Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Основен ремонт и още нещо!W201


  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#31 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 02 March 2009 - 11:26

Ремонта приключи преди окола 20 дни. От тогава съм навъртял около 650 км- 500 извънградско и 150 градско.Проблеми засега няма с изключение на един за който ми се иска да опиша в отделен пост. Ето и отчет на използваните материали и цени:
-сегменти - стандартен размер- 120 лв комплекта
- биелни лагери - стандартен размер- към 60 лв комплект
-гарнитури: на капака - 12 лв. , на главата- 40 лв , картерна - към 10-15 лв., на всмук. колектор и тя някъде толкова, изпускателни- под 10 лв , на водна помпа и на тялото на термостата - общо 5 лв.
- гумички - около 20 лв
- водачи на клапаните - около 30 лв.
- "банан" - 18 лв
Attached File  PIC_4408.JPG   1.52MB   68 downloads
- обтегача- 40 лв
Attached File  PIC_4413.JPG   1.4MB   67 downloads
- преден семеринг- 12 лв
- заден семеринг - 19 лв.
Attached File  PIC_4406.JPG   1.48MB   46 downloads
- ремонт на главата - 80 лв. - това включва - шлайфане , набиване на нови водачи, проверка за пукнатини по главата и клапаните , припасване клапани.
-предно каре - 90 лв.
- задни прожини- 55 лв комплект.
- средно гърне - 60 лв
Attached File  DSC00029.JPG   320.46K   58 downloads
- предни дискове и накладки - 125 лв. общо
- воден радиатор- 147 лв.

- двигателно масло , филтри , свещи - около 85 лв.


Топ покупката която направих:
оставих една 124-ка без летите й пантовки- джанти с капачки и 25 болта - 150 лв Attached File  PIC_4960.JPG   246.29K   94 downloadsAttached File  PIC_4979.JPG   247.68K   64 downloads

Attached Files


  • 0

#32 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 02 March 2009 - 11:43

Цените на посочените по-горе части са с отстъпките които съм получил. пазарувал съм основно от два магазина в Ст. Загора . Ако някой се интересува ще посоча марките на частите и имената на магазинити от които са купени / разбира се ака модератора разреши/. Има и още куп дреболии за които не се сещам в момента.

Резултата обаче е на лице. Усеща се ,че мотора има повишена мощност , въпреки че все още не съм минавал границата от 2600-2700 оборота .
  • 0

#33 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 02 March 2009 - 12:21

Браво!Пич си ти,с интерес следях темата сега ти пожелавам много радостни и безаварийни км!
П.С. оправи си подписа! :icon_welldone:
  • 0

#34 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 02 March 2009 - 12:53

с джантите най-много ме изкефи!!
ти си рекордьорът за този модел за най-ниска цена!!
  • 0

#35 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 02 March 2009 - 14:14

Аз също много се кефя на джантите.Далеч са от перфекните , но за сега ще се карат така. В първия момент когато видях обявата в нета просто не повярвах. Дори не забелязах , че са
Attached File  1244010902c.JPG   659.6K   73 downloads
а не
Attached File  2014001302d.jpg   53.29K   65 downloads

Всъщност това няма никакво значение , просто искам да кажа , че тези които купих са от 124-ка монтирани на Спортлайн изпълнението с размер 7J15H2 ET 41 и номер 1244010902, а на втората снимка са стандартните за 201-цата.

Купих ги от автокъща. Някъкъв чичка купил 124-ката която вървяла с тези джанти и железни със зимни гуми. нещо не му харесали летите джанти и ги оставил в автокъщата да се продават на тази цена . Дори не се пазарих с търговеца от автокъщата , щото при тази цена си е кощунство да не ги взема веднага още повече , че са със капачки и болтове.
Attached File  PIC_4980.JPG   245.64K   29 downloadsAttached File  PIC_4981.JPG   243.87K   31 downloads
Attached File  PIC_4986.JPG   245.88K   52 downloads
  • 0

#36 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 02 March 2009 - 15:08

[quote name='Lorinser' date='2nd March 2009 - 13:53' post='156521']
с джантите най-много ме изкефи!!
ти си рекордьорът за този модел за най-ниска цена!!
[/quotе]

Значи аз тря да съм рекордьора по тъпост, щото продадох такива джанти за 50? бяха като нови :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#37 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 02 March 2009 - 15:38

Не по-малко се кефя и на това , че си сложих нова емблема. тъй като много ми ги чупят , не си бях слагал повече от 5- 6 месеца. преди си вземах така да кажа целия механизъм- турско менте за 7 лв. , разглобявах го и ползвах само звездата. но скоро попаднах на магазин където ми предложиха ремонтен комплект- също турско менте но за 2 лв., който съдържа звездата/ самата емблема/ и това:
Attached File  PIC_4749.JPG   245.67K   53 downloads

Ето разликата между оригиналните карантии и ментето:
Attached File  PIC_4747_1111111.JPG   293.4K   84 downloads

При монтажа ползвах само звездата, защото пружинката е мека и доста се разтяга , поради което вместо следващия път просто да ми я счупят е възможно напълно да я изтръгнат което вече ще е проблем.

Ето го и резултата
Attached File  PIC_4761.JPG   245.46K   63 downloadsAttached File  PIC_4755.JPG   244.37K   43 downloads
  • 0

#38 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 02 March 2009 - 18:46

Проблема за който споменах в горните постове е следния:
Не иска да запали на бензин когато е студена. на гас пали само като подуши ключа. мистерия.
Това което ми дойде на акъла е:
1. не работи т.нар. пета дюза
2. до нея не стига гориво
3. до нея не стига сигнал или е неточен
Не знам дали изобщо съм на прав път с тези си размисли затова търся помощ.

това което съм установил до момента е :
1. гориво до дюзата стига
2. сигнал също , но но не знам какви трябва да са стойностите

Отделно към това изобщо не съм сигурен дали някой от датчиците които са накичени по главата не е дал фира. Дали изобщо правилно сме ги закачили след ремонта .
Предполагам че от някой от тях се взема информация но не знам от кой.
Ето и снимки:

Attached File  PIC_4421.JPG   1.59MB   130 downloads

така са закачени в момента:

Attached File  PIC_4767.JPG   242.52K   113 downloads


Молбата ми е ако някой има снимки на мотор 102.962 или знае подредбата да свирка.
Ако пък съм тръгнал в грешна посока не ме оставяйте в невидение
  • 0

#39 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 02 March 2009 - 21:27

червеният ти е за перката отпред
зеленият е за КЕ-то
страничният с 1 пин ти е за таблото за стрелката

на пуск дюзата трябва да имаш 12V когато си на стартер
  • 0

#40 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 04 March 2009 - 19:24

Преди малко все пак успях да запаля на бензин , но на третото въртене.
Преди това размених местата на тези две букси, щото съм си втълпил че има нещо което не съм закачил правилно.

Attached File  PIC_47671111111111111111111111.JPG   241.76K   70 downloads

при първото въртене - нищо
при второ въртене - леко припали и след подаване на гас изгасна
при третото въртене- запали стабилно , изчаках около 10 секунди и подадох плавно гас. мотора реагира веднага и след това пуснах гаста.държеше около 650 оборота

Attached File  Copy_of_PIC_5018.JPG   244.92K   75 downloads

и започнаха бавно да се покачват

Attached File  Copy_of_PIC_5022.JPG   244.75K   49 downloads


направих едно кръгче из квартала.колата се държа добре .

Не знам обаче дали това че успях да запаля не се дължи на топлото време или на това че преди да запали въртях продължително- около 10 сек.Все пак това е успех - досега колкото и да съм въртял не е припалвала дори и за секунда.



утре ще ставам рано и ще я пробвам пак.
  • 0

#41 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 04 March 2009 - 20:04

червеният ти е за перката отпред
зеленият е за КЕ-то
страничният с 1 пин ти е за таблото за стрелката

на пуск дюзата трябва да имаш 12V когато си на стартер



Да, при пуск на стартер имам 12 волта на буксата на дюзата .

Погледнах и темата на колегата Жабараhttp:
//www.mbclub.bg/forums/index.php?showtopic=16048
след което изчетах и всичко във форума относно КПР релето.
особено полезна е темата на Субсоник в секцията "Двигатели" на 124-ките. ако нямам успех продължавам. бах я у колата . :censored:

само дет не ми е ясно това реле къде се намира при мен.
това имам зад акомулатора:
Attached File  Copy_of_PIC_5005.JPG   244.86K   78 downloads
  • 0

#42 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 04 March 2009 - 21:59

Понеже не можах да изтрая до сутринта преди минути опитах отново да запаля на бензин .
Но отново размених буксите . Ми колата запали след 3-4 секунди въртене .Отново ниски обороти със склонност да загасне при рязко подаване на гас. когато подавам плавно гас мотора работи равномерно и също толкова плавно покачва обороти .

Наивно беше да смятам че с толкова елементарна процедура ще се реши проблема.

явно е много топло- в момента в ст. загора сигурно е 7-8 градуса .

утре сутрин пак ще пробвам. ако не в неделя отново ще я разглобя.
  • 0

#43 FERFAKS

FERFAKS

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:varna

Posted 04 March 2009 - 22:07

Да, при пуск на стартер имам 12 волта на буксата на дюзата .

Погледнах и темата на колегата Жабараhttp:
//www.mbclub.bg/forums/index.php?showtopic=16048
след което изчетах и всичко във форума относно КПР релето.
особено полезна е темата на Субсоник в секцията "Двигатели" на 124-ките. ако нямам успех продължавам. бах я у колата . :censored:

само дет не ми е ясно това реле къде се намира при мен.
това имам зад акомулатора:
Attached File  Copy_of_PIC_5005.JPG   244.86K   78 downloads

Един савет нз дали е на място но все пак. Провери клапата за въздох която се намира под въздушния филтар дали е настроена.
  • 0

#44 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 04 March 2009 - 22:15

Един савет нз дали е на място но все пак. Провери клапата за въздох която се намира под въздушния филтар дали е настроена.


още един съвет--не я пипай, особено ако никога не ти е гърмяла на газ.

провери ли дали 5тата дюза не е запушена??
замери ли стойностите на този датчик? в темата събсоник пише стойностите.
замери ли датчика за темп. за постъпващия въздух?

ако след всичко това пак неще да запали я караш на газанализатор, студен тест и тогава може да се пипа клапата
  • 0

#45 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 05 May 2009 - 23:14

проблема с паленето на бензин си остава неразрешен засега. явно ще чакам пак да застуди , щото сега поради мързел и липса на време не съм се назорил да го решавам. пък то и не останаха много варианти след като последно проверих петата дюза. еми пръска си, по точно разпрашава горивото. не съм мерил дебита и но според мен е безмислено. остана релето, но не мога да намеря друга подобна кола за да си сменим релетата само за пробаAttached File  DSC00071.JPG   278.2K   42 downloads Attached File  DSC00068.JPG   289.39K   36 downloads
скоро ми дойде на ум, че е възможно и помпата да не работи на нужното налягане и от там да идва проблема. тя си вие откакто съм купил колата но на последък се позасили.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users