Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Трудно пали и като и дам газ гаснеW201 2.0 91г.


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2008 - 00:01

:tongue: :beer:

Е да ама аз се забавих, докато сложа стрелка на сниката, та да се види коя е клапата.
Майтап :friends: :icon_coolgrin:
  • 0

#17 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 23 декември 2008 - 00:08

Явно говорим за 1 и също нещото защото и аз имах в предвид същата клапа. Не съм наясно май с понятията просто. Въпросната клапа ми зацепваше преди 1 лято.Някой ми беше казал,че това се нарича дроселова клапа и аз за това така и викам. Утре ще я проверя и в крайна сметка май ще я карам в 1 сервиз в Гевгелийски при един спец. Дано само не ми каже да ида по-другия петък,както обича да прави. Много ви благодаря за отзивчивостта и ще пиша като има развитие по въпроса.
  • 0
Публикувано изображение

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 декември 2008 - 00:14

чакай пак аз да си кажа - това се чисти с един флакон на Моли,черен етикет сьс синьо и на него нарисувана тая клапа.Почисти около стените и леко прьсни по рамото.На М103 мотор работи
  • 0
.

#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2008 - 00:14

Явно говорим за 1 и също нещото защото и аз имах в предвид същата клапа. Не съм наясно май с понятията просто. Въпросната клапа ми зацепваше преди 1 лято.Някой ми беше казал,че това се нарича дроселова клапа и аз за това така и викам. Утре ще я проверя и в крайна сметка май ще я карам в 1 сервиз в Гевгелийски при един спец. Дано само не ми каже да ида по-другия петък,както обича да прави. Много ви благодаря за отзивчивостта и ще пиша като има развитие по въпроса.

Бъди сигурен че това НЕ Е дроселовата клапа. Тя е доста по-надолу и е по малка.
  • 0

#20 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 декември 2008 - 00:21

Преди година беше за горивен филтър,....сега вече си за Горивен филтър,...плюс горивна помпа!
  • 0

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 23 декември 2008 - 01:44

чакай пак аз да си кажа - това се чисти с един флакон на Моли,черен етикет сьс синьо и на него нарисувана тая клапа.Почисти около стените и леко прьсни по рамото.На М103 мотор работи


Асене и обикновен бензин върши работа.
хубаво е мръсотията да не влезе вътре че е прах и абразиви.

колега, огледай си и запалителната уредба--кабели, капачка, палец, свещи.
почисти и моторчето за ПХ
  • 0

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 23 декември 2008 - 02:33

Бе друго си е да му натикам парцала,после фьс от тука,фьс от там и вадя парцалчето.Става като ново.

И обикновенно като бачкам с бензин нещо около мен гори.Така пламна една такава щото прекьсваше,а и гаснеше в движение.При смяна на филтьра пламна.От тогава с обикновен бензин аз не бачкам,но закьсам ли ще пробачкам и още как.
  • 0
.

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 декември 2008 - 11:59

Ако сте разкачали "карантията" и в зависимост коя карантия сте разкачали и как сте я закачили, има разни възможности.

Делкото не го барай сега, не е от него проблема явно.

Така да се развали през нощта като с магическа пръчка е малко странно. Има явно някаква причина, но така от разстояние няма да можем да отгатнем.

Виж все пак да не сте откачили кабела на електрохидравличния регуалтор - ЕХА-та. Че може да де същите симптоми. Той е една черна или кафява кутиика отстрани на инжекционната глава (към купето гледа). Или пък някой вакум да е откачен и оттам да придърпва непремерен въздух.
  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 23 декември 2008 - 12:20

има още една-две вероятности.
стари кабели-примерно онази нощ за пръв път е толкова влажно и студено, влязла е вода в порите на кабелите и са започнали пробиви.
може и капачката да е била увлажнена.
другия път, само я свали и погледни отдолу-забърши, виж и кабелите дали са мокри
  • 0

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 декември 2008 - 13:10

има още една-две вероятности.
стари кабели-примерно онази нощ за пръв път е толкова влажно и студено, влязла е вода в порите на кабелите и са започнали пробиви.
може и капачката да е била увлажнена.
другия път, само я свали и погледни отдолу-забърши, виж и кабелите дали са мокри


Напълно възможно :).
Уви, кабелите се лекуват само с нови.
Ако има влага отвътре на капачката, една спиртна баня ще помогне за по-бързото изсъхване. Веднъж дваж и аз съм мил мотора :)...
  • 0

#26 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 23 декември 2008 - 19:38

Проблемите се задълбочиха със светлинна скорост. Смених филтъра и свалих да погледна свещите и след това колата умря тотално и няма палене. цял ден. Аз я мъчих цял следобяд а Subsonic дойде по-късно (за което много му благодаря) но не успяхме да я реанимираме. Вече тотално съм се отчаял,че даже немога и да напиша какво сме правили точно. Утри сигурно пак ще я мъчиме,ако някой има идей...
  • 0
Публикувано изображение

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 декември 2008 - 00:03

Колата запали - но само при преобогатена смес, помпане на газта ... и пуши много. Ще гледаме пак делкото как е зацепено, че сега като се замисля повечко аванс и трябва май...
и още едно две неща ми хрумнаха да проверя.
  • 0

#28 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 декември 2008 - 06:03

Преди година беше за горивен филтър,....сега вече си за Горивен филтър,...плюс горивна помпа!


Аз имам една - прочети какво ти е написал Линкса и мери налягането на помпата или смени с нова + филтьр.

Аз на Голф 1 през 1992 имах такьв проблем и познай дали е прав Линкса.Мамка му и Голф
  • 0
.

#29 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 24 декември 2008 - 17:34

Мдааа благодарение на Subsonic ще има празници. Просто нямам думи да опиша признателността и благодарността си на този човек. Загуби си сумати време умря от студ и какво ли още не но не се отказа и в крайна сметка колата запали и сега работи добре. Не разбрахме какво точно и беше но успяхме да я излъжем да запали и да и направим някакви настройки. Още веднъж благодаря ти приятелю и ти пожелавам всичко най-най-най.
  • 0
Публикувано изображение

#30 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 24 декември 2008 - 19:33

БЕЗ да обиждам Субсоник,но се надявам да не те видим след седмица пак в тая тема.


Голфа горе клекна в Созопол,мьчих го 5 дни,Хинко от Бургас може и някой да го знае,един бус глупости натоварих и го запалихме на финала.
Голфа стигна без проблем до София и умря ма буквално умря.Кой ли не се мьчи с тая кола,сервиза им в Дружба беше вдигнал рьце /че мааааалко доработки имаше по колата ма тва друга тема / и накрая го запали един бандюга от Плевен,мое приятелче.

Та не ти го пожелавам и на теб ма да знаеш,че е кофти.
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни