И въпреки това ще споделя че не съм попадал на достатъчно здраво лепило. Даже веднъж пробвахме с една индустриална химия и пак не стана (естествено не на Мерцедес).
91-ва протече връзката м/у питата и горното казанче. Залепих го . След 2-3 г. протече и част от долното. И него така. (без да свалям радиатора.Само източих антифриза от пробката и обезмаслих добре местото с ацетон) До 2000 г. когато продадох 123-ката не прокапа отникъде. Използвах"ЛОКТАЙТ" Metal Set S2. Той е течен двукомпонентен с време за фиксиране 180 мин. сила на срязване 25N/mm2.якост на компресия 70 N/mm2 и работна температура до 120 гр С.Естествено,че по-добро от новото няма. Но човек ако има желание и условия би могъл да се справи успешно със възстановяването. Като начало-изработване и поцинковане на втулка в/у която ще се монтира маркуча със засечка да влезе в здравата част от пластм. и разлика в диам. до 2 мм. за да има место за лепилото. С шкурка се награпява вътрешния диам. на пластм.и външния.Обезмасляват се с ацетон или коресилин повърхностите които ще се лепят. Намазва се втулката по диам. на контакт(но не до края,за да не изтече лепило към радиатора). Монтира се.Отвън стика,след обмазване с лепило се бандажира с два слоя да речем бинт. За заздравяване на стика. Лепилото започва да стяга поне след половин час. Затова трябва да се наблюдава- да не се разместят частите. На другия ден бандажирания участък може да се оформи при нужда с шлайфане. Може да се използва и "ЛОКТАЙТ" Metal Set HTA който има още по-високи показатели,но предполагам че ще е по-скъп. Тези неща могат да се закупят от представителствата на "ВЮРТ".Има ги във всеки по-голям град. Цените не знам как са защото скоро не съм купувал. Успех.