Точно на това място има един гараж и алармаджия, ама не знам, дали е същия човек.
Алармаджиите са двама - баща и син, така си мисля де...
Управление вентилатор отопление MBБългарски аналог на добра цена
Started by a_atanasov, 05 Jan 2009 - 18:54:38
19 replies to this topic
#16
Posted 19 January 2009 - 21:54
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Posted 11 March 2009 - 17:24
Има ли развитие с откриването на човека?
#18
Posted 12 March 2009 - 09:14
Не съм търсил човека, а реших да си купя регулатора от Америка, 130$, ползвам го от месец и половина почти. Производителя е 'German parts'. Прегназначен беше за S-class, това го знаех още при поръчката, прекроих захранващите кабели с по-дълги и монтирах. Всичко си е наред. Това е друго решение на проблема, без да търсиш онзи човек или да платиш за ново 500-600лв. или несигурна втора употеба. Успех!
#19
Posted 20 October 2009 - 14:27
Преди известно време и аз се сблъсках с този проблем.
Колата е 124 Е200.
Имам познат, който ми е и личен майстор за някои неща по колите.
Електрончик е. На Е200 не е таралеж като на по-старите 124 модели, които управления наистина приличат на таралеж.
При мен е малка, черна, правоъгълна кутийка, като на една от снимките по-горе в темата.
Майстора се свърза с човек, който ги прави тези неща, предполагам същия, за който се говори в темата.
Макар че той ми каза, че бил някъде из Банкя или нещо такова, но не беше много сигурен и убедителен.
Може би с цел, защото ми каза цена от 250лв.
Аз обаче в крайна сметка съм доволен, защото дори и срещу 250 кинта нещата се оправиха. Системата работи като преди.
Използвах момента та смених и филтрите на системата.
Колата е 124 Е200.
Имам познат, който ми е и личен майстор за някои неща по колите.
Електрончик е. На Е200 не е таралеж като на по-старите 124 модели, които управления наистина приличат на таралеж.
При мен е малка, черна, правоъгълна кутийка, като на една от снимките по-горе в темата.
Майстора се свърза с човек, който ги прави тези неща, предполагам същия, за който се говори в темата.
Макар че той ми каза, че бил някъде из Банкя или нещо такова, но не беше много сигурен и убедителен.
Може би с цел, защото ми каза цена от 250лв.
Аз обаче в крайна сметка съм доволен, защото дори и срещу 250 кинта нещата се оправиха. Системата работи като преди.
Използвах момента та смених и филтрите на системата.
http://6lyokavitza.org/
#20
Posted 08 June 2012 - 18:13
Здравейте искам и аз да питам нещо в тая връзка! На мен като запаля и ми се включва вентилацията все едно на първа степен леко духа а климатроника е изключен , като изгася колата и извадя ключа и след 5-10 сек. вентилатора гасне.W210 климатроник двузонов съм! Е200 бензин 1998г. Като отворих под жабката кората да проверя за активните филтри,забелязах че имаше някакви резистори запоявани,изглежда нещо е побългарено?! Може ли да се оправи това ?! Благодаря за отговорите предварително!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users