![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/2eeeb8c3d707cea7b2a9102f22887860?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Студ парноW203 C200 CDI
Started by madjo.71, 10 Jan 2009 - 20:14:06
28 replies to this topic
#16
Posted 13 January 2009 - 13:59
Нямам такъв бутон . Има ауто , ресет и символи за преден и заден прозорец за изсушаването също и джве копчета за температурата от ляво и дясно а и бутон за вартенето на въздуха само в купето
#17
Posted 13 January 2009 - 20:01
Колега, без крайни изказванияЧе имаш печка е сигурно.Не съм виждал CDI без печка.Ако не ти работи печката колата ти няма да загрее повече от 40гр.Същото се отнася и за термостата.На тези мотори той често дефектира и се сменя/около100лв/,аз и на двете си коли го смених и сега си загряват и държат 80гр. и в най-големите студове/-16гр./.Дали ти е наред термостата се разбира много лесно.Ако при температура на двигателя около 40-50гр. са ти толи всички маркучи по двигателя/водните/,то значи,че термостата е за смяна,з-то е блокирал отворен и върти водата в големия кръг сиреч минава през радиатора при студен мотор,а не трябва.Термостата ти е комплект с термодатчик и тяло,датчика обикновено е здрав и не е в него проблема.На лесно място е и бързо се сменя,държи се с 3 болта и не е нужно дори да се източва антифриза/ако не си го сменял го смени/.
За печката-ако не работи колата пак няма да загрее повече от 50гр.Имаш най-вероятно копче около лоста за скоростите около копчетата за ел стъклата със символ приличащ на този за подгряване на седалките.Като изкл.печката копчето от едната страна светва червено диодче.Та при работеща печка се включва при температура на въздуха под +6гр/вързана е с датчика за външния термометър на таблото/Като запалиш колата сутрин печката започва да работи след около минута и се чува доста странен свистящ звук като прахосмукачка от десния/пасажерския калник/.Самата печка/WEBASTO има доста теми из форума/се намира под бронята в предната дясна част на колата в кухината под предния ти фар,но не се вижда от никъде тъй като е покрита с кори от всякъде.Отдолу в предния подкалник под бронята е ауспуха на печката.Той е алуминиево гофре с диаметър около 2.5-3см.Като запалиш колата виж дали пуши от там и се ослушай за бученето на печката.Като изгасиш колата печката продължава да работи още около20-30сек и ако слезеш от колата веднага,ще я чуеш/вътре не се чува/.
Успех и дано съм ти помогнал!!
![:nono:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/nono.gif)
#18
Posted 15 January 2009 - 14:45
Здравеите колеги. Днес огледах цялата кола няма печка рових се в двигателя и с помоща на информация от htt--mercedes-w203.5go.ru-html-1 1.htm намерих ел подгряването на водата шибана кутия със свещ над стартера . Топли водата от там двигателя и купето на 70гр. изключва , за жалост не можах да проверя дали работи трябва да разглобя целия двигател за да стигна до нея . Явно ще се ходи на диагностика. Ако имате инфо. как да разбера дали работи помогнете.Мерцедес ц200цди w203 2000г не се обиждаите но има без печки
#19
Posted 16 January 2009 - 10:55
И моята 203 е така.Термостата го смених есента,значи работи.Печката е електрическа и загрява водата под 70 гр. или външна температура 7 гр,само при старт диагноза показва,че е изгоряла.Мислех да я сменя ,защото моята е ,но струва около 900лв.Така че спокойно карайте повече за да са ви топли колите
#20
Posted 17 January 2009 - 11:33
Днес ходих на диагностика но имаха много работа и ми казаха че ако е изгоряла ще изписва на екрана. Дали е вярно или се отьрваха от мен
#21
Posted 19 January 2009 - 12:39
Нищо не изписва.Само на диагнозаДнес ходих на диагностика но имаха много работа и ми казаха че ако е изгоряла ще изписва на екрана. Дали е вярно или се отьрваха от мен
#22
Posted 05 May 2009 - 17:23
Колеги и аз имам същия проблем, не ми грее колата , значи имам мн приятели с такива мерцедеси и те имат същия проблем като мен, сменихме термостатите и пак нищо, казжат че всички мерцедеси от този модел W203 имат този проблем. Аз нямам печка колата така е излязла фабрично от завода без печка, и ако някой има на идея как и какво трябва да се направи нека помогне. Благодаря
#23
Posted 13 August 2009 - 19:14
Здравеите,колкото и да чета не разбрах как да изключвам климатроника,от бутона EC/RESET нищо не става,продалжава да духа студено и компресора е зацепен,как да го спра и да влиза само въздух от вън.Дори на спрян варток на степента на духане т.е. на 0 пак се усеща хлад в краката....В настроиките на компютара има нещо за отоплението,да не е оттам?
#24
Posted 15 October 2009 - 19:22
Колеги от скоро имам 203-ка.Имам същия проблем със загряването.Извънградско не вдига повече от 60 градуса, а градско трудно качва на 80градуса. Предполагам,че имам проблем с термостата.Искам да попитам дали от това е възможно колата да ми влиза в авариен режим,защото извънградско забива на 2000 оборота и не вдига повече от 100.Със автоматична скоростна кутия съм и кикдауна никакъв го няма.Колата ми е C220 coupe, 2001г.
Ще съм ви много благодарен за мнения и съвети.
Ще съм ви много благодарен за мнения и съвети.
#25
Posted 15 October 2009 - 20:10
Колега,Колеги от скоро имам 203-ка.Имам същия проблем със загряването.Извънградско не вдига повече от 60 градуса, а градско трудно качва на 80градуса. Предполагам,че имам проблем с термостата.Искам да попитам дали от това е възможно колата да ми влиза в авариен режим,защото извънградско забива на 2000 оборота и не вдига повече от 100.Със автоматична скоростна кутия съм и кикдауна никакъв го няма.Колата ми е C220 coupe, 2001г.
Ще съм ви много благодарен за мнения и съвети.
И аз съм с 203 с 220 ЦДИ, пак автомат. За из града нямам проблеми, обаче за извън града и моята не държи нормална температура. Оня ден на магистралата слизах да завиам двигателя с одеало, че почна да духа студено! За да държи 80 градуса трябва поне със 170 км/ч да я карам, а аз не искам да се движа с толкова висока скорост. Термостата ми е наред и всички ми казват че е нормално. Обаче имам колега с 204 с 220 ЦДИ чисто ново и при него го няма тоя проблем. Лошото е, че никой не може да ми каже къде е проблема. Дори и лятото, пак не държи температра, ако я карам 100-120 по магистралата.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#26
Posted 18 September 2010 - 17:35
Моята я взех онзи ден. И по мойте наблюдения държи 85-90 градуса
и на место и в движение
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#27
Posted 20 September 2010 - 21:41
Колеги, когато купувах колат я прекарах през Балканстар. От там ми казаха че имам подгревател на антифриза, който не работи. Колата си загрява добре до 80-85 гр. От сарвиза ми казаха, че той струва 980 лева. Аз не го смених с идеята, че то през зимата ще си проличи. Заслужава ли си да го сменя? Също така искам да попитам печката да не е това на дисплея на километража HEATER BOOSTER мойта е на automatic. Така ли трябва да е?
#28
Posted 07 November 2010 - 08:39
Haeater-booster-ът аз лично го държа на офф, докато температурата на въздуха не падне трайно под нулата . Лично си мисля, че хийтър буустърът е точно подгрева на антифриза ти.Колеги, когато купувах колат я прекарах през Балканстар. От там ми казаха че имам подгревател на антифриза, който не работи. Колата си загрява добре до 80-85 гр. От сарвиза ми казаха, че той струва 980 лева. Аз не го смених с идеята, че то през зимата ще си проличи. Заслужава ли си да го сменя? Също така искам да попитам печката да не е това на дисплея на километража HEATER BOOSTER мойта е на automatic. Така ли трябва да е?
#29
Posted 10 November 2010 - 09:50
Някой колега с точно инфо и опит дали няма да се включи, че иде зима и разправят студена щяла да бъде...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users