При покупка на W203!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:10:38
464 мнения по тази тема
#181
Публикувано 04 февруари 2017 - 12:24
Привет.
Искам да поискам мнения за този модел и евентуално дали си заслужава бартер с Мазда 3, 2003-та. Бензин газ. Аз търся по голяма кола, жената по малка. Не съм карал дизел никога а съм чувал че тези мотори са проблемни.
http://m.mobile.bg/?...458391844252196
Искам да поискам мнения за този модел и евентуално дали си заслужава бартер с Мазда 3, 2003-та. Бензин газ. Аз търся по голяма кола, жената по малка. Не съм карал дизел никога а съм чувал че тези мотори са проблемни.
http://m.mobile.bg/?...458391844252196
#182
Публикувано 04 февруари 2017 - 13:00
Специално за тази от обявата нищо не си заслужава. По принцип Мерцедес е по-висок клас автомобил от Мазда, съответно по-комфортен и по-скъп за поддръжка.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#183
Публикувано 04 февруари 2017 - 13:05
Тоест да си продавам Маздата и да търся друга С класа
#184
Публикувано 04 февруари 2017 - 17:38
Специално за тази от обявата нищо не си заслужава.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Съгласен.
За тази мисля, че е била най-долу в ценовата листа на МБ. Една екстра не видях тази кола, само цветът е струвал пари отгоре. Най-вероятно е била работно добиче и сега живее трети живот у нас.
#185
Публикувано 04 февруари 2017 - 23:55
Поройник най-голям...
Или хубава С класа,или по-добре карай Маздата щото после ще кълнеш, инак хубавите автомобили.
Или хубава С класа,или по-добре карай Маздата щото после ще кълнеш, инак хубавите автомобили.
#186
Публикувано 25 февруари 2017 - 21:11
Здравейте. Днес се регистрирах във форума за да помоля за съвет относно дилемата, която ме мъчи.
След около 3 месеца ще се разделя с моя Jaguar X-type 2,5. Обещал съм го на колега, който на 99% ще го вземе (да не мине котка път) и сега събира парите. Колата е супер, но се налага да взема комби, а и я карам вече 7 години. След уговорката ни миналата седмица, започнах да търся варианти. Първо бях решил, че ще е BMW E61, но като четох какви подводни камъни крие покупка на такъв автомобил (530XD или 535D), се разколебах - то не са колектори, предни носачи, въздушни възглавници, автоматика и т.н. При Е91 проблемите са още по-драматични, защото късат често верига.
Тъй като бюджета ми е около 12 000 лева, не мога да давам за ремонти 4-5000.
После набелязах Е500 4matic, но и от него избягах разубеден от скъпото въздушно окачване и проблемните спирачки.
Накрая се спрях на варианта С class W 203. Тъй като сегашната ми кола е с 200 к.с. няма как да сляза под тях и воден от мотото на Мечо Пух (колкото повече, толкова повече), се спрях на два варианта - C32 AMG (2001-2004) или С350 4matic (2006-2007). Тъстът ми кара W 203, но с 2,2 и за 3,5 години е сменил само два тампона. Колата се оказа много здрава.
Знам, че за 12 000 лева може да се намери и W 204, но 203-ката е може би последния истински Мерцедес от една отминала епоха. Една епоха, в която Мерцедес беше пълен хегемон и когато през 2003 год. AMG имаше двигател с 612 к.с. и 1000 Нм, конкурентите от AUDI и BMW бяха със скромните 450 к.с. Епоха в която C, E и S class бяха разпознаваеми и със собствена идентичност. а не като сега вАУДИтяване и уеднаквяване на всички модели. Епоха в която SLR беше кралят.
За това искам точно този модел и с един от най-мощните двигатели. По мои скромни изчисления поддръжката ще е по-евтина от на Е61, а класата, уникалността и изработката са несравними с тези на С32 AMG. Не знам обаче как стоят нещата с С350 4matic.
Та след тези лирични отклонения и споделени въжделения, ще се радвам да споделите кое е по-правилния избор. Колата ще се кара малко - 8 до 10 000 км на година. Не съм и някакъв състезател, но много се дразня на засичащи пубери и за това искам и мощ, когато ми е нужна.
Все пак имам 3 месеца, но не е лошо да се ориентирам и ако се наложи да поръчам на познати да ми внесат от вън.
Благодаря предварително на отзовалите се.
#187
Публикувано 25 февруари 2017 - 21:27
Добре дошъл!
Правилно си се ориентирал, но бюджета ти ми се струва малко малък за ц32. За тази сума може да се вземеш страхотно ц320 с 218 кончета, което са му достатъчни на това купенце. Иначе в Е500 няма нищо страшно, но пак бюджета е отново малък за такова жУвотно.
П.с.
Вече и w203 ли стана "последният здрав Мерцедес"? След 15 годинки ще има теми от сорта: Искам да си купя w213, последният здрав Бенц, всичко друго след него е боклук!
Правилно си се ориентирал, но бюджета ти ми се струва малко малък за ц32. За тази сума може да се вземеш страхотно ц320 с 218 кончета, което са му достатъчни на това купенце. Иначе в Е500 няма нищо страшно, но пак бюджета е отново малък за такова жУвотно.
П.с.
Вече и w203 ли стана "последният здрав Мерцедес"? След 15 годинки ще има теми от сорта: Искам да си купя w213, последният здрав Бенц, всичко друго след него е боклук!
#188
Публикувано 25 февруари 2017 - 21:45
Факта, че търсиш комби за мен говори, че ти трябва повече място. Като бивш горд собственик на такова комби и баща на 2 деца отгледани с това комби силно ти препоручвам да търсиш Е-класа. Моторизацията добре си я подбрал, сега остава да идеш и да седнеш на тъст ти на шофьорската седалка, да я настроиш да ти е удобно и после да пробваш втория ред. След това вероятно ще се вслушаш в съвета ми.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#189
Публикувано 25 февруари 2017 - 22:27
C32 не е толкова безпроблемна колкото си мислиш. Повечето C32 са производство 2001 2002 година. Мерцедесите от тези години имат проблеми с ръждата. Особенно W203. C32 страда от проблеми с интеркулера както и с компресора. Проблема с интеркулера води и до още други проблеми като изкривени глави и биели. Също така проблем на този модел се оказва и радиатора. Охлаждането на автомата минава през него и не са един или два случаите когато се смеси антифриз и маслото на автоматика.
Намирането на части за C32 също ще се окаже проблем. Ако нещо сериозно си замине не си мисли, че моргите са пълни с такива автомобили.
Може би C350 е по-удачния вариант за теб. Тук има само един малък проблем с балансиращ вал и верига. Ако се разровиш в интернет за мотор M272 ще намериш доста информация.
#190
Публикувано 25 февруари 2017 - 23:40
Благодаря за бързите отговори.
Първо искам да уточня, че W 203 не е последния здрав Мерцедес, а последния чиято концепция ми харесва. Иначе С320 е много слаб за 3,2 литров мотор. Моя Ягуар е със същата динамика от 2,5 литра.
Второ, Е класа със сигурност е по-голяма и по-хубава, но ако въздушното окачване се скапва толкова бързо, какъв е смисъла да давам през година по 2000 лева?
Както казваше един мой майстор, колата не е стъклена, че да видиш всички проблеми, които се крият в нея, особено на кола 2-ра употреба. Обаче най-малко проблеми чета, че имат точно C32 AMG. Може да е защото са много малко като бройки.
За жалост свикнах с Ягуара да давам доста малко пари за поддръжка - 130 лева всички масла и филтри, а най-скъпия ремонт ми е 600 лева и включваше радиатор, термостат, блок ABS и заден диференциал (повечето части 2-ра употреба разбира се).
Започвам да се плаша от такива разходи, защото явно съм цървулко, но все пак работещ цървулко, който има нужда да се поглези малко.
#191
Публикувано 26 февруари 2017 - 00:48
Не разбрах защо решихме, че 3,2 мотора на мерцедес е слаб ... особено пък сравнен с 2.5 на Х-type ... Ето аматьорско сравнение между 3.2 и 3.0 ...
Без лоши чувства разбира се
#192
Публикувано 26 февруари 2017 - 00:51
Не се плаши. И един голф може да те разори ако ти се падне кенеф. Ако е гледан даден автомобил и имаш късмет ще ти служи дълго и без проблеми.
Едит: и аз не мисля, че 3.2 е слаб мотор. Много си му е добре на купенцето.
Едит: и аз не мисля, че 3.2 е слаб мотор. Много си му е добре на купенцето.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 26 февруари 2017 - 00:53
#194
Публикувано 26 февруари 2017 - 09:20
Хубави сравнения, но според мен не са коректни - все пак Ягуарите са само 4х4, а и моя е ръчка с чип до 212 к.с.
Както и да е, решил съм, че ако е 3,2 ще е AMG - мерака си е мерак
Ето какво искам от колата, която ще купя:
- да е автоматик (задължително);
- да има ESP (задължително);
- да е с кожен салон (задължително);
- да е с ксенонови фарове (задължително);
- да е над 250 к.с. (задължително);
- да няма въздушно окачване (задължително);
- да има добра озвучителна система;
- да е 4х4 (не е задължително заради AMG );
- да има подгряване и памет на седалките (не е задължително).
Разбира се, че всички тези глезотийки се обезсмислят ако колата е проблем в двигателя или скоростите. Но имам доста познати добри майстори, включително и за Мерцедес. И пак да кажа, че сведох избора между C32 AMG и C350 4matic, именно защото и аз понякога ползвам С220 на дядото. Знам, че ръждата за автомобилите за тези години е болежка - и моя след 2013 год. започна за гние по праговете, а пред това нямаше грам ръжда.
Наистина C350 4matic от 2006 изглежда чудесно, но пък AMG е магия.
Все пак благодаря, че ме насочихте какво да гледам като проблем в С32
#195
Публикувано 26 февруари 2017 - 09:29
Колега, с тоя лист с изисквания и твоя бюджет вероятно ще отнеме година две намирането на 203-ка комби АМГ. Успех.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни