Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!


  • Please log in to reply
464 мнения по тази тема

#346 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 май 2018 - 07:21

Добре дошъл!
Много правилно си се ориентирал!Това че си чел е похвално!
За в211 ще е чудо да излезе нещо що годе читаво за тия пари.Да не кажа че е невъзможно.При в203 вече нещата стават.Естествено всичко е въпрос на търсене и късмет.Автоматиците са реално едни и същи и при двата модела.Петстепенни,които при добра поддръжка и не много километри са здрави.
Честно,аз не се сещам за други коли с по-здрави АСК или поне толкова като на Мерцедес от това поколение.
  • 0

#347 самотока

самотока

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:В. Търново

Публикувано 16 май 2018 - 14:57

Може би, защото от нямане си правя сметка на парите, гледам да ги похарча разумно и заради това проучвам - дали за бяла техника, аудио- визуална, производствена, компютри, винаги чета преди да купувам. Все пак нали сме във века на информацията и доколкото ми е възможно се възползвам аз. Та за W211 идеята тръгна от там, че имам приятел с роднини в Италия - заради това зададох въпроса за италианките - имам и приятели, които могат да ми я докарат от там на автовоз. И евентуалния план да се разходим до Италия, да си харесам някоя и т.н. И действително, като разгледахме из нета какво и що, изглежда, че мога да се вредя до тази сума, но имам силни подозрения, че тези по евтинките екземпляри са били все таксита и служебни автомобили, навъртяли сумати и километри, поддържани колкото да се движат. Инак не крия - навъртях около хиляда километра и с този модел, един дизелак, значи уникален автомобил, страхотен просто, да имам 15-20 бона определено такъв бих си взел.

 

Но да оставя това настрана - W211 така или инак отпада, и няма какво да го мисля. Но за W203 да попитам, че то чета, чета, ала и ми става объркано. Както разбирам автоматиците са само два - 5G и 7G? Като и двата нямат различни модификации т.е. 5G си е все 722.6, а 7G си е все ..... не можах да открия номерацията (: - така ли е или ..... ? Сетне - оставам с впечатлението, че 7G се монтира само на фейсовите, а на пре- фейса само 5G и след фейса няма със 5G т.е. вариантите са ми или пре- фейс със 5G, или фейс със 7G?

 

п.п. инак от досега прочетеното на Хонда автоматите се много хвалени - но Акорд седма генерация ('02- '07г.) изглежда пак въз по- скъпичък, а аз този модел харесвам, малките там Сивиците със сигурност не са за мен.


  • 0

#348 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2018 - 15:26

Преди фейса на 203 няма 7G. 722.9 се води кутията. Тя има няколко еволюции в следващите модели, но при 203 най-общо е една.

Като цяло е много приятна кутия, аз съм с такава и съм ОК с нея. На мен ми е мудна, но е по-бърза от 5G.

Това е безгрижна кутия, и ако си вземеш кола на относително малко километри, няма никакви драми.

 

Според мен гледай 203ка след фейса, максимално с екстри. Изпадат приятни бензинки, доста натоварени, дори и 4х4 версии до 200х.км. реални из Европа, които ще ти служат много по-вярно от превъртян нафтов милионник.

Също след фейслифта са променили процедурите за нанасяне на антикорозионна защита и 203 става наистина мнооого хубава кола.

 

Японските автомати са AISIN, монтират се на много автомобили, вкл. и американски. Те са 3тия голям производител на автоматични кутии, редом до ZF и Getrag. Аз лично съм върл фен на ZF, но това е друга тема.

Интересното (поне за мен), е че Хонда, по подхода на Мерцедес, произвеждат сами своите кутии. Имали са някакви драми с BorgWagner около лицензи и така и не са ги разрешили.

Не съм запознат с качеството на кутиите им, но каквото съм карал, ми е допадало като усещане. Accord ми е харесвала винаги, но вътре ми е типична японска кола. Пластмаса и прагматизъм... не съм привърженик... предпочитам премиум марките.

... а и е легенда, че не се чупят. 2ма приятели с дизелови Акорди трошат двигател.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#349 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2018 - 17:14

При W203 автоматите са 5G-Tronic 722.6 преди фейса и 7G-Tronic 722.9 след фейса. При 4х4 моделите (4Маtic) е само 5G-Tronic преди и след фейса.


  • 0

#350 самотока

самотока

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:В. Търново

Публикувано 18 май 2018 - 17:27

Пластмаса...

Ненавиждам тази масова употреба, която се наложи на пластмаса в интериора на съвременния дизайн - ужасна е просто, всичко скърца, трака, пращи и лично аз усещам една отвратителна миризма, особено лятото в жегата. Дори не съм се качвал в тази генерация Акорди, добре беше да разбера тази подробност от сега. Мерси за което.

 

Инак за бензинките - признавам, че основно съм се ориентирал към 270 дизела, двигател, в който лично съм се уверил, че е много, много сполучлив и дуракоустойчив. Относно бензиновите нямам наблюдения, ала пустия му разход, както и да го погледна, дизела е доста по- икономичен от бензина. Ала все пак ще имам предвид препоръката ти, разбирам съображенията ти - впрочем, хвърлих едно око из обявите, оказва се, че на пазара се предлагат значително по- малко бензинки, 3-4 страници с обяви и това е.

 

п.п. а - и изглежда, че 270 са само с 5G или аз нещо съм в грешка.


  • 0

#351 fatrat

fatrat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Пешак

Публикувано 30 юни 2018 - 20:59

Здравейте.Насочил съм се към Мерцедес, но все още не знам кой точно модел. Надявам се тук да ми дадете на две на три отговори на няколко въпроса, извинявам се ако не е правилният раздел. Изискванията ми са - седан, бензинов мотор (за газифициране), механична кутия, що годе някаква динамика- тук влизат 203,210,211 (знам, че са различен клас- за това по-късно). Та въпросите ми към 203-ките са:

1- с бюджет до към 7 7 и 500 макс изпадат ли читави екземпляри? Към екстрите нямам толкова претенции, но определено държа да е поне елеганс, най-добре авангард

2- 200к. ми се струва най-удачният вариант, но 163коня достатъчни ли са? Не съм някакъв състезател, но определено искам някаква динамика. В 210-тките същият мотор е 186/193к.с ? Само компресора ли е различен и евентуално взаимно заменяем ли е? (целия елемент или да речем само ролките)

3- Познат с 200к. се оплакваше,че компресора не надувал. Поразгледах насам натам,но при евентуална такава случка как е най-добре да се процедира?

4- Забелязал съм (на познат 210-ка 2.9 авангард) ,че при пребуксуване колелата въртят заедно (диференциала шпер/LSD ли е и тук)?

5- При закачане със Стар преди покупка евентуално по-скъпите ремонти засичат ли се и към кого да се обърърна преди преглед- да си платя и да я закачи човека :)

6- Тука вече за 210-ките (за 211-ки не говоря, тъй като мисля,че в бюджета все още не влизат много много,освен някакви барутници) - съпоставено 203-210 ако някой е подържал- ценово как му се струва и по-оправдано ли е от гледна точка комфорт/динамика и т.н
Благодаря предварително.


Този пост е редактиран от fatrat: 30 юни 2018 - 21:03

  • 0

#352 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2018 - 21:07

Аз почвам от точка три.
Няма такова нещо, проблемите с турбините са пъти по-чести.
И сега, наясно ли си, че ако търсиш 210 или 211 с механична скоростна кутия, това не е добре меко казано.
А и няма шпер

Този пост е редактиран от drjivago: 30 юни 2018 - 21:08

  • 0

#353 fatrat

fatrat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Пешак

Публикувано 30 юни 2018 - 21:17

Защо да не е добре? Все още ми е наред лявото коляно предпочитам си механичната кутия :)


  • 0

#354 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 01 юли 2018 - 05:44

И когато дойде време да смениш съединител и маховик, излиза по-скъпо от ремонт ( ако някога се наложи ) на автоматика. А удоволствието от автомата, спрямо ръчната ск. кутия е огромно.


  • 1

#355 fatrat

fatrat

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Пешак

Публикувано 01 юли 2018 - 19:24

SACHS комплекта е около 400лв. При положение,че за Шкодата която карах преди ми искаха 1200лв и се наложи да сложа от пасат 1.8 бензин ( за 300) си е добре. Бих се радвал и на мнения за останалите точки дори и да не са от личен опит :)


  • 0

#356 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 01 юли 2018 - 19:41

Нещо не си проверил както трябва...само маховика ти е 700-800 лв и то с отстъпки.
  • 1

#357 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 юли 2018 - 20:38

Ремонта на ръчната кутия е по-скъп от ремонта на АСК и изисква повече професионални умения.
Ако се наложи.
Съединителите,лагера и маховика са по-скъпи от хидротрансформатора на АСК.
Само маслото и филтъра са по-скъпи от колкото на ръчната.

И най-важното!

Всеки ден има такива теми като твоята със същите въпроси на които е отговаряно стотици пъти.
  • 1

#358 самотока

самотока

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:В. Търново

Публикувано 10 юли 2018 - 13:59

1- с бюджет до към 7 7 и 500 макс изпадат ли читави екземпляри? Към екстрите нямам толкова претенции, но определено държа да е поне елеганс, най-добре авангард

Тъй като изкарах няколко месеца в обикаляне по автокъщи и обяви - ако попаднеш на такава в този бюджет, ще е изцяло на късмет и въпроса не е до екстрите. Просто масово са в плачевно състояние, с което търговците са пределно наясно и съответно, когато продават наистина читав екземпляр си му търсят парите и никак не са склонни на пазарлък - пазен Мерцедес ...... как да кажа, ми марка си е наистина. Пред издухан Мерцедес, по- добре си купи ..... Форд, Фиат, Опел или нещо такова.

 

И впрочем обикалях с един приятел, който пък си търсеше 210 - там положението е още по- трагично, не говорим за пари, а въобще да се намери автомобил, който поне да си струва да го запалиш, че да чуеш как работи, дори до този момент не можа да стигне. Не знам защо така, но не видяхме нито една 210- а, която да е без гнилоч.

 

А инак, ако се спреш на 210 или 211, повярвай ми - АСК, само АСК. Тез големите купета на ръчна са жива мъка - не знам как е автоматика откъм поддръжка, обслужване, ремонти и прочие, но с ръчна особено градско е направо досадно и се губи цялото удоволствие да шофираш този автомобил.


  • 1

#359 gele77

gele77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 19 юли 2018 - 06:39

Здравейте,предстои ми закупуването на Мерцедес C180 2005г. и искам да помоля за мнение на ето този екземпляр.

 

https://www.mobile.b...51&slink=7n05hs


  • 0

#360 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 19 юли 2018 - 06:59

Здравейте,предстои ми закупуването на Мерцедес C180 2005г. и искам да помоля за мнение на ето този екземпляр.
 
https://www.mobile.b...51&slink=7n05hs

Ако те устройват цената и екстрите,мисля че си заслужава да отидеш и да я видиш.
  • 1




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни