Edited by forst, 02 September 2017 - 05:10 .
При покупка на W211!Детски болести, на какво да обърнем внимание!
Started by House M.D., 26 Dec 2008 - 10:09:16
207 replies to this topic
#106
Posted 02 September 2017 - 05:07
#107
Posted 02 October 2017 - 16:39
Добре изглежда с тези хромирани елементи отвън, приятно и безпроблемно ползване ти пожелавам.
Аз също избирам третия си Мерцедес, разгледах доста W212 E350 4matik оферти, ходихме до Силвърстар дори с една, беше за спешна смяна предния кардан и въздушно-измерватлните тръбите към турбото бяха скъсани(2500+1300), уж Швейцарска пък се оказа Италианска, на която някой италиански трол беше ходил всеки път със по 10-15 хиляди километра по-късно на обслужване първите 5 пъти и после 3 години нищо... Явно хубавите Е350 4матици са си над 35000 лв, което ми е много.
Реших да разгледам няколко Е320 4матик CDI EVO--та, попаднах на тази тема и виждам че хората забелязват неща за които си трябва опит и аз бих пропуснал.
Почти съм се навил да ходя или поръчам кола от Германия или Швейцария директно, но моля за мнението ви за тези две обяви:
https://www.mobile.b...505822114323451
https://www.mobile.b...494994590919793
#108
Posted 02 June 2018 - 23:28
Имате ли си идея каква функция изпълнява това дистанционно?
Attached Files
#109
Posted 02 June 2018 - 23:39
Печка
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#110
Posted 03 June 2018 - 12:55
На какъв принцип работи, при положение че снимката е от Е350 бензин?
#111
Posted 03 June 2018 - 14:04
На какъв принцип работи, при положение че снимката е от Е350 бензин?
На принципа да топли.В зависимост от как е настроена,би трябвало при около +5;10 градуса да се пуска сама при запалване на автомобила и да топли първо мотора и после купето.Ако е оригинално вградена би трябвало да се настройва от менюто с таймер,а с дистанционното да си я пускаш при желание.Също трябва да има символ за печка до скоростния лост в дясно горе.
#112
Posted 03 June 2018 - 14:53
Не знаех, че има и такива на бензин, още по малко че са и с дистанционно.
п.п Има си настройка в дясно от ск. лост.
п.п Има си настройка в дясно от ск. лост.
#113
Posted 03 June 2018 - 16:25
Бензинаджиите и те искат топлоНе знаех, че има и такива на бензин, още по малко че са и с дистанционно.
п.п Има си настройка в дясно от ск. лост.
Иначе гори като Голф 1.3
#114
Posted 19 November 2019 - 18:17
Здравейте
Регистрирах се във форума защото заглеждам марката отдавна.
В момента W211 безнин след фейлифта се намират на добри цени според мен(под 15 000лв.) Говорим за добри екземпляри.
Та четох доста за автоматиците и за V6 бензиновите мотори и общата ми представа е, че това е един много добър солиден автомобил. Така ли е? Мен ми трябва нещо на което мога да разчитам за семейни пътувания в България и чужбина(затова съм се насочил към комби варианта, нищо, че е доста по грозничък.)
Исках да попитам тук, дали след като вече това си е старичка кола и има доста бройки в България някой може да сподели реални отзиви от колата? Разход, подръжка, дефекти, ремонти и тн., за да се ореантирам мога ли да си позволя подръжката и ползването на подобна кола. Четох, че имат дефект с някакви балансиращи валове, но това било отстранено гаранционно и бройките след 2008ма били с оправени валове, това така ли е? Някой имал ли е тоя проблем с валовете? Или някакви други проблеми, да речем с автоматика или климатика или охладителната система или течове на масло или антифриз, все пак е V6 две глави .... общо взето очаквам разходите да са х2 спрямо сегашната ми кола(А4 1,8Т quattro 98ма). Говорим само за фейслифтови модели след 2007ма доколкото си спомням.
Надявам се да ми дадете напътствия.
Благодаря ви предварително.
#115
Posted 19 November 2019 - 19:03
Здравей, колега, добре дошъл.
Първите мотори от 2005 м272 (Е280 и Е350) и м273 (Е500) страдат от валове, след определен производствен номер проблема е отстранен. Приема се, че от 2008-ма нещата са оправени. Особенно важно за тази генерация мотори е смяната на маслото редовно без закъснения и без Long Life измишльотини. Веригата страда иначе.
За разход е трудно да се каже, но не очаквай да е като на 1.8т. 14-16 градско и 8-10 магистрално без извращения е нормално. Всичко обаче зависи от шофЕра. За мен голяма файда от v6 няма. Ако ще е V конфигурация, нека да е V8, да знаеш поне за какво харчи тази кола тия литри. Разлика в поддръжката почти няма, но разликата във вървежа е осезаема.
7G-то ако е гледано е страхотно. Иска си смяна на масло на всеки 60 хил км. Цена в България не знам. Ако се счупи нещо, бг спецовете трябва вече да са ги научили.
Комбито отзад е на въздух, а и големите мотори са и отпред. Имаш компресор, възглавници, модули, релета и т.н. Там трябва да се тества и прегледа задължително.
Дали ще е х2 от Аудито зависи много от конкретния екземпляр. Ако намериш добър автомобил може да е даже ÷2 спрямо аудито, а ако някой джамбазко ти набута скрапа си, жената ще те напусне, апартамент ще загубиш и ще ползваш в Бенца като навес и свой нов дом. Така че внимателно избиране.
Първите мотори от 2005 м272 (Е280 и Е350) и м273 (Е500) страдат от валове, след определен производствен номер проблема е отстранен. Приема се, че от 2008-ма нещата са оправени. Особенно важно за тази генерация мотори е смяната на маслото редовно без закъснения и без Long Life измишльотини. Веригата страда иначе.
За разход е трудно да се каже, но не очаквай да е като на 1.8т. 14-16 градско и 8-10 магистрално без извращения е нормално. Всичко обаче зависи от шофЕра. За мен голяма файда от v6 няма. Ако ще е V конфигурация, нека да е V8, да знаеш поне за какво харчи тази кола тия литри. Разлика в поддръжката почти няма, но разликата във вървежа е осезаема.
7G-то ако е гледано е страхотно. Иска си смяна на масло на всеки 60 хил км. Цена в България не знам. Ако се счупи нещо, бг спецовете трябва вече да са ги научили.
Комбито отзад е на въздух, а и големите мотори са и отпред. Имаш компресор, възглавници, модули, релета и т.н. Там трябва да се тества и прегледа задължително.
Дали ще е х2 от Аудито зависи много от конкретния екземпляр. Ако намериш добър автомобил може да е даже ÷2 спрямо аудито, а ако някой джамбазко ти набута скрапа си, жената ще те напусне, апартамент ще загубиш и ще ползваш в Бенца като навес и свой нов дом. Така че внимателно избиране.
#116
Posted 19 November 2019 - 20:41
Здравей, колега, добре дошъл.
Първите мотори от 2005 м272 (Е280 и Е350) и м273 (Е500) страдат от валове, след определен производствен номер проблема е отстранен. Приема се, че от 2008-ма нещата са оправени. Особенно важно за тази генерация мотори е смяната на маслото редовно без закъснения и без Long Life измишльотини. Веригата страда иначе.
За разход е трудно да се каже, но не очаквай да е като на 1.8т. 14-16 градско и 8-10 магистрално без извращения е нормално. Всичко обаче зависи от шофЕра. За мен голяма файда от v6 няма. Ако ще е V конфигурация, нека да е V8, да знаеш поне за какво харчи тази кола тия литри. Разлика в поддръжката почти няма, но разликата във вървежа е осезаема.
7G-то ако е гледано е страхотно. Иска си смяна на масло на всеки 60 хил км. Цена в България не знам. Ако се счупи нещо, бг спецовете трябва вече да са ги научили.
Комбито отзад е на въздух, а и големите мотори са и отпред. Имаш компресор, възглавници, модули, релета и т.н. Там трябва да се тества и прегледа задължително.
Дали ще е х2 от Аудито зависи много от конкретния екземпляр. Ако намериш добър автомобил може да е даже ÷2 спрямо аудито, а ако някой джамбазко ти набута скрапа си, жената ще те напусне, апартамент ще загубиш и ще ползваш в Бенца като навес и свой нов дом. Така че внимателно избиране.
Нещо ми се струва, че не си ме разбрал. Имах предвид, че съм готов да плащам х2 разходите, които плащам сега за аудито. Ако допуснем, че аудито ми изяжда по 1000лв на година, то съм готов да давам по 2000, но няма да се чувствам комфортно ако трябва да давам х3 х4 и тн. Това сериозно би натоварило семейния бюджет. Това имах предвид.
А не ми стана ясно ти имал ли си същия автомобил, който описвам, защото в профила ти не виждам. А аз търсех собственик, за да ми опише какви премеждия е имал.
Относно навременната смяна на маслото и грижата за автомобила като цяло .... тея неща нямат нищо общо с мерцедес, те са общо валидни за всички коли. Всеки мотор или скорости ще се прецакат ако не ги обслужваш според предписанията.
Относно изказването ти за V6 моторите и него не го разбрах много. Аз по скоро търся возия, комфорти и най вече здравина и качество. Искам да мога да разчитам на тая кола. Не ми трябват тея 230 или 270коня. 150 180 коня са си предостатъчно за едно нормално шофиране навсякъде. Да разбирам, че съвета ти е да търся 4 цилиндров мотор с компресор така ли? Защото 8 цилиндров вече със сигурност ще ми дойде много. Наистина не ми стана ясно какво искаш да кажеш.
Относно разхода, отново е интересно да споделиш дали ти иаш такава кола с такъв мотор и ако НЕ откъде си наясно с разхода? Всмисъл ясно е, че всеки може да прочете каталожните данни и аз съм се запознал с тях, но ми интересно как е в реалния живот с горивата и пътищата в България. Аудито ми в момента прави разход от около 12 максимум 13лв на 100км. Ако този мерцедес с V6 мотор и автомат (и газова уредба разбира се ) дава 15 16лв на 100км. ще съм супер доволен и ще съм съвсем ОК с подобен разход. Пак да поясня, че търся кола за дълги комфортни пътувания. Например от София до Халкидики, София Боровец, София Бургас и тн.
Edited by zeroheat, 19 November 2019 - 20:42 .
#117
Posted 19 November 2019 - 21:17
Колега ако смяташ, че 2к на година в първата 1-2 години са достатъчни за тази кола, недей. Кратка ретроспекция на моята кола въпреки че е префейс 320 4Матик
Колата се движи и е далеч от пъргав автомобил, 500 за мен е правилния избор без значение дали е пре или фейс, към днешна дата бих се насочил към фейса след 2008.
Качественото първоначално обслужване е немалка сума. Тази кола има доста агрегати и течности за смяна, не е както масово се сменя масло двигател евентуално скорости и дотам.
За 2 години моята лапна около 6к за ремонти и обслужване и 30к км. / само по въздушното отидоха 1500, 4 възглавници и компресор/ В момента всичко и е ок, но явно е трябвало да мина през това.
На М272 както колегата е написал зъбни колела, вериги са едни от основните неща по двигателя. При М273 според километрите се прави ревизия на колектора и при нужда се сменя и го забравяш /само че е към 1000лв/
Моя за 30к км е със среден разгод 14.3 газ и 1.3 бензин, при М273 вероятно ще е малко повече, но няма общо като върверж и удоволствие от шофирането.
#118
Posted 19 November 2019 - 23:10
Нещо ми се струва, че не си ме разбрал. Имах предвид, че съм готов да плащам х2 разходите, които плащам сега за аудито. Ако допуснем, че аудито ми изяжда по 1000лв на година, то съм готов да давам по 2000, но няма да се чувствам комфортно ако трябва да давам х3 х4 и тн. Това сериозно би натоварило семейния бюджет. Това имах предвид.
А не ми стана ясно ти имал ли си същия автомобил, който описвам, защото в профила ти не виждам. А аз търсех собственик, за да ми опише какви премеждия е имал.
Относно навременната смяна на маслото и грижата за автомобила като цяло .... тея неща нямат нищо общо с мерцедес, те са общо валидни за всички коли. Всеки мотор или скорости ще се прецакат ако не ги обслужваш според предписанията.
Относно изказването ти за V6 моторите и него не го разбрах много. Аз по скоро търся возия, комфорти и най вече здравина и качество. Искам да мога да разчитам на тая кола. Не ми трябват тея 230 или 270коня. 150 180 коня са си предостатъчно за едно нормално шофиране навсякъде. Да разбирам, че съвета ти е да търся 4 цилиндров мотор с компресор така ли? Защото 8 цилиндров вече със сигурност ще ми дойде много. Наистина не ми стана ясно какво искаш да кажеш.
Относно разхода, отново е интересно да споделиш дали ти иаш такава кола с такъв мотор и ако НЕ откъде си наясно с разхода? Всмисъл ясно е, че всеки може да прочете каталожните данни и аз съм се запознал с тях, но ми интересно как е в реалния живот с горивата и пътищата в България. Аудито ми в момента прави разход от около 12 максимум 13лв на 100км. Ако този мерцедес с V6 мотор и автомат (и газова уредба разбира се ) дава 15 16лв на 100км. ще съм супер доволен и ще съм съвсем ОК с подобен разход. Пак да поясня, че търся кола за дълги комфортни пътувания. Например от София до Халкидики, София Боровец, София Бургас и тн.
За пореден път се убеждавам, че никой нищо не чете. Та да ти го кажа така, както искаш да го чуеш:
Вземай я колата, много е хубава и ще ти стигнат 2000 лв.
#119
Posted 20 November 2019 - 11:59
Вероятно ще напиша същото като колегите преди мен, но с други думи.
Б5 1.8Т, вероятно AGU мотор и с това кекаво окачване... тая кола ти е била панаир да я закрепиш в началото... или си бил ужасен късметлия, или не ти пука хлопането от окачването
211 си има неща за пипане, като всяка втора ръка кола, нямаш много избор.
Според мен V6 не ти трябва, по-приятно е определено, но... пак не е кой знае колко бърза кола.
Търси Компресорна 4цил. бройка, ще ти покрие очакванията. Все пак е принудително пълнене. Малко или много твоята кола е доста пъргава.
Ако ще газифицираш (не съм привърженик), то определено изборът ти е 4цил. Въпреки че нямам представа колко км. правиш на година, че да си го причиняваш, но преценката си е твоя.
Колкото до разхода: ако вземеш 4цил 211, ще ти гори колкото твоята.
Ако намериш и ръчка 211, ще гори колкото 1.8Т на предно.
И да, имам достатъчно статистика за разхода на гориво (десетки хиляди км), за да знам какво пиша. Имам 1.8Т, имам 2.0TFSI quattro, имал съм и V6 - M272, и 2 варации на М111 - Компресор и т.н.
2000лв. на година, странични разходи от гуми, застраховки, данъци и гориво... няма да те оправят първата година, но няма да те оправят при която и да е кола, освен ако не си затваряш очите. Нататък си стават даже прекалено много. Зависи и колко години караш една кола, но съдейки по това какво караш, предполагам поне 5 в твоя случай.
#120
Posted 20 November 2019 - 15:58
Кода на мотора ми е AJL 180 коня както казах.
А сумата от 2000лв. беше абсолютно условна. Дадох я като пример. Аудито ми 1вата година глътна адски много. 3 4к дадох да го реставрирам, по груби спомени. 950лв дадох смао за обслужване(ремъци, ролки, верига, обтегачи и тн.)
А карането на бензин според мен е само за много богати хора. Не и за мен. Аудито го имам от 8 години почти 100 000км. Сложих му газ още 1вата седмица и съм супер доволен. Проблеми не съм имал. Само 1 газова рейка с инжектори смених за 160лв и това беше. А сами може да сметнете колко пари съм спестил. А и мойта главна идея е колата да НЕ ме надживее трябва да се вкарва разнообразие през 10 години според мен
А иначе всеки иска да кара 8 цил. с много коне ама ....
значи да разбирам, че ме съветвате да търся 4 цил. мотори?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users