Quattro моделите от това поколение са със ZF, което обективно погледнато е един прекрасен автоматик. Мултитроника не го коментираме.
203 далеч не е по-тясна от А4. Специално B6 & B7 са с габарити на Голф 5.
Та според мен, фейсова 203ка е един прекрасен и доста надежден автомобил, със солидна сглобка.
От 2 години се оглеждам за кола. Специално Б7ци мога да кажа, че съм гледал всичките 4х4 и 1,8Т със MPI, които са се продавали в София. Не съм виждал нито един автоматик. В немското мобиле попаднах на едно quattro 1,8T 163hp с автоматик 2007г., ама беше 10 000еврно, което е адски скъпо и дали изобщо обявате беше реална не знам. Но в България мисля, че подобна кола не е имало последните 2 години. Всичко което е имало като автомати са били Мултитрошляк, демек CVT, кутия и респективно без 4х4.
Но както и да е. За Ауди нещата са ми прекрасно ясни. Там следя обявите и ако се появи някоя стойностна, може би ще играя за нея. Искаше ми се с автомат ама .... ще е с ръчни ако изпадне А4 с този мотор.
Относно Мерцедес, искам да се върна малко на питанията. Възд. въздлавници ме притесниха много, но един приятел ми даде този сайт:
https://www.smatic.n...lass-cls-class/
Цените ми се виждат съвсем нормални. Реални ли си?
Всмисъл аз съм ОК с подобни цени. Все пак това не е ремонт, който се прави всяка година. Сигурно ще се наложи 1 път на 10 години. Аз нямам намерение да ползвам колата за товарна. Демек да закачам каравани, ремаркета и тн.
Останах с впечатлението, че цените са по 1000 2000лв.