Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CDI пуши W210


  • Please log in to reply
72 мнения по тази тема

#61 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 23 април 2009 - 20:42

Ако знаех в какво приключение ще вляза щях много отдавна да направя това което казваш.
Забрави точка 4.Да отида на врачка,може да има магия.
В момента си карам колата опитвам се да не гледам в огледалото на светофар или включвам неутрал и може някой ден нещо да сдаде багажа.Поне се успокоявам ,че съм направил всичко възможно.Засега.

И аз не гледам в моето огледало, като тръгвам. Не обичам да виждам как нещата се смаляват и изчезват... ама това явно си е дефект при всички Мерцдеси :drift1:
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#62 milenvarna

milenvarna

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Автомобил:
    E220CDI,1999

Публикувано 25 април 2009 - 12:07

Колата ти върви перфектно.Когато я карах не направих никаква разлика от моята.Претполагам че дефекта е дребен но не е по силите нашите "специалисти".Как не се сети да и направиш диагностика като ходи в Гърция.Колега от Пловдив след много ходене по мъките (реномирани сервизи в Пловдив и София) си е закарал Мерца в Турция и за няколко часа са го оправили а тарифите им на заплащане са били по ниски от на нашите псевдомаистори.По празниците ще патувам до Пловдив и ще се опитам да го открия за да разбера какъв му е бил проблема и в кой град и сервиз го е решил.Имам колега преводач.Не бива да се предаваш след като досега си направил всичко възможно.Поздрави !
  • 0

#63 pool

pool

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 17 май 2009 - 22:41

Кои са причините за обогатяване на горивната смес именно в този режим на рабога? И като алтернатива, познавам човек, който е в състояние да ти пренапише таблиците в компютъра точно в в режима , в който се проявява проблема! Въпреки всичко съм на мнение, че нещо дребно и мъничко се пропуска покрай големите неща и именно в него е проблема. Подкрепям ЛИНКС - дебитомер, датчик налягане, нерегулиран разпръсквач с по големи порции гориво или запушен интеркулер! Не се отказвай и бъди упорит - никоя кола не е проектирана да работи лошо!!!
  • 0

#64 rado-bs

rado-bs

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:

Публикувано 19 май 2009 - 17:41

Сменени са дюзите,турбото,смукателния колектор.Разглоби се двигателя и замери износването ,както и дали има видими проблеми.Двигателя е износен в рамките на нормалното/двигател със същото износване няма този проблем/.Свали се скоростната кутия и провери турбината.Преди това се правиха диагностика на моя и на същия модел който не пуши за да се видят разликите в показанията,който се записваха и сравняваха.Всички датчици и части който биха могли да са причина се сменяха от друга кола.Управлението по вакумите и егр се проверява.Слага се катализатор от друга кола.Проверяваха се неща който аз не мога да обясня,тъй като не разбирам достатъчно,но мога да кажа ,че това се прави от най-разбиращият по марката майстор,който аз съм срещал,а мога да кажа ,че съм обиколил много места.Тъй като е проверено всичко възможно,в момента ни остава да мислим за нещо което ни е убегнало,ако някой може да даде идея.
За съжаление ,колата продължава да си пуши в празните обороти при спиране.Когато е на неутрал пушека е малък/почти не се забелязва и почнах на светофар да слагам на N/.
Видях две коли със същия мотор,който пушат по същия начин,но по малко от моята и не им прави впечетление.Започнах да си мисля,че това е дефект на модела,който при мене се е проявил в по голяма степен/по някаква причина/.
Ако някой с този модел има желание да направи следното.При загряла кола може и спряла,но загряла дава газ на P,пуска газта и включва на D,натиска ръчната и слиза да гледа ауспуха. Ако пуши изчаква около 30 сек. ,след които трябва да спре да пуши.Бих искал да разбера дали и други коли с този двигател имат същия проблем.Най-вероятно при вас ще пуши ,но по незабелижимо.А може и да не пуши.Също може и като караш спираш оставяш на директна/със спирачка или ръчна/ и си гледаш ауспуха.
Прави го след като загрее.
Когато колата е в планината примерно 1500м,няма проблем.Не пуши.Колкото и да спирам да гледам няма проблем.Когато сляза на ниско започва да пуши.Доколкото знам датчик показва,че въздуха е разреден и спира егр-а.
Някой знае ли кой датчик казва на компа,че въздуха е разреден и дали не може по някакъв начин докато карам градско да се излъже,че е нависоко.
Колата си върви добре,гори нормално и няма никакви други сериозни проблеми.

Абе колега,доста подробно изчетох всичко,но не разбрах това изпушване след 30тата сек. при натоварен мотор т.е.при включен климатик или изпушва постоянно,защото моята пуши на място ,но само при включен компресор на климатика,и то от скоро даже си мисля дали не е кофти партида нафта независимо,че зареждам само премиум на omv и ми прави впечатление ,че повечето коли в последно време и то нови пушат и това ме успокоява.Тази седмица ще сменям ЕГР-а ,че да видим.... от мерцедес казват ,че е от него.Сподели нещо ако имаш на изпредвид,защото доста си се мъчил!
  • 0

#65 varvatu

varvatu

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes E220 CDI

Публикувано 01 юни 2010 - 21:44

mom4eta trqbva mi smukatelen kolektor bez motor4eto za E220 CDI 2002 godina (w210 s facelift)
nqkoi da znae ceni kak sa na staro i kade da namerq 4e novo ne mi dopada
  • 0

#66 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 05 октомври 2010 - 21:52

От месец и половина колата не пуши.Оправи,я Руслан в Оброчище.Не знам подробности,но ми е изключен ЕГР-а софтуерно.Ако някой има същият проблем ,мога да го посъветвам да не минава като мен преди това със смяна на дюзи,турбо смукатели и куп други неща защото няма ефект.Ще изгуби пари,време и нерви.
  • 0

#67 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 05 октомври 2010 - 23:26

Датчика за атмосферното налягане е в дебитомера.Той се засича добре на диагностика.ЕГР не знам дали може да изключи софтуерно,но знам че може да се запуши механично.В крайна сметка е интересно какъв е бил дефекта.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#68 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 08 октомври 2010 - 22:19

Механично не може да се запуши,защото дава грешка и влиза в авариен режим.Изключването софтуерно е отскоро и не знам дали друг може да го направи.
Доколкото разбрах повечето коли 2000 год. с този двигател го имат проблема,но при някой като моя явно е били по-силно.Колата и преди вървеше много добре,но сега,като не пуши удоволствието е друго.
  • 0

#69 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2010 - 23:46

:4036: :4036:

Механично не може да се запуши,защото дава грешка и влиза в авариен режим.Изключването софтуерно е отскоро и не знам дали друг може да го направи.
Доколкото разбрах повечето коли 2000 год. с този двигател го имат проблема,но при някой като моя явно е били по-силно.Колата и преди вървеше много добре,но сега,като не пуши удоволствието е друго.

Интересно...Аз ти писах на лични за да се интересувам каква е развръзката с проблема на колата ти.Четох за мненията на различни майстори за проблема,като в същото време комуникирах с моя човек който е един от първите които работят мерцедес но за съжаление няма модерна апаратура.За това той се допитва до Руслкан по някои въпроси и на неговата кола също в210 200цди 2000г. Руслан му е препоръчал да си запуши егр.механично(с болтче).След като го е направил колата не е влязла в никакъв режим,а напротив започнала е да работи по-тихо и стабилно.Ще взема да го накарам да се обади на Руслан и да го пита има ли софтуер или всичко е ала бала за мангизи че да знаем за какво става дума! :flagMB new: Четох назад в темата за различни мнения.И в Балканстар съм ял дърво на некомпетентност,пък за Цоков нямам думи.Вярвам само на хора които се занимават само с мерцедес от години и карат такива за да са наясно за какво става въпрос.В понеделник ще ходя при моя и ще се обадим на Руслан.Ако разбера нещо интересно ще пиша за общото благо. :4036: Много ми е интересно ако са ти чисти всмукателните тръби,ако имаш пари за дебитомер и егр.,защо трябва да се изолира нещо... :dontknow:
  • 0

#70 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 09 октомври 2010 - 07:54

Мисля че стигнахте до истината с механичното запушване,и мисля че не е редно да се ровите при майсторите.Утре пак ще ви се наложи да отидите при него с по голям проблем който повечето не могат да решат.Компютрите засичат само ел.повреди и като е запушен механично не влиза в авариен режим защото няма как да знае да речем че болтчето е там.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#71 mitko1707

mitko1707

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    E22O cdi 2000г.

Публикувано 10 октомври 2010 - 20:35

ЕГР-а на моята кола преди това е затапван и с болчета и с ламарини и не знам още какво и винаги влиза в авариен режим,не веднага ,но като я покараш няколко дни ще видиш.Говоря за цди 2000г.За други двигатели не знам.
  • 0

#72 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 11 октомври 2010 - 19:40

ЕГР има следене на положението на клапата
и то е електрическо и би трябвало при
механично блокиране на клапата да засече грешка
виж ако се запуши с ламаринка въздуха
това вече няма как да го хване
  • 0

#73 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 12 октомври 2010 - 00:04

Бях обещал да питам и го направих.Руслан запушва входа на ерг-то преди всмук.колектори.Това е няма софтуери.А един мой си е запушил маркучето на вакуума и твърди че колата му работи по-добре и вече една година си я кара така.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни