Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!


  • Please log in to reply
464 мнения по тази тема

#61 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 11 юли 2016 - 21:58

А сигурен ли си, че има сензор на дъжд. Да нямаш само сензор за осветеност за автоматичните фарове и да се бъркаш, че имаш сензор за дъжд?

Сега го погледнах, и установих, че има сензор за фаровете но до него има едно правоъгълно екранче, което ме съмнява да не е въпросният сензор.

На снимката съм го оградил в червен кръг.

За капак централното огледало което е електрохроматично не иска да затъмнява.

Прикачени файлове


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#62 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2016 - 10:40

Отзад погледнато имаш датчик за дъжд. Обаче отпред на стъклото не го виждам. Да не би да е сменяно стъклото и да не са го закачили като хората. Би трябвало да изглежда подобно на това:

Прикачен файл  2008-c350wz-345.jpg   100,98K   18 Брой сваляния

Ако изглежда така със сигурност няма да работи.

P1010061.jpg

 

А огледалото го тестваш като закриеш с пръст датчика му за светлина гледаща предната част на колата. И трябва да тръгне да се затъмнява.


  • 1

#63 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 12 юли 2016 - 20:51

 

Ако изглежда така със сигурност няма да работи.

 

 

 

Говориш за капсулата по средата на правоъгълника ли, ако да, нямам го, точно като на втората снимка ми е.

Стъклото е сменяно, някъде в началото бях снимал марката му.

 

 

Както споменах в предни постове, не ми работят копчетата за стъклата на шофьорската страна, както и вратата (шоф.) не се отключваше от дистанционното на ключа.

Днес приятелката ми отворила колата и вратата проработила, решила да изпробва копчетата и стъклото се смъкнало, обаче при вдигането отказало.

Сега си имам 15см. отвор, да ми влизат котките. Някой да знае къде да търся проблема, в някой модул или реле? 


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#64 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2016 - 10:26

Ако е сменяно стъклото значи не са сложили датчика за дъжд правилно. Маха се чената лепенка от стъклото и се слага нов гел между датчика и самото стъкло.

Проблема със стъклото може да се корени на две места. Бутоните във вратата или самия модул във вратата. Всички врати си имат модули и комуникацията между тях тече по КАН шината. Когато тази комуникация е прекъсната врата спира да изпълнява основните си функции като отключване заключване. Стъклото не се сваля и качва. Както и огледалото ако е ел. може да спре да работи.


  • 1

#65 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 20 юли 2016 - 22:32

Колеги, знаете ли как мога да извадя маншона на спирачният цилиндър, на снимката където съм посочил със стрелки, там ли трябва да подпъхна с нещо?

Сега искам само да почистя апаратите, след това ще ги дам на пясъкоструйка да се направи както трябва.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Д. Пеев: 20 юли 2016 - 22:34

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#66 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 21 юли 2016 - 06:44

Подозирам, че знам как да го извадиш, но мисля, че след изваждането ще се наложи да слагаш нов, стария за боклука. Сега подозирам и ти знаеш как да го извадиш.

Този пост е редактиран от mradulov: 21 юли 2016 - 06:45

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#67 [email protected]

[email protected]

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Yambol

Публикувано 21 юли 2016 - 14:57

Здравейтв колеги.Твърдо съм решил да закупя Мерцедес w203 и по конкретно компресорния мотор ц 200 със 163 к.с. Четох доста във форума но повечето теми по поддръжката са вече не актуални с ценовата листа на пазара, та инетесувам се като цяло поддръжка окачване, двигател, поддръжка отзад на заден мост, тъй като не съм карал автомобил със задно задвижване и не съм наясно за евентуални проблеми.Имам наблюдения че доста от екземплярите на пазара са по виснали отзад и не знам на какво се дължи.
Благодаря предварително!
  • 0

#68 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2016 - 15:07

Някой да разчисти темата.


  • 0

#69 [email protected]

[email protected]

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:Yambol

Публикувано 21 юли 2016 - 15:21

Извинявам се за непредвидения спам, интернета е ужасен и което е по лошо не мога да го премахна
  • 0

#70 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 24 юли 2016 - 16:30

Ето какво ми докараха, а бях поръчал предни пружини. Не ми се беше случвало такова нещо, иначе проведох три разговора от по 8мин. всеки, и накрая нищо.

HoDhBz.jpgGH2PqN.jpg


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#71 benzfanson

benzfanson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 31 юли 2016 - 13:12

Здравейте,

 

Извинявам се, ако мнението ми не е в точния раздел. С баща ми търсим C (W203 след 2005/6) или Е класа (W211, но е по-малко разглеждан вариант).

След прочетеното до тук от темите във форума разбрах, че моделите преди 2003 са по-проблемни (рейка + електроника).

Въпросите ми са:

1. От дизеловите двигатели кой е по-надежден, сложност (по-прост) и евентуално (но не задължително) по-евтин за поддръжка? Виждам, че 2.2 литровият мотор е много разпространен и се е произвеждал доста години (ОМ611) и в тази светлина сигурно ще удовлетворява напълно баланса надеждност-икономия-поддръжка, макар и може би малко муден? И предполагам, че именно модификациите на този ОМ611 са няколкото на C220?

2. От автоматичните кутии кои имат по-добра (положителна) слава? За тях важат същите въпроси, макар че колата ще се кара доста умерено и в случая може би бих предпочел по-динамична скоростна кутия за сметка на . Казвам го, защото карам понякога едно DSG на 2.0TDI (VW) и е доста приятно. Виждам, че има 5 и 7 степенни скоростни кутии, но това за съжаление не ми говори нищо.

 

В общи линии искам да избягаме от разни инженерни недомислици / вродени недостатъци. В темата до момента не видях някои конкретни неща, а за моторите на VW например веднага може да се видят коментари за фабрично-дефектиращи глави (микропукнатини) за една серия мотори, чупещи се маслени помпи за друга и т.н.

 

Благодаря!


  • 0

#72 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2016 - 13:23

Кола от тези години където си се насочил, ще е с ОМ646 двигател а не ОМ611.

Ако искаш по-динамична скоростна кутия трябва да се насочиш към 7G-Tronic която пак се слага същите години.


  • 0

#73 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 юли 2016 - 13:27

Здравей /benzfanson/ и добре дошъл!
Аз нямам 203 и не мога да кажа нищо конкретно.
Ти сигурен ли си че прочете седмото мнение на първа страница от темата?
Това което мога да кажа най-общо по темата и което се дъвче постоянно е че ако намериш запазен и навременно сервизиран автомобил ще си доволен.Той няма да е най-евтиния в мобилето.
Имай на предвид че това което е описано в статията е впечатление няколко години след излизането на фейслифта на 203, а от тогава минаха още години.
  • 0

#74 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 31 юли 2016 - 16:57

Кола от тези години където си се насочил, ще е с ОМ646 двигател а не ОМ611.
Ако искаш по-динамична скоростна кутия трябва да се насочиш към 7G-Tronic която пак се слага същите години.

Сигурен ли си, че има 203 със 7Г троник, до колкото знам се появяват с фейслифта на 211, по което време излиза 204?
До колкото съм чувал 7Г троника е капризен и тръгне ли е голяма беля.
Понеже има фейслифтова 203 с 646 двигател, мога да кажа, че по-безпроблемен двигател не съм карал. За 8 години и 140К по двигателя съм правил следното в реда в който е написано:
1. Цъфна алтернатора и спря да зарежда, смяна на плочката към 100кинта
2. Стартера спря да върти, ремонт около 120 по спомен
3. Блокира обтягащата ролка на пистовия ремък, нов ремък и ролка 100 ина кинта, аз си ги сменях на пътя, добре че един приятел ми ги докара и помогна. Аз ги бях купил, щото ролката се беше разсвирила, ама все не оставале време да ги сменя.
4. Ролкат на алтернатора си изгуби празния ход и трябваше да дам 63 лева за нова

Скоро рециклирах рейката на кормилото срещу 180, труда за сваляне и качване не го помня колко беше, за по сигурно смехних хидравличната помпа с нова полска срещу 180 лева.
Та така, другото накладки, дискове, масла и ремонти по ходова част, нормалните неща. Маслото си сменам на 10К и с него се сменят всички филтри, включително и горивен.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#75 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2016 - 17:14

Има 7г, обаче не знам дали за 220
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни