Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Основен ремонт и още нещо!W201


  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#46 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 05 May 2009 - 23:32

за сметка на това пък си купих комплект маркучи . старите май си бяха оригиналните и при сваляне на петата дюза скъсах единия. явно му беше дошло времето защото се беше изпекъл доста и му липсваше пластичност, останалите си бяха доста нацепени. за по малко от 40 лв си зех това Attached File  DSC00099.JPG   552.72K   92 downloads

ето и сравнения със старите
Attached File  DSC00100.JPG   389.08K   71 downloads
Attached File  DSC00101.JPG   426.83K   50 downloads
Attached File  DSC00102.JPG   368.67K   50 downloads

не забравих и една нова муфичка. старата си я оставих резерва, че не се знае кога може да гръмне газовата.
Attached File  DSC00107.JPG   276.47K   62 downloads
  • 0

#47 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 06 May 2009 - 12:54

вчера най-накрая сложих джантите. мисля че стана добре.


Attached File  PIC_5719.JPG   1.55MB   137 downloads
  • 0

#48 cheich

cheich

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Posts:

Posted 29 May 2009 - 11:07

NEZNAM DALI O6TE NQKOI SLEDI TAZI TEMA?NO AZ SMENQM DVIGATEL NA 190-KA OT 2.3 SEGA MY SLAGAM 2.0 VSI4KO SAM SVARZAL I SEGA NE MOGA DA NAMERQ DAT4IKA ZA MASLOTO I MQSTOTO NA O6TE NQKOLKO JI4KI... NQKOI AKO MOJE DA ME NASO4I KAM SAIT S PODROBNA EL SHEMA ILI PONE SAMO NA DAT4ICITE ...MRERSI PREDVARITELNO
  • 0

#49 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 29 May 2009 - 13:20

NEZNAM DALI O6TE NQKOI SLEDI TAZI TEMA?NO AZ SMENQM DVIGATEL NA 190-KA OT 2.3 SEGA MY SLAGAM 2.0 VSI4KO SAM SVARZAL I SEGA NE MOGA DA NAMERQ DAT4IKA ZA MASLOTO I MQSTOTO NA O6TE NQKOLKO JI4KI... NQKOI AKO MOJE DA ME NASO4I KAM SAIT S PODROBNA EL SHEMA ILI PONE SAMO NA DAT4ICITE ...MRERSI PREDVARITELNO

Мисля, че тук ще намериш това което търсиш: схема на важна част от правилата
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#50 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 12 June 2009 - 06:06

Тази тема май стана нещо като блог на колата ми.

Скоро ,поради много акъл от моя страна ,както си карах на бензин и то на високиобороти реших да обърна на газ. Последва звучно дум.Слезах наместих маркуча от долу запалих и тръгнах. Да ама не. Колата не вървеше точно по същия начин.Реших ,че като ми остане време ще я поразглобя да прегледам клапата на дебитомера , съединения ,легена и други.В неделя обаче напълно и се изгубиха оборотите на празен ход. Трудно палеше на газ ,а на бензин бе невъзможно.При тръгване зора беше голам- подавам газ , пък тя си гасне.По светофарите що пот изтече от мен не е истина.

Диагнозата:

Клапата на дебитомера не стоеше на мястото си .
Attached File  PIC_5502.JPG   1.55MB   68 downloadsAttached File  PIC_5504.JPG   1.53MB   66 downloads

Легена на дебитомера бе прилично разпран
Attached File  DSC00147.JPG   198.36K   74 downloadsAttached File  DSC00148.JPG   184.91K   58 downloads
  • 0

#51 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Posted 12 June 2009 - 10:37

Стига бе, човек ! Таман събера смелост да сложа газова уредба на 190-то и някой изреве.
Много кофти , ама 102 мотор с обикновенна газова уредба върви най-добре с карбуратор.Махай ке-джетроника,слагай карбуратор и ще забравиш за гърмежите (ще забравиш и каква хубава кола си имал преди време,ама поне ще се возиш евтино). Дано с малко парички да ти се размине ремонта ! :icon_welldone:
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#52 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 12 June 2009 - 17:28

След като дебитомера бе свален настроихме клапата. Направи ми впечатление че самата клапа е или съвсем леко елипсовидна или се завива на ексцентрик. Незнам кое от двете е щото не ми се мереше изобщо , но ако някой прави подобен ремонт да го има на предвид .
Новия маншон на "дебила"

Attached File  DSC00156.JPG   208.25K   54 downloadsAttached File  DSC00153.JPG   205.7K   63 downloads



Самия дебитомер/поглед "от вътре"/

Attached File  DSC00145.JPG   331.35K   85 downloadsAttached File  DSC00146.JPG   294.21K   74 downloads

Последва почистване на дросела и сглобяване. След това запалване на бензин. Да ама неще да пали. След ужасно много въртене на стартер все пак запали , но не работеше равномерно . Оборотите играеха като луди, както преди ремонта.
Успяхме да хванем от къде е проблема

Attached File  DSC00158.JPG   146.54K   69 downloads




От тва маркуче което е част от системата- дебитомер,моторче за ПХ, маслеми пари и какво ли още не, се беше сцепило и крадеше въздух.Мистерията за мен е дали се е сцепило само щото е менте или е кофти бройка / сменено е преди месец и изкара около 700 км./ или при детонацията е заминало и то , което е странно. Купено и сменено.Замърка като коте на бензин, на газ имаше много какво да се желае.


Днес следобед минах на газанализатор- перфектни 900 оборота и много добри показатели на СО и СО2. След това при газаджията.

Сега мога да се похваля с ниско прелитащ самолет от модела МВ 190 :flagMB new:
  • 0

#53 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 28 June 2009 - 19:26

Отчет след последния ремонт :
Стара Загора - с. Драгомирово / общ.Свищов/ и обратно през Шипка/Бузлуджа- в едната посока натоварен и то здраво , а на обратно "юнашко" каране -410 км +70 км. градско = 45 л. пропан -бутан.
  • 0

#54 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 January 2011 - 03:08

Тая клапа на дебитомера как я настроихте, че бера големи ядове с нея.. Както каза май е леко елипсовидна.. Пробвал съм се няколко пъти да я наглася, но или пристъргва от едната страна и седи леко отворена от другата, или ако не стърже никъде се издига прекалено нагоре та чак засмуква от едната страна.. То си има цяр за тая краста с целия механичен инжекцион-една рейка и една мега ама ще видим кога ще стане..
  • 0
Follow your own star...

#55 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,620 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 January 2011 - 12:18

Нагласи я така че да не стърже никъде и да се издига максимално нагоре.

После има едно пинче в самия корпуса на дебитомера, което определя височината на клапата.

Чуква се леко по него да слезе клапата до втората чертичка на фунията. Слагал съм и схеми от ВИС-а, но сега не мога да ги намеря.

Обаче гледай да не прекалиш, че после за да вдигнеш клапата нагоре, трябва да го избиеш от долната страна, тоест махаш гуменото дъно и тогава.

Attached Files


  • 0

#56 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,620 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 14 January 2011 - 10:29

Забравих да кажа, че в положение на покой и с инжекциона под налягане (няколко пъти на контакт), трябва да има около 1-2мм луфт докато клапата почне да натиска плунжера.

Ако няма никакъв луфт, е възможно плунжера да не е легнал въху уплътнението и да натича гориво в колектора.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users