а всичките ли 4 МАТИК комби са с бъздушно окачване?
При покупка на W211!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Започната от House M.D., 26 дек 2008 - 10:09:16
207 мнения по тази тема
#121
Публикувано 20 ноември 2019 - 16:00
#122
Публикувано 20 ноември 2019 - 16:06
Всички комбита отзад. Отделно има airmatik
Този пост е редактиран от drjivago: 20 ноември 2019 - 16:07
#123
Публикувано 20 ноември 2019 - 16:07
Определено не може да се каже със сигурност. Седани 4 matic съм виждал с въздушно и с пружини.
Божа работа
Божа работа
Този пост е редактиран от Ivan W210: 20 ноември 2019 - 16:08
#124
Публикувано 20 ноември 2019 - 16:14
Имах предвид, 4matik си отделно.
Комбитата са на въздух отзад винаги, поне така знам
Но то е пасивно, не можеш да вдигаш и сваляш, както при ерматика. Регулира се само в зависимост от натовареността
Комбитата са на въздух отзад винаги, поне така знам
Но то е пасивно, не можеш да вдигаш и сваляш, както при ерматика. Регулира се само в зависимост от натовареността
Този пост е редактиран от drjivago: 20 ноември 2019 - 16:17
#125
Публикувано 20 ноември 2019 - 16:37
Точно така, пасивно е. Колкото и да я товариш колата си седи равна. Ако е комби задължителна смяна на филтъра на компресора на въздушното.
#126
Публикувано 20 ноември 2019 - 17:30
ОК мерси за информацията. А иначе може ли да препоръчате читав сервиз в западната част на София? Или на близо?
#127
Публикувано 20 ноември 2019 - 17:38
Не очаквай много препоръки. Деликатна тема. И въпреки цената за пълна диагностика и преглед помисли за Силвър Стар. Там вече не е нужно да се съгласяваш с офертата. Но поне може да ти кажат много неща, докато автомобила е обслужван гаранционно.
Мога да дам едно предложение, за да не офтопик.
https://www.zm-auto....ng=bg&p=contact
Друг вариант е Петко
Мога да дам едно предложение, за да не офтопик.
https://www.zm-auto....ng=bg&p=contact
Друг вариант е Петко
Този пост е редактиран от drjivago: 20 ноември 2019 - 17:41
#128
Публикувано 23 ноември 2019 - 08:47
Не очаквай много препоръки. Деликатна тема. И въпреки цената за пълна диагностика и преглед помисли за Силвър Стар. Там вече не е нужно да се съгласяваш с офертата. Но поне може да ти кажат много неща, докато автомобила е обслужван гаранционно.
Мога да дам едно предложение, за да не офтопик.
https://www.zm-auto....ng=bg&p=contact
Друг вариант е Петко
ти си 2рият, който ми препоръчва този сервиз, явно е читав.
Но това с въздушните възглавници отзад не го знаех и силно ме притесни, че няма вариант без тях. Можете ли да кажете как са откъм подръжка? Колко често се повреждат? Имам предвид ще ми се наложи ли поне веднъж да сервизирам компресора и самите възглавници?
#129
Публикувано 23 ноември 2019 - 09:12
Ако не са правени, най-вероятно ще трябва, но не е задължително! Няма как да се отговори правилно на въпроса ти!
#130
Публикувано 23 ноември 2019 - 11:24
Щом такива неща те притесняват и те хвърлят в ужас, такава кола не е за теб. Разгледай нещо по-обикновенно - C class w203 фейслифт примерно 200 компресор или най-добре b7 1.8T.
#131
Публикувано 23 ноември 2019 - 11:26
Вече хубави b7 с този мотор няма. А и никак не е евтина за поддръжка
#132
Публикувано 23 ноември 2019 - 11:33
E, има, ама не струват 5-6 хил лв. 1.8Т като агрегат се вкарва от дроб в прилично състояние за максимум 2500 лв, това ако нацелиш тотален клозет.
#133
Публикувано 23 ноември 2019 - 11:44
Offtopic: оглеждах за B6/B7 куатро, 1.8т, ръчка, седан или комби, из не-ръждивите държави, като дори хвърлях око на по-хладните места.
Ми нямаше, по едно време почнаха да се катерят на 7 Евра цените и пак не ми допадаха.
После оглеждах за 4 врата А3-ка със същите параметри. Пак не намерих нищо разумно.
Та затова си седя с Б8-ицата, нищо че ми е голяма за нуждите, и дебна GLA.
Ми нямаше, по едно време почнаха да се катерят на 7 Евра цените и пак не ми допадаха.
После оглеждах за 4 врата А3-ка със същите параметри. Пак не намерих нищо разумно.
Та затова си седя с Б8-ицата, нищо че ми е голяма за нуждите, и дебна GLA.
#134
Публикувано 23 ноември 2019 - 13:53
Да за 1,8Т съм съгласен. Може да съживиш тотален гроб за не кой знае каква сума съдейки по моя. Говорим за старата генерация мотори, които не са с директно впръскване и които могат лесно да се газифицират.
Но като цяло А4 ми е малко тесничка. Другото е, че аз исках да опитам да ъпгрейдна на кола с автоматични скорости. Както знаете VAG са много зле в това отношение в бюджетните си модели. Демек бих могъл да намеря само Мултитрошляк.
Относно C класата . Симпатична ми е, но тя пък ми се струва още по тясна от А4ката. Сядах в 2002ра, 2005та и 2009та и ми се сториха по-малки от моето А4 вътре. Особено отзад едвам успях да се кача изобщо, пък камо ли да пътувам 200км да кажем. Но ще го обмисля и това като вариант ако все пак се спра на автоматик. Иначе ако ще е кола с ръчни, наистина ще си намеря от последните А4ки с еволюция на моя мотор, демек Б7 и това ще е.
Благодаря на всички за съветите!
#135
Публикувано 23 ноември 2019 - 15:27
Quattro моделите от това поколение са със ZF, което обективно погледнато е един прекрасен автоматик. Мултитроника не го коментираме.
203 далеч не е по-тясна от А4. Специално B6 & B7 са с габарити на Голф 5.
Та според мен, фейсова 203ка е един прекрасен и доста надежден автомобил, със солидна сглобка.
203 далеч не е по-тясна от А4. Специално B6 & B7 са с габарити на Голф 5.
Та според мен, фейсова 203ка е един прекрасен и доста надежден автомобил, със солидна сглобка.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни