Jump to content

  •  

Photo
* - - - - 1 votes

При покупка на W211!Детски болести, на какво да обърнем внимание!


  • Please log in to reply
207 replies to this topic

#121 zeroheat

zeroheat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi A4 1.8T

Posted 20 November 2019 - 16:00

а всичките ли 4 МАТИК комби са с бъздушно окачване?


  • 0

#122 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 November 2019 - 16:06

Всички комбита отзад. Отделно има airmatik

Edited by drjivago, 20 November 2019 - 16:07 .

  • 0

#123 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 20 November 2019 - 16:07

Определено не може да се каже със сигурност. Седани 4 matic съм виждал с въздушно и с пружини.

Божа работа :)

Edited by Ivan W210, 20 November 2019 - 16:08 .

  • 0

#124 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 November 2019 - 16:14

Имах предвид, 4matik си отделно.
Комбитата са на въздух отзад винаги, поне така знам
Но то е пасивно, не можеш да вдигаш и сваляш, както при ерматика. Регулира се само в зависимост от натовареността

Edited by drjivago, 20 November 2019 - 16:17 .

  • 0

#125 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
Garage View Garage

Posted 20 November 2019 - 16:37

Точно така, пасивно е. Колкото и да я товариш колата си седи равна. Ако е комби задължителна смяна на филтъра на компресора на въздушното.


  • 0

#126 zeroheat

zeroheat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi A4 1.8T

Posted 20 November 2019 - 17:30

ОК мерси за информацията. А иначе може ли да препоръчате читав сервиз в западната част на София? Или на близо?


  • 0

#127 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 November 2019 - 17:38

Не очаквай много препоръки. Деликатна тема. И въпреки цената за пълна диагностика и преглед помисли за Силвър Стар. Там вече не е нужно да се съгласяваш с офертата. Но поне може да ти кажат много неща, докато автомобила е обслужван гаранционно.
Мога да дам едно предложение, за да не офтопик.


https://www.zm-auto....ng=bg&p=contact

Друг вариант е Петко

Edited by drjivago, 20 November 2019 - 17:41 .

  • 0

#128 zeroheat

zeroheat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi A4 1.8T

Posted 23 November 2019 - 08:47

Не очаквай много препоръки. Деликатна тема. И въпреки цената за пълна диагностика и преглед помисли за Силвър Стар. Там вече не е нужно да се съгласяваш с офертата. Но поне може да ти кажат много неща, докато автомобила е обслужван гаранционно.
Мога да дам едно предложение, за да не офтопик.


https://www.zm-auto....ng=bg&p=contact

Друг вариант е Петко

 

ти си 2рият, който ми препоръчва този сервиз, явно е читав.

Но това с въздушните възглавници отзад не го знаех и силно ме притесни, че няма вариант без тях. Можете ли да кажете как са откъм подръжка? Колко често се повреждат? Имам предвид ще ми се наложи ли поне веднъж да сервизирам компресора и самите възглавници?


  • 0

#129 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 23 November 2019 - 09:12

Ако не са правени, най-вероятно ще трябва, но не е задължително! Няма как да се отговори правилно на въпроса ти!
  • 0

#130 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 23 November 2019 - 11:24

Щом такива неща те притесняват и те хвърлят в ужас, такава кола не е за теб. Разгледай нещо по-обикновенно - C class w203 фейслифт примерно 200 компресор или най-добре b7 1.8T.
  • 0

#131 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 November 2019 - 11:26

Вече хубави b7 с този мотор няма. А и никак не е евтина за поддръжка :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#132 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 23 November 2019 - 11:33

E, има, ама не струват 5-6 хил лв. 1.8Т като агрегат се вкарва от дроб в прилично състояние за максимум 2500 лв, това ако нацелиш тотален клозет.
  • 1

#133 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 November 2019 - 11:44

Offtopic: оглеждах за B6/B7 куатро, 1.8т, ръчка, седан или комби, из не-ръждивите държави, като дори хвърлях око на по-хладните места.
Ми нямаше, по едно време почнаха да се катерят на 7 Евра цените и пак не ми допадаха.
После оглеждах за 4 врата А3-ка със същите параметри. Пак не намерих нищо разумно.

Та затова си седя с Б8-ицата, нищо че ми е голяма за нуждите, и дебна GLA.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#134 zeroheat

zeroheat

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Posts:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Audi A4 1.8T

Posted 23 November 2019 - 13:53

Да за 1,8Т съм съгласен. Може да съживиш тотален гроб за не кой знае каква сума съдейки по моя. Говорим за старата генерация мотори, които не са с директно впръскване и които могат лесно да се газифицират. 

Но като цяло А4 ми е малко тесничка. Другото е, че аз исках да опитам да ъпгрейдна на кола с автоматични скорости. Както знаете VAG са много зле в това отношение в бюджетните си модели. Демек бих могъл да намеря само Мултитрошляк.

 

Относно C класата . Симпатична ми е, но тя пък ми се струва още по тясна от А4ката. Сядах в 2002ра, 2005та и 2009та и ми се сториха по-малки от моето А4 вътре. Особено отзад едвам успях да се кача изобщо, пък камо ли да пътувам 200км да кажем. Но ще го обмисля и това като вариант ако все пак се спра на автоматик. Иначе ако ще е кола с ръчни, наистина ще си намеря от последните А4ки с еволюция на моя мотор, демек Б7 и това ще е.

 

Благодаря на всички за съветите! :)


  • 0

#135 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 23 November 2019 - 15:27

Quattro моделите от това поколение са със ZF, което обективно погледнато е един прекрасен автоматик. Мултитроника не го коментираме.
203 далеч не е по-тясна от А4. Специално B6 & B7 са с габарити на Голф 5.

Та според мен, фейсова 203ка е един прекрасен и доста надежден автомобил, със солидна сглобка.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users