Какъв мерцедес да избера от тези...т.к. съм жена и не разбирам
Започната от
Anelia
, 25 ное 2008 - 01:00:09
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 ноември 2008 - 01:00
Здравейте, исках да си купя до преди седмица С220 (дизел) но си промених решението на Е220.Понеже съм жена и я гледам първо да ми хареса на външен вид и салона вътре.Хареса ми в мобилето една- сребрист металик за 8499лв, и като гледам и други покрай нея от същия модел цените са горе долу същите.Та въпросите ми са :
1.Не е ли ниска цена за такава кола( примерно 1996г) при условие че хем е по-хубава от С220 , хем е по-ниска цената
2.Какви са като модел тези коли- Е220- недостатъци???
3.Колко горе долу е дълга Е220?
4.Колко струва 1л. дизел за такава кола?
5.Скъпи ли са много частите за такава кола-Е220 спрямо С220?
Ако се сещате нещо важно за Е220 - моля Ви, помогнете ми!!!
Благодаря Ви предварително!
1.Не е ли ниска цена за такава кола( примерно 1996г) при условие че хем е по-хубава от С220 , хем е по-ниска цената
2.Какви са като модел тези коли- Е220- недостатъци???
3.Колко горе долу е дълга Е220?
4.Колко струва 1л. дизел за такава кола?
5.Скъпи ли са много частите за такава кола-Е220 спрямо С220?
Ако се сещате нещо важно за Е220 - моля Ви, помогнете ми!!!
Благодаря Ви предварително!
#2
Публикувано 25 ноември 2008 - 01:11
избегни ги ТОЧНО тези 2те.
220д мотора е лош между 96та и 99та и на C и на Е-класа, те затова и са евтини.
гледай за С/Е250д, Е300д, може с турбо и без. между 96та и 99та
или 220CDI след 99та
(всъщност да ме поправят колегите, ако CDI е от 98ма)
или се спри на моделите преди 96та там всички са добри
220д мотора е лош между 96та и 99та и на C и на Е-класа, те затова и са евтини.
гледай за С/Е250д, Е300д, може с турбо и без. между 96та и 99та
или 220CDI след 99та
(всъщност да ме поправят колегите, ако CDI е от 98ма)
или се спри на моделите преди 96та там всички са добри
#3
Публикувано 25 ноември 2008 - 01:17
КОлегата Боян (лоринсер)е доста вещ (бе направо си знае много момчето)по теми Мерцедес-бих го послушал(ако бях на теб),но ако позволиш една вметка
-Нямам представа защо си избрала дизел-може би са ти казали ,че е здрав мотор и т,н,-лично мое мнение е обаче ,че в днешните пазарни цени на бензин и дизел-по добрият избор е бензинов мотор-не е капризен,ремонта му е в пъти по евтин както и поддръжката ,а да не говорим ,че зимата си е редовен сезон в България ,а всички нови (или по нови)дизели са чувствителни към "горивото"което ако е лош дизел-ще се видиш в чудо-и то при перфектен двигател....та мисълта ми беше-защо не погледнеш и бензинови двигатели-има богата гама -Избирай межди 96 и 99-по мое мнение тогава са произведени едни от най дуракоустоичивите двигатели и коли на МБ...
Поздрави и успех-дано се присъединиш към клуба и форума със хубав Мерцедес които да те радва
-Нямам представа защо си избрала дизел-може би са ти казали ,че е здрав мотор и т,н,-лично мое мнение е обаче ,че в днешните пазарни цени на бензин и дизел-по добрият избор е бензинов мотор-не е капризен,ремонта му е в пъти по евтин както и поддръжката ,а да не говорим ,че зимата си е редовен сезон в България ,а всички нови (или по нови)дизели са чувствителни към "горивото"което ако е лош дизел-ще се видиш в чудо-и то при перфектен двигател....та мисълта ми беше-защо не погледнеш и бензинови двигатели-има богата гама -Избирай межди 96 и 99-по мое мнение тогава са произведени едни от най дуракоустоичивите двигатели и коли на МБ...
Поздрави и успех-дано се присъединиш към клуба и форума със хубав Мерцедес които да те радва
#4
Публикувано 25 ноември 2008 - 01:28
Фичо, чете се лоринЗер, че иначе наства едно сер, сер..
тъй де прав си че са сполучливи, за нафтата също.
има и минуси, в сравнение с 250 и 300д, които са без животозависеща електроника. демек прости са и ако са запазени са дълговечни.
минус на бензинки:
диагностики, моторчета на дросел, бобинки, свещи, ламбда сонди, пукащата се ел инсталация (особено при С-клас), ако туриш и газ се почват гърмежи.
и колкото и да е скъпа нафтата, разхода в ЛЕВА/километър е пак в полза на дизела...
и аз съм привърженик на бензина 100 пъти по-ме кефи, но фактите сами говорят дизеловия има по-малко минуси, по-малко за ремонт, по-малко за обслужване, но е ПО-СКЪПА КОЛА.
тъй де прав си че са сполучливи, за нафтата също.
има и минуси, в сравнение с 250 и 300д, които са без животозависеща електроника. демек прости са и ако са запазени са дълговечни.
минус на бензинки:
диагностики, моторчета на дросел, бобинки, свещи, ламбда сонди, пукащата се ел инсталация (особено при С-клас), ако туриш и газ се почват гърмежи.
и колкото и да е скъпа нафтата, разхода в ЛЕВА/километър е пак в полза на дизела...
и аз съм привърженик на бензина 100 пъти по-ме кефи, но фактите сами говорят дизеловия има по-малко минуси, по-малко за ремонт, по-малко за обслужване, но е ПО-СКЪПА КОЛА.
#5
Публикувано 25 ноември 2008 - 01:55
Фичо, чете се лоринЗер, че иначе наства едно сер, сер..
тъй де прав си че са сполучливи, за нафтата също.
има и минуси, в сравнение с 250 и 300д, които са без животозависеща електроника. демек прости са и ако са запазени са дълговечни.
минус на бензинки:
диагностики, моторчета на дросел, бобинки, свещи, ламбда сонди, пукащата се ел инсталация (особено при С-клас), ако туриш и газ се поват гърмежи.
и колкото и да е скъпа нафтата, разхода в ЛЕВА/километър е пак в полза на дизела...
и аз съм привърженик на бензина 100 пъти по-ме кефи, но фактите сами говорят дизеловия има по-малко минуси, по-малко за ремонт, по-малко за обслужване, но е ПО-СКЪПА КОЛА.
Бояне=седя и благоговея брат...да ти кажа ,честно досега никога не съм се замислял в тоя аспект...за мен бензина винаги някак си си е бил по добър-по динамичен и не толкова скъп за поддръжка..но сега като прочетох за евентуалните проблеми...и малко се размислих...карал съм две дизелови коли и 5 бензинови-(мои имам в предвид)....и май май...на всички бензинки сменявах какво ли не..а на дизелите-само каране и тва..е верно че повече от 130 и двата не вдигаха,...обаче ....
хм...ПРАВ СИ мам*а му...ся се замислих...на алфата-ламбда сонда-прекъсваше постоянно и умирах от студ....на аудито постоянно му имаше нещо на запалването....на белия мерко-тоя П образен маркуч ми скъса нервичките-заедно със газта.....ся на дзверо тва обороти..не знам си кво си.......а онуи Волво 2,4 дизел....ба го-скъсах го от каране-само една чистачка му се счупи
Извинявам се на дамата-както казах обаче=-Боян или лоринЗер ги разбира повече-така ,че слушай него
п.п.(но въпреки всичко следвщата ми кола ще е над 350 коня...бензинец
#6
Публикувано 25 ноември 2008 - 02:06
Започнах да схващам,но се ядосвам малко че колата ако е С250 дизел ще е здрава, да речем 1997 г. е една друга която ми предлагат, ама не ми е красива като другите очиларки отвътре.Има ли начин мерцедеса ми хем да е здрав и непроблемен и да е с хубав салон -махагон и т.н. И да не гори много- за такива изисквания каква трябва да ми е точно колата-Ако може дайте все пак линк към някаква кола.Значи коя година да е колата и какъв модел и горе долу да се доближава до тези изисквания!!! за 8500-9000лв.
#7
Публикувано 25 ноември 2008 - 02:08
(но въпреки всичко следвщата ми кола ще е над 350 коня...бензинец
и моята
иначе, не говориме за динамика и кеф (тук бензина е победител), а за надежност и икономия в 2та смисъла ( на бензиностанция и в сервиз)...
просто ако не си свръх запален мотоман, като мене и тебе и почти всички в тоя форум, дизеларките са перфектен избор
#8
Публикувано 25 ноември 2008 - 02:14
Започнах да схващам,но се ядосвам малко че колата ако е С250 дизел ще е здрава, да речем 1997 г. е една друга която ми предлагат, ама не ми е красива като другите очиларки отвътре.Има ли начин мерцедеса ми хем да е здрав и непроблемен и да е с хубав салон -махагон и т.н. И да не гори много- за такива изисквания каква трябва да ми е точно колата-Ако може дайте все пак линк към някаква кола.Значи коя година да е колата и какъв модел и горе долу да се доближава до тези изисквания!!! за 8500-9000лв.
Анелия, трудна задача ни даваш. Всички искат супер коли на ниски цени, ама на....
Има С-класи и с махагони, но все пак не е Е-класа.
За 8000лв ще вземеш отлична 124ка 93-95г 250, 300д с много екстри.
Очиларка за тия пари--трудно, най-малкото ще трябва да разчиташ много на късмета си.
прибави и очиларка с 290турбо дизел мотор към списъка с добрите.
един жокер. избери си някоя перфектна очиларка, скъпа, плати колкото можеш кеш, другото на лизинг . ще ти излезе по-евтино, отколкото да вземеш някой евтин боклук на 600хил км...
общо взето премисли добре всичко, разглеждай, смятай
#9
Публикувано 25 ноември 2008 - 02:17
Анелия-както ги обясняваш нещата-аз ти предлагам да помислиш и върху варианта-Е класа 250 или 300 Дизел-1995 година-това е последната година на този тип Е класа-и за мен (а и за около 95 % от хората тук)това е най здравият и непроблемен мерцедес-за визия няма да говорим-за мен лично е доста по красив от очиларките и ЦЕ класата-наистина-няма да е 1997 а 1995 ,но повярвай ми ако е хубав избор и гледана кола-ще се родиш наистина-да не говорим ,че 300 турбина си е направо стрела-а нищо не харчи.....Започнах да схващам,но се ядосвам малко че колата ако е С250 дизел ще е здрава, да речем 1997 г. е една друга която ми предлагат, ама не ми е красива като другите очиларки отвътре.Има ли начин мерцедеса ми хем да е здрав и непроблемен и да е с хубав салон -махагон и т.н. И да не гори много- за такива изисквания каква трябва да ми е точно колата-Ако може дайте все пак линк към някаква кола.Значи коя година да е колата и какъв модел и горе долу да се доближава до тези изисквания!!! за 8500-9000лв.
Ако искаш и снимки да постнем...ако не се сещаш за кои модел говоря де
#10
Публикувано 25 ноември 2008 - 11:03
Прави са колегите,че евтино и здраво няма!Преди 2 г.аз си взех очиларка(както я наричат повечето)250 турбо дизел 99г. за 16хил.лв и се почнаха едни приказки от познати и непознати от сорта "ти си луд бе,що даде толкова пари тия ги има за по 10-12бона".Не съм си и правил труда да обеснявам,че скъпото излиза по-евтино в края на краищата.Резултата от покупката е 95000хил.км за тези 2г. и съм сменил само 2 биелетки,оставям настрана консумативите масло,ремъци.накладки и т.н.
#11
Публикувано 25 ноември 2008 - 16:20
И аз ако мога да вметна колеги следното!
1. Здравейте колеги и колежки, и бъдещи такива!
2. Има много зависещи неща, едно от тях е каква сума можеш да похарчиш за кола, (защото има кола и кола, по стара на години но по скъпа)
3. Трябва да решиш определено какво предпочиташ, по голямо пространство и комфорт, но по големи габарити, или по малко комфорт но и по малки габарити (като искам да поясня че разликата не е толкова голяма между Ц и Е класата, далеч съм от мисълта че едното е с пъти по..... от другото, но разлика има)
4. Като разход между моделите които колегите ти ги казват няма съществена 1л. 1,5л. което не е от значение!
5. В кръга на шегата организираме сватба на Momchil и там ще има от пиле мляко, всякакви модели та може и нагледно да си избереш ( А и булка няма още..... ) Шегувам се!
Та общо взето реши габаритите и парите които можеш да отделиш, а след това остава само търсенето на точния "екземпляр" а там е свързано с търсене и голяма доза късмет.......... !
Мога да ти пожелая успех, ако ми изпадне нещо ще ти го пусна, и най - накрая аз лично ще ти препоръчам Е класа!
1. Здравейте колеги и колежки, и бъдещи такива!
2. Има много зависещи неща, едно от тях е каква сума можеш да похарчиш за кола, (защото има кола и кола, по стара на години но по скъпа)
3. Трябва да решиш определено какво предпочиташ, по голямо пространство и комфорт, но по големи габарити, или по малко комфорт но и по малки габарити (като искам да поясня че разликата не е толкова голяма между Ц и Е класата, далеч съм от мисълта че едното е с пъти по..... от другото, но разлика има)
4. Като разход между моделите които колегите ти ги казват няма съществена 1л. 1,5л. което не е от значение!
5. В кръга на шегата организираме сватба на Momchil и там ще има от пиле мляко, всякакви модели та може и нагледно да си избереш ( А и булка няма още..... ) Шегувам се!
Та общо взето реши габаритите и парите които можеш да отделиш, а след това остава само търсенето на точния "екземпляр" а там е свързано с търсене и голяма доза късмет.......... !
Мога да ти пожелая успех, ако ми изпадне нещо ще ти го пусна, и най - накрая аз лично ще ти препоръчам Е класа!
#12
Публикувано 25 ноември 2008 - 17:15
Lorinser ми взе думите от устата: една Е 290 тд е това което търсиш Анелия. Не че съм пристрастенно за парите които ти се иска да дадеш и качеството което искаш да получиш, мисля че това е много добър вариант. Иначе по старите Е класи - до 96 година са също здрави и добри, но ти очевидно държиш на удобството и на имиджа, а една "очиларка" със сигурност ще ти стои по добре Освен това по отношение на комфорта и пространството разликата е значителна и определено е в полза на "очиларката". Може би, обаче ще ти е по трудно с паркирането ако се въртиш из тесните улици в центъра на София... Така че трябва да си прецениш как, къде и колко ще я караш колата и колко пари можеш да похарчиш за нея и тогава да се спреш на конкретния модел. Това което според мен обаче е задължително да гледаш при избора на кола, независимо на кой модел ще се спреш, е да бъде автоматик. Успех!
#13
Публикувано 25 ноември 2008 - 23:14
Здравей колежке, преди 2 години купих на приятелката ми C220 Sportcoupe 2002 година, аз тогава също карах мерцедес Е290 и Е320 и двата са невероятни автомобила но по мои наблюдения на жените им е малко трудно с тях. Очаквах въпросната C220 да бъде съсипана за нула време но количката издържа вече повече от 50000км. без да има какъвто и да е проблем, като изключим тампони на стабилизиращи щанги и смяна на носач което за толкова каране си е чиста козметика. Много е доволна а и количката си има всичка включително и отлична динамика.
Ако успееш по добре се прицели в такава и гледай да е автомат. Успехи
Ако успееш по добре се прицели в такава и гледай да е автомат. Успехи
#14
Публикувано 26 ноември 2008 - 00:41
Хич не й говорете за 124.Ние знаем за какво става дума но за всички жени с изключение на Мима (Фантата) и още една две това е "грозна,стара и дървена" кола.Въпреки че една лъскава 124-ка с една "лъскава" шофьорка бая хваща окото.А и доста 124-ки са по-скъпи от 202 което говори само за себе си но на жените трудно се обяснява.Но като гледам колко парички е приготвила май-май...
За това че 210 ще я паркира и навира по-трудно от 202 също е субективно.Може тя да се навре там където някой с Поло-вер няма да може.
За това че 210 ще я паркира и навира по-трудно от 202 също е субективно.Може тя да се навре там където някой с Поло-вер няма да може.
#15
Публикувано 26 ноември 2008 - 09:56
Абсолютно вярно! Не съм чул жена да е харесала W124 - особено външния вид.Хич не й говорете за 124.Ние знаем за какво става дума но за всички жени с изключение на Мима (Фантата) и още една две това е "грозна,стара и дървена" кола.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни