
При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Started by House M.D., 26 Dec 2008 - 10:10:38
464 replies to this topic
#46
Posted 05 July 2016 - 21:24
OMFG
#47
Posted 10 July 2016 - 13:19
Ето малко снимки колеги на новата ми придобивка.
Не е кой знае какво, но обстоятелствата ме принуждават да я взема.
И така, малко инфо за нея:
Има счупена предна лява пружина, и бих искал да я заменя преди да тръгна към България с нея, а вече в Германия или по-скоро у нас ще довърша всичко останало по окачването.
Някой ако знае дали става при полеви условия моля да сподели опит.
Блъсната е отпред в дясно и е пукнато стъклото, предишният и собственик шофирал през зимата и писал едновременно смс, занесла на завой и е имал близка среща с една Бреза.
Поне така мисля, от това което извадих от под калника.
Затегнал беше и преден десен апарат, масла и филтри не са сменяни аз ще имам това удоволствие.
Климатикът работи, радиото и то, копчетата за страничните стъкла от към шофьорската страна не работят, всички останали са в изправност.
Не ми работят и пръскалките, също така клапаните почукват малко може да е и от маслото, принципно четох, че този двигател се характерезира с по-шумна работа.
Седалката ми е скъсана малко, и въздушната възглавница е гърмяла има и малко наличие на ръжди.
Като цяло това са минусите, като плюсове има хубави летни гуми Continental + зимни Goodyear сервизна книжка, cd changer или е нещо което ги съхранява по-скоро тъй като не успях да ги пусна,
има и телефон, който липсва разбира се.
В общи линии това е, ако имате някакви съвети кое да прегледам по двигател или ходова част, ще съм благодарен.
Attached Files
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#48
Posted 10 July 2016 - 13:51
Не е лошо да си намериш скоби за пружината.Тука китайските са 20-на лева.Доста неща имаш да правиш,така че няма смисъл да пестиш.Ти сигурен ли си че в този вид можеш да караш до Бг.?
#49
Posted 10 July 2016 - 14:59
... новата ми придобивка....
Извинявай. Във сайта на който беше твоята кола, само
като видях цените на употребяваните коли в Норвегия и се изплаших,
направо изпуснах телефона на земята.
Не е ли по добре да се "забърше" някоя кола пътьом от Германия на връщане.
Ако пък има някакъв таен сайт с "прилични" цени, кажи го, или пък ако
знаеш някое тайно място там с добри коли на добри цени направо
да поръчвам и плащам, другия път като се заприбираш да ми докараш.
Шегувам се, просто ми е любопитно, ако не е невъзпитано разбира се.
#50
Posted 10 July 2016 - 15:50
Не е лошо да си намериш скоби за пружината.Тука китайските са 20-на лева.Доста неща имаш да правиш,така че няма смисъл да пестиш.Ти сигурен ли си че в този вид можеш да караш до Бг.?
Скоби мога да се опитам да намеря или направо да купя, относно това дали така мога да я докарам до нас, не съм сигурен.
Идеята ми беше да сменя двете пружини и ремонтен комплект спирачни цилиндърчета и водачи.
Обаче стъклото не знам как да го замаскирам.
Определил съм още поне 3000лв. за ремонтни дейности, дано ми стигнат.
Не е ли по добре да се "забърше" някоя кола пътьом от Германия на връщане.
Принципно мога и от там да купя, но тукашните закони изискват да съм с тяхна регистрация или глобата ми е над 25000лв.
Иначе знам само този сайт за автомобили, повечето него използват.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#51
Posted 10 July 2016 - 17:39
Подгрева на седалките работи , но сензора за дъжд не иска, пръскалките за фаровете също а и шофьорската врата не ми се отключва от централното.
На снимката с червеното кръгче е въпросният хранител на дискове, който ме подведе, че е cd changer.
Attached Files
Edited by Д. Пеев, 10 July 2016 - 17:44 .
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#52
Posted 10 July 2016 - 17:46
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#53
Posted 11 July 2016 - 10:30
А сигурен ли си, че има сензор на дъжд. Да нямаш само сензор за осветеност за автоматичните фарове и да се бъркаш, че имаш сензор за дъжд?
#54
Posted 11 July 2016 - 14:58
Здравейте,
Съжелявам ако крада темата, но мисе стори релевантна с моето питане.
Исках да попитам за мнение относно една кола, на която попаднах и ми хареса много.
Ще сложа линк към офертата, която намерих след като гледах колата на живо.
Става дума за 2006та C320 CDI. http://www.mobile.bg/11463664664366262
Гледах колата на живо. Интериора беше много запазен и приятен.
На външен вид имаше няколко миниатюрни забележки като леко напукване на боята на задната броня точно под ключалката на багажника.
Мотора работеше равномерно и при натискане на педала за газта, реаргираше мигновенно.
Шума при вдигнат капак беше мек и ритмичен. Не пушеше на тихи обороти и не пушеше при форсиране.
Климатика заработи мигновенно.
Всички електрически екстри, които пробвах на място, работеха.
Единствено, след запалване показа ESP грешка на екрана с препоръка да орида в сервиз. От автокъщата казаха, че било заради акумулатора, което ми се стори малко тъпо ояснение. Но не разбирам.
Гледах една същата, но бензин, тя имаше същата грешка и същото обяснение (друга автокъща - http://www.mobile.bg/11464808821446990)
Интересува ме, къде мога да се обърна за да я прегледат. От автокъщата не бяха съгласни да я водим до сервиз, което не ми хареса. Казаха, че може да я види майстор на място и да я тества.
Ако имате съвет или някой я е гледал тази конкретната, ще се радвам ако споделите.
Като цяло, бихте ли ме насочили към тема, която мога да прочета нещо за този мотор или модел кола?
Какво друго би било важно да гледам на модела?
Дали някой разбирач би се навил да я види с мен (ще му платя за времето).
Имате ли идея какви пари излиза сервизирането след като я купя (масла, филтри, спирачки и т.н.)
Като последно питане - дизеловата или бензиновата? Аз съм по-към дизела, заради начина по-който набира. Кара ме да се усмихвам (карах E320 с този мотор и е много приятно)
Благодаря предварително.
Виктор.
#55
Posted 11 July 2016 - 15:21
Бензина гледам е 4matic - екстра, която според мен си заслужава. Но пък салона му е мноого по-износен от този на дизелака. Иначе има подгрев на предните седалки - а на дизеловия не се вижда добре, но сякаш няма. Дизелака по описание няма и печка - имат електронна, но тя е бошлав работа и на повечето не работи.
Карай и двете и то ще си проличи коя ти харесва повече. Само имай предвид, че 220 CDI върти гуми и то сравнително лесно - та 3.2 дизел само на задно си е кофти работа.
#56
Posted 11 July 2016 - 15:26
На снимки дизеловата ми се вижда доста по запазена от бензиновата поне вътрешно. За бензин или дизел незнам въпрос на лично предпочитание. Возил съм се на 320 дизел само че на цлс. Пъргав мотор наистина доставя удоволствие. Личното ми мнение е че бензиновата ще е по тиха и като цяло смятам че бензиновия мотор е по добър. Това е мнение на човек които не притежава кола с тези мотори а само се е возил. Все пак както казах въпрос на лично предпочитание. В една друга тема обсъждахме че на 320 дизел силата му е в извънградското пътуване ако става въпрос за разход.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#57
Posted 11 July 2016 - 16:04
Окачването на 4 Матика е много по-скъпо. Не знам дали си заслужава.
#58
Posted 11 July 2016 - 17:14
4matic-наистина всичко ще ти е по-скъпо само един преден амортисьор е към 5-600лв (на W204) тук не вярвам да е по-евтин ...а те сигурно вече похлопват. Бензиновият мотор го чуй сутрин без да е пален ако е възможно за шум на студен старт щото може да има и там едни страшни филми..отвори капачката на маслото и виж колкото е възможно за налепи и отлагания най-вероятно не са виждали смяна на масла и филтри а това си крие рисковете след покупка. Като цяло аз съм за дизела за мен лично е по-добрата кола стига всичко да и е наред.
#59
Posted 11 July 2016 - 21:38
Много благодаря за съветите. Аз лично също клоня към дизела. Много спретната изглежда.
Големия въпрос е къде да я закарам за оглед, може би да си запиша час в балкан стар? (ако кандисам автокъщата) Или кой да потърся, да дойде на място (това нз дали някой го прави).
Нещо знаете ли за тази ESP грешка, която изписва като запаля?
#60
Posted 11 July 2016 - 21:58
Напълно възможно е да е от акумулатора.
Като запалиш, въртиш волана, пълен ляв-пълен десен и пак. Гасиш, вадиш ключа.
Така се калибрира системата. При ново палене не би трябвало да свети.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users