Кола от тези години където си се насочил, ще е с ОМ646 двигател а не ОМ611.
Ако искаш по-динамична скоростна кутия трябва да се насочиш към 7G-Tronic която пак се слага същите години.
Сигурен ли си, че има 203 със 7Г троник, до колкото знам се появяват с фейслифта на 211, по което време излиза 204?
До колкото съм чувал 7Г троника е капризен и тръгне ли е голяма беля.
Понеже има фейслифтова 203 с 646 двигател, мога да кажа, че по-безпроблемен двигател не съм карал. За 8 години и 140К по двигателя съм правил следното в реда в който е написано:
1. Цъфна алтернатора и спря да зарежда, смяна на плочката към 100кинта
2. Стартера спря да върти, ремонт около 120 по спомен
3. Блокира обтягащата ролка на пистовия ремък, нов ремък и ролка 100 ина кинта, аз си ги сменях на пътя, добре че един приятел ми ги докара и помогна. Аз ги бях купил, щото ролката се беше разсвирила, ама все не оставале време да ги сменя.
4. Ролкат на алтернатора си изгуби празния ход и трябваше да дам 63 лева за нова
Скоро рециклирах рейката на кормилото срещу 180, труда за сваляне и качване не го помня колко беше, за по сигурно смехних хидравличната помпа с нова полска срещу 180 лева.
Та така, другото накладки, дискове, масла и ремонти по ходова част, нормалните неща. Маслото си сменам на 10К и с него се сменят всички филтри, включително и горивен.