Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Bas/esp неразрешим проблемвече съм отчаян


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 mitko__1

mitko__1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz Ml 270 CDI 2001

Публикувано 22 декември 2008 - 15:14

Здравейте на всички. Имам ML 270 CDI и от лятото ми създава този досаден проблем. Както си карам и след известно време светва жълта лампа BAS/ESP и след нея и всички останали, всички уреди падат с изключение на стрелката за нафтата и не сменя скоростите (автоматик е). Трябва да изгася двигателя да почакам малко и после тръгва. Така само че лятото го правеше този проблем много рядко. А сега всеки път когато мине 80 градуса и друсне в някоя дупка и всичко светва. А понякога даже и без да влизам в дупка ако е загряла хубаво особено по задръстванията и се появява проблема. И като изгася трябва да чакам по 20 мин за да поизстине малко.
Ходих в един сервиз за който съм чувал добри отзиви и там след няколко дни тестове решиха че е някакъв модул който те могли да го сменят обаче бил кодиран и само в балкан-стар могат да го разкодират и ме пратиха там. Отидох в балкан-стар казах му на човека там проблема и той сподели същото мнение че най-вероятно е някакъв модул (АММ модул ли нещо такова). След няколко часа ми се обажда и ми казва че колата е готова и да си нося 130 лв. Взимам колата тръгвам и гледам на фактурата че са ми сменили стоп машинката. Всичко е супер само че до вечерта колата пак втаса. Отново съшия проблем. Закарах им я пак в балкан-стар и оня там вика че или е този АММ модул който щял да струва 1500 лв или има някакво прекъсване по инсталацията. Оставям ми я и след като не ми се обадиха 2 дни аз ги потърсих да видя за какво става въпрос. Човека ми каза има прекъсване по инсталацията че работят по въпроса и т.н. и че ще ми се обадят до 1-2 дни. и тъй като те отново не се обадиха аз ги потърсих след няколко дни т.е. днес и човека ми каза да отида да си взема джипа и че не могли да отстранят проблема.
МНОГО ВИ МОЛЯ ако някой има идея как да оправя джипа нека сподели. Много съм отчаян вече незнам къде да го закарам.
Благодаря предварително за отговорите.
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 декември 2008 - 16:17

на диагностиката не ти ли казаха какви грешки ти изписва
  • 0

#3 mitko__1

mitko__1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz Ml 270 CDI 2001

Публикувано 22 декември 2008 - 16:21

на диагностиката не ти ли казаха какви грешки ти изписва


Еми казват че изписва много грешки като в първия сервиз казаха, че някакъв модул е за подмяна, а в балкан стар казват че този проблем се получава от прекъсване в инсталацията и не могат да открият къде
  • 0

#4 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 декември 2008 - 21:41

Най-често се поврежда изолацията на кабелния сноп на около 30 см от модула на ABS,...на свивката до ръба на подкалника!
Или се пълни модула с течност от световноизвестното-течащо стъкломиещо!
Въобще не се вързва с AAM модула,..оти нема да имаш светлини,централно и какво ли не още!
И преебе ли се ALLActivity module,...нема как да се оправи след 20 минути!
По-вероятно е дебелия проводник-червения в снопа,...да има дупка и син камък отдолу,....!
  • 0

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 декември 2008 - 01:30

пич, имай впредвид, че току що получи безценен съвет!!!
За да отговориш на такъв въпрос--трябва да имаш страшен опит!

това са си направо фирмени тайни!
  • 0

#6 mitko__1

mitko__1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz Ml 270 CDI 2001

Публикувано 25 декември 2008 - 20:25

Първо искам да благодаря на всички за отговорите. И после искам да се извиня за отсъствието си, обаче моят комп тотално сдаде багажа и сега се докопах до лаптопа на брат ми. Значи още утре ще проверя за този сноп ако го открия (м/у др можете ли да ми кажете къде точно се намира този модул) и последното за синия камък не го разбрах
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 25 декември 2008 - 20:27

Като се окисли нещо при слаб контакт или корозия се получава едно като прах с цвета на син камьк. Най-често медни проводници
  • 0
.

#8 mitko__1

mitko__1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz Ml 270 CDI 2001

Публикувано 25 декември 2008 - 20:29

ОК. Много ви благодаря
  • 0

#9 mitko__1

mitko__1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пирдоп
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz Ml 270 CDI 2001

Публикувано 15 януари 2009 - 12:02

Здравейте отново. Значи взех си джипа от Балкан Стар и ми казаха да не плащам нищо и да им го закарам пак на 5ти та да го оправят. Така и направих. И днес им се обаждам и ми казват че се оказало че трябва да ми се смени целия блок който бил 3000 лв и тогава ще може да се разбере дали трябва да ми сменят и АМ модула. И човека ми вика няма смисъл ела утре да си го вземеш. Кажете моля ви има ли смисъл да пробвам в др сервиз или ще трябва да изпадна с 5000 лв.
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 15 януари 2009 - 12:09

Здравейте отново. Значи взех си джипа от Балкан Стар и ми казаха да не плащам нищо и да им го закарам пак на 5ти та да го оправят. Така и направих. И днес им се обаждам и ми казват че се оказало че трябва да ми се смени целия блок който бил 3000 лв и тогава ще може да се разбере дали трябва да ми сменят и АМ модула. И човека ми вика няма смисъл ела утре да си го вземеш. Кажете моля ви има ли смисъл да пробвам в др сервиз или ще трябва да изпадна с 5000 лв.



Какво повече да ти се каже от това,което каза ЛИНКС-а?!?!?!Ти послуша ли го,направи ли го,потърси ли въпросния кабелен сноп....?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 25 февруари 2010 - 18:20

Какво повече да ти се каже от това,което каза ЛИНКС-а?!?!?!Ти послуша ли го,направи ли го,потърси ли въпросния кабелен сноп....?




май не е си мръднал пръста!
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#12 iliann69

iliann69

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:коли и пистови мотори
  • Автомобил:
    ML400CDI

Публикувано 10 юни 2010 - 22:23

н аи лесно ще провериш инсталацията от вьн навьтре. сваляш левия фар казана за течност на чистачките отваряш таблото с бушоните и компа.АБС се вижда под фара и казана,започваш от там ! ако е в ред КОРАТА под волана пльтно в ляво горе махаш пьрво кичето после гумен обешумител ще видиш завиващ сноп надоло ТАМ Е ДРУГОТО ВЬЗМОЖНО МЯСТО ! По подробно не мога да ти обясня. забравих,тест буксата от кората контрата на дясно ,неразвиваи болтовете,и излиза на горе !деистваи бавно и внимателно,не е трудно,УСПЕХ ! :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

ML- W163-W164 - AMG


#13 300SEL

300SEL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 10 юни 2010 - 23:55

2009 - 2010
вероятно е кихнал 5К лева и все пак хората помагат !
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни