При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:10:38
464 мнения по тази тема
#346
Публикувано 16 май 2018 - 07:21
Добре дошъл!
Много правилно си се ориентирал!Това че си чел е похвално!
За в211 ще е чудо да излезе нещо що годе читаво за тия пари.Да не кажа че е невъзможно.При в203 вече нещата стават.Естествено всичко е въпрос на търсене и късмет.Автоматиците са реално едни и същи и при двата модела.Петстепенни,които при добра поддръжка и не много километри са здрави.
Честно,аз не се сещам за други коли с по-здрави АСК или поне толкова като на Мерцедес от това поколение.
Много правилно си се ориентирал!Това че си чел е похвално!
За в211 ще е чудо да излезе нещо що годе читаво за тия пари.Да не кажа че е невъзможно.При в203 вече нещата стават.Естествено всичко е въпрос на търсене и късмет.Автоматиците са реално едни и същи и при двата модела.Петстепенни,които при добра поддръжка и не много километри са здрави.
Честно,аз не се сещам за други коли с по-здрави АСК или поне толкова като на Мерцедес от това поколение.
#347
Публикувано 16 май 2018 - 14:57
Може би, защото от нямане си правя сметка на парите, гледам да ги похарча разумно и заради това проучвам - дали за бяла техника, аудио- визуална, производствена, компютри, винаги чета преди да купувам. Все пак нали сме във века на информацията и доколкото ми е възможно се възползвам аз. Та за W211 идеята тръгна от там, че имам приятел с роднини в Италия - заради това зададох въпроса за италианките - имам и приятели, които могат да ми я докарат от там на автовоз. И евентуалния план да се разходим до Италия, да си харесам някоя и т.н. И действително, като разгледахме из нета какво и що, изглежда, че мога да се вредя до тази сума, но имам силни подозрения, че тези по евтинките екземпляри са били все таксита и служебни автомобили, навъртяли сумати и километри, поддържани колкото да се движат. Инак не крия - навъртях около хиляда километра и с този модел, един дизелак, значи уникален автомобил, страхотен просто, да имам 15-20 бона определено такъв бих си взел.
Но да оставя това настрана - W211 така или инак отпада, и няма какво да го мисля. Но за W203 да попитам, че то чета, чета, ала и ми става объркано. Както разбирам автоматиците са само два - 5G и 7G? Като и двата нямат различни модификации т.е. 5G си е все 722.6, а 7G си е все ..... не можах да открия номерацията (: - така ли е или ..... ? Сетне - оставам с впечатлението, че 7G се монтира само на фейсовите, а на пре- фейса само 5G и след фейса няма със 5G т.е. вариантите са ми или пре- фейс със 5G, или фейс със 7G?
п.п. инак от досега прочетеното на Хонда автоматите се много хвалени - но Акорд седма генерация ('02- '07г.) изглежда пак въз по- скъпичък, а аз този модел харесвам, малките там Сивиците със сигурност не са за мен.
#348
Публикувано 16 май 2018 - 15:26
Преди фейса на 203 няма 7G. 722.9 се води кутията. Тя има няколко еволюции в следващите модели, но при 203 най-общо е една.
Като цяло е много приятна кутия, аз съм с такава и съм ОК с нея. На мен ми е мудна, но е по-бърза от 5G.
Това е безгрижна кутия, и ако си вземеш кола на относително малко километри, няма никакви драми.
Според мен гледай 203ка след фейса, максимално с екстри. Изпадат приятни бензинки, доста натоварени, дори и 4х4 версии до 200х.км. реални из Европа, които ще ти служат много по-вярно от превъртян нафтов милионник.
Също след фейслифта са променили процедурите за нанасяне на антикорозионна защита и 203 става наистина мнооого хубава кола.
Японските автомати са AISIN, монтират се на много автомобили, вкл. и американски. Те са 3тия голям производител на автоматични кутии, редом до ZF и Getrag. Аз лично съм върл фен на ZF, но това е друга тема.
Интересното (поне за мен), е че Хонда, по подхода на Мерцедес, произвеждат сами своите кутии. Имали са някакви драми с BorgWagner около лицензи и така и не са ги разрешили.
Не съм запознат с качеството на кутиите им, но каквото съм карал, ми е допадало като усещане. Accord ми е харесвала винаги, но вътре ми е типична японска кола. Пластмаса и прагматизъм... не съм привърженик... предпочитам премиум марките.
... а и е легенда, че не се чупят. 2ма приятели с дизелови Акорди трошат двигател.
#349
Публикувано 16 май 2018 - 17:14
При W203 автоматите са 5G-Tronic 722.6 преди фейса и 7G-Tronic 722.9 след фейса. При 4х4 моделите (4Маtic) е само 5G-Tronic преди и след фейса.
#350
Публикувано 18 май 2018 - 17:27
Пластмаса...
Ненавиждам тази масова употреба, която се наложи на пластмаса в интериора на съвременния дизайн - ужасна е просто, всичко скърца, трака, пращи и лично аз усещам една отвратителна миризма, особено лятото в жегата. Дори не съм се качвал в тази генерация Акорди, добре беше да разбера тази подробност от сега. Мерси за което.
Инак за бензинките - признавам, че основно съм се ориентирал към 270 дизела, двигател, в който лично съм се уверил, че е много, много сполучлив и дуракоустойчив. Относно бензиновите нямам наблюдения, ала пустия му разход, както и да го погледна, дизела е доста по- икономичен от бензина. Ала все пак ще имам предвид препоръката ти, разбирам съображенията ти - впрочем, хвърлих едно око из обявите, оказва се, че на пазара се предлагат значително по- малко бензинки, 3-4 страници с обяви и това е.
п.п. а - и изглежда, че 270 са само с 5G или аз нещо съм в грешка.
#351
Публикувано 30 юни 2018 - 20:59
Здравейте.Насочил съм се към Мерцедес, но все още не знам кой точно модел. Надявам се тук да ми дадете на две на три отговори на няколко въпроса, извинявам се ако не е правилният раздел. Изискванията ми са - седан, бензинов мотор (за газифициране), механична кутия, що годе някаква динамика- тук влизат 203,210,211 (знам, че са различен клас- за това по-късно). Та въпросите ми към 203-ките са:
1- с бюджет до към 7 7 и 500 макс изпадат ли читави екземпляри? Към екстрите нямам толкова претенции, но определено държа да е поне елеганс, най-добре авангард
2- 200к. ми се струва най-удачният вариант, но 163коня достатъчни ли са? Не съм някакъв състезател, но определено искам някаква динамика. В 210-тките същият мотор е 186/193к.с ? Само компресора ли е различен и евентуално взаимно заменяем ли е? (целия елемент или да речем само ролките)
3- Познат с 200к. се оплакваше,че компресора не надувал. Поразгледах насам натам,но при евентуална такава случка как е най-добре да се процедира?
4- Забелязал съм (на познат 210-ка 2.9 авангард) ,че при пребуксуване колелата въртят заедно (диференциала шпер/LSD ли е и тук)?
5- При закачане със Стар преди покупка евентуално по-скъпите ремонти засичат ли се и към кого да се обърърна преди преглед- да си платя и да я закачи човека
6- Тука вече за 210-ките (за 211-ки не говоря, тъй като мисля,че в бюджета все още не влизат много много,освен някакви барутници) - съпоставено 203-210 ако някой е подържал- ценово как му се струва и по-оправдано ли е от гледна точка комфорт/динамика и т.н
Благодаря предварително.
Този пост е редактиран от fatrat: 30 юни 2018 - 21:03
#352
Публикувано 30 юни 2018 - 21:07
Аз почвам от точка три.
Няма такова нещо, проблемите с турбините са пъти по-чести.
И сега, наясно ли си, че ако търсиш 210 или 211 с механична скоростна кутия, това не е добре меко казано.
А и няма шпер
Няма такова нещо, проблемите с турбините са пъти по-чести.
И сега, наясно ли си, че ако търсиш 210 или 211 с механична скоростна кутия, това не е добре меко казано.
А и няма шпер
Този пост е редактиран от drjivago: 30 юни 2018 - 21:08
#353
Публикувано 30 юни 2018 - 21:17
Защо да не е добре? Все още ми е наред лявото коляно предпочитам си механичната кутия
#354
Публикувано 01 юли 2018 - 05:44
И когато дойде време да смениш съединител и маховик, излиза по-скъпо от ремонт ( ако някога се наложи ) на автоматика. А удоволствието от автомата, спрямо ръчната ск. кутия е огромно.
#355
Публикувано 01 юли 2018 - 19:24
SACHS комплекта е около 400лв. При положение,че за Шкодата която карах преди ми искаха 1200лв и се наложи да сложа от пасат 1.8 бензин ( за 300) си е добре. Бих се радвал и на мнения за останалите точки дори и да не са от личен опит
#356
Публикувано 01 юли 2018 - 19:41
Нещо не си проверил както трябва...само маховика ти е 700-800 лв и то с отстъпки.
#357
Публикувано 01 юли 2018 - 20:38
Ремонта на ръчната кутия е по-скъп от ремонта на АСК и изисква повече професионални умения.
Ако се наложи.
Съединителите,лагера и маховика са по-скъпи от хидротрансформатора на АСК.
Само маслото и филтъра са по-скъпи от колкото на ръчната.
И най-важното!
Всеки ден има такива теми като твоята със същите въпроси на които е отговаряно стотици пъти.
Ако се наложи.
Съединителите,лагера и маховика са по-скъпи от хидротрансформатора на АСК.
Само маслото и филтъра са по-скъпи от колкото на ръчната.
И най-важното!
Всеки ден има такива теми като твоята със същите въпроси на които е отговаряно стотици пъти.
#358
Публикувано 10 юли 2018 - 13:59
1- с бюджет до към 7 7 и 500 макс изпадат ли читави екземпляри? Към екстрите нямам толкова претенции, но определено държа да е поне елеганс, най-добре авангард
Тъй като изкарах няколко месеца в обикаляне по автокъщи и обяви - ако попаднеш на такава в този бюджет, ще е изцяло на късмет и въпроса не е до екстрите. Просто масово са в плачевно състояние, с което търговците са пределно наясно и съответно, когато продават наистина читав екземпляр си му търсят парите и никак не са склонни на пазарлък - пазен Мерцедес ...... как да кажа, ми марка си е наистина. Пред издухан Мерцедес, по- добре си купи ..... Форд, Фиат, Опел или нещо такова.
И впрочем обикалях с един приятел, който пък си търсеше 210 - там положението е още по- трагично, не говорим за пари, а въобще да се намери автомобил, който поне да си струва да го запалиш, че да чуеш как работи, дори до този момент не можа да стигне. Не знам защо така, но не видяхме нито една 210- а, която да е без гнилоч.
А инак, ако се спреш на 210 или 211, повярвай ми - АСК, само АСК. Тез големите купета на ръчна са жива мъка - не знам как е автоматика откъм поддръжка, обслужване, ремонти и прочие, но с ръчна особено градско е направо досадно и се губи цялото удоволствие да шофираш този автомобил.
#359
Публикувано 19 юли 2018 - 06:39
Здравейте,предстои ми закупуването на Мерцедес C180 2005г. и искам да помоля за мнение на ето този екземпляр.
https://www.mobile.b...51&slink=7n05hs
#360
Публикувано 19 юли 2018 - 06:59
Ако те устройват цената и екстрите,мисля че си заслужава да отидеш и да я видиш.Здравейте,предстои ми закупуването на Мерцедес C180 2005г. и искам да помоля за мнение на ето този екземпляр.
https://www.mobile.b...51&slink=7n05hs
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни