налягане маслогуби налягане
Започната от dancho78, 18 дек 2008 - 02:45:14
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 декември 2008 - 02:45
Здравейте колеги! От скоро следя форума и с голям мерак и желание станах горд собственик на мечтаният от мен автомобил (Mercedes-benz), но стига съм се отплесвал на въпроса: моят звяр го карам вече 3 месеца и с изключение на комутатора (който ми свиха) проблеми няма, обаче от няколко дена забелязах че стрелката за налягане на малото на таблото започна да отчита стойност които ме притесняват, а именно: при загряла кола (85-90 градуса) започва да отчите около 1-1,5 а много често и около нула. Маслото го смени онзи ден с Mobil 10W/40 колатра варви на пушка и не мога да разбера (да се сетя) от какво може да е!!!!
Конкретно въпросът ми е:
Възможно ли е да съм за смяна на маслена помпа и дали има опасност за двигателят ми!!!
Благодаря предварително на всеки отзовал се и поздрави на всички!!!!
Конкретно въпросът ми е:
Възможно ли е да съм за смяна на маслена помпа и дали има опасност за двигателят ми!!!
Благодаря предварително на всеки отзовал се и поздрави на всички!!!!
#2
Публикувано 18 декември 2008 - 07:07
Ми вьзможно е,нищо чудно да е така ако колата е на + 500 000 километра.Това не си го писал,не си писал и какво масло е имало преди това ако знаеш де.Не си казал и това пьрва смяна на маслото ли е от как си я купил тая кола или проблема се е появил при теб.Щото има голяма вероятност да са ти набутали слаб мотор с нашляпана присадка в маслото,а е изглеждал добре и след смяната на маслото да си е показьл истинските черти.
На вьпроса има ли опасност за мотора отговора е ДА ИМА ако маслото ти закове на под 0.5 на ниски обороти,над тия стойности си ОК.
Начини за мерене,кофти начини ма ако не ми се отваря тоя мотор аз бих направил точно това.Меря истинските стойности на датчика за маслото,набивам му манометьра и меря какво показва на ниски.Има малка вероятност да е датчкика,но искаш сламка и ти я давам,лови се за нея.
Втория бандитси начин е преди да го отвориш за ремонт това да му нашляпаш присадка в маслото и да видиш какво ще даде.Ако ти качи налягането работата е ясно макар,че точно това ще се случи,няма кьде повече да пада.
И колко си сигурен в това масло???Ако не си.................точи в канала и слагай LUKOIL SYNTEETIK 5W-40 или направо една Приста и виж как е положението.Това са тьнките вариянти.
На вьпроса има ли опасност за мотора отговора е ДА ИМА ако маслото ти закове на под 0.5 на ниски обороти,над тия стойности си ОК.
Начини за мерене,кофти начини ма ако не ми се отваря тоя мотор аз бих направил точно това.Меря истинските стойности на датчика за маслото,набивам му манометьра и меря какво показва на ниски.Има малка вероятност да е датчкика,но искаш сламка и ти я давам,лови се за нея.
Втория бандитси начин е преди да го отвориш за ремонт това да му нашляпаш присадка в маслото и да видиш какво ще даде.Ако ти качи налягането работата е ясно макар,че точно това ще се случи,няма кьде повече да пада.
И колко си сигурен в това масло???Ако не си.................точи в канала и слагай LUKOIL SYNTEETIK 5W-40 или направо една Приста и виж как е положението.Това са тьнките вариянти.
.
#3
Публикувано 18 декември 2008 - 07:26
Не се шашкай. Някъде беше напусано да не се гледа толкова много това налягане - важното е при 3000 оборота да има 3 атмосфери.
Затова на новите Мерцове няма такава стрелка.
Ако вече и при 3000 оборота си под 3 атмосфери питай пак и ще гледаш какво става.
Затова на новите Мерцове няма такава стрелка.
Ако вече и при 3000 оборота си под 3 атмосфери питай пак и ще гледаш какво става.
#4
Публикувано 18 декември 2008 - 07:32
Ако му е задьнен филтьра от говната преди това на ниски обороти може да слиза до 0 и да показва верно.Това е МНОГО КОФТИ за мотора.
Колегата е забравил да спомене за странни шумове,тракане,температура.................Друг трик е чистенето на датчика и смяната на масления филтьр с ОРИГИНАЛЕН или качествен такьв.Кофтия вариянт е ремонт на мотора.
Колегата е забравил да спомене за странни шумове,тракане,температура.................Друг трик е чистенето на датчика и смяната на масления филтьр с ОРИГИНАЛЕН или качествен такьв.Кофтия вариянт е ремонт на мотора.
.
#5
Публикувано 18 декември 2008 - 07:46
...обаче от няколко дена забелязах че стрелката за налягане ...започва да отчите около 1-1,5 а много често и около нула.
... Маслото го смени онзи ден с Mobil 10W/40...
Филтъра смени ли го?
Преди това със старото масло колко държеше?
Провери ли кабелчето на датчика да не се е разхлабило нещо?
Ако и преди смяната на маслото го е правила ще смениш и датчика и тогава каквото сабя покаже.
#6
Публикувано 18 декември 2008 - 07:57
Ако не трака при пьрвоначално палене вероятността филтьра да е задьнен или некачествен е по-голяма от това да ти е скапано маслото.
Аз залагам на датчик,но ме притеснява,че скоро си я купил и може да е лабав тоя мотор.
Аз залагам на датчик,но ме притеснява,че скоро си я купил и може да е лабав тоя мотор.
.
#7
Публикувано 18 декември 2008 - 12:00
споко, в най лошия вариянт, ще свалиш картера и ще сменяш лагери на биели и ще мериш шииките.
Босе, ако повдигачите са му нови, може и въобще да не се обадят!
Вземи независим уред за мерене на налягане-манометър. завиваш го на мястото на датчика и мериш. той е и по-точен!
Босе, ако повдигачите са му нови, може и въобще да не се обадят!
Вземи независим уред за мерене на налягане-манометър. завиваш го на мястото на датчика и мериш. той е и по-точен!
#8
Публикувано 18 декември 2008 - 13:01
Бояне, ти писа ли при Еските как се сменят повдигачи?
#9
Публикувано 18 декември 2008 - 19:33
Босе, ако повдигачите са му нови, може и въобще да не се обадят!
Много ме сьмнява някой да си е играл толкова с тая кола и да я продаде после,по ме сьмнява другото ма ше си проличи.
Датчика на моите е под масления филтьр,може и там да дава слаба врьзка и да го прави тоя проблем.Провери как е контакта там ако ти се рови по колата.АААААААААА и на твоя модел идея нямам кьде е тоя датчик ма ме сьмнява да е на друго място.
.
#10
Публикувано 19 декември 2008 - 00:51
Бояне, ти писа ли при Еските как се сменят повдигачи?
не съм писал, че момчето още не знае кое точно трака.
НО така или иначе, не съм отварял мотор като твоя.
А твоя е различен! твоя е с хидравлични пулове!
ще ти пиша ЛС, да не зацапваме тая тема
#11
Публикувано 19 декември 2008 - 10:14
Хм, колега, дали наистина няма значение налягането на маслото при ниски обороти? Аз не съм спец, но ще споделя нещо от опит.Не се шашкай. Някъде беше напусано да не се гледа толкова много това налягане - важното е при 3000 оборота да има 3 атмосфери.
Затова на новите Мерцове няма такава стрелка.
Ако вече и при 3000 оборота си под 3 атмосфери питай пак и ще гледаш какво става.
Личния ми мерцедес е като на данчо78 - Е200ТЕ 93г. След запалване, и при ниски, и при високи обороти, преди и след смяната на маслото - налягането не мърда от 3 атм. Компресията е висока, колата върви, всичко е ок.
Служебния мерцедес - W140 350 ТД, 93г. - е обратния случай. Налягането на маслото е около 1 на празни обороти, а при подаване на газ залепя на 3. Обаче - колата не върви, пуши като комин, харчи мин. 1 л. масло на 1000 км., няма компресия - абе моторът е сдухан отвсякъде. Датчици и филтри са ок, турбото също.
Та какво искам да кажа - в моя случай слабото налягане на маслото при ниски обороти отразява съвсем точно лошото състояние на двигателя. Стискам палци на колегата данчо78 проблемът да се окаже нещо от типа датчик или филтър.
#12
Публикувано 19 декември 2008 - 14:40
така е WIlly, важно е високото налягане при празен ход. вярно е че опасната граница е 0,5-0,7атм. така че е желателно да е поне 1,2 като се взима кола. И като се пипне газта, при 1200об трябва да вдигне моментално на 3атм, а не чак при 3000об
Налягането на маслото, не винаги има отношение с компресията. Маслто е от голямо значение!
Willy, при загрял мотор, на празех ход, налягането не ти ли пада поне на 2,9атм?? питамте защото знам елементарен горублянски трик, стрелката да залепя 3 атм, и то даже преди да си запалил, само на контакт. Често го правят тоя номер.
Налягането на маслото, не винаги има отношение с компресията. Маслто е от голямо значение!
Willy, при загрял мотор, на празех ход, налягането не ти ли пада поне на 2,9атм?? питамте защото знам елементарен горублянски трик, стрелката да залепя 3 атм, и то даже преди да си запалил, само на контакт. Често го правят тоя номер.
#13
Публикувано 19 декември 2008 - 15:43
При студен ми залепя 3, после на добре загрял съм на 1.7-1.8 , след 4000 км масло падам на 1.4-1.5.
Пробвах го на магистралата и стигнах до 190, после отпуснах. Не мисля че сдухан двигател ще го направи. ЮСигурно сум и пушил отзад, ама това не знам дали трябва да ме притеснява при тези обороти.
Пробвах го на магистралата и стигнах до 190, после отпуснах. Не мисля че сдухан двигател ще го направи. ЮСигурно сум и пушил отзад, ама това не знам дали трябва да ме притеснява при тези обороти.
#14
Публикувано 19 декември 2008 - 16:19
-има ли вероятност клапанът за високо налягане на маслената помпа да е тръгнал да се развива(при виския вискозитет на студеното масло да сочи приемливи стойности,при работна темп/нисък вискозитет-да халтави)?
-каква е ролята на масления idle valve до маслния филтър на блока?
-като се знае,че масленият датчик дава стойности от 10ома до 184о (0-3 атм),не може ли да се мери преди сделка с търгашите-както казвате,слагали от други автомобили,да лъготят. И първо да се измери дали съпр.на датчика отговаря на показаните на уред стойности и оттам-по реда си(замерване с манометър и после сваляне на чаркове)...
Благодаря.
-каква е ролята на масления idle valve до маслния филтър на блока?
-като се знае,че масленият датчик дава стойности от 10ома до 184о (0-3 атм),не може ли да се мери преди сделка с търгашите-както казвате,слагали от други автомобили,да лъготят. И първо да се измери дали съпр.на датчика отговаря на показаните на уред стойности и оттам-по реда си(замерване с манометър и после сваляне на чаркове)...
Благодаря.
#15
Публикувано 19 декември 2008 - 19:12
Е де, Бояне, нямаш ли си работа та да ме шашкаш така? Ще видя тия дни дали хич не мърда налягането, в момента колата не е при мен. Но едно е сигурно - като я купих, държеше налягане 3, след което смених всичко де що се сменя - масла, филтри и т.н. - и пак държи налягането. Ако е имало някакви добавки или други трикове, нямаше ли след смяната на маслото да падне налягането?Willy, при загрял мотор, на празех ход, налягането не ти ли пада поне на 2,9атм?? питамте защото знам елементарен горублянски трик, стрелката да залепя 3 атм, и то даже преди да си запалил, само на контакт. Често го правят тоя номер.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни