На колко градуса под нулата се желира нафтата? Размисли, експерименти.
Започната от Vitcig, 11 дек 2008 - 22:16:20
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 декември 2008 - 22:16
Браво на колегите!!! Поздравления за ентусиазма и съпричастността на всички към този експеримент!!!!! Не може да не кажем едно БРАВО!!!!
За някой снимки иска регистрация !!!!
За някой снимки иска регистрация !!!!
#2
Публикувано 12 декември 2008 - 01:13
RS-AntiGel
От цялата тема разбрах,че тия са луди за трима,че няма читаво гориво в БГ и най-доброто за зимата е това горе.
Евала на пичовете.
От цялата тема разбрах,че тия са луди за трима,че няма читаво гориво в БГ и най-доброто за зимата е това горе.
Евала на пичовете.
.
#3
Публикувано 12 декември 2008 - 12:02
А този антигел откъде се набавя?
Къде са шибаните контролни органи?
Къде са шибаните контролни органи?
#4
Публикувано 12 декември 2008 - 13:38
Вени - пусни после инфо за цена и магазини ( ако намериш).
Контролните органи ги има и на книга, и в действителност. Друг е въпроса за дейността им.
Контролните органи ги има и на книга, и в действителност. Друг е въпроса за дейността им.
#5
Публикувано 12 декември 2008 - 14:43
дааа много интересна тема следя я от 2-3 дена
Босчее тва ти ли си и ли браточката
Босчее тва ти ли си и ли браточката
#6
Публикувано 12 декември 2008 - 14:55
Колеги аз ви казвам, че ще се създаде една система или някоя страница дето всичките тези неща от, които всички ние се интересуваме и страдаме могат да бъдат вписани там!
А къде са тези лаборатории и агенции по качеството
А къде са тези лаборатории и агенции по качеството
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#7
Публикувано 12 декември 2008 - 18:33
Брата е това,но и аз сьм регистриран.Тая снимка май я имаше като писах темата за филтрите.
За идейка само каква машина е това - под дясната лампа се вижда една стьклена макина с едно като реьба в нея и кран в горния край.Това е скалата за горивото,отвиваш тоя кран и долния който е в близост до пода на лодката и гледаш кьде е нивото на нафтата.Това зад брата е резервоар,и в ляво от него и в дясно,по 3000 галона май бяха.
Някой да забелязва вратата на машинното???Щото в момента из форума има тема за изолации.Е те така се изолира лодка.Датчиците по тавана за температура и пожарогасители,камерата точно над вратата,стопкрана на филтрите леко в ляво от скалата за горивото,филтьра който се избива ако хукне това и не се гаси.....................филтри не сьм снимал,но и не ми се обяснява как през филтьр за кафе трудно минава,а и нямаш вакум в системата които се получава щеш или не като се позадьни малко филтьра,а помпата продьлжава да смуче.
Нали писах как се издьрпва влагата от дизела,ка се грее,как се монтират 2 филтьра за да сменяш без да гасиш мотора и бачкаш на единия и после на другия,сменяш и пак и пак и пак...................И ташак ма ако се довлека от тук до Дубровник с един мотор ще им наснимам кьде е истината в морето па да ги видим какво ще им бьде от полза.У тоя форум като писах та оди намери темата.
И добавката я има в БГ.Колега пита за нея миналата зима та му вадих извадки от Англичаните за това колко е добра,и ония са доволни.Ма и това оди го тьрси....................
Много ми е чудно какво ще стане ако тая нафта я набият у един от тия филтри за които писах и системата е с вакум,дали ще мине или не.Вода няма да мине,водата не минава по 72 микрона,а филтрите са 2,10 и 30.Е един ми стои в краката,чичовото си взел Пежо и се чудеше каква магария да направи за да опази колицата.Ми.............морска магария,ако му замрьзва ще му пратя и пишка за подгряване на колбата при филтьра.
Полиране на гориво да казвам ли какво е?Филтьр с помпа,подгряващ елемент и скала за вакума на системата.Дьрпа от едната страна на резервоара и врьща в другата.Има и центруфуги ма там е друга тема,ващо гориво не е толко зле.Така се чисти гориво даже и като няма никой на лодката или до мотора.Включваш и заебаваш,над определен вакум ти спира помпата и ти свирва да си смениш филтьра и да точиш говната от колбата.Еле за тия с гаражи цена няма,само ток му трябва.
Стара тема е това,имаше писано ма никой не пое.Аз им следя на тия пичове темата и много им се кефя.Като цяло форума им е много готин и могат да се научат какви ли не неща от там.Който не е регистриран доста е пропуснал.
За идейка само каква машина е това - под дясната лампа се вижда една стьклена макина с едно като реьба в нея и кран в горния край.Това е скалата за горивото,отвиваш тоя кран и долния който е в близост до пода на лодката и гледаш кьде е нивото на нафтата.Това зад брата е резервоар,и в ляво от него и в дясно,по 3000 галона май бяха.
Някой да забелязва вратата на машинното???Щото в момента из форума има тема за изолации.Е те така се изолира лодка.Датчиците по тавана за температура и пожарогасители,камерата точно над вратата,стопкрана на филтрите леко в ляво от скалата за горивото,филтьра който се избива ако хукне това и не се гаси.....................филтри не сьм снимал,но и не ми се обяснява как през филтьр за кафе трудно минава,а и нямаш вакум в системата които се получава щеш или не като се позадьни малко филтьра,а помпата продьлжава да смуче.
Нали писах как се издьрпва влагата от дизела,ка се грее,как се монтират 2 филтьра за да сменяш без да гасиш мотора и бачкаш на единия и после на другия,сменяш и пак и пак и пак...................И ташак ма ако се довлека от тук до Дубровник с един мотор ще им наснимам кьде е истината в морето па да ги видим какво ще им бьде от полза.У тоя форум като писах та оди намери темата.
И добавката я има в БГ.Колега пита за нея миналата зима та му вадих извадки от Англичаните за това колко е добра,и ония са доволни.Ма и това оди го тьрси....................
Много ми е чудно какво ще стане ако тая нафта я набият у един от тия филтри за които писах и системата е с вакум,дали ще мине или не.Вода няма да мине,водата не минава по 72 микрона,а филтрите са 2,10 и 30.Е един ми стои в краката,чичовото си взел Пежо и се чудеше каква магария да направи за да опази колицата.Ми.............морска магария,ако му замрьзва ще му пратя и пишка за подгряване на колбата при филтьра.
Полиране на гориво да казвам ли какво е?Филтьр с помпа,подгряващ елемент и скала за вакума на системата.Дьрпа от едната страна на резервоара и врьща в другата.Има и центруфуги ма там е друга тема,ващо гориво не е толко зле.Така се чисти гориво даже и като няма никой на лодката или до мотора.Включваш и заебаваш,над определен вакум ти спира помпата и ти свирва да си смениш филтьра и да точиш говната от колбата.Еле за тия с гаражи цена няма,само ток му трябва.
Стара тема е това,имаше писано ма никой не пое.Аз им следя на тия пичове темата и много им се кефя.Като цяло форума им е много готин и могат да се научат какви ли не неща от там.Който не е регистриран доста е пропуснал.
.
#8
Публикувано 12 декември 2008 - 18:36
Така е-много развит е оффроуд-форума,няма спор!И аз съм отскоро там и съм приятно изненадан!А що народ има понякога...над 300 човека! Че и повече!Само може да се учим от тях-нищо повече!
Писах там по темата,но да пиша и тук,каквото знам,и съм изпробвал,и то не от кварталната кръчма,или този казал-оня рекъл!
Изреждам в последователност от най-доброто надолу към компромиса:
1.Керосин-горивото за реактивни двигатели-при 11000метра височина на полет температурата е-70С!Най-близо е до нафтата,но вече е много трудно да се изнесе от някое летище! Гори много по-чисто от нафтата(без нагар)и който е светнат продава издухал дизел,като омеша над 50% керосин в резервоара.Има обаче по-различна миризма и се усеща безпогрешно!Керосина не е сух,като бензина и не се налага добавяне на малко масло.Слага се до 30% в нафтата(за-30С)-не повече!
2.Газ за горене-която би трябвало да е поне 95% керосин,но след демокрацията вече тази газ е всичко друго(нафта,леко корабно дизелово гориво,трансформаторно масло и какво ли не),но не и газ за горене!На Световрачене е най-добра газта за горене!
3.Бензин до 10% от нафтата,като към него се добавят 10% моторно масло,а най-добре синтетично двутактово масло.
До-27С,читав акумулатор,що-годе читав мотор и нов горивен филтър НИКОГА не съм имал проблеми със стартирането!
И гледайте при голям студ резервоара да е винаги пълен,за да не се образува конденз от влага по вътр. му стени!
Писах там по темата,но да пиша и тук,каквото знам,и съм изпробвал,и то не от кварталната кръчма,или този казал-оня рекъл!
Изреждам в последователност от най-доброто надолу към компромиса:
1.Керосин-горивото за реактивни двигатели-при 11000метра височина на полет температурата е-70С!Най-близо е до нафтата,но вече е много трудно да се изнесе от някое летище! Гори много по-чисто от нафтата(без нагар)и който е светнат продава издухал дизел,като омеша над 50% керосин в резервоара.Има обаче по-различна миризма и се усеща безпогрешно!Керосина не е сух,като бензина и не се налага добавяне на малко масло.Слага се до 30% в нафтата(за-30С)-не повече!
2.Газ за горене-която би трябвало да е поне 95% керосин,но след демокрацията вече тази газ е всичко друго(нафта,леко корабно дизелово гориво,трансформаторно масло и какво ли не),но не и газ за горене!На Световрачене е най-добра газта за горене!
3.Бензин до 10% от нафтата,като към него се добавят 10% моторно масло,а най-добре синтетично двутактово масло.
До-27С,читав акумулатор,що-годе читав мотор и нов горивен филтър НИКОГА не съм имал проблеми със стартирането!
И гледайте при голям студ резервоара да е винаги пълен,за да не се образува конденз от влага по вътр. му стени!
#9
Публикувано 13 декември 2008 - 00:02
Хек,ти какво си се загрижил за БГ като си в немско,а там този въпрос отдавна е решен с надпис на пистолета за зареждане -(минус) 40 градуса В Австрия и Швейцария е същата историяКолеги аз ви казвам, че ще се създаде една система или някоя страница дето всичките тези неща от, които всички ние се интересуваме и страдаме могат да бъдат вписани там!
А къде са тези лаборатории и агенции по качеството
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#10
Публикувано 14 декември 2008 - 10:50
да, това е една страшно интересна тема
с благодарности към колегите, които се хванаха и проведоха този страхотен експеримент
темата започва от тук и е в непрекъснато развитие
изключително интересно
благодаря на офроуд клуб България
четете докрая - темата е невероятна
Понеже не съм рег.в този форум ако искаш може да им предложиш да подложат и самите добавки на тест.Както са в шишетата направо във фризера.Ако сами без да са смесени с нафта се желират значи абсолютно не стават
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#11
Публикувано 14 декември 2008 - 12:23
по приннцип резултата от този опит не води до никакъв отговор....
а опита продължава - тестват се няколко горива, с приложени всички добавки
това ще даде отговор на въпроса как действат самите добавки върху различни нафти
самата добавка не е интересна като поведение, защото никой не кара само с добавка, нали?
Да де ама ако самата добавка замръзне при -15 какъв е смисъла да я слагаш.Само се набиваш с 10-15 лева и си викаш ууу даже върви повече,Като гледам всичките добавки са едни и същи боклуци,само са лъскави шишенца.
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#12
Публикувано 14 декември 2008 - 19:21
Е не можеш да си сигурен. МОже двете сами по себе си да замръзват - нафтата и добавката, но смесени да правят някаква химическа реакция. Има такива експлозиви - гранулат, който дори не е отровен и може да се яде (не че е вкусен) и течност, която сама по себеси също е абсолютно безвредна. Обаче гранулатът напоен с въпросната течност, при детонация се взривява, да се е*е мамата. И могат двата материала да се рпевозват поотделно до мястото на взривяването по съвсем безопасен начин.
Това само на теория де...
Добре, аз сега не разбрах, ама от тия опити оставам с впечатлението, че нафтата на ОМВ Алпин дизел е най-добрият избор - така ли излиза?
Това само на теория де...
Добре, аз сега не разбрах, ама от тия опити оставам с впечатлението, че нафтата на ОМВ Алпин дизел е най-добрият избор - така ли излиза?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13
Публикувано 14 декември 2008 - 20:01
Не ,не излиза така. Най - добрия избор за през зимата е явно бензинов автомобил , даже може и на газ
#14
Публикувано 14 декември 2008 - 20:33
Така, аз добрият избор съм го направил още преди 10 години и оттогава досега все бензинови карам, лоша дума не мога да кажа.
Обаче на майка ми колата е Ситроен с HDI мотор (никак не е лош тоя мотор, да си призная, ама колата като цяло е далеч от високото качество)...
Та питам, за да знам какво да й кажа да налива...
Обаче на майка ми колата е Ситроен с HDI мотор (никак не е лош тоя мотор, да си призная, ама колата като цяло е далеч от високото качество)...
Та питам, за да знам какво да й кажа да налива...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 14 декември 2008 - 20:35
Diesel forever !!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни