

При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Started by House M.D., 26 Dec 2008 - 10:10:38
464 replies to this topic
#16
Posted 09 July 2012 - 20:39
Този специално, освен шибидаха, няма кьорава екстра а и с докарването, регистрирането и обслужването ще излезне....ако точно този модел те интересува разгледай и обявите в форума, намират се 

ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#17
Posted 09 July 2012 - 22:30
Ужас, скоро не бях виждал толкова базова 203ка.
#18
Posted 09 July 2012 - 22:39
Дори и със самолет да ти го доставят (безплатно) пак не стааа


By Batev
#19
Posted 13 October 2012 - 00:44
Здравейте колеги,
Нов съм във форума и ще ви помоля за разбиране, ако питам нещо, което може да е публикувано някъде другаде - доста почетох, но искам да попитам и тук.
Интересувам се от w203 facelift - какви слаби страни има и какво трябва да се гледа при оглед. Да поясня търся си кола от Германия, по възможност от частно лице, ако това е от значение. Предполагам че при фейса повечето проблеми отпреди са "отстранени", но бих се радвал ако някой собственик сподели малко опит. Четох за някакъв проблем с рейката, ръжди, но не разбрах как стоят нещата с маховика на този модел - слабо място ли му е или е
. На конкретен двигател не съм се спрял, но съм склонен да прескоча компресорите с този висок разход. Разбрах, че и този двигател 240(бенз) 170к.с. - не му знам кода, ще ме извинявате за което, е за избягване. Виждам че тези 220cdi (150к.с.) са доста разпростанени, но пък са на много километри, което е нормално за дизелов мотор... В крайна сметка колкото повече чета, си изграждам мнение, че толкова по-проблемни се оказват тези модели, затова искам съвет от собственик, а не от някакви статии и подобни източници на информация.
Поздрави
Ачо
Нов съм във форума и ще ви помоля за разбиране, ако питам нещо, което може да е публикувано някъде другаде - доста почетох, но искам да попитам и тук.
Интересувам се от w203 facelift - какви слаби страни има и какво трябва да се гледа при оглед. Да поясня търся си кола от Германия, по възможност от частно лице, ако това е от значение. Предполагам че при фейса повечето проблеми отпреди са "отстранени", но бих се радвал ако някой собственик сподели малко опит. Четох за някакъв проблем с рейката, ръжди, но не разбрах как стоят нещата с маховика на този модел - слабо място ли му е или е

Поздрави
Ачо
#20
Posted 13 October 2012 - 06:56
220 цди чак проблемен не бих го нарекъл. Напротив може би е най-балансираният двигател за модела от гледна точка на разходи и вървене. След фейса спират другият му по-голям брат 270 цди.
Сега за километрите важи за всяка една кола, ако е счупена от каране и се падне ти да я оправяш. Търси си кола със сервизна история.
Компресорите също са супер, даже със съмнителната нафта в БГ някои ги препоръчват, но аз газ на мой автомобил никога няма да сложа, затова си предпочитам дизели
Иначе при фейса на модела са оправени проблемни неща по електрониката, хидравликата на волана, ново доста по-приятно табло и навигацията работи в България.
Всяка кола си има своите забележки, така че и малко късмет.
Сега за километрите важи за всяка една кола, ако е счупена от каране и се падне ти да я оправяш. Търси си кола със сервизна история.
Компресорите също са супер, даже със съмнителната нафта в БГ някои ги препоръчват, но аз газ на мой автомобил никога няма да сложа, затова си предпочитам дизели
Иначе при фейса на модела са оправени проблемни неща по електрониката, хидравликата на волана, ново доста по-приятно табло и навигацията работи в България.
Всяка кола си има своите забележки, така че и малко късмет.

#21
Posted 13 October 2012 - 20:27
Благодаря ти отново колега. Нямах в предвид, че този мотор е проблемен, а като цяло за моделът. Ще се радвам на още мнения и от други собственици.
Поздрави
Поздрави
#22
Posted 13 March 2013 - 14:18
Здравейте колеги. Искам да ви попитам за компетентно мнение за покупката на ц30 амг Т моделчето. Или по-конкретно за това: http://www.cars.bg/u708594
Мисълта ми е има ли големи разлики по подръжката от тази на обикновенната и за какво да гледам естествено ( нещо което може да е дефектирало и трябва да гледам при покупката)
#23
Posted 13 March 2013 - 15:31
Здравейте колеги. Искам да ви попитам за компетентно мнение за покупката на ц30 амг Т моделчето. Или по-конкретно за това: http://www.cars.bg/u708594
Мисълта ми е има ли големи разлики по подръжката от тази на обикновенната и за какво да гледам естествено ( нещо което може да е дефектирало и трябва да гледам при покупката)
Дизел на доста километри, с екзотичен мотор, ранна бройка на 7Г-троника + АМГ.... Нали се сещаш, че тези коли не ги караме много.

Действай сам най-добре - обади се и провери някои консумативи на каква цена са - окачване, филтри, накладки, спирачни дискове, дюзи - в сравнение с нормалните компоненти. Виж цената на компонентите на АМГ-пакета. Питай застраховател за колко би ти поел тази.
Ъпдейт: Според едно ревю АМГ са "пипнали" 95% от двигателя.
Ако ти понасят цените - взимай

Edited by Praetorian, 13 March 2013 - 15:47 .
#24
Posted 13 March 2013 - 20:08
203-ка преди фейса още повече и AMG аз лично не бих си взел.
Иначе всичко е различно откъм консумативи, още повече и AMG - значи ще плащаш.
Аз лично бих търсил такава само че фейсова.
Карал съм такава, определено си е мания, а си и понавървява.
#25
Posted 07 April 2013 - 21:27
Ами аз карам вече почти година такова комби и съм страшно доволен - дизел смесено 7на100км. Преди седмица се върнах от Франция без никакви ядове. Комфортно каране, не се уморяваш бързо... Този АМГ и аз бих го избегнал, по същите причини, скъпи части и поддръжка, то не че иначе е ефтино ама поне си е стандартно мерцедесово....
Като цяло за година разходите които съм направил са само за нови гуми и каско, при покупката задължително смяна на маслата и филтрите на двигател и скорости.(около 900лв)
Кучета не са ме хапали, само хора...
#26
Posted 21 October 2013 - 18:34
Мале,като чета какви проблеми имат някои колеги...? И си намразвам моя МЕЧО ? 203-ка 2002-ра година,С200 цди ! Фабрично такси от Германия,на 1080 000 км,иначе е връщан километража точно на половината ! Сега пише,че е на 545 000 км. но на компютъра е друго (имало някаква кутийка,която помни сервизните интервали ?) Имам проблем с датчика за високо налягане и първа и втора дюза ....като е студена мени оборотите,но като загрее се оправя и си върви като луда ! Ако някой знае защо го прави само като е студена,да драсне коментар,предварително благодаря !
#27
Posted 22 October 2013 - 18:46
Мале,като чета какви проблеми имат някои колеги...? И си намразвам моя МЕЧО ? 203-ка 2002-ра година,С200 цди ! Фабрично такси от Германия,на 1080 000 км,иначе е връщан километража точно на половината ! Сега пише,че е на 545 000 км. но на компютъра е друго
(имало някаква кутийка,която помни сервизните интервали ?) Имам проблем с датчика за високо налягане и първа и втора дюза ....като е студена мени оборотите,но като загрее се оправя и си върви като луда ! Ако някой знае защо го прави само като е студена,да драсне коментар,предварително благодаря !
#28
Posted 30 November 2013 - 13:14
Здравейте, от скоро и аз съм горд собственик на w203 2.2CDI, 2003г ,150к.с....Имам обаче един проблем, който забелязах веднага след като я купих. След като тръгна всичко си е ок и колата ускорява идеално, но върна ли газта губи мощност и много бавно ускорява. Като спра двигателя и го запаля наново историята се повтаря - тръгвам, ускорявам перфектно и след като върна газта при следващо ускоряване губи мощност. В сервиз на мерцедес ми казаха че проблема е от ЕГР и ми сложиха друг втора употреба. Няколко дни всичко беше наред, но после отново на моменти обаче губеше мощност. Смених ЕГР с чисто нов, но пак след няколко дни ми го направи същия проблем. Разликата между първия и последния ЕГР е, че при първия го правеше постоянно, а сега е само на моменти. Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем или дали е чувал, защото и момчетата от сервиза не знаят от какво може да е? Благодаря предварително!
#29
Posted 29 October 2014 - 16:28
Здравейте, от скоро и аз съм горд собственик на w203 2.2CDI, 2003г ,150к.с....Имам обаче един проблем, който забелязах веднага след като я купих. След като тръгна всичко си е ок и колата ускорява идеално, но върна ли газта губи мощност и много бавно ускорява. Като спра двигателя и го запаля наново историята се повтаря - тръгвам, ускорявам перфектно и след като върна газта при следващо ускоряване губи мощност. В сервиз на мерцедес ми казаха че проблема е от ЕГР и ми сложиха друг втора употреба. Няколко дни всичко беше наред, но после отново на моменти обаче губеше мощност. Смених ЕГР с чисто нов, но пак след няколко дни ми го направи същия проблем. Разликата между първия и последния ЕГР е, че при първия го правеше постоянно, а сега е само на моменти. Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем или дали е чувал, защото и момчетата от сервиза не знаят от какво може да е? Благодаря предварително!
Когато изпадне в състояние на загуба на мощност, като настъпваш газта, припушва ли?!
#30
Posted 09 January 2015 - 01:42
Здравейте , мисля и аз да стана горд собственик на един такъв красавец. Прочетох доста неща във форума , но все пак , бихте ли ме ориентирали какво трябва да гледам ,преди да закупя автомобила. Може ли мнение за този http://www.mobile.bg...75&slink=8i1aqn Благодаря ви !
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users