Управление вентилатор отопление MBБългарски аналог на добра цена
Започната от a_atanasov, 05 яну 2009 - 18:54:38
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 януари 2009 - 18:54
Универсално управление за оборотите на вентилатор отопление на Mercedes. Напълно функционален заместител на оригиналното електронно управление. Размерите (62х51х22мм.) и монтажните отвори позволяват бърз и лесен монтаж, директно на мястото на оригиналното управление.
Доколкото знам тази част, т.нар. "таралеж" е доста чувствителна, а ремонта труден. Ето защо ви давам този линк с надеждата да съм полезен на колегите.
Източник
Доколкото знам тази част, т.нар. "таралеж" е доста чувствителна, а ремонта труден. Ето защо ви давам този линк с надеждата да съм полезен на колегите.
Източник
#2
Публикувано 05 януари 2009 - 19:23
За това ли става въпрос
Дали става за всички модели (имам впредвид максималният ток, които може да пусне през вентилатора)
Поздрави
Дали става за всички модели (имам впредвид максималният ток, които може да пусне през вентилатора)
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 05 януари 2009 - 19:34
На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
#4
Публикувано 05 януари 2009 - 19:46
Близо 7- Стоянки ми взеха от Блакана за тоя регулатор за S класата - бая ми падна гласчето, като ги броих на касатаНа една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
Нещо ми се върти из главата за ...124ката, ма за сега, само ми се върти
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 05 януари 2009 - 20:58
Близо 7- Стоянки ми взеха от Блакана за тоя регулатор за S класата - бая ми падна гласчето, като ги броих на касата
Нещо ми се върти из главата за ...124ката, ма за сега, само ми се върти
Поздрави
Помня темата ти и затова предпочетох тоя вариант с по ниската цена, въпреки че не обичам побългаряването, но човека изглеждаше интелигентен и засега регулатора работи перфектно.
#6
Публикувано 05 януари 2009 - 20:59
Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?
http://www.importecw...de=MB1408218351
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
http://www.importecw...de=MB1408218351
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
.
#7
Публикувано 05 януари 2009 - 21:27
Владек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
Точно нашата W210 e с такъв регулатор (или таралеж, предполагам името идва от това че на пурите наистина е с едни пръчици като таралеж) и се намира под жабката при моторчето, на W140 регулатора се намира пак при моторчето, което е от външната страна под капака, като махнеш филтъра на купето ще го видиш.
#8
Публикувано 05 януари 2009 - 21:36
Точно нашата W210 e с такъв регулатор (или таралеж, предполагам името идва от това че на пурите наистина е с едни пръчици като таралеж) и се намира под жабката при моторчето, на W140 регулатора се намира пак при моторчето, което е от външната страна под капака, като махнеш филтъра на купето ще го видиш.
Маке,3 пьти го махах за седмица,че не ми харесваше парното,а и ако помниш филтри заедно с теб смняхме,по едно и сьщо време.
Коя година е тая 210?
.
#9
Публикувано 05 януари 2009 - 21:38
Маке,3 пьти го махах за седмица,че не ми харесваше парното,а и ако помниш филтри заедно с теб смняхме,по едно и сьщо време.
Коя година е тая 210?
1995г. от най първите и най бъгави модели според мен.
#11
Публикувано 19 януари 2009 - 16:58
Същата малка, черна гад с четири телчетаВладек на твойта кола така ли изглежда като на снимката която си копнал или като това долу?
http://www.importecw...de=MB1408218351
Пьрвите модели на 210 са с подобен модел като на 140.На това му викат реглатор и се чудя кьде е тоя таралеж при 210 и 140?
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#12
Публикувано 19 януари 2009 - 18:00
На една Е класа W210 с големия дисплей на климатроника и се беше скапало това управление (таралежа) и проблема стана така че като изгася колата и даже извадя ключа, парното продължаваше да духа на най силно положение и нямаше начин да се спре, махнах акумулатора за да го спра и после като го сложих обратно вече моторчето на парното не се пускаше. Отидох при един жичкаджия да го оправи и той извади цялото моторче заедно с регулатора от под жабката и ме прати при един негов колега който изработва такива неща саморъчно и му оставих цялото моторче заедно с регулатора и след няколко часа тоя човек беше направил нов регулатор. Монтира го в колата и само на самата платка имаше един регулатор който врътна за да го настрои колко силно да духа като е на най слаба степен управлението на климатроника и като сглоби всичко нямаше никаква разлика в работата от оригиналната част. Тоя човек каза че е правил за много коли подобни изпълнения и досега не е имал недоволен клиент. Каза че общо взето може да направи за всякакви коли такова нещо, само условието му е да му се занесе оригиналната част и тогава действа. Цената беше към 100лв. Оригиналното мисля че е много по скъпо.
Еваларка на човека, дето е решил да го направи!
Това не е много сложно, но важното е да работи стабилно. Имам познат дето намира правени модули за запалване от тези дето ги крадат.
Ако не намерите този човек, може да помислим да си направим собствено решение, което да е на разположение на закъсалите колеги!
#13
Публикувано 19 януари 2009 - 20:25
"top", имам подобен проблем с регулатора на вентилатора, можеш ли да дадеш координати на човека ремонтиращ такива устройства.
Еваларка на човека, дето е решил да го направи!
Това не е много сложно, но важното е да работи стабилно. Имам познат дето намира правени модули за запалване от тези дето ги крадат.
Ако не намерите този човек, може да помислим да си направим собствено решение, което да е на разположение на закъсалите колеги!
Телефона не мога да му го намеря в момента, но знам къде се намира. Адреса му е срещу КАТ-София, от бул. "Драган Цанков" се влиза в уличката и от дясно се пада една бензиностанция Лукойл, направо има гумаджииница, завива се на ляво и после пак на ляво където е първия вход на блока, на картинката съм отбелязъл с стрелка къде се намира човека:
Там незнам на кой етаж се намира, но може би ако се пита ще го познават, един леко възрастен с брада
#15
Публикувано 19 януари 2009 - 21:49
Благодаря много, 'top'! Дано, да се окаже, че съседите му го познават или поне някой от гаражите на блока е негов и му служи и за работилница, че иначе трябва да го издирвам по описание по етажите.
Утре ще се опитам да потърся жичкаджията който ми даде телефона на тоя човек и ще ти го дам. Не мога точно да ти кажа къде се намира защото когато съм ходил при него (няколко пъти защото ми е разкодирал и касетофони за различни коли) винаги съм му звънял когато съм долу и той е слизал, но така и не си записах името и телефона му.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни