Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е200 Драстичен спад на налягането на маслото на празен ход


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 simeonovss

simeonovss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 26 декември 2008 - 11:05

Пак ли Мобил сипа.

Отиди в някой сервиз да ти поверят налгането с истински манометър.Чак тогава може да си сигурен какво става понеже електриките може и да се базикат с теб,впрочем ако незнаеш имаш датчик за налягането и с ток ти се командва уреда на таблото а не е като примерно на 123 директно с маркуча в магистралата и реално да мери.
Нищо не казваш като е загряла примерно на 40-50 градуса колко е налягането.
P.S. Да си беше купил по-нов модел,те нямат манометър и какво става в мототра си е мистерия,ама така хората не се шашкат.

Като е студена и като е загряла на 45- 50 гр. нямам п;роблем с налягането - не пада под 3 бара. Като я карам бързо - пак няма проблем, напр. след Цариградско показва 2.5 бара. Проблемът се получава в задръстванията - след 20-тина минути спри-тръгни и 90% работа на празен ход налягането спада рязко (държи около 0.5). В този случай ако вдигна оборототе маслото се вдига до 3, но не както при студен двигател ами стрелката стига до долния край на делението (3), съвсем малко под максималното и това е. Не се вдига повече.
  • 0

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 декември 2008 - 11:42

явно гуbи налягане от някъде. дано не е от лагерите
маслото като загрее до работна темп, става летливо, и тогава се вижда колко са износелни лагерите на мотора.

имам един приятел с БМВ 320И, същия проблем, всичко пробвахме, отворихме му картера да видим кво става с лагерите и да ги сменяме.
ОКАЗАСЕ че единият болт на маслената помпа е хлабав и изпускаше налягане от там...
На старите Шкоди и др, като падне налягането, отваря се мотора и се слагат ремонтни лагери.

и едно лошо мнение за Приста. Слагам го на Опела ми-15W40 SuperGas, работи супер, няма шумове, НО не потъмнява. или поне първите 3хил км си седи бистро. а налея ли Кастрол/ОМВ за 100км е черно, демек скъпите присадки си вършат работата да мият мотора
  • 0

#18 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 26 декември 2008 - 12:01

Два случая имах 1 датчик а втория дюзи ,бензин в маслото.
  • 0

#19 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 26 декември 2008 - 13:31

И аз залагам на калпаво масло.


А,пък аз залагам,че проблема не е от калпаво масло! :nono: Ами е по-сериозен :kill_myself: За 2 години и десетина смени с кви ли не масла(5/40),така и не усетих разлика в налягането,а само по звука на мотора се ориентирах.От Мобил съм най-доволен(5/40 от Метро,или Практикер),и от Кастрол(5/40)-особенно от един залежал 6-7 години във фирмен авто-сервиз на Опел.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни