При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:10:38
464 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 декември 2008 - 10:10
Преди време бях пуснал подобна тема за 202.
Нека колегите с 203 да дадат мненията си тук,
инфото да послужи за бъдещите собственици
Нека колегите с 203 да дадат мненията си тук,
инфото да послужи за бъдещите собственици
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#2
Публикувано 26 януари 2009 - 18:21
Моята я взех на малко километри - 46.000 (2001 год е и беше стояла 4 години в едно мазе, дълга история, но километрите са без капка съмнение, за разлика от повечето продаващи се по автокъщите на по 120-150.000) и до сега - 62.000 съм правил следното:
Накладки предни и задни ( казаха ми в Балканстар че предните спирачни апарати се разтропват на тоя модел, моите подрънкваха, но с новите оригинални накладки заспаха. Старите си бяха от завода, както и задните)
Смяна на стоп машинката ( дава фира на модела и се шашка компа, почва да дава грешка в АБС, ЕСП и БАС едновременно, новата машинка е 40 кинта, консуматив казаха че е при петко)
Смяна масла, филтри.
Всички крушки заминаха една по една... Оригиналните бяха Филипс, френски, дадоха фира безславно, явно не им понася стоенето.
Гумени тампони на стабилизиращата щанга и биалетите отзад смених още като я взех - бяха дали фира от стоенето, но в сервиза ме предупредиха, че биелети на този модел се сменят на по 20-30.000, сега пак дрънкат отзад.
Иначе по форума има описани проблеми с рейката(много е скъпа и трудно се ремнотира), автоматичните скорости - за 722.6 кутията може история да се напише там със съответната смяна на масло и филтър на иначе необслужваемата кутия (не съм го правил още), термостата и печката (аз не съм имал подобни проблеми) и други.
Колата е супер, става и за града, но според мен си е перфектна и за дълъг път, не уморява, удоволствие е да я караш, качвам се сутринта и ставам в 8 часа във Виена без никаква умора...
Довър избор.
Е, не съм сядал в Е класа, но и нямах избор като я взимах, просто попаднах на тази и алтернативата беше - тази или нова Тойота, решихме да рискуваме - все пак е стара(на години) и засега не съжалявам.
А иначе за София е за джип, не за лека кола, дори Дачия ще ме боли сърцето да карам по тия ями....
Отделно наркоманчетата - няколко пъти ми насилват емблемата, веднъж пред очите ми бяха тръгнали да свалят лайсната отзад с парктрониците, чета по форума че огледала крадат масово - едното е около 1000 лв в БС. Абе Бенц, поддръжката не е евтина. И не е да не се чупи... Но който реши си надвива на масрафа. Както казват някои - кеф цена няма, въпроса е да решиш дали си струва и да имаш късмет...
Накладки предни и задни ( казаха ми в Балканстар че предните спирачни апарати се разтропват на тоя модел, моите подрънкваха, но с новите оригинални накладки заспаха. Старите си бяха от завода, както и задните)
Смяна на стоп машинката ( дава фира на модела и се шашка компа, почва да дава грешка в АБС, ЕСП и БАС едновременно, новата машинка е 40 кинта, консуматив казаха че е при петко)
Смяна масла, филтри.
Всички крушки заминаха една по една... Оригиналните бяха Филипс, френски, дадоха фира безславно, явно не им понася стоенето.
Гумени тампони на стабилизиращата щанга и биалетите отзад смених още като я взех - бяха дали фира от стоенето, но в сервиза ме предупредиха, че биелети на този модел се сменят на по 20-30.000, сега пак дрънкат отзад.
Иначе по форума има описани проблеми с рейката(много е скъпа и трудно се ремнотира), автоматичните скорости - за 722.6 кутията може история да се напише там със съответната смяна на масло и филтър на иначе необслужваемата кутия (не съм го правил още), термостата и печката (аз не съм имал подобни проблеми) и други.
Колата е супер, става и за града, но според мен си е перфектна и за дълъг път, не уморява, удоволствие е да я караш, качвам се сутринта и ставам в 8 часа във Виена без никаква умора...
Довър избор.
Е, не съм сядал в Е класа, но и нямах избор като я взимах, просто попаднах на тази и алтернативата беше - тази или нова Тойота, решихме да рискуваме - все пак е стара(на години) и засега не съжалявам.
А иначе за София е за джип, не за лека кола, дори Дачия ще ме боли сърцето да карам по тия ями....
Отделно наркоманчетата - няколко пъти ми насилват емблемата, веднъж пред очите ми бяха тръгнали да свалят лайсната отзад с парктрониците, чета по форума че огледала крадат масово - едното е около 1000 лв в БС. Абе Бенц, поддръжката не е евтина. И не е да не се чупи... Но който реши си надвива на масрафа. Както казват някои - кеф цена няма, въпроса е да решиш дали си струва и да имаш късмет...
#3
Публикувано 12 февруари 2009 - 13:39
Моята W203 е 200 компресор 2000г. Взех я през 2007г., на точно 99960 км. Взех я от много сигурно място, и имаше всички документи, показващи историята и! Когато я закарах на майстор единствено, за смяна бяха накладки, свещи, лагерче на обтегача на компресора, тампона на скоростната кутия, която е ръчна и втулките на двете предни рамена на окачването!
Както и да е направих тези неща, и един месец след това се появи проблем с едно блокче на електронната стабилизираща програма, който ме ощети с 180 лв. До есента на 2007 година проблемите изчезнаха! Но като застудя и почна една агония с отключването..., беше ми се повредил EZS-модула, когото успях да сменя след точно 1 година и 2000лв, като в цената се включва и новия ключ! Наскоро смених задните амортесьори и задните биалетки и заспа! Скоро предстои да сменя предни и задни спирачни дискове и предни накладки!
Като заключение на подробностите мога да кажа, че единствената закономерност за дефекти при тази кола е електрониката! Скапана е и освен това е доста неоправдано скъпа! Затова колегите, бъдещи собственици на такава кола да погледната рейката, и на диагностична апаратура за евентуални проблеми в електрониката!
Като заключение мога да кажа че с кеф си я карам, категорично, както каза вече и колегата StefanB не уморява и е удоволствие да се управлява! Но срещу съответната цена....
Както и да е направих тези неща, и един месец след това се появи проблем с едно блокче на електронната стабилизираща програма, който ме ощети с 180 лв. До есента на 2007 година проблемите изчезнаха! Но като застудя и почна една агония с отключването..., беше ми се повредил EZS-модула, когото успях да сменя след точно 1 година и 2000лв, като в цената се включва и новия ключ! Наскоро смених задните амортесьори и задните биалетки и заспа! Скоро предстои да сменя предни и задни спирачни дискове и предни накладки!
Като заключение на подробностите мога да кажа, че единствената закономерност за дефекти при тази кола е електрониката! Скапана е и освен това е доста неоправдано скъпа! Затова колегите, бъдещи собственици на такава кола да погледната рейката, и на диагностична апаратура за евентуални проблеми в електрониката!
Като заключение мога да кажа че с кеф си я карам, категорично, както каза вече и колегата StefanB не уморява и е удоволствие да се управлява! Но срещу съответната цена....
#4
Публикувано 04 март 2009 - 15:38
Чух, че w203 са много чупливи, но до 2003-та! След 2004-та вече са много по-здрави? Мит или реалност?
#5
Публикувано 16 март 2009 - 10:50
Има подобрения по електрониката, пипнато е по рейката и по хидравликата - след фейслифта вече с увеличаването на скоростта воланът се втвърдява, а на място се върти с един пръст (нещо, което Опел например въвеждат още през 98 с новата Астра и т.н. козметики. Иначе рестаилига е по-скоро нова визия вътре, ново табло, аудиосистема и т.н. Окачането е същото, доколкото зная
мецдувременно моята стана вече на 65.000 и оня ден я закарах в Балканстар за диагностика и отстраняване ня евентуални проблеми в окачването - пак се разтропа. само преди 18.000 сменях биалети итампони на стаб. щанга отзад. Оказа се същото, но отпред - две биалети по 46 кинта и два тампона по 12 лв без ДДС бяха частите, отделно са я закачили на компютъра за да видят от какво ми дава компютъра грещка в АБС ЕСП и БАС отвреме - навреме, оказа се датчик, но казаха, че засега не се налага смяна, била несъществена. Струваше ми 300 кинта всичко за 4 часа изкараха колата. Освен разпечатката от диагностиката по електрониката получих и лист с написани забележки от диагностика по ходовата част елементи от окачването в които вижда отклонения, но които още не са за ремонтм заедно с парт номер и цена , а именно:
Двата тампона на двигателя - по 176 кинта единия
врете дплни рамена отпред (не помня точно как беше казано, пак гумени някакви втулки) - по 30-тина кинта едната.
Луфт в предните лагери на главините, засега не се налагало да се натяга.
Лек луфт в рейката отляво.
Това е, момчета, Ц класа, МБ, но след 2000-та... Добре че е служебна та има кой да плаща ремонтите, с моята Тойотка за 82.000 в София още не съм влизал в сервиз... Японска работа. Е, не е Бенц, верно, но в един момент излиза златна тая 203-ка... Иначе кефи!
мецдувременно моята стана вече на 65.000 и оня ден я закарах в Балканстар за диагностика и отстраняване ня евентуални проблеми в окачването - пак се разтропа. само преди 18.000 сменях биалети итампони на стаб. щанга отзад. Оказа се същото, но отпред - две биалети по 46 кинта и два тампона по 12 лв без ДДС бяха частите, отделно са я закачили на компютъра за да видят от какво ми дава компютъра грещка в АБС ЕСП и БАС отвреме - навреме, оказа се датчик, но казаха, че засега не се налага смяна, била несъществена. Струваше ми 300 кинта всичко за 4 часа изкараха колата. Освен разпечатката от диагностиката по електрониката получих и лист с написани забележки от диагностика по ходовата част елементи от окачването в които вижда отклонения, но които още не са за ремонтм заедно с парт номер и цена , а именно:
Двата тампона на двигателя - по 176 кинта единия
врете дплни рамена отпред (не помня точно как беше казано, пак гумени някакви втулки) - по 30-тина кинта едната.
Луфт в предните лагери на главините, засега не се налагало да се натяга.
Лек луфт в рейката отляво.
Това е, момчета, Ц класа, МБ, но след 2000-та... Добре че е служебна та има кой да плаща ремонтите, с моята Тойотка за 82.000 в София още не съм влизал в сервиз... Японска работа. Е, не е Бенц, верно, но в един момент излиза златна тая 203-ка... Иначе кефи!
#6
Публикувано 28 септември 2009 - 16:58
Според мен са здрави коли 203-ките. Моята като я взех (втора ръка) поизлязоха няколко "дреболии" (датчик на ESP във волана, моторче на помпичката за пръскане на вода в чистачките, тампон на двигателя) но като ги оправих - вече от доста време не се е чупила. То аз и затова отдавна не съм влизал във форума де :-)
Вече е на 335 000 км. - та според мене като си купуваш W203-ка к'вато и да вземеш няма да сбъркаш. Не е лесно и да ги счупи човек стига да му слагаш горивото (мойто 220 цди) от бензиностанциите на големите вериги.
Вече е на 335 000 км. - та според мене като си купуваш W203-ка к'вато и да вземеш няма да сбъркаш. Не е лесно и да ги счупи човек стига да му слагаш горивото (мойто 220 цди) от бензиностанциите на големите вериги.
#7
Публикувано 17 февруари 2010 - 18:04
Случайно изрових една статия за 203 - може да е полезна на интересуващите се...
<H1 style="MARGIN: auto 0cm">Автомобили</H1><H2 style="MARGIN: auto 0cm">Mercedes-Benz C-klasse W203</H2>Да си на върха не е леко. Всички те сочат за пример за подражание, но и се взират в най-дребните недостатъци. В Mercedes-Benz знаят това по-добре от всеки друг. За престижната позиция на немската марка се борят много конкуренти - особено в долния сегмент на средния клас, където щутгартската компания навлезе прз 1982 г. със 190-ката. С времето автомобилът смени името си и еволюира до третото си издание, което от тази година окончателно премина на вторичния пазар. На него обаче W203 получава доста по-противоречиви оценки от предшествениците си.
Колкото по-сложна става конструкцията, толкова повече по нея може да се обърка. C-klasse дава нагледното доказателство за това. Mercedes-Benz ревниво пази реномето си на технологичен лидер дори при най-малкия модел в гамата си, но стремежът да произвежда по-добър автомобил с всяко следващо поколение невинаги се възнаграждава с очакваните резултати. Мнозина, например, са разочаровани от возията на W203 - аспект, на който германците винаги са наблягали. Критики отнася и друг повод за немска гордост - качеството на сглобката. Моделът се произвежда както в Бремен, така и в Южна Африка. Изработката невинаги съответства на високите стандарти, които Mercedes-Benz определя от десетилетия.
Каросерия
Почитателите на марката вече бяха неприятно изненадани от недостатък, който никой не бе допускал за автомобил с трилъчева звезда на предния капак. За жалост незадоволителната антикорозионна подготовка на E-klasse W210 се повтаря и при по-малкия W203. Неприятното е, че ръждата започва да се развива отвътре навън. Ето защо при оглед на употребяван екземпляр задължително трябва да се погледне под мокета в багажника и в долната част на вратите. В повечето случаи става дума за повърхностна корозия, но понякога ръжда се появява около мигачите, дръжките на вратите, заварките и т.н.
Обикновено се смята, че BMW е колата за каране, а Mercedes-Benz за возене. W203 обаче опровергава шофьорскя фолклор и то не защото се представя особено бляскаво на пътя. Мястото пред задната седалка би било достатъчно за компактен хечбек, но не и за лимузина от този клас. От качеството на материалите също може да се очаква повече. Това не означава по никакъв начин, че са евтини или сглобката куца. Просто нагласата за супер изработка и невероятни материали не се потвърждава в реалността.
При избор на употребявана C-klasse непременно трябва да бъде установен произходът на колата. Ако е произведена в Южна Африка, купувачът трябва да се подготви за доста по-компромисно качество. Както африканските, така и бременските 203-ки се нуждаят от периодично смазване на механизма на чистачката, което не е предвидено в указанията за регулярно сервизиране.
По отношение на гамата от
двигатели
Mercedes-Benz не изневерява на традициите. C-klasse W203 се екипира с огромна гама от мощни и икономични мотори за всякакви вкусове. Предлагат се общо 12 агрегата, четири от които са дизелови. Най-малкият бензинов двигател има ходов обем от 1 796 см3 и развива 143, 163 или 192 к.с. в зависимост от модификацията. Следва го двулитровият мотор със 129 или 163 коня, а във версията с директно впръскване на горивото и със 170. Толкова развива и 2.6-литровият агрегат. Бензиновата гама допълват двигатели с обем 2 496 см3 с 204 к.с., 3 199 см3 с 218 к.с. (354 в изпълнението на AMG), 2 996 см3 с 231 к.с. и 3 498 см3 с 273 к.с. Върха є заема 5 439-кубиковата ламя на AMG с 367 коня. За първи път фирменият тутинг се захваща и с дизелов мотор. Трилитровият Common rail, подготвен от AMG, мобилизира цели 231 к.с. Незначително по-малко развива стандартният дизелак с 2 987 см3 - 224 коня. Онези, които ценят най-вече икономичността, но все пак държат на динамиката, биха останали доволни и от модификацията с 2 685-кубиков CDi (170 к.с.). Най-голяма част от продажбите обаче се падат на 2.2-литровия дизел със 116, 122, 143 или 150 к.с.
Всички двигатели са известни с механичната си здравина и огромния ресурс, но все пак не са безупречни. За жалост най-капризни се оказват любимите на много почитатели на марката дизели. Най-много слабости показва горивната система на Common rail-ите и по-специално помпата. През 2002-ра Mercedes-Benz вземат мерки и надежността є се повишава чувствително. Проблемни са и турбокомпресорите, макар че не е ясно дали става дума за конструктивен дефект или неправилна експлоатация. Първото предположение обаче със сигурност намира потвърждение при подгряващите свещи и отвратителната им склонност да се трошат при опит за демонтаж. Операцията по останалата в главата част може да се превърне в истински ад за душевното здраве на механиците и да опразни сериозно портфейла на собственика.
Водачите с по-активен стил на шофиране обикновено остават разочаровани от настройките на C-klasse. В сравнение с предишното поколение на модела кормилната уредба на W203 показва по-директна реакция, но на фона на Audi A4 и особено BMW 3er е прекалено лека и не осигурява почти никаква орбатна връзка.
Мнозина собственици се оплакват от странно неравномерно износване на предните гуми, заради което реглаж се налага по-често от обичиайното. Някои от тях дори съветват да се разменят предните и задните гуми поне по два пъти годишно, за да се осигури еднакво изтриване на протектора. По стандартите на Mercedes-Benz качествата на
окачването
на W203 могат да се определят по-скоро като скромни. Ресурсът му също говори за известен отстъп от традициите, но все пак остава на ниво, което не може да се каже за електрическата инсталация
Неприятните изненади при нея са толкова много, че няма смисъл да се изброяват. Достатъчно би било да се спомене, че заради капризите на комплексната електроника C-klasse може да остане без фарове посред нощ. Особено неприятна заради цената е и склонността на течнокристалният дисплей, отчитащ километража, външната температура и друга информация, да избледнява.
Въпреки недостатъците C-klasse W203 си остава истински Mercedes-Benz. Доказват го най-малко цените на вторичния пазар. Изброените слабости изобщо не са задължителни за всеки употребяван екземпляр, но купувачът би постъпил разумно, ако се спре на кола, произведена след 2002 г., когато повечето от тях са отстранени.
Mercedes-Benz представя новото поколение на C-klasse със заводски индекс W203. Предлагат се бензиновите модификации C 180 (129 к.с.), С 200 Kompressor (163 к.с.), С 240 (170 к.с.) и С 320 (218 к.с.). Дизелите са представени от C 200 CDi (116 к.с.), С 220 CDi (143 к.с.) и С 270 CDi (170 к.с.)
Януари 2001
Дебютира комбито Т
Март 2002
C 180 Kompressor с мощност 143 к.с. допълва гамата
Юли 2002
Модификациите C 240 и С 320 започват да се предлагат във вариант с четири задвижващи колела 4Matic
Септември 2002
Дебютира версията С 200 CGi (170 к.с.) с директно впръскване на горивото
8 600 EUR
Скоростна кутия (механична)
1 750 EUR
Динамо
670 EUR
Стартер
540 EUR
Водна помпа
170 EUR
Ауспух (без катализатор)
370 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни)
260 EUR
Накладки (предни дискови)
120 EUR
Фар (комплект)
340 EUR
Калник
500 EUR
<H1 style="MARGIN: auto 0cm">Автомобили</H1><H2 style="MARGIN: auto 0cm">Mercedes-Benz C-klasse W203</H2>Да си на върха не е леко. Всички те сочат за пример за подражание, но и се взират в най-дребните недостатъци. В Mercedes-Benz знаят това по-добре от всеки друг. За престижната позиция на немската марка се борят много конкуренти - особено в долния сегмент на средния клас, където щутгартската компания навлезе прз 1982 г. със 190-ката. С времето автомобилът смени името си и еволюира до третото си издание, което от тази година окончателно премина на вторичния пазар. На него обаче W203 получава доста по-противоречиви оценки от предшествениците си.
Колкото по-сложна става конструкцията, толкова повече по нея може да се обърка. C-klasse дава нагледното доказателство за това. Mercedes-Benz ревниво пази реномето си на технологичен лидер дори при най-малкия модел в гамата си, но стремежът да произвежда по-добър автомобил с всяко следващо поколение невинаги се възнаграждава с очакваните резултати. Мнозина, например, са разочаровани от возията на W203 - аспект, на който германците винаги са наблягали. Критики отнася и друг повод за немска гордост - качеството на сглобката. Моделът се произвежда както в Бремен, така и в Южна Африка. Изработката невинаги съответства на високите стандарти, които Mercedes-Benz определя от десетилетия.
Каросерия
Почитателите на марката вече бяха неприятно изненадани от недостатък, който никой не бе допускал за автомобил с трилъчева звезда на предния капак. За жалост незадоволителната антикорозионна подготовка на E-klasse W210 се повтаря и при по-малкия W203. Неприятното е, че ръждата започва да се развива отвътре навън. Ето защо при оглед на употребяван екземпляр задължително трябва да се погледне под мокета в багажника и в долната част на вратите. В повечето случаи става дума за повърхностна корозия, но понякога ръжда се появява около мигачите, дръжките на вратите, заварките и т.н.
Обикновено се смята, че BMW е колата за каране, а Mercedes-Benz за возене. W203 обаче опровергава шофьорскя фолклор и то не защото се представя особено бляскаво на пътя. Мястото пред задната седалка би било достатъчно за компактен хечбек, но не и за лимузина от този клас. От качеството на материалите също може да се очаква повече. Това не означава по никакъв начин, че са евтини или сглобката куца. Просто нагласата за супер изработка и невероятни материали не се потвърждава в реалността.
При избор на употребявана C-klasse непременно трябва да бъде установен произходът на колата. Ако е произведена в Южна Африка, купувачът трябва да се подготви за доста по-компромисно качество. Както африканските, така и бременските 203-ки се нуждаят от периодично смазване на механизма на чистачката, което не е предвидено в указанията за регулярно сервизиране.
По отношение на гамата от
двигатели
Mercedes-Benz не изневерява на традициите. C-klasse W203 се екипира с огромна гама от мощни и икономични мотори за всякакви вкусове. Предлагат се общо 12 агрегата, четири от които са дизелови. Най-малкият бензинов двигател има ходов обем от 1 796 см3 и развива 143, 163 или 192 к.с. в зависимост от модификацията. Следва го двулитровият мотор със 129 или 163 коня, а във версията с директно впръскване на горивото и със 170. Толкова развива и 2.6-литровият агрегат. Бензиновата гама допълват двигатели с обем 2 496 см3 с 204 к.с., 3 199 см3 с 218 к.с. (354 в изпълнението на AMG), 2 996 см3 с 231 к.с. и 3 498 см3 с 273 к.с. Върха є заема 5 439-кубиковата ламя на AMG с 367 коня. За първи път фирменият тутинг се захваща и с дизелов мотор. Трилитровият Common rail, подготвен от AMG, мобилизира цели 231 к.с. Незначително по-малко развива стандартният дизелак с 2 987 см3 - 224 коня. Онези, които ценят най-вече икономичността, но все пак държат на динамиката, биха останали доволни и от модификацията с 2 685-кубиков CDi (170 к.с.). Най-голяма част от продажбите обаче се падат на 2.2-литровия дизел със 116, 122, 143 или 150 к.с.
Всички двигатели са известни с механичната си здравина и огромния ресурс, но все пак не са безупречни. За жалост най-капризни се оказват любимите на много почитатели на марката дизели. Най-много слабости показва горивната система на Common rail-ите и по-специално помпата. През 2002-ра Mercedes-Benz вземат мерки и надежността є се повишава чувствително. Проблемни са и турбокомпресорите, макар че не е ясно дали става дума за конструктивен дефект или неправилна експлоатация. Първото предположение обаче със сигурност намира потвърждение при подгряващите свещи и отвратителната им склонност да се трошат при опит за демонтаж. Операцията по останалата в главата част може да се превърне в истински ад за душевното здраве на механиците и да опразни сериозно портфейла на собственика.
Водачите с по-активен стил на шофиране обикновено остават разочаровани от настройките на C-klasse. В сравнение с предишното поколение на модела кормилната уредба на W203 показва по-директна реакция, но на фона на Audi A4 и особено BMW 3er е прекалено лека и не осигурява почти никаква орбатна връзка.
Мнозина собственици се оплакват от странно неравномерно износване на предните гуми, заради което реглаж се налага по-често от обичиайното. Някои от тях дори съветват да се разменят предните и задните гуми поне по два пъти годишно, за да се осигури еднакво изтриване на протектора. По стандартите на Mercedes-Benz качествата на
окачването
на W203 могат да се определят по-скоро като скромни. Ресурсът му също говори за известен отстъп от традициите, но все пак остава на ниво, което не може да се каже за електрическата инсталация
Неприятните изненади при нея са толкова много, че няма смисъл да се изброяват. Достатъчно би било да се спомене, че заради капризите на комплексната електроника C-klasse може да остане без фарове посред нощ. Особено неприятна заради цената е и склонността на течнокристалният дисплей, отчитащ километража, външната температура и друга информация, да избледнява.
Въпреки недостатъците C-klasse W203 си остава истински Mercedes-Benz. Доказват го най-малко цените на вторичния пазар. Изброените слабости изобщо не са задължителни за всеки употребяван екземпляр, но купувачът би постъпил разумно, ако се спре на кола, произведена след 2002 г., когато повечето от тях са отстранени.
Справка за модела
Mercedes-Benz C-klasse (W203)
История
Март 2000Mercedes-Benz представя новото поколение на C-klasse със заводски индекс W203. Предлагат се бензиновите модификации C 180 (129 к.с.), С 200 Kompressor (163 к.с.), С 240 (170 к.с.) и С 320 (218 к.с.). Дизелите са представени от C 200 CDi (116 к.с.), С 220 CDi (143 к.с.) и С 270 CDi (170 к.с.)
Януари 2001
Дебютира комбито Т
Март 2002
C 180 Kompressor с мощност 143 к.с. допълва гамата
Юли 2002
Модификациите C 240 и С 320 започват да се предлагат във вариант с четири задвижващи колела 4Matic
Септември 2002
Дебютира версията С 200 CGi (170 к.с.) с директно впръскване на горивото
ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
Двигател8 600 EUR
Скоростна кутия (механична)
1 750 EUR
Динамо
670 EUR
Стартер
540 EUR
Водна помпа
170 EUR
Ауспух (без катализатор)
370 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни)
260 EUR
Накладки (предни дискови)
120 EUR
Фар (комплект)
340 EUR
Калник
500 EUR
Цените са за оригинални резервни части по
справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел
Mercedes-Benz C 220 CDi /143 к. с./, произведен 2000 г.
#8
Публикувано 17 февруари 2010 - 21:32
При мен колата е вече почти година. Комби 220 ЦДИ 150 к.с. автомат, произведена 2005 година(след фейслифта). Ниво на оборудване класик, демек няма кой знае какви екстри: Малка навигация(само със стрелки, без рутираща карта), която в БГ е неизползваема, климатик, надувни седалки и ксенон. Купих я от непознат авто-търговец, който си я беше купил и регистрирал за него. Карал я е около две години в БГ, поне според КАТ. Преди да я платя ходих на диагностика при Петко. Та той каза: колата я бива, плащай я, но ще имаш да правиш предница скоро. Така и стана, направих предницата, ремонтирах алтернатор, защото му изгоря един идиот(диод) и другото е смяна на масло, нафта и каране. А забравих и еърбега на мястото до шофьора свети като няма човек на седалката, ама 600 лева не ми се дават, докато еърбега си работи когато има човек на седалката.
Колата има добра динамика, спирачките са добри. Малко е тясничка на задните седалки, но на кой каквото му трябва...
Ако имам достатъчно възможности бих се качил в Е-класа комби, коимби заради малкия.
Единственото нещо заради което съжалявам с тази кола, е че не е 320 ЦДИ, обаче преди година акциза ми беше непосилен.
Препоръчам модела след 2004 на всеки, който има нужда от компактна кола за градски и извънградски пътувания, разбира се с възможно най-големия двигател на пазара.
Колата има добра динамика, спирачките са добри. Малко е тясничка на задните седалки, но на кой каквото му трябва...
Ако имам достатъчно възможности бих се качил в Е-класа комби, коимби заради малкия.
Единственото нещо заради което съжалявам с тази кола, е че не е 320 ЦДИ, обаче преди година акциза ми беше непосилен.
Препоръчам модела след 2004 на всеки, който има нужда от компактна кола за градски и извънградски пътувания, разбира се с възможно най-големия двигател на пазара.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 15 юни 2010 - 20:18
Колата я имам вече 6 месеца и съм й направил около 43000 км. Като я взех смених шалтер на стартера, преден ляв шарнир, два тампона на мотора и един на кутията. За тея км освен консумативи - масла и филтри, смених и водна помпа (нова Хепу), една обтяжна ролка, предни биалетки (лемфьордер), преден десен шарнир, преден ляв носач и да чукна на дърво това е. Адски съм доволен - на дълго й правя 4.2 на сто, имам снимки и от 3.1 на сто, ама за първите 15 км. Доволен съм адски много! Колата си заслужава, особено дизелакът с автомат, горещо препоръчвам!
#10
Публикувано 24 ноември 2010 - 02:50
Здравейте, имам проблем с моята W203 - C 180 KOMPRESSOR Sportcoupe ! Свети ми от известно време лампата за проверка на двигателя. Ходих няколко пъти до Балкан стар и се уверих за пореден път в некомпетентността на хората работещи в сервиза! първо ми смениха някакви дюзи, контролиращи работата на коляновия вал(2бр.) - приблизително 100лв. без работа и ДДС и ми дадоха колата. След 40км пак светна лампата и започаха да чистят масло от блока на двигателя и да го следят къде било отишло...Накрая ми излезнаха със становището, че маслото било стигнало до дебитомера и сега бил за смяна(870 лв без ДДС)Само, че от тогава до сега съмминал около 1500км без абсолютно никакви симптоми на повреден дебитомер. Лампата един път свети, един път - не. Имал съм и много други такива случаи, когато ми се казва едно нещо а излиза съвсем друго!
Та въпросът ми е следния - знаете ли каква е цената на катализатора, защото вече съм почти убеден, че той е за смяна?
Та въпросът ми е следния - знаете ли каква е цената на катализатора, защото вече съм почти убеден, че той е за смяна?
#11 Гост_евоГост_
Публикувано 07 май 2012 - 12:28
....със 24 клапановият Сенатор Б се въвежда сервотроника при Опел през 1989(нещо, което Опел например въвеждат още през 98 с новата Астра и т.н. козметики.
#12
Публикувано 13 юни 2012 - 18:50
Кой е по-добрият двигател при W203, бензин или дизел ?
#13
Публикувано 13 юни 2012 - 20:31
Това е доста общ въпрос по принцип не само за 203. Аз примерно не съм фен на газифицирането и затова предпочитам дизел, пък и карам основно извънградско.
Иначе, ако те интресуват по-конкретни неща по двигателите разгледай първо търсачката
Иначе, ако те интресуват по-конкретни неща по двигателите разгледай първо търсачката
Този пост е редактиран от drjivago: 13 юни 2012 - 20:34
#14
Публикувано 13 юни 2012 - 22:18
Кой е по-добрият двигател при W203, бензин или дизел ?
OM646
#15
Публикувано 09 юли 2012 - 17:55
Здравейте, може ли малко мнения за този Мечок ?
Благодаря предварително на всички.
http://suchen.mobile...ories=Limousine
Благодаря предварително на всички.
http://suchen.mobile...ories=Limousine
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни