Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Разход на 190 ка бензин 2000см3


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 януари 2009 - 23:17

Благодаря много за успокоението! Според вас има ли смисъл да слагам газ?

Ако я караш много и ...непрекъснато да
Минаваш некоя и друга годинка, навърташ стотина и малко повечко хилки, и ......сменяваш колицата с друга - по-нов модел Бенц(развиваш се в бъдещето)
Нищо не е вечно на този Свят, поне го използвай пълноценно :icon_coolgrin:
Не е толкоз трудно - нали

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#17 W124 230 E

W124 230 E

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 януари 2009 - 11:56

Според мен именно на 124 от завода, до капачката на бензина има място за зареждачка за газ. Фабрично. Още повече има доста производители изкарващи коли на газ и на метан от завода. Мерцедес е един от тях.
Mercedes-Benz B170/B200K NGT (W245) automatic
Mercedes-Benz C200K T NGT wagon (S207) automatic
Mercedes-Benz E200K NGT sedan (W211) automatic
ето ти няколко мерцедеса от завода на газ(метан) които са ПО СКЪПИ от бензиновите варианти.
[/quote]
Ееее опасен си бе!За кръгчето до капачката знам за тия модели не се бях замислял...евала,исках да изразя недоволството си относно газовите уредби,затова така се аргументирах....да... та пак съм против газта, имам приятели, които карат на газ и виждам последствията....айде поздрави!!! :drift1:
  • 0

#18 Niki Sugarev

Niki Sugarev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mb W201 (190E) - 1987

Публикувано 11 януари 2009 - 13:18

Абе аз лично нямам желание да я слагам на газ. За сега се справям с разхода. Иначе баща ми е по - скоро ЗА. Единственото хабаво и здраво нещо на тая кола е мотора. Перфектен е, а газта ще го скапе според мен. Освен това като се замисля слагането на газ също си е разход и разправия и като в не се знае дали след това всичко ще е ок... По - скоро се разубеждавам...Знам, че е много икономично и виждам , че много хора са доволни, но дали и аз ще съм доволен и дали колата ще стане не ми се иска да експериментирам.
А като говорим за скорост, баща ми и напълни киломитража преди една или две години. Колата вдига 80 на втора и е с пет степенна. Единствено имам провлеми със спирачките, които често се скапват. Нямам АБС (и АБС съм мислил да слагам, но се отказах). Не знам защо спирачките са редовен проблем, но поне зимата е забавна!
Както и да е... Реших да се включа в групата на тези, които ни искат да заменят добре движещия се автомобил за икономичния.
Благодаря на всички за помоща!
  • 0

#19 FOKERA1979

FOKERA1979

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    w210-2.5td

Публикувано 11 януари 2009 - 14:33

само дизел ще ви отвеем ако немом добре ще ви опушим ;)
  • 0

#20 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2009 - 16:03

Абе аз лично нямам желание да я слагам на газ. За сега се справям с разхода. Иначе баща ми е по - скоро ЗА. Единственото хабаво и здраво нещо на тая кола е мотора. Перфектен е, а газта ще го скапе според мен. Освен това като се замисля слагането на газ също си е разход и разправия и като в не се знае дали след това всичко ще е ок... По - скоро се разубеждавам...Знам, че е много икономично и виждам , че много хора са доволни, но дали и аз ще съм доволен и дали колата ще стане не ми се иска да експериментирам.
А като говорим за скорост, баща ми и напълни киломитража преди една или две години. Колата вдига 80 на втора и е с пет степенна. Единствено имам провлеми със спирачките, които често се скапват. Нямам АБС (и АБС съм мислил да слагам, но се отказах). Не знам защо спирачките са редовен проблем, но поне зимата е забавна!
Както и да е... Реших да се включа в групата на тези, които ни искат да заменят добре движещия се автомобил за икономичния.
Благодаря на всички за помоща!

Ники, нека да ти кажа нещо- в цяла Европа се надпреварват да слагат газови инсталации на колите си като затова получават държавна субсидия до 1500евро. А само ние тук се срамуваме да караме на газ. Глупаво е. Газта няма да ти скапе нищо по двигателя, даже напротив- има много изписано по въпроса. Ползвай търсачката. Ако си толкова притеснен относно монтажа, пиши ми на лични, ще намеря време да те заведа в сервиза, където ми поставиха газовата преди години и от тогава нямам никакви проблеми.Цялата уретдба с монтаж и гаранция няма да е повече от 500лв. При карането на газ трябва да се спазват елементарни правила като например винаги да палиш колата на бензин, да преминаваш на газ когато достигне темп. 40градуса, да сменяш редовно свещи и въздушен филтър и др.
  • 0

#21 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 11 януари 2009 - 16:57

До колкото разбирам, баща ти има проблем с теб, а не с ...колата, а на теб проблема ти е, че баща ти не е купил Гоуф 3 или поне ...Ламборгини :icon_coolgrin:
Разхода на бензинец и търкането на спирачките са винаги хванати за ръчичка и никога не се ...пускат

Поздрви
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#22 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 януари 2009 - 18:27

газта не скапва мотора! нищо няма да и стане на бутало-цилиндровата група! даже газта причинява много по-малко въглеводородни отлагания (нагар) по челата на буталата и клапаните!
Но един по сериозен обратен удар и ще си караш вечно на ГАЗ. Инжекциона "КЕ" доста страда от газта. Друго е че спичат дюзите, а смукателната система се нуждае от по-често обслужване.
Отделно трябва да си сигурен, че нямаш спукани клапани, че запалителната уредба е перфектна и газаджията да прави перфектна центровка на изпарителя.

КАК е възможно да караш колата с празен ход на 2500об/мин? не те дразнеше повишения шум? възможно е да нямаш оборотомер и да не ги следиш, но 2500 са много! колта ти инжекцион ли е въобще или карбуратор?

какви проблеми ти правят спирачките?
  • 0

#23 Niki Sugarev

Niki Sugarev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mb W201 (190E) - 1987

Публикувано 11 януари 2009 - 18:28

Баща ми е на мнение, че колата трябва просто да е икономична. Иначе ме е оставил да си правя каквото искам с нея. За сега не ми се занимава да слагам газ. Знам, че има места където това може да стане перфектно... не че съм тръгнал да го правя на всяка цена. Беше просто допитване...
Мерси
  • 0

#24 Niki Sugarev

Niki Sugarev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mb W201 (190E) - 1987

Публикувано 11 януари 2009 - 18:53

Да колата е инжекцион. Пали трудно понякога. Като не е карана дълго пали от раз, а когато е караш по - "активно" и гасиш няколко пъти мотора през деня започва да пали по трудно или от втория път. Усеща се, че като са намалени оборотите е дори още по трудно. Но въпреки всичко не съм усещал да е силен шума на мотора, сега не се чува изобщо дори и отвън. Зимата нямам проблеми с паленето, а лятото е по трудно. Май тогава пак ще трябва да вдигнат оборотите. Абе аз ви казвам че има нещо сбъркано в моя автомобил. Все едно исъхва от жегата колицата! Не ми се дразнете, не разбирам много от тия неща. Затова питам вас все пак....
  • 0

#25 Niki Sugarev

Niki Sugarev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mb W201 (190E) - 1987

Публикувано 11 януари 2009 - 19:11

спирачките 2 пъти се разваляха. първо накладките после се оказа че проблема е в съединителната помпа а сега и ръчната се развали.... но вече всичко е оправено
  • 0

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4602 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 12 януари 2009 - 12:15

На този модел 190-ка има един винт за регулиране на оборотите - отляво на кутията на филтъра, между капака на клапаните и филтъра.
Регулира се с плоска отверка, при навиване намаляват, а при развиване се вдигат. Моторчето е по-скоро клапа за допълнителен въздух. Моделите с клима имат и вакумна система с ел. клапан за регулиране на оборотите заради климатика. Ти обаче си виж именно това моторче за допълнителен въздух - Ванката Рашев го смени и това при него разреши проблема с топлото (и студено) палене. Хубаво е също така да се регулира предварението, горивната смес и да се види парвилно ли е закачен вакумния авансиращ механизъм на делкото (снимката долу).

По-късните 190, тези след 88-89, 2.3 мотор и 1.8 имат т. нар. моторче за празен ход, което се командва от ЕКУ-то и автоматично регулира оборотите. Направено е така че ако му се прекъснe захранването, оборотите се вдигат.

Прикачени файлове


  • 0

#27 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 15 януари 2009 - 15:23

моята беше 89 2.0 и си имаше моторче за празен ход.
също съм на мнение че газ-та не скапва мотора и си заслужава в зависимост от това колко караш ... разликата в сумите които ще наливаш няма да е кой знае каква. колата ще се държи добре ако "майстора" ти я сложи и настрои както трябва. моята си я купих с уредба слагана в италия ... нямаше грешка... някой спомена дюзи и такива неща... да това трябва да се "прочиства" редовно... колкото до разхода ... ако искаш да имаш икономична кола купи си фиат пунто 1.1 мотор и ще ти гори малко (може би). не забравяй че си се яхнал на 122 катъра които искат да ядат за да те возят
моята гореше 15-16 газ градско и около 10 извън града но да отбележа че живея в малък град но пък затва я карах повече студена щото като отида от тук до там за 2 мин ... не загрява особенно много

разликата между бензин и газ за мен беше очевадна... звука на колата се променяше доста...на бензин реве като звяр и върви доста повече... на газ 165-170 на бензин по магистралата между карнобат и бургас и напълних километража ...

това бяха хубави времена :) сега мерца е намигнал след като се целуна с едно дърво а аз карам една мазда която ми идва да и сипя за 3 лева бензин и да и драсна клечката щото няма нищо здраво по нея
маздата е 1.3 мотор 75коня с газ и гори колкото мерцедеса а на бензин гори 2 пъти повече :) сбъркана работа
ако стои повече от 2 часа на студа пали само ако и залея изпарителя с 1 литар топла вода... на бензин пали само да погаля стартера, не дава да врътна ключа, ама тва е ако не е стояла повече от 4 часа изгасена... :)
вечер я оставям на бензин сутринта ходи я запали ако можеш :) аз си обяснявам по следния начин: по някаква причина и необясним за мен начин изпуска газ , сместа се преобогатява и колата се удавя... няма палене :) май си го обяснявам с възраста на изпарителя дето сигурно ми е набор но тва е друга тема... дано скоро се кача пак на мерца че ми писна от бараки
  • 0

#28 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 януари 2009 - 21:41

ще ти го обясня--важи за всички в супер студеното време!
когато сутрин я мъчиш да запали на ГАЗ, клапанът за газта замръзва отворен и тогава я давиш,

клапанът може да замръзне отоворен и дори при топъл мотор. ако е далеч от отопление,, пак замръзва отворен и това довежда дори до загуба на газ от бутилката.
имал съм го този случай и 10л газ излизаха за 2 дни.
клапънът замръзва, поради термодинамичните процеси, когато газ минава през тясно сечение в по-широко, тогава се получава изстудяване при разширението на газа
  • 0

#29 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 19 януари 2009 - 15:23

а сутрин що не пали на бензин ?
като я оставя вечер на бензин и сутринта като я повъртя и в гаража мирише на нещо смесено между изгорял бензин и газ... се едно гори и от 2-те ! ВЪЗМОЖНО ЛИ Е?

а решението за палене на газ какво е :) аз си заливам изпарителя с топла вода ... завърта 2 пъти и пали :)
  • 0

#30 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 20 януари 2009 - 09:26

Проблем! Имам 190ка, 2 литров мотор, 122 коня, година 87. Колата харчи адски много - 16,17 на 100 градско! Имал съм и разход 13 и 20. Това не е нормално. Извън градско обаче всичко е наред - 8 на 100, което е прилично с климатика и тн. и съвсем допустимо. Някой би ли ми казал колко е нормалния разход градско? Какво може да не е наред? Първоначално смятах, че е от климатика - като карах лятото в града, но и сега разхода е такъв. Бях на сервиз, където намалиха оборотите на 850, защото казаха, че досега колата била работила на 2500!!! - още една аномалия! Автомобила вече е на 161 000. 5 години е карана много малко от майка ми, тази година обаче и се навъртяха около 6000 и си показа проблемите! Пълна скръб! А най - странното е че е със много дълги скорости, не съм виждал такава 190ка до сега! Абе не знам. Моля за съвети!

Моята 190-ка е същата и гори градско - Добрич - 11/100 бензин , извънградско 7/100 бензин.Докато тая кола е при мен газ няма да й сложа,имам друга кола,която е на газ- ще ми дойдат в повече разправииите с газчии и висенето по сервизи. Ако изкаш да й свалиш разхода трябва да я караш с подходящата предавка-да усетиш кога колата иска по-висока или по-ниска предавка.Прикачен файл  100_2711_11.jpg   137,15K   19 Брой сваляния
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни