Термоустойчиво лепило,силикон...?проблем с радиатора
Започната от www, 22 яну 2009 - 20:49:24
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2009 - 20:49
Колеги,гърловината на радиатора е частично счупена и е останала само 1см дължина!Днес нахлузих пвц удължение и го залепих,но като загря естествено се отлепи!
Колата е w124!
Някакви идеи за нещо,което ще свърши работа или да свалям радиатора за заварка?
Благодаря!
Колата е w124!
Някакви идеи за нещо,което ще свърши работа или да свалям радиатора за заварка?
Благодаря!
#2
Публикувано 22 януари 2009 - 20:54
Сваляй ,Колеги,гърловината на радиатора е частично счупена и е останала само 1см дължина!Днес нахлузих пвц удължение и го залепих,но като загря естествено се отлепи!
Колата е w124!
Някакви идеи за нещо,което ще свърши работа или да свалям радиатора за заварка?
Благодаря!
по - здраво и по - добре ще стане според мен
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 22 януари 2009 - 21:22
тефлонова лента между удължителя и радиатора?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 22 януари 2009 - 21:28
Не съм пробвал!Сега чета из нета,че в повечето случаи заварките изкарват малко и пак протича и работота отива на нов радиатор май
#5
Публикувано 22 януари 2009 - 21:48
Чакай сега.Коя гърловина на радиатора?
#6
Публикувано 22 януари 2009 - 22:28
Парче медна тръба с подходящ диаметър и двукомпонентно лепило тип "течен метал" или от онова, което се размесва като пластилин.
#7
Публикувано 22 януари 2009 - 22:29
Щуцера на радиатора горе в който влиза маркуча!
#8
Публикувано 22 януари 2009 - 23:06
Големия от термостата или тънкото маркуче за въздуха?
#9
Публикувано 22 януари 2009 - 23:16
Ако ще е по този начин " течния метал " трябва да е на Локтайт- ST-2 или ST-3 за да издържи на температурата. От сорта на Поксипол и др. няма смисъл да пробваш струва ми се. А Локтайта ще ти струва вероятно колкото 1/2 радиатор.Парче медна тръба с подходящ диаметър и двукомпонентно лепило тип "течен метал" или от онова, което се размесва като пластилин.
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#10
Публикувано 22 януари 2009 - 23:44
Поксипол е чудесен за ддърво и керамика, но на метал не се справя добре (пробвано на алуминий и стомана).
#11
Публикувано 23 януари 2009 - 11:37
Ако нямаш с какво да се занимаваш и си решил да си уплътняваш времето, можеш да го сваляш, слагаш и да се опитваш да го лепиш колкото искаш. Не забравяй че всяко сваляне и слагане е съпроводено с източване на охладителната система и зареждането й с антифриз, всеки път.
А риска да прецакаш мотора, ако това парче отхвърчи в движение е голям.
Според мен, ако не се счупи там където си го лепил/заварявал, ще се се отчупи в съседство, защото пластмасата е остаряла, изгубила е пластичните си свойства и е станала по крехка - все пак има реален шанс това да е оригиналния радиатор. Аз моя вече го смених преди година и половина, колата пак е 91-ва. По спомен моя излезе около 200 лв., не е оригинален, но поне е нов. Моята е 2.3 бензин с клима и е с по-големите радиатори.
По-добро от новата част няма. Пък ако е нова и оригинална - още по-добре.
А риска да прецакаш мотора, ако това парче отхвърчи в движение е голям.
Според мен, ако не се счупи там където си го лепил/заварявал, ще се се отчупи в съседство, защото пластмасата е остаряла, изгубила е пластичните си свойства и е станала по крехка - все пак има реален шанс това да е оригиналния радиатор. Аз моя вече го смених преди година и половина, колата пак е 91-ва. По спомен моя излезе около 200 лв., не е оригинален, но поне е нов. Моята е 2.3 бензин с клима и е с по-големите радиатори.
По-добро от новата част няма. Пък ако е нова и оригинална - още по-добре.
#12
Публикувано 23 януари 2009 - 20:26
Ще взимам нов,да не се занимавам с глупости!
#13
Публикувано 26 януари 2009 - 23:42
Ще взимам нов,да не се занимавам с глупости!
И въпреки това ще споделя че не съм попадал на достатъчно здраво лепило. Даже веднъж пробвахме с една индустриална химия и пак не стана (естествено не на Мерцедес).
#14
Публикувано 27 януари 2009 - 18:48
Като оставим настрана големите температурни разлики на които са подложени материалите, да не забравяме и че охладителната система е под налягане от 1.2-1.4 бара на загрят мотор.
#15
Публикувано 27 януари 2009 - 19:59
взими всичко ново,понеже аз така мисля--------успех
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни