Е да ама аз се забавих, докато сложа стрелка на сниката, та да се види коя е клапата.
![]()
Майтап


Публикувано 23 декември 2008 - 00:01
Е да ама аз се забавих, докато сложа стрелка на сниката, та да се види коя е клапата.
![]()
Публикувано 23 декември 2008 - 00:08
Публикувано 23 декември 2008 - 00:14
Публикувано 23 декември 2008 - 00:14
Бъди сигурен че това НЕ Е дроселовата клапа. Тя е доста по-надолу и е по малка.Явно говорим за 1 и също нещото защото и аз имах в предвид същата клапа. Не съм наясно май с понятията просто. Въпросната клапа ми зацепваше преди 1 лято.Някой ми беше казал,че това се нарича дроселова клапа и аз за това така и викам. Утре ще я проверя и в крайна сметка май ще я карам в 1 сервиз в Гевгелийски при един спец. Дано само не ми каже да ида по-другия петък,както обича да прави. Много ви благодаря за отзивчивостта и ще пиша като има развитие по въпроса.
Публикувано 23 декември 2008 - 00:21
Публикувано 23 декември 2008 - 01:44
чакай пак аз да си кажа - това се чисти с един флакон на Моли,черен етикет сьс синьо и на него нарисувана тая клапа.Почисти около стените и леко прьсни по рамото.На М103 мотор работи
Публикувано 23 декември 2008 - 02:33
Публикувано 23 декември 2008 - 11:59
Публикувано 23 декември 2008 - 12:20
Публикувано 23 декември 2008 - 13:10
има още една-две вероятности.
стари кабели-примерно онази нощ за пръв път е толкова влажно и студено, влязла е вода в порите на кабелите и са започнали пробиви.
може и капачката да е била увлажнена.
другия път, само я свали и погледни отдолу-забърши, виж и кабелите дали са мокри
Публикувано 23 декември 2008 - 19:38
Публикувано 24 декември 2008 - 00:03
Публикувано 24 декември 2008 - 06:03
Преди година беше за горивен филтър,....сега вече си за Горивен филтър,...плюс горивна помпа!
Публикувано 24 декември 2008 - 17:34
Публикувано 24 декември 2008 - 19:33
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни