Bas/esp неразрешим проблемвече съм отчаян
Started by mitko__1, 22 Dec 2008 - 15:14:10
12 replies to this topic
#1
Posted 22 December 2008 - 15:14
Здравейте на всички. Имам ML 270 CDI и от лятото ми създава този досаден проблем. Както си карам и след известно време светва жълта лампа BAS/ESP и след нея и всички останали, всички уреди падат с изключение на стрелката за нафтата и не сменя скоростите (автоматик е). Трябва да изгася двигателя да почакам малко и после тръгва. Така само че лятото го правеше този проблем много рядко. А сега всеки път когато мине 80 градуса и друсне в някоя дупка и всичко светва. А понякога даже и без да влизам в дупка ако е загряла хубаво особено по задръстванията и се появява проблема. И като изгася трябва да чакам по 20 мин за да поизстине малко.
Ходих в един сервиз за който съм чувал добри отзиви и там след няколко дни тестове решиха че е някакъв модул който те могли да го сменят обаче бил кодиран и само в балкан-стар могат да го разкодират и ме пратиха там. Отидох в балкан-стар казах му на човека там проблема и той сподели същото мнение че най-вероятно е някакъв модул (АММ модул ли нещо такова). След няколко часа ми се обажда и ми казва че колата е готова и да си нося 130 лв. Взимам колата тръгвам и гледам на фактурата че са ми сменили стоп машинката. Всичко е супер само че до вечерта колата пак втаса. Отново съшия проблем. Закарах им я пак в балкан-стар и оня там вика че или е този АММ модул който щял да струва 1500 лв или има някакво прекъсване по инсталацията. Оставям ми я и след като не ми се обадиха 2 дни аз ги потърсих да видя за какво става въпрос. Човека ми каза има прекъсване по инсталацията че работят по въпроса и т.н. и че ще ми се обадят до 1-2 дни. и тъй като те отново не се обадиха аз ги потърсих след няколко дни т.е. днес и човека ми каза да отида да си взема джипа и че не могли да отстранят проблема.
МНОГО ВИ МОЛЯ ако някой има идея как да оправя джипа нека сподели. Много съм отчаян вече незнам къде да го закарам.
Благодаря предварително за отговорите.
Ходих в един сервиз за който съм чувал добри отзиви и там след няколко дни тестове решиха че е някакъв модул който те могли да го сменят обаче бил кодиран и само в балкан-стар могат да го разкодират и ме пратиха там. Отидох в балкан-стар казах му на човека там проблема и той сподели същото мнение че най-вероятно е някакъв модул (АММ модул ли нещо такова). След няколко часа ми се обажда и ми казва че колата е готова и да си нося 130 лв. Взимам колата тръгвам и гледам на фактурата че са ми сменили стоп машинката. Всичко е супер само че до вечерта колата пак втаса. Отново съшия проблем. Закарах им я пак в балкан-стар и оня там вика че или е този АММ модул който щял да струва 1500 лв или има някакво прекъсване по инсталацията. Оставям ми я и след като не ми се обадиха 2 дни аз ги потърсих да видя за какво става въпрос. Човека ми каза има прекъсване по инсталацията че работят по въпроса и т.н. и че ще ми се обадят до 1-2 дни. и тъй като те отново не се обадиха аз ги потърсих след няколко дни т.е. днес и човека ми каза да отида да си взема джипа и че не могли да отстранят проблема.
МНОГО ВИ МОЛЯ ако някой има идея как да оправя джипа нека сподели. Много съм отчаян вече незнам къде да го закарам.
Благодаря предварително за отговорите.
#2
Posted 22 December 2008 - 16:17
на диагностиката не ти ли казаха какви грешки ти изписва
#3
Posted 22 December 2008 - 16:21
на диагностиката не ти ли казаха какви грешки ти изписва
Еми казват че изписва много грешки като в първия сервиз казаха, че някакъв модул е за подмяна, а в балкан стар казват че този проблем се получава от прекъсване в инсталацията и не могат да открият къде
#4
Posted 22 December 2008 - 21:41
Най-често се поврежда изолацията на кабелния сноп на около 30 см от модула на ABS,...на свивката до ръба на подкалника!
Или се пълни модула с течност от световноизвестното-течащо стъкломиещо!
Въобще не се вързва с AAM модула,..оти нема да имаш светлини,централно и какво ли не още!
И преебе ли се ALLActivity module,...нема как да се оправи след 20 минути!
По-вероятно е дебелия проводник-червения в снопа,...да има дупка и син камък отдолу,....!
Или се пълни модула с течност от световноизвестното-течащо стъкломиещо!
Въобще не се вързва с AAM модула,..оти нема да имаш светлини,централно и какво ли не още!
И преебе ли се ALLActivity module,...нема как да се оправи след 20 минути!
По-вероятно е дебелия проводник-червения в снопа,...да има дупка и син камък отдолу,....!
#5
Posted 23 December 2008 - 01:30
пич, имай впредвид, че току що получи безценен съвет!!!
За да отговориш на такъв въпрос--трябва да имаш страшен опит!
това са си направо фирмени тайни!
За да отговориш на такъв въпрос--трябва да имаш страшен опит!
това са си направо фирмени тайни!
#6
Posted 25 December 2008 - 20:25
Първо искам да благодаря на всички за отговорите. И после искам да се извиня за отсъствието си, обаче моят комп тотално сдаде багажа и сега се докопах до лаптопа на брат ми. Значи още утре ще проверя за този сноп ако го открия (м/у др можете ли да ми кажете къде точно се намира този модул) и последното за синия камък не го разбрах
#7
Posted 25 December 2008 - 20:27
Като се окисли нещо при слаб контакт или корозия се получава едно като прах с цвета на син камьк. Най-често медни проводници
.
#8
Posted 25 December 2008 - 20:29
ОК. Много ви благодаря
#9
Posted 15 January 2009 - 12:02
Здравейте отново. Значи взех си джипа от Балкан Стар и ми казаха да не плащам нищо и да им го закарам пак на 5ти та да го оправят. Така и направих. И днес им се обаждам и ми казват че се оказало че трябва да ми се смени целия блок който бил 3000 лв и тогава ще може да се разбере дали трябва да ми сменят и АМ модула. И човека ми вика няма смисъл ела утре да си го вземеш. Кажете моля ви има ли смисъл да пробвам в др сервиз или ще трябва да изпадна с 5000 лв.
#10
Posted 15 January 2009 - 12:09
Здравейте отново. Значи взех си джипа от Балкан Стар и ми казаха да не плащам нищо и да им го закарам пак на 5ти та да го оправят. Така и направих. И днес им се обаждам и ми казват че се оказало че трябва да ми се смени целия блок който бил 3000 лв и тогава ще може да се разбере дали трябва да ми сменят и АМ модула. И човека ми вика няма смисъл ела утре да си го вземеш. Кажете моля ви има ли смисъл да пробвам в др сервиз или ще трябва да изпадна с 5000 лв.
Какво повече да ти се каже от това,което каза ЛИНКС-а?!?!?!Ти послуша ли го,направи ли го,потърси ли въпросния кабелен сноп....?
#11
Posted 25 February 2010 - 18:20
Какво повече да ти се каже от това,което каза ЛИНКС-а?!?!?!Ти послуша ли го,направи ли го,потърси ли въпросния кабелен сноп....?
май не е си мръднал пръста!
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#12
Posted 10 June 2010 - 22:23
н аи лесно ще провериш инсталацията от вьн навьтре. сваляш левия фар казана за течност на чистачките отваряш таблото с бушоните и компа.АБС се вижда под фара и казана,започваш от там ! ако е в ред КОРАТА под волана пльтно в ляво горе махаш пьрво кичето после гумен обешумител ще видиш завиващ сноп надоло ТАМ Е ДРУГОТО ВЬЗМОЖНО МЯСТО ! По подробно не мога да ти обясня. забравих,тест буксата от кората контрата на дясно ,неразвиваи болтовете,и излиза на горе !деистваи бавно и внимателно,не е трудно,УСПЕХ !
ML- W163-W164 - AMG
#13
Posted 10 June 2010 - 23:55
2009 - 2010
вероятно е кихнал 5К лева и все пак хората помагат !
вероятно е кихнал 5К лева и все пак хората помагат !
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users