Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Е200 Драстичен спад на налягането на маслото на празен ход


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 simeonovss

simeonovss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 24 декември 2008 - 00:50

Здравейте, колеги,
купих си Е200 1995г, преди месец, смених маслото (сложих Mobil 10W40), карах безпроблемно 3000 км, но от скоро забелязах, че като загрее, на празен ход налягането на маслото спада драстично (0.5, а понякога и 0). Колата не харчи масло повече от нормалното (за 3000 км ниворо на щеката е спаднало от мах. на 2/3). На какво може да се дължи това?
  • 0

#2 simeonovss

simeonovss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 24 декември 2008 - 00:51

Смених масло и филтър - сложих минерално 15W50. Резултат - по-равномерна работа на мотора на празен ход и по-високо налягане на маслото в сравнение с 10W40. Притеснява ме обаче, че като загрее добре (в задръстванията) маслото пак спада до около 1 бар и малко под 1. Какво да правя?
  • 0

#3 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 декември 2008 - 08:29

Пак ли Мобил сипа.

Отиди в някой сервиз да ти поверят налгането с истински манометър.Чак тогава може да си сигурен какво става понеже електриките може и да се базикат с теб,впрочем ако незнаеш имаш датчик за налягането и с ток ти се командва уреда на таблото а не е като примерно на 123 директно с маркуча в магистралата и реално да мери.
Нищо не казваш като е загряла примерно на 40-50 градуса колко е налягането.


P.S. Да си беше купил по-нов модел,те нямат манометър и какво става в мототра си е мистерия,ама така хората не се шашкат.
  • 0

#4 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 24 декември 2008 - 08:30

Потърси с търсачката във форума - има дадени стойности на налягането, които двигателят трябва да поддържа при загрял двигател на празен ход. По мои спомени до 0.5 бара няма проблем за смазването на двигателя. Под тази стойност - трябва да се ходи в сервиз и да се търси и отстранява причината.
Успех!

Реадакция: W123 ме е изпреварил. Много ранобуден този колега ей! :friends:
  • 0

#5 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 декември 2008 - 08:44

...Реадакция: W123 ме е изпреварил. Много ранобуден този колега ей! :friends:

Зависи от гледната точка.Някой сега стават,втори са станали отдавна а трети сега си лягат :lol:

На 0,5 си е на границата на умирачката.
Симеоновсс,кажи като чукнеш леко газта и се качат оборотите вдига ли се налягането на 3атм че това го пропуснах.

Айде на моабетаааа,аз залагам че е калпаво маслото в комбинация с некачествен филтър,впрочем за филтъра не съм сигурен ама за маслото ...
  • 0

#6 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 декември 2008 - 10:34

Toя Мобил където го продават май е по зле и от Приста.Следващата смяна ще пробвам с Q8
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 24 декември 2008 - 11:42

Зависи от гледната точка.Някой сега стават,втори са станали отдавна а трети сега си лягат :lol:

На 0,5 си е на границата на умирачката.
Симеоновсс,кажи като чукнеш леко газта и се качат оборотите вдига ли се налягането на 3атм че това го пропуснах.

Айде на моабетаааа,аз залагам че е калпаво маслото в комбинация с некачествен филтър,впрочем за филтъра не съм сигурен ама за маслото ...

И аз залагам на калпаво масло.
  • 0

#8 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 24 декември 2008 - 12:49

И аз залагам на Q8.
Това е може би единственото "не кръстено" масло у нас.
И аз това слагам на моята "абитурентка" , и нямам никакви кахъри.
98% от маслата у нас са тип "раш-пила" , а 1% е тип "недотам финна шкурка"
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 декември 2008 - 18:11

абе кво и да е маслото--налягането е ниско.
верно, че това е гранцица, но щом веднъж е паднало под 0.5....
дано не е реална стойност, а грешка в уреда.
Трябва да се мери с независим уред
  • 0

#10 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 декември 2008 - 18:23

Ако недай си боже това е реална стойност - какво следва?
  • 0

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 декември 2008 - 19:45

Ако недай си боже това е реална стойност - какво следва?



НА КАНАЛА :drift1:
  • 0
.

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 декември 2008 - 23:07

Ако недай си боже това е реална стойност - какво следва?

3 вариянта:
-смени масло и филтър
-проверка байпасен клапан за масло
-смяна помпа за масло
-проверка на маслени магистрали
--ако не се дигне--смяна всички лагери на коляновия вал
  • 0

#13 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 декември 2008 - 00:24

кофти. дано не се случва на никого
  • 0

#14 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 25 декември 2008 - 11:10

Колега,
като за начало му прасни един DURA LUBE за двигатели /това е добавка/.
Целта е да не прецакаш лагерните групи докато правиш проби за това или онова.
Каквото и да е положението под капака от това имаш само полза особенно през зимата.
Истинския DURA LUBE е на стойност около 40 лева.
Успех.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#15 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 25 декември 2008 - 12:31

Toя Мобил където го продават май е по зле и от Приста.Следващата смяна ще пробвам с Q8


Недей, аз до сега с такова карах, не че се е строшила колата ама бива маслото ноооо приста е по-добра. Аи го похапваше, сега ще видя с това как е де МОБИЛ 10 на 40 още нямам впечатления но ще ти разкажа за един приятел. Неговата 190-ка е бензинова и двигателя при всяко палене се самоцентрова (такива били тези мотори) , и като го караше с Q8 доста се тресеше няколко секунди и после се оправя де. Почна работа у приста оил и съответно реши да си налее Приста лидер 10 на 40. Сега като запали отначало като е студена пак леко се разтриса за момент но доста по-бързо преминава в установен режим ииии не му го яде, докато Q8 си го похапваше. Абе като искаш го виж, на мене не ми се е тресял мотора на студен старт но инак съм подоливал от верме на време.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни