![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-4274.jpg?_r=0)
При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:10:38
464 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 юли 2012 - 20:39
Този специално, освен шибидаха, няма кьорава екстра а и с докарването, регистрирането и обслужването ще излезне....ако точно този модел те интересува разгледай и обявите в форума, намират се ![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
![Публикувано изображение](http://s018.radikal.ru/i516/1304/30/e281e073f678.jpg)
#17
Публикувано 09 юли 2012 - 22:30
Ужас, скоро не бях виждал толкова базова 203ка.
#18
Публикувано 09 юли 2012 - 22:39
Дори и със самолет да ти го доставят (безплатно) пак не стааа
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#19
Публикувано 13 октомври 2012 - 00:44
Здравейте колеги,
Нов съм във форума и ще ви помоля за разбиране, ако питам нещо, което може да е публикувано някъде другаде - доста почетох, но искам да попитам и тук.
Интересувам се от w203 facelift - какви слаби страни има и какво трябва да се гледа при оглед. Да поясня търся си кола от Германия, по възможност от частно лице, ако това е от значение. Предполагам че при фейса повечето проблеми отпреди са "отстранени", но бих се радвал ако някой собственик сподели малко опит. Четох за някакъв проблем с рейката, ръжди, но не разбрах как стоят нещата с маховика на този модел - слабо място ли му е или е
. На конкретен двигател не съм се спрял, но съм склонен да прескоча компресорите с този висок разход. Разбрах, че и този двигател 240(бенз) 170к.с. - не му знам кода, ще ме извинявате за което, е за избягване. Виждам че тези 220cdi (150к.с.) са доста разпростанени, но пък са на много километри, което е нормално за дизелов мотор... В крайна сметка колкото повече чета, си изграждам мнение, че толкова по-проблемни се оказват тези модели, затова искам съвет от собственик, а не от някакви статии и подобни източници на информация.
Поздрави
Ачо
Нов съм във форума и ще ви помоля за разбиране, ако питам нещо, което може да е публикувано някъде другаде - доста почетох, но искам да попитам и тук.
Интересувам се от w203 facelift - какви слаби страни има и какво трябва да се гледа при оглед. Да поясня търся си кола от Германия, по възможност от частно лице, ако това е от значение. Предполагам че при фейса повечето проблеми отпреди са "отстранени", но бих се радвал ако някой собственик сподели малко опит. Четох за някакъв проблем с рейката, ръжди, но не разбрах как стоят нещата с маховика на този модел - слабо място ли му е или е
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
Поздрави
Ачо
#20
Публикувано 13 октомври 2012 - 06:56
220 цди чак проблемен не бих го нарекъл. Напротив може би е най-балансираният двигател за модела от гледна точка на разходи и вървене. След фейса спират другият му по-голям брат 270 цди.
Сега за километрите важи за всяка една кола, ако е счупена от каране и се падне ти да я оправяш. Търси си кола със сервизна история.
Компресорите също са супер, даже със съмнителната нафта в БГ някои ги препоръчват, но аз газ на мой автомобил никога няма да сложа, затова си предпочитам дизели
Иначе при фейса на модела са оправени проблемни неща по електрониката, хидравликата на волана, ново доста по-приятно табло и навигацията работи в България.
Всяка кола си има своите забележки, така че и малко късмет.
Сега за километрите важи за всяка една кола, ако е счупена от каране и се падне ти да я оправяш. Търси си кола със сервизна история.
Компресорите също са супер, даже със съмнителната нафта в БГ някои ги препоръчват, но аз газ на мой автомобил никога няма да сложа, затова си предпочитам дизели
Иначе при фейса на модела са оправени проблемни неща по електрониката, хидравликата на волана, ново доста по-приятно табло и навигацията работи в България.
Всяка кола си има своите забележки, така че и малко късмет.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#21
Публикувано 13 октомври 2012 - 20:27
Благодаря ти отново колега. Нямах в предвид, че този мотор е проблемен, а като цяло за моделът. Ще се радвам на още мнения и от други собственици.
Поздрави
Поздрави
#22
Публикувано 13 март 2013 - 14:18
Здравейте колеги. Искам да ви попитам за компетентно мнение за покупката на ц30 амг Т моделчето. Или по-конкретно за това: http://www.cars.bg/u708594
Мисълта ми е има ли големи разлики по подръжката от тази на обикновенната и за какво да гледам естествено ( нещо което може да е дефектирало и трябва да гледам при покупката)
#23
Публикувано 13 март 2013 - 15:31
Здравейте колеги. Искам да ви попитам за компетентно мнение за покупката на ц30 амг Т моделчето. Или по-конкретно за това: http://www.cars.bg/u708594
Мисълта ми е има ли големи разлики по подръжката от тази на обикновенната и за какво да гледам естествено ( нещо което може да е дефектирало и трябва да гледам при покупката)
Дизел на доста километри, с екзотичен мотор, ранна бройка на 7Г-троника + АМГ.... Нали се сещаш, че тези коли не ги караме много.
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Действай сам най-добре - обади се и провери някои консумативи на каква цена са - окачване, филтри, накладки, спирачни дискове, дюзи - в сравнение с нормалните компоненти. Виж цената на компонентите на АМГ-пакета. Питай застраховател за колко би ти поел тази.
Ъпдейт: Според едно ревю АМГ са "пипнали" 95% от двигателя.
Ако ти понасят цените - взимай
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Този пост е редактиран от Praetorian: 13 март 2013 - 15:47
#24
Публикувано 13 март 2013 - 20:08
203-ка преди фейса още повече и AMG аз лично не бих си взел.
Иначе всичко е различно откъм консумативи, още повече и AMG - значи ще плащаш.
Аз лично бих търсил такава само че фейсова.
Карал съм такава, определено си е мания, а си и понавървява.
#25
Публикувано 07 април 2013 - 21:27
Ами аз карам вече почти година такова комби и съм страшно доволен - дизел смесено 7на100км. Преди седмица се върнах от Франция без никакви ядове. Комфортно каране, не се уморяваш бързо... Този АМГ и аз бих го избегнал, по същите причини, скъпи части и поддръжка, то не че иначе е ефтино ама поне си е стандартно мерцедесово....
Като цяло за година разходите които съм направил са само за нови гуми и каско, при покупката задължително смяна на маслата и филтрите на двигател и скорости.(около 900лв)
Кучета не са ме хапали, само хора...
#26
Публикувано 21 октомври 2013 - 18:34
Мале,като чета какви проблеми имат някои колеги...? И си намразвам моя МЕЧО ? 203-ка 2002-ра година,С200 цди ! Фабрично такси от Германия,на 1080 000 км,иначе е връщан километража точно на половината ! Сега пише,че е на 545 000 км. но на компютъра е друго (имало някаква кутийка,която помни сервизните интервали ?) Имам проблем с датчика за високо налягане и първа и втора дюза ....като е студена мени оборотите,но като загрее се оправя и си върви като луда ! Ако някой знае защо го прави само като е студена,да драсне коментар,предварително благодаря !
#27
Публикувано 22 октомври 2013 - 18:46
Мале,като чета какви проблеми имат някои колеги...? И си намразвам моя МЕЧО ? 203-ка 2002-ра година,С200 цди ! Фабрично такси от Германия,на 1080 000 км,иначе е връщан километража точно на половината ! Сега пише,че е на 545 000 км. но на компютъра е друго
(имало някаква кутийка,която помни сервизните интервали ?) Имам проблем с датчика за високо налягане и първа и втора дюза ....като е студена мени оборотите,но като загрее се оправя и си върви като луда ! Ако някой знае защо го прави само като е студена,да драсне коментар,предварително благодаря !
#28
Публикувано 30 ноември 2013 - 13:14
Здравейте, от скоро и аз съм горд собственик на w203 2.2CDI, 2003г ,150к.с....Имам обаче един проблем, който забелязах веднага след като я купих. След като тръгна всичко си е ок и колата ускорява идеално, но върна ли газта губи мощност и много бавно ускорява. Като спра двигателя и го запаля наново историята се повтаря - тръгвам, ускорявам перфектно и след като върна газта при следващо ускоряване губи мощност. В сервиз на мерцедес ми казаха че проблема е от ЕГР и ми сложиха друг втора употреба. Няколко дни всичко беше наред, но после отново на моменти обаче губеше мощност. Смених ЕГР с чисто нов, но пак след няколко дни ми го направи същия проблем. Разликата между първия и последния ЕГР е, че при първия го правеше постоянно, а сега е само на моменти. Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем или дали е чувал, защото и момчетата от сервиза не знаят от какво може да е? Благодаря предварително!
#29
Публикувано 29 октомври 2014 - 16:28
Здравейте, от скоро и аз съм горд собственик на w203 2.2CDI, 2003г ,150к.с....Имам обаче един проблем, който забелязах веднага след като я купих. След като тръгна всичко си е ок и колата ускорява идеално, но върна ли газта губи мощност и много бавно ускорява. Като спра двигателя и го запаля наново историята се повтаря - тръгвам, ускорявам перфектно и след като върна газта при следващо ускоряване губи мощност. В сервиз на мерцедес ми казаха че проблема е от ЕГР и ми сложиха друг втора употреба. Няколко дни всичко беше наред, но после отново на моменти обаче губеше мощност. Смених ЕГР с чисто нов, но пак след няколко дни ми го направи същия проблем. Разликата между първия и последния ЕГР е, че при първия го правеше постоянно, а сега е само на моменти. Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем или дали е чувал, защото и момчетата от сервиза не знаят от какво може да е? Благодаря предварително!
Когато изпадне в състояние на загуба на мощност, като настъпваш газта, припушва ли?!
#30
Публикувано 09 януари 2015 - 01:42
Здравейте , мисля и аз да стана горд собственик на един такъв красавец. Прочетох доста неща във форума , но все пак , бихте ли ме ориентирали какво трябва да гледам ,преди да закупя автомобила. Може ли мнение за този http://www.mobile.bg...75&slink=8i1aqn Благодаря ви !
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни