Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми и решаването им!W202


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2009 - 21:33

Малко от проблемите и тяхните решения!


ЕКСТЕРИОР:



Смяна на тампони заден мост (C250)

Сваляне, смазване на предна чистачка!

Кормилна щанга


ИНТЕРИОР:


Смяна маншон скоростен лост

Нулиране на сервизен интервал

Неприятна миризма от климатик

"Обучаване" на ел. стъкла, автоматично заключване на вратите след 30км/ч

Не свети лампата за ръчната спирачка

Бутони за настройки на вентилатора/климатика (НЕ КЛИМАТРОНИК!!)

Сваляне на третия стоп

Средни духалки

Какво ми трябва да си сложа темпомат!

Сваляне на таблото и циферблат-а.

Сваляне на корите на вратите


Двигател и Скоростна кутия:


Чип тунинг за C250TD (Bosch компютър)

Омасляване на турбината (C250TD)

Проблем с охладителната система.Свити маркучи при студен мотор.

Проблем с печка Webasto. Пуши доста здраво!

Смяна на маслото на скоростната кутия.

Въздух в горивната система. Горивния филтър е празен!

Странно виене от таблото.

Вода в купето, пасажерската страна!


Темата се разраства постоянно!
Публикувано изображение


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#2 MercedesDE

MercedesDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 16 февруари 2010 - 15:46

Почистване на дроселова клапа - http://www.mbclub.bg...showtopic=20712
  • 0

#3 radoslav_petkov

radoslav_petkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Augsburg
  • Автомобил:
    s202-230kompressor 2000
    S203-180kompresor 2003

Публикувано 26 ноември 2016 - 23:51

Линковете не работят.


  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 26 ноември 2016 - 23:57

Сочат към друг домейн


  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 ноември 2016 - 00:02

Е линковете са от преди 7 години ...


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 Диян0519

Диян0519

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 220 цди 1998г

Публикувано 22 юни 2017 - 18:40

Здравей те имам мерцедес с 220 сди 98г работи идеално но при повече настъпване и висока скорост на магистралата забива в 3000 оборота и не иска повече трябва да го изгаса и запаля на ново и се оправя но след известно време пак забива
  • 0

#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 22 юни 2017 - 20:20

Здравей те имам мерцедес с 220 сди 98г работи идеално но при повече настъпване и висока скорост на магистралата забива в 3000 оборота и не иска повече трябва да го изгаса и запаля на ново и се оправя но след известно време пак забива

 

Колега трябва да се закачи и прочете, няма как да мятаме боб и гадаем къде е проблема, ако е проблема е в модул управляван от електроника или според записаните грешки може да се хване. Лошото е че понякога проблема е в теч от вакум при колите от това поколение което се хваща доста по-трудно.

Започни от диагностика със СТАР диагноза, твоята кола е с кръглия куплунг в бушониерата и дори да се отвори през DAS, грешките и модули се четат през HHTWIN затова трябва да я погледне някой по-компетентен.


  • 0





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни