Като е студена и като е загряла на 45- 50 гр. нямам п;роблем с налягането - не пада под 3 бара. Като я карам бързо - пак няма проблем, напр. след Цариградско показва 2.5 бара. Проблемът се получава в задръстванията - след 20-тина минути спри-тръгни и 90% работа на празен ход налягането спада рязко (държи около 0.5). В този случай ако вдигна оборототе маслото се вдига до 3, но не както при студен двигател ами стрелката стига до долния край на делението (3), съвсем малко под максималното и това е. Не се вдига повече.Пак ли Мобил сипа.
Отиди в някой сервиз да ти поверят налгането с истински манометър.Чак тогава може да си сигурен какво става понеже електриките може и да се базикат с теб,впрочем ако незнаеш имаш датчик за налягането и с ток ти се командва уреда на таблото а не е като примерно на 123 директно с маркуча в магистралата и реално да мери.
Нищо не казваш като е загряла примерно на 40-50 градуса колко е налягането.
P.S. Да си беше купил по-нов модел,те нямат манометър и какво става в мототра си е мистерия,ама така хората не се шашкат.
Е200 Драстичен спад на налягането на маслото на празен ход
Започната от simeonovss, 24 дек 2008 - 00:50:12
18 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 декември 2008 - 11:05
#17
Публикувано 26 декември 2008 - 11:42
явно гуbи налягане от някъде. дано не е от лагерите
маслото като загрее до работна темп, става летливо, и тогава се вижда колко са износелни лагерите на мотора.
имам един приятел с БМВ 320И, същия проблем, всичко пробвахме, отворихме му картера да видим кво става с лагерите и да ги сменяме.
ОКАЗАСЕ че единият болт на маслената помпа е хлабав и изпускаше налягане от там...
На старите Шкоди и др, като падне налягането, отваря се мотора и се слагат ремонтни лагери.
и едно лошо мнение за Приста. Слагам го на Опела ми-15W40 SuperGas, работи супер, няма шумове, НО не потъмнява. или поне първите 3хил км си седи бистро. а налея ли Кастрол/ОМВ за 100км е черно, демек скъпите присадки си вършат работата да мият мотора
маслото като загрее до работна темп, става летливо, и тогава се вижда колко са износелни лагерите на мотора.
имам един приятел с БМВ 320И, същия проблем, всичко пробвахме, отворихме му картера да видим кво става с лагерите и да ги сменяме.
ОКАЗАСЕ че единият болт на маслената помпа е хлабав и изпускаше налягане от там...
На старите Шкоди и др, като падне налягането, отваря се мотора и се слагат ремонтни лагери.
и едно лошо мнение за Приста. Слагам го на Опела ми-15W40 SuperGas, работи супер, няма шумове, НО не потъмнява. или поне първите 3хил км си седи бистро. а налея ли Кастрол/ОМВ за 100км е черно, демек скъпите присадки си вършат работата да мият мотора
#18
Публикувано 26 декември 2008 - 12:01
Два случая имах 1 датчик а втория дюзи ,бензин в маслото.
#19
Публикувано 26 декември 2008 - 13:31
И аз залагам на калпаво масло.
А,пък аз залагам,че проблема не е от калпаво масло! Ами е по-сериозен За 2 години и десетина смени с кви ли не масла(5/40),така и не усетих разлика в налягането,а само по звука на мотора се ориентирах.От Мобил съм най-доволен(5/40 от Метро,или Практикер),и от Кастрол(5/40)-особенно от един залежал 6-7 години във фирмен авто-сервиз на Опел.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни