Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термоустойчиво лепило,силикон...?проблем с радиатора


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 www

www

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    91'w124 2.5td автомат

Публикувано 22 януари 2009 - 20:49

Колеги,гърловината на радиатора е частично счупена и е останала само 1см дължина!Днес нахлузих пвц удължение и го залепих,но като загря естествено се отлепи!
Колата е w124!
Някакви идеи за нещо,което ще свърши работа или да свалям радиатора за заварка?
Благодаря!
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 22 януари 2009 - 20:54

Колеги,гърловината на радиатора е частично счупена и е останала само 1см дължина!Днес нахлузих пвц удължение и го залепих,но като загря естествено се отлепи!
Колата е w124!
Някакви идеи за нещо,което ще свърши работа или да свалям радиатора за заварка?
Благодаря!

Сваляй ,
по - здраво и по - добре ще стане според мен :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2009 - 21:22

тефлонова лента между удължителя и радиатора?
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 www

www

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    91'w124 2.5td автомат

Публикувано 22 януари 2009 - 21:28

Не съм пробвал!Сега чета из нета,че в повечето случаи заварките изкарват малко и пак протича и работота отива на нов радиатор май :(
  • 0

#5 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 януари 2009 - 21:48

Чакай сега.Коя гърловина на радиатора?
  • 0

#6 kalo76

kalo76

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    W123 200 1979 (или по-рано)

Публикувано 22 януари 2009 - 22:28

Парче медна тръба с подходящ диаметър и двукомпонентно лепило тип "течен метал" или от онова, което се размесва като пластилин.
  • 0

#7 www

www

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    91'w124 2.5td автомат

Публикувано 22 януари 2009 - 22:29

Щуцера на радиатора горе в който влиза маркуча!
  • 0

#8 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 януари 2009 - 23:06

Големия от термостата или тънкото маркуче за въздуха?
  • 0

#9 nonev

nonev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 317 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W 123 230E`83-продаден
    W 123 200`82-реставрира се
    W 210 320E`96
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2009 - 23:16

Парче медна тръба с подходящ диаметър и двукомпонентно лепило тип "течен метал" или от онова, което се размесва като пластилин.

Ако ще е по този начин " течния метал " трябва да е на Локтайт- ST-2 или ST-3 за да издържи на температурата. От сорта на Поксипол и др. няма смисъл да пробваш струва ми се. А Локтайта ще ти струва вероятно колкото 1/2 радиатор.
  • 0
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя

#10 kalo76

kalo76

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Автомобил:
    W123 200 1979 (или по-рано)

Публикувано 22 януари 2009 - 23:44

Поксипол е чудесен за ддърво и керамика, но на метал не се справя добре (пробвано на алуминий и стомана).
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 януари 2009 - 11:37

Ако нямаш с какво да се занимаваш и си решил да си уплътняваш времето, можеш да го сваляш, слагаш и да се опитваш да го лепиш колкото искаш. Не забравяй че всяко сваляне и слагане е съпроводено с източване на охладителната система и зареждането й с антифриз, всеки път.
А риска да прецакаш мотора, ако това парче отхвърчи в движение е голям.
Според мен, ако не се счупи там където си го лепил/заварявал, ще се се отчупи в съседство, защото пластмасата е остаряла, изгубила е пластичните си свойства и е станала по крехка - все пак има реален шанс това да е оригиналния радиатор. Аз моя вече го смених преди година и половина, колата пак е 91-ва. По спомен моя излезе около 200 лв., не е оригинален, но поне е нов. Моята е 2.3 бензин с клима и е с по-големите радиатори.

По-добро от новата част няма. Пък ако е нова и оригинална - още по-добре.
  • 0

#12 www

www

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    91'w124 2.5td автомат

Публикувано 23 януари 2009 - 20:26

Ще взимам нов,да не се занимавам с глупости!
  • 0

#13 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 26 януари 2009 - 23:42

Ще взимам нов,да не се занимавам с глупости!


И въпреки това ще споделя че не съм попадал на достатъчно здраво лепило. Даже веднъж пробвахме с една индустриална химия и пак не стана (естествено не на Мерцедес).
  • 0

#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 януари 2009 - 18:48

Като оставим настрана големите температурни разлики на които са подложени материалите, да не забравяме и че охладителната система е под налягане от 1.2-1.4 бара на загрят мотор.
  • 0

#15 kiko racing

kiko racing

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210 1997

Публикувано 27 януари 2009 - 19:59

взими всичко ново,понеже аз така мисля--------успех
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни