Е200 Драстичен спад на налягането на маслото на празен ход
Started by simeonovss, 24 Dec 2008 - 00:50:12
18 replies to this topic
#1
Posted 24 December 2008 - 00:50
Здравейте, колеги,
купих си Е200 1995г, преди месец, смених маслото (сложих Mobil 10W40), карах безпроблемно 3000 км, но от скоро забелязах, че като загрее, на празен ход налягането на маслото спада драстично (0.5, а понякога и 0). Колата не харчи масло повече от нормалното (за 3000 км ниворо на щеката е спаднало от мах. на 2/3). На какво може да се дължи това?
купих си Е200 1995г, преди месец, смених маслото (сложих Mobil 10W40), карах безпроблемно 3000 км, но от скоро забелязах, че като загрее, на празен ход налягането на маслото спада драстично (0.5, а понякога и 0). Колата не харчи масло повече от нормалното (за 3000 км ниворо на щеката е спаднало от мах. на 2/3). На какво може да се дължи това?
#2
Posted 24 December 2008 - 00:51
Смених масло и филтър - сложих минерално 15W50. Резултат - по-равномерна работа на мотора на празен ход и по-високо налягане на маслото в сравнение с 10W40. Притеснява ме обаче, че като загрее добре (в задръстванията) маслото пак спада до около 1 бар и малко под 1. Какво да правя?
#3
Posted 24 December 2008 - 08:29
Пак ли Мобил сипа.
Отиди в някой сервиз да ти поверят налгането с истински манометър.Чак тогава може да си сигурен какво става понеже електриките може и да се базикат с теб,впрочем ако незнаеш имаш датчик за налягането и с ток ти се командва уреда на таблото а не е като примерно на 123 директно с маркуча в магистралата и реално да мери.
Нищо не казваш като е загряла примерно на 40-50 градуса колко е налягането.
P.S. Да си беше купил по-нов модел,те нямат манометър и какво става в мототра си е мистерия,ама така хората не се шашкат.
Отиди в някой сервиз да ти поверят налгането с истински манометър.Чак тогава може да си сигурен какво става понеже електриките може и да се базикат с теб,впрочем ако незнаеш имаш датчик за налягането и с ток ти се командва уреда на таблото а не е като примерно на 123 директно с маркуча в магистралата и реално да мери.
Нищо не казваш като е загряла примерно на 40-50 градуса колко е налягането.
P.S. Да си беше купил по-нов модел,те нямат манометър и какво става в мототра си е мистерия,ама така хората не се шашкат.
#4
Posted 24 December 2008 - 08:30
Потърси с търсачката във форума - има дадени стойности на налягането, които двигателят трябва да поддържа при загрял двигател на празен ход. По мои спомени до 0.5 бара няма проблем за смазването на двигателя. Под тази стойност - трябва да се ходи в сервиз и да се търси и отстранява причината.
Успех!
Реадакция: W123 ме е изпреварил. Много ранобуден този колега ей!
Успех!
Реадакция: W123 ме е изпреварил. Много ранобуден този колега ей!
#5
Posted 24 December 2008 - 08:44
Зависи от гледната точка.Някой сега стават,втори са станали отдавна а трети сега си лягат...Реадакция: W123 ме е изпреварил. Много ранобуден този колега ей!
На 0,5 си е на границата на умирачката.
Симеоновсс,кажи като чукнеш леко газта и се качат оборотите вдига ли се налягането на 3атм че това го пропуснах.
Айде на моабетаааа,аз залагам че е калпаво маслото в комбинация с некачествен филтър,впрочем за филтъра не съм сигурен ама за маслото ...
#6
Posted 24 December 2008 - 10:34
Toя Мобил където го продават май е по зле и от Приста.Следващата смяна ще пробвам с Q8
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#7
Posted 24 December 2008 - 11:42
И аз залагам на калпаво масло.Зависи от гледната точка.Някой сега стават,втори са станали отдавна а трети сега си лягат
На 0,5 си е на границата на умирачката.
Симеоновсс,кажи като чукнеш леко газта и се качат оборотите вдига ли се налягането на 3атм че това го пропуснах.
Айде на моабетаааа,аз залагам че е калпаво маслото в комбинация с некачествен филтър,впрочем за филтъра не съм сигурен ама за маслото ...
#8
Posted 24 December 2008 - 12:49
И аз залагам на Q8.
Това е може би единственото "не кръстено" масло у нас.
И аз това слагам на моята "абитурентка" , и нямам никакви кахъри.
98% от маслата у нас са тип "раш-пила" , а 1% е тип "недотам финна шкурка"
Успех
Това е може би единственото "не кръстено" масло у нас.
И аз това слагам на моята "абитурентка" , и нямам никакви кахъри.
98% от маслата у нас са тип "раш-пила" , а 1% е тип "недотам финна шкурка"
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#9
Posted 24 December 2008 - 18:11
абе кво и да е маслото--налягането е ниско.
верно, че това е гранцица, но щом веднъж е паднало под 0.5....
дано не е реална стойност, а грешка в уреда.
Трябва да се мери с независим уред
верно, че това е гранцица, но щом веднъж е паднало под 0.5....
дано не е реална стойност, а грешка в уреда.
Трябва да се мери с независим уред
#10
Posted 24 December 2008 - 18:23
Ако недай си боже това е реална стойност - какво следва?
#11
Posted 24 December 2008 - 19:45
Ако недай си боже това е реална стойност - какво следва?
НА КАНАЛА
.
#12
Posted 24 December 2008 - 23:07
3 вариянта:Ако недай си боже това е реална стойност - какво следва?
-смени масло и филтър
-проверка байпасен клапан за масло
-смяна помпа за масло
-проверка на маслени магистрали
--ако не се дигне--смяна всички лагери на коляновия вал
#13
Posted 25 December 2008 - 00:24
кофти. дано не се случва на никого
#14
Posted 25 December 2008 - 11:10
Колега,
като за начало му прасни един DURA LUBE за двигатели /това е добавка/.
Целта е да не прецакаш лагерните групи докато правиш проби за това или онова.
Каквото и да е положението под капака от това имаш само полза особенно през зимата.
Истинския DURA LUBE е на стойност около 40 лева.
Успех.
като за начало му прасни един DURA LUBE за двигатели /това е добавка/.
Целта е да не прецакаш лагерните групи докато правиш проби за това или онова.
Каквото и да е положението под капака от това имаш само полза особенно през зимата.
Истинския DURA LUBE е на стойност около 40 лева.
Успех.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#15
Posted 25 December 2008 - 12:31
Toя Мобил където го продават май е по зле и от Приста.Следващата смяна ще пробвам с Q8
Недей, аз до сега с такова карах, не че се е строшила колата ама бива маслото ноооо приста е по-добра. Аи го похапваше, сега ще видя с това как е де МОБИЛ 10 на 40 още нямам впечатления но ще ти разкажа за един приятел. Неговата 190-ка е бензинова и двигателя при всяко палене се самоцентрова (такива били тези мотори) , и като го караше с Q8 доста се тресеше няколко секунди и после се оправя де. Почна работа у приста оил и съответно реши да си налее Приста лидер 10 на 40. Сега като запали отначало като е студена пак леко се разтриса за момент но доста по-бързо преминава в установен режим ииии не му го яде, докато Q8 си го похапваше. Абе като искаш го виж, на мене не ми се е тресял мотора на студен старт но инак съм подоливал от верме на време.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users