Started by simeonovss, 02 Feb 2009 - 17:04:51
26 replies to this topic
#1
Posted 02 February 2009 - 17:04
В петък с един приятел оглеждахме една 124-ка е200, вентилираната 136 коня. Купе и окачване - здраво, салон - запазен, но на празен ход не работи гладко. Качихме я на елкон, осцилоскопа показа пикове надолу на 1-ви и 4-ти цилиндър.
Майстора вика "Сменяй бонина и карай смело!"
В момента още мислим за колата и реших да попитам за съвет - колко струва бобина на М111 и ако е в бобината проблема защо 2 и 3-ти цилиндър са ок?
Майстора вика "Сменяй бонина и карай смело!"
В момента още мислим за колата и реших да попитам за съвет - колко струва бобина на М111 и ако е в бобината проблема защо 2 и 3-ти цилиндър са ок?
#2
Posted 04 February 2009 - 10:56
М111 е с две бобини една за 1 и 4 цилиндри и друга за 2 и 3 . ако не се лъжа май цената им беше около 160 / 180 лвВ петък с един приятел оглеждахме една 124-ка е200, вентилираната 136 коня. Купе и окачване - здраво, салон - запазен, но на празен ход не работи гладко. Качихме я на елкон, осцилоскопа показа пикове надолу на 1-ви и 4-ти цилиндър.
Майстора вика "Сменяй бонина и карай смело!"
В момента още мислим за колата и реших да попитам за съвет - колко струва бобина на М111 и ако е в бобината проблема защо 2 и 3-ти цилиндър са ок?
#3
Posted 06 February 2009 - 12:42
Ако е бубина,ще се усеща неравномерна работа и във високите обороти,сменях бубина пак Е200 136коня,и съм почти сигурен,че двете бубини,са за 1 и 2 едната,и 3 и 4 втората.....та това с 1 и 4 цилиндър ми е странно,може при 124 да са с обща бубина.....Като цяло изгоряла бубина е загуба на мощност във всякакви обороти,затова пак заслушай високите-ако пърпори като вартбург сигурно е бубина,в противен случай е доста вероятно да смуче въздух-огледай колекторите,а също и гарнитурата към тях(моята я мокриха с вода и гледаха за мехурчета)
гледай също двата кабела и лулите на свещите....
Поздрави Тодоров!!!
гледай също двата кабела и лулите на свещите....
Поздрави Тодоров!!!
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Posted 06 February 2009 - 14:58
На високи обороти работи идеално. Само на празен ход претрисва и то не винаги, а понякога, когато е загряла. Обяснението беше, че бобината не била изгоряла, но не работела добре и не давала достатъчно добра искра. Доказателство - пиковете (надолу) на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ако се сваляла бобината и се замери с уред ще покажело че всичко е наред, но всъщност не било така. Притеснява ме, че ако купя тая бобина и я сменя, да не е напразно. Дайте съвет!
#5
Posted 06 February 2009 - 15:41
Пак ти казвам от опит,бубината изцепи ли се си личи ясно-няма загряла не загряла(поне при мен беше така).....180 лв беше преди 2г. от БС за същия двигател,но купе 210....най лесно и безболезнено,според мен е да размениш двете бубини-ако 2 и 3,започнат да работят зле,а 1 и 4 се оправят е ясно-бубина,но според мен ключа от бараката е другаде,може и задръстени дюзи да има...
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Posted 06 February 2009 - 21:21
бобина може да не работи равномерно при определени параметри на обороти и температура . на 190-ката ми беше скъсала нервите с едно прекъсване на загрял мотор при 2800-300 оборота . на колегата : намери една бобина и пробвай с нея за да си сигурен че е от това . неравномерната работа на празен ход може да е от много неща много по скъпи от една бобина
The Gods Made Heavy Metal
#7
Posted 11 February 2009 - 09:32
Моят съвет е да закарате колата на специалист, а този специалист се намира в София на ул. Братя Миладинови/ мисля №14 / и се казва Васко(той е специалист само по бензинови мотори). Аз имах подобен проблем с МБ 190 Е200 - 122 к.с. Този маистор не гадае, къде може да е проблема, а категорично знае и ти го казва какъв е и колко пари е.
Ако няма възможност да закарате колата, то можете да го посетите и да го попитате за съвет и след неговото компетентно мнение да прецените дали автомобила си заслужава. Успех.
Ако няма възможност да закарате колата, то можете да го посетите и да го попитате за съвет и след неговото компетентно мнение да прецените дали автомобила си заслужава. Успех.
#8
Posted 12 February 2009 - 19:04
Аз имам същия проблем и свалих бубуните и лулите, като замерих съпротивленията на лулите. На 4 цилиндър нямаше стойност, а на другите беше около 2килоома. Сложих друга лула и работата се подобри, но на празен ход има слабо тресене, което го има слабо, когато е на бензин, а като го прехвърля на метан се усилва тресенето. Предположих че може би има натрупана грешка в компютъра и незнам дали има начин да се нулират грешките без да се ходи на майстор и за всеки случай му изключих акумолатора за през нощта, а утреще видя има ли разлика. Чувал съм че има и някакъв вариант за получаване на информация чрез дисплея на климатроника, има ли такова нещо?
#9
Posted 13 February 2009 - 09:14
здравей колега , аз имах малко по различен проблем от теб .при мен се скапа комутатора от пробив на втората бубина /2 и 3 цилиндър/ беше голямо ходене по мъките . смених комутатор , двете бобини , свещи и кабели . сега е ок . едната бобина ми остана / работещата / ако искаш имам я 50 лв но е втора употреба / 0887 87 86 50На високи обороти работи идеално. Само на празен ход претрисва и то не винаги, а понякога, когато е загряла. Обяснението беше, че бобината не била изгоряла, но не работела добре и не давала достатъчно добра искра. Доказателство - пиковете (надолу) на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ако се сваляла бобината и се замери с уред ще покажело че всичко е наред, но всъщност не било така. Притеснява ме, че ако купя тая бобина и я сменя, да не е напразно. Дайте съвет!
#10
Posted 13 February 2009 - 14:59
При бензинджийката има една прекрасна диагностика и тя никога не лъже-цвета и състоянието на свещите.От там вече може да се започне да се умува кое как и защо.
#11
Posted 13 February 2009 - 16:50
Гледах ги свещите и напървите 3 цилиндъра са керемидени, а на четвърти е сива и стои като опушена, сменял съм ги преди 3000км. , но и старите бяха така. Относно бубината в неделя между 10 и 13 часа съм в София и ако съм сигурен че е бубината ще я взема и ще я сменя. Утре вечер съм в Кустендил и ще вляза в нета да видя какви мнения има по въпроса.
#12
Posted 13 February 2009 - 17:15
Най-бързото което можеш да направиш е да смениш местата на свещите.В случая завърти четвърта и трета примерно и ако ти опуши четвърта значи проблема ти е определено само в четвърти цилиндър.
Ако обаче бубината ти подава ток към 1 и 4 цилиндър и не работи коректно 4 а 1-ви си е ок то тогава определено се насочи към кабел или лула.
Ако обаче бубината ти подава ток към 1 и 4 цилиндър и не работи коректно 4 а 1-ви си е ок то тогава определено се насочи към кабел или лула.
#13
Posted 17 February 2009 - 02:27
Сменихме свещите на 3-ти и 4=ти цилиндър и после пак на осцилоскопа - няма промяна. Някой знае ли какво означават пиковете "надолу" в графиката на осцилоскопа?Най-бързото което можеш да направиш е да смениш местата на свещите.В случая завърти четвърта и трета примерно и ако ти опуши четвърта значи проблема ти е определено само в четвърти цилиндър.
Ако обаче бубината ти подава ток към 1 и 4 цилиндър и не работи коректно 4 а 1-ви си е ок то тогава определено се насочи към кабел или лула.
#14
Posted 17 February 2009 - 08:12
Моят съвет е да закарате колата на специалист, а този специалист се намира в София на ул. Братя Миладинови/ мисля №14 / и се казва Васко(той е специалист само по бензинови мотори). Аз имах подобен проблем с МБ 190 Е200 - 122 к.с. Този маистор не гадае, къде може да е проблема, а категорично знае и ти го казва какъв е и колко пари е.
Ако няма възможност да закарате колата, то можете да го посетите и да го попитате за съвет и след неговото компетентно мнение да прецените дали автомобила си заслужава. Успех.
От опити глава не боли, но е добре да я закачиш при Васко, и аз съм доволен от него. 50лева беше диагностика преди година...
#15
Posted 27 May 2009 - 15:34
М111 е с две бобини една за 1 и 4 цилиндри и друга за 2 и 3 . ако не се лъжа май цената им беше около 160 / 180 лв
Някой може ли да ми каже къде се намират тези бобини като вдигна капака къде да гледам!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users