Мотора тресе и е малко шуменW124 2.5d turbo- автомат
Започната от www, 15 дек 2008 - 22:49:49
42 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2008 - 22:49
Здравейте колеги!
Моторът ми при работа люлее цялата кола!Тампоните са чисто нови Лемфьордер/ориг. и точно за моята кола/
Колата е след шлайф на глава и нова гарнитура!Лагери,валове,бутала,ангренаж....изглеждат добре!Маслото е фукс титан 10w40 229.1
Има едно чукане и на студен и на топъл мотор!Тръбичките на дюзите при 2 и 4 цилиндър почукват доста,като си поставя пръста!
Досега сипвах от омв,сега вече от лук ойл!Добавки не съм слагал към горивото!Четох,че хвалите кастрол TDA.
Дали може да е от центровка,или някой разпръсквач пуска повече нафта....?Откъде може да идва тази неспокойна работа на мотора?
Поздрави!
Моторът ми при работа люлее цялата кола!Тампоните са чисто нови Лемфьордер/ориг. и точно за моята кола/
Колата е след шлайф на глава и нова гарнитура!Лагери,валове,бутала,ангренаж....изглеждат добре!Маслото е фукс титан 10w40 229.1
Има едно чукане и на студен и на топъл мотор!Тръбичките на дюзите при 2 и 4 цилиндър почукват доста,като си поставя пръста!
Досега сипвах от омв,сега вече от лук ойл!Добавки не съм слагал към горивото!Четох,че хвалите кастрол TDA.
Дали може да е от центровка,или някой разпръсквач пуска повече нафта....?Откъде може да идва тази неспокойна работа на мотора?
Поздрави!
#2
Публикувано 15 декември 2008 - 23:09
Като правихте ремонта дюзите пипахте ли ги и защо?!
#3
Публикувано 16 декември 2008 - 12:53
Сменени са шайбите на дюзите и подложките на бренерите със ремонтен комплект. Това е.
Монтьора, който прави ремонта каза, че чукането идва евентуално от разпръсквачите. Като го питах защо мотора работи неспокойно и тресе, при положение, че е с нови тампони, вдига рамене и казва - за мен всичко е ок.
Монтьора, който прави ремонта каза, че чукането идва евентуално от разпръсквачите. Като го питах защо мотора работи неспокойно и тресе, при положение, че е с нови тампони, вдига рамене и казва - за мен всичко е ок.
#4
Публикувано 16 декември 2008 - 13:06
Гледам че си от Пловдив - кажи кои прави мотора,може и да го знам -ако е в Пловдив де....
Залагам на първо четене на центровката - на 602 нотора е елемнтарно но хаивани има колкото искаш - но тва е диагноза по описание...
Иди например в Кастрола до механутехникума -тъърсиш Митко - да закачи колата и да ти каже на колко градуса е зацепена веригата...
Дори и разпръсквачите да са много оакани -да пикаят -няма да гори хубаво но ако центровката е ок няма да тресе.
Другото е да не бачка някои цилиндър... ..
Абе минаването през сервиз мисля че е 100% необходимо в твоя случаи.
Залагам на първо четене на центровката - на 602 нотора е елемнтарно но хаивани има колкото искаш - но тва е диагноза по описание...
Иди например в Кастрола до механутехникума -тъърсиш Митко - да закачи колата и да ти каже на колко градуса е зацепена веригата...
Дори и разпръсквачите да са много оакани -да пикаят -няма да гори хубаво но ако центровката е ок няма да тресе.
Другото е да не бачка някои цилиндър... ..
Абе минаването през сервиз мисля че е 100% необходимо в твоя случаи.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Публикувано 16 декември 2008 - 20:34
Ремонта го прави Динко от кастрола зад Неолита!Доволен съм от него,защото само той позна,че проблема ми е в гарнитурата на главата,щото не качваше достатъчно налягане към главата,стрелката на манометъра играеше и като стоплеше маслото,започваха да тракат повдигачи!Други майстори предполагаха ,че е клапан на помпата-натегнахме го,не е!Друг пък ми изкара ангелите,че мотора е тотал и да приготвя тлъстото!Както и да е....Според Динко,центровката е добре,...мъ знае ли се...?Тези дни Гроздан от Боша на кукленско щеше да го гледа/той кара същия и е маниак/,но явно е доста натоварен....Вече ми става лошо,като трябва да ходя по сервизи.....Иначе,колата върви добре,гори 6 на вън и 10.5 градско , като я понапъна на 3-4 светофара да позагрее,утихва чукането,но си люлее и това е..
#6
Публикувано 16 декември 2008 - 20:45
Аз залагам на лоша центровка на газоразпределението,поради разтегната верига,..получаващо след щлайф на цилиндровата глава!
Разпръсквачите ако са кенеф,...дизелджийте-регулировчици ще ти ги подменят!
Успех!
Разпръсквачите ако са кенеф,...дизелджийте-регулировчици ще ти ги подменят!
Успех!
#7
Публикувано 16 декември 2008 - 20:51
А,я кажи давал ли си помпата за ремонт,за проверка на дебита на всеки цилиндър,правена ли е проверка на разпръсквачите при какво налягане отварят?Може и да не си разбрал,а този,който е правил ремонта да е проявил инициатива,което не е излишно-стига да се направи,както трябва!Освен центровката и гореспоменатото от мен мисля,че остава само след ремонта да се е получила разлика в налягането на различните цилиндри!Аз го ядох този х.й след основен ремонт на 123-та! Къв беше проблема-преди осн.ремонт мотора работеше съвсем равномерно,но пушеше неистово и на +5С нямаше палене(17атм.налягане в цилиндрите!),а след осн.ремонт-тресе,та се къса!Но на -20С пали от раз!А,де...?След година ходене по"майстори"от цялата страна се оказа,че дебита на помпата за отделните цилиндри е съобразен и коригиран според налягането в съотв.цилиндър,и след ремонта(който беше перфектен)при изравнено налягане започна едно тресене...!Майстора,който прави ремонта ме предупреди изрично,че е задължително да се провери помпата,а той нямаше стенд...Добре,че беше Иван от гара Яна-шапка му свалям!След кви ли не измислени "майстори",сваляне на помпата,обикаляне из цялата страна само той свърши перфектно(и не скъпо)работата!
Дали някой клапан не е размърдан след ремонта и оттам да е паднало налягането в някой цилиндър?На твое място започвам със замерване на налягането на всеки цилиндър.
Дали някой клапан не е размърдан след ремонта и оттам да е паднало налягането в някой цилиндър?На твое място започвам със замерване на налягането на всеки цилиндър.
#8
Публикувано 16 декември 2008 - 20:57
Ако и след проверка на центровка не се оправи положението,можеш да отидеш спокойно в сервиз Дизел преди КАТ в дясно.Там могат да ти свалят дюзите и да ги проверят като ако има проблем ще ги калиброват и сменят разпръсквачите.Също ще ти оправят и помпата.
#9
Публикувано 16 декември 2008 - 22:20
Ако както казваш,са точни и си разбират от работата в сервиз дизел,ще ида при тях да погледнат.
Ще ви държа в течение!
Благодаря на всички
Ще ви държа в течение!
Благодаря на всички
#10
Публикувано 19 декември 2008 - 21:05
Не се сдържах и си взех castrol TDA Изгорих само 15лтр с добавката и мечо коренно промени работата на мотора!Вече съм в клуба на мъркащите Не мога да повярвам,че за два дни оказа такъв ефект!Утре има ходене до София,та ще поизгоря още!Мотора намали малко люшкането,но не се е оправил.Ще карам така още 1000-1500км и ако няма още подобрение ще отскачам до сервиза!Тук намерих много полезна информация за горивата на лук ойл,за castrol TDA и за пълна и полу синтетика,която се отразява чудесно на стария бенц Готин форум
#11
Публикувано 19 декември 2008 - 21:30
Mдааа,ТДА-то помага за почистване на системата и за прекарване на кофти нафта.Пробван е и работи.
Ама искаш ли да ти кажа за какво да се приготвиш при положение че го ползваш?!
За сваляне и почистване на сондата в резервоара или евентуално целия резервоар и промиването му.Понеже сигурно никога не е ползвана такава добавка,по стените са отложени все "хубави работи".В момента Кастрола ги сваля,както и тези отложени по горивопроводите и ги наблъсква в цедките.На горивния филтър майната му,него си го сменяш често,но сондата се задръства.По някое време (ако не е почнал) и горивомера ще започне да ти показва странни стойности така че некарай на резерва,не се знае колко нафта има вътре а и да се знае няма гаранция че ще успее да я засмуче понеже поне три пръста от сондата ще се запуши.
Ако ти се случи на път да ти забие муцуната и да изгасне мотора или да тресе все едно няма нафта и смуче въздух а в резервоара да има много,откачаш маркуча който идва от магистралата и влиза в покачващата помпа и надуваш на обратно-в посока резервоара.После всмукваш и пак надуваш и така няколко пъти.От въздуха който вкарваш вътре ще се отделят налепите и боклуците от цедката и ще може да си смуче нафта спокойно...до следващия път когато ти го направи...и така докато или не източиш нафтата и изчистиш сондата или направо не си измиеш резервоара.
Ако почне горивомера да играе или да не показва правилно и коректно,го разглобяваш,изчистваш му "лабиринта" отдолу и "сополите" вътре в цилиндъра и готово...до следващия път или както се сещаш докато или не източиш нафтата и не си измиеш резервоара.
Ама искаш ли да ти кажа за какво да се приготвиш при положение че го ползваш?!
За сваляне и почистване на сондата в резервоара или евентуално целия резервоар и промиването му.Понеже сигурно никога не е ползвана такава добавка,по стените са отложени все "хубави работи".В момента Кастрола ги сваля,както и тези отложени по горивопроводите и ги наблъсква в цедките.На горивния филтър майната му,него си го сменяш често,но сондата се задръства.По някое време (ако не е почнал) и горивомера ще започне да ти показва странни стойности така че некарай на резерва,не се знае колко нафта има вътре а и да се знае няма гаранция че ще успее да я засмуче понеже поне три пръста от сондата ще се запуши.
Ако ти се случи на път да ти забие муцуната и да изгасне мотора или да тресе все едно няма нафта и смуче въздух а в резервоара да има много,откачаш маркуча който идва от магистралата и влиза в покачващата помпа и надуваш на обратно-в посока резервоара.После всмукваш и пак надуваш и така няколко пъти.От въздуха който вкарваш вътре ще се отделят налепите и боклуците от цедката и ще може да си смуче нафта спокойно...до следващия път когато ти го направи...и така докато или не източиш нафтата и изчистиш сондата или направо не си измиеш резервоара.
Ако почне горивомера да играе или да не показва правилно и коректно,го разглобяваш,изчистваш му "лабиринта" отдолу и "сополите" вътре в цилиндъра и готово...до следващия път или както се сещаш докато или не източиш нафтата и не си измиеш резервоара.
#12
Публикувано 20 декември 2008 - 14:13
Хора, нормално ли е при изгасен двигател, като го разбутам с ръце да мърда по 4-5 пръста в двете посоки? Днес на магистралата си подържах 140-160 като в колата беше абсолютно тихо и нямаше вибрации и шум от мотор, докато в ниските обороти примерно, ако подържам 1500-2000 оборота усещам лека вибрация от двигатела и се получава бучене в тоя диапазон. След 2800-3000 оборота, мотора утихва и вече не бучи и няма вибрации. Започвам да си мисля все повече, че проблеми ми идва от тампоните, а не от центровка, вие как мислите?
#13
Публикувано 20 декември 2008 - 18:10
5 прьста мьрдаш мотора с рьце???Тия тампони трябва да са по една педя големи,мен много ми се вижда.Някой пак не ги е стегнал
.
#15
Публикувано 20 декември 2008 - 18:34
Тресе той,тресе,еле при ускорение тресе и чука.Па ако си напипал кофти тампони и са се скапали всичките,а не само един ше тресе като стой та гледай.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни