налягане маслогуби налягане
Започната от dancho78, 18 дек 2008 - 02:45:14
17 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 декември 2008 - 20:46
Ми не ако ти се е скапал датчика може да залепя и на 3 и да си стои там.Справка моя 124,ония белия дето се визихме заедно с тебе.Студен,топьл,старо масло / 4000 километра /му заковава на 3, преди не беше така.Датчик му свалям тия дни да видим какво става с тая макина.
.
#17
Публикувано 19 декември 2008 - 20:55
-има ли вероятност клапанът за високо налягане на маслената помпа да е тръгнал да се развива(при виския вискозитет на студеното масло да сочи приемливи стойности,при работна темп/нисък вискозитет-да халтави)?
-каква е ролята на масления idle valve до маслния филтър на блока?
-като се знае,че масленият датчик дава стойности от 10ома до 184о (0-3 атм),не може ли да се мери преди сделка с търгашите-както казвате,слагали от други автомобили,да лъготят. И първо да се измери дали съпр.на датчика отговаря на показаните на уред стойности и оттам-по реда си(замерване с манометър и после сваляне на чаркове)...
Благодаря.
ОФФ,пьрвия за днес...........
Още един профи вьв Форума????Добре дошьл
.
#18
Публикувано 19 декември 2008 - 21:42
Е де, Бояне, нямаш ли си работа та да ме шашкаш така? Ще видя тия дни дали хич не мърда налягането, в момента колата не е при мен. Но едно е сигурно - като я купих, държеше налягане 3, след което смених всичко де що се сменя - масла, филтри и т.н. - и пак държи налягането. Ако е имало някакви добавки или други трикове, нямаше ли след смяната на маслото да падне налягането?
тоя трик няма общо с добавки, масла и т.н...
електрически трик е.. цък едно кабелче
дай контакт без да палиш и виж дали мърда стрелката
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни