След цял ден търсене стигнах до същия извод.. на входа има прекрасен вакуум, на изхода- почти никакъв като понякога се появява, при кикдаун изчезва и такива магарии.. Видях в ЕПЦ, че има номер на част, въпросът ми е ремонтира ли се това нещо и къде в София или Плевен могат да ми свършат работа?Модулатора за управление на вакуума към автоматичната скоростна кутия е заминал,....онова дето ти се омазнява!
Пак за автомата, тропа при смяна на предавкиW124 250Dt
Започната от anarchymisc, 25 ное 2008 - 20:11:02
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 декември 2008 - 18:49
Регулировка с този регулатор съм пробвал, без успех. Съмнявам се да е от него, защото понякога не се усеща кога включва изобщо.
#17
Публикувано 21 декември 2008 - 18:50
Bose, може да не е бял.. и надали е баш палец. при 5 ск. кутии е такъв.
при 4 скоростните кутии е вакуумна мембранка с гумена шапка. и в нея влиза маркучето за вакуум. нали за нея говориш.
маха се шапката, издърпва се един Т-образен щифт и се върти на по 90градуса, ама накъде беше за омекотяване--не помня. W123 май го помни.
според мен, пак трябва да се прегледа вакуумната система, преди да се стигне до регулатора
Бате,аз не споря ма и на 124 ми е палец,а гаранция давам,че е четворка кутия.Горе е за по-твьрдо,долу е за по-меко включване.Помниш една тема с чистене на мозька на кутията на Мрака?Едно кьм едно ми е кутията на Призрька вьншно с все палеца барабар.
Верно е и това което ти казваш,но не е дал вин да го дивим с каква кутия е.Маха се с пава малка отверка и се вьрти половин оборот,не повече.Кофти е,че лягаш по земята ма за прова става номера и пести пари и нерви.
И още едно нещо научих аз от моите трансмисии - при поблем с включването тоя палец работи най-много между 2-3,там се оправя включването,а другите продьлжават да тропат.Като го отпуснеш повече се оправя на другите предавки,но межди 2-3 припльзва.
Имаше едни теми за К1 и как се сменя и какво прави ма явно колегата не ги е напипал още.Там беше обяснено как работеше тоя палец.
И нищо чудно да не е палец неговата,аз на моите си знам ма той какво кара??????
.
#18
Публикувано 21 декември 2008 - 20:20
Регулировка с този регулатор съм пробвал, без успех. Съмнявам се да е от него, защото понякога не се усеща кога включва изобщо.
След цял ден търсене стигнах до същия извод.. на входа има прекрасен вакуум, на изхода- почти никакъв като понякога се появява, при кикдаун изчезва и такива магарии.. Видях в ЕПЦ, че има номер на част, въпросът ми е ремонтира ли се това нещо и къде в София или Плевен могат да ми свършат работа?
Това не се ремонтира,...смени го с ново,...или изправно такова!Я!
#19
Публикувано 12 януари 2009 - 14:13
Искам да благодаря на всички отзовали се, решението дойде със смяната на въпросния вакуумен регулатор. След свалянето на стария се оказа, че извътре дрънкат някакви неща, което съвсем доказа, че не е в ред. Поръчка от БС, в рамките на 7 работни дни минах и го взех. Осанах доста учуден, че между стария и помпата нямаше гумено съединение (добре, че се усетих да поръчам и такова). Засега съм го сложил максимално завъртян напред, защото иначе сменя твърдо, като се докопам до канал ще врътна палеца, за който Бенцбос и Лоринзър казват (в момента е в крайно горно положение доколкото си спомням). Специални благодарности на Линкс за точната диагноза
Ще разкапсуловам дрънкащата джаджа и ако има нещо интересно извътре темата ще има развитие
#20
Публикувано 12 януари 2009 - 19:01
направи една фотосесия на дрънкащия регулатор. разглобен. Та форумът да се обогати с още малко инфо!! 
За да помагаме пак!.
А темата стана идеална. с начало и почти край (със снимките)!
напиши и кава е цената на новата част, та поколението да има инфо!
За да помагаме пак!.
А темата стана идеална. с начало и почти край (със снимките)!
напиши и кава е цената на новата част, та поколението да има инфо!
#21
Публикувано 17 февруари 2009 - 21:23
Вентил (така му викат) - 197 пари
гумено съединение - 8 пари
с ДДСтата това.
Така, наканих се със снимките (време си беше). Снимките не са много фокусирани, но мисля, че стават. Мнението на майстора ми е, че тази джаджа е ремонтируема и ще го сглабяме, мисля да му дам втори шанс защото нещо не мога да си регулирам добре смяната на предавките с новото нещо.

Пластмасовата част на кутията, която се закачва на помпата.

Пластмасовата част на кутията, която се закачва на помпата.

Гумена мембрана, не знам къде стои.

Горната капачка, в която влизат маркучите.

Горната капачка, в която влизат маркучите.

Пак тя, разглобена. Отворът в средата на черната част бил запушен, прашинка или графит, не разбрахме.

Пак тя, разглобена. Отворът в средата на черната част бил запушен, прашинка или графит, не разбрахме.

Металната обвивка на цялата работа заедно с една пружина, чието място не знам.
Като я съберем ще я опитаме първо на сухо, после може и на кола да го пробваме (ако не успея да си регулирам скоростите добре).
ЕДИТ: Сега като се сетих за дрънкането може и да не го пробваме..
гумено съединение - 8 пари
с ДДСтата това.
Така, наканих се със снимките (време си беше). Снимките не са много фокусирани, но мисля, че стават. Мнението на майстора ми е, че тази джаджа е ремонтируема и ще го сглабяме, мисля да му дам втори шанс защото нещо не мога да си регулирам добре смяната на предавките с новото нещо.
Пластмасовата част на кутията, която се закачва на помпата.
Пластмасовата част на кутията, която се закачва на помпата.
Гумена мембрана, не знам къде стои.
Горната капачка, в която влизат маркучите.
Горната капачка, в която влизат маркучите.
Пак тя, разглобена. Отворът в средата на черната част бил запушен, прашинка или графит, не разбрахме.
Пак тя, разглобена. Отворът в средата на черната част бил запушен, прашинка или графит, не разбрахме.
Металната обвивка на цялата работа заедно с една пружина, чието място не знам.
Като я съберем ще я опитаме първо на сухо, после може и на кола да го пробваме (ако не успея да си регулирам скоростите добре).
ЕДИТ: Сега като се сетих за дрънкането може и да не го пробваме..
#22
Публикувано 18 февруари 2009 - 20:45
аз имам същия проблем писах за него смених маслото както ми казахте в форума и пружинката,но ритането на трета и четвърта си го има колата е 300тд 722.357 пробвах с въртене на палеца(при мин не е палец а се вади един щивт Т-ОБРАЗЕН НЕ МОЖАХ ДА РАЗБЕРА ЦЯЛОТО ЛИ СЕ ВАРТИ ИЛИ МАЛКИЯ ЧЕТИРИГРАМ ПОСРЕДАТА аз въртях малкия четириграм никва промяна) погледнах и регулатора този вакуумен маркуч при мен минава към левия калник и се включва в нещо кръгло и тогава в скоростите има и други вакуумни маркучи там. Не сам запознат немога да ви кажа как се казва.На кика изобщо не рита превключва перфектно.Някои да помогне ако знае нещо много ще съм благодарен.
#23
Публикувано 20 февруари 2009 - 12:35
аз имам същия проблем писах за него смених маслото както ми казахте в форума и пружинката,но ритането на трета и четвърта си го има колата е 300тд 722.357 пробвах с въртене на палеца(при мин не е палец а се вади един щивт Т-ОБРАЗЕН НЕ МОЖАХ ДА РАЗБЕРА ЦЯЛОТО ЛИ СЕ ВАРТИ ИЛИ МАЛКИЯ ЧЕТИРИГРАМ ПОСРЕДАТА аз въртях малкия четириграм никва промяна) погледнах и регулатора този вакуумен маркуч при мен минава към левия калник и се включва в нещо кръгло и тогава в скоростите има и други вакуумни маркучи там. Не сам запознат немога да ви кажа как се казва.На кика изобщо не рита превключва перфектно.Някои да помогне ако знае нещо много ще съм благодарен.
Колега, ако мислиш, че е от вакуума пиши едно лично да се уговорим да се видим, че аз си направих апаратура за тестване. Другият вариант, разкачаш маркучите, смучеш откъм вакуумната помпа а някои ти натиска педала на газта (може и без да работи моторът) при натиснат педал трябва клапанът да затваря, т.е да не минава въздух.
#24
Публикувано 20 февруари 2009 - 19:28
днес проверих вакуумите мисля че работят,защото след като го разкача маркучето почва да рита на всички предавки
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








