Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вакум на делкоW201


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 22 ноември 2008 - 10:50

Не ми работи вакума на делкото на 190-2.0 ,може ли да бъде проблем при първоначално палене на колата -запалва но не задържа оборотите и гасне,след второто или третото завъртане на ключа всичко е добре.Щом запали веднъж после няма проблеми.Имам друго делко с чисто нов вакум-как става смяната на делко или трябва да се ходи в сервиз.В Търново къде могат да ми го сменят и да направят идеална центровка?

Този пост е редактиран от Faca: 31 януари 2009 - 13:20

  • 0

#2 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 22 ноември 2008 - 12:51

Ти как реши че проблема е във вакуума?
  • 0

#3 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 22 ноември 2008 - 13:26

извадих тръбичката нито смуче, нито пък аз като дръпна навътре има съпротивление-с една дума няма никой.А на тръбичката на татък си има смуче яко.
  • 0

#4 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 23 ноември 2008 - 10:42

ей тая тръбичка ли :) http://swindlerdownl...bg/SUNP0780.JPG дето на мен ми е счупена
щото при мен го имаше тоя проблем
и като запалиш се чува едно тракане се едно си запалил някой стар дизелак,оборотите са ниски и не може да ги дигне... гасне и при следващото завъртане е стрела :)??? имам клипче как паля но ме марзи ся да го свалям от телефона :)
  • 0

#5 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 23 ноември 2008 - 13:55

този датчик оригинален струва 30 лева,това е другото важно нещо за запалването,аз ги смених всичките профилактично преди да разбера ,че вакума на делкото не ми работи.Проблема е ,че незнам точно как се зацепва делкото( имам друго делко с нов вакум) и по важното,че няма майстор около моя град,който да разбира и да си обича работата,за москвичи и лади майстори зад всеки ъгъл,а в нашите сервизи всички си мислят ,че са хванали бога за шлифера,а всъшност са гола вода всичките.Чух,че в Търново имало някакъв,но никой още не му е дал кординатите.В Габрово имаше един,но и на него вече не му се работи.Както и да е де ,но от тези вакуми стават много бели и най важното отиваш на майстор и той почва да бара по инжекциона(а там не е проблема) и става една мешана работа,че после няма оправия.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 декември 2008 - 22:44

ей тая тръбичка ли :) http://swindlerdownl...bg/SUNP0780.JPG дето на мен ми е счупена
щото при мен го имаше тоя проблем
и като запалиш се чува едно тракане се едно си запалил някой стар дизелак,оборотите са ниски и не може да ги дигне... гасне и при следващото завъртане е стрела :)??? имам клипче как паля но ме марзи ся да го свалям от телефона :)


Най-добре е да го смениш, ако не поне си вържи маркучите дето влизат в тоя клапан накъсо - ще бъде по-добре от сега.

Ето ти схема кой маркуч откъде трябва да дойде и накъде да отиде:
http://www.detali.ru...&...=060&SGN=04
третата схема вдясно, че вляво е за карбуратор.

Тоя термоклапан осигурява допълнително вакумен аванс докато е затворен. Като отвори на 60 градуса вакумния аванс намалява.
Вакума идва от колкетора по маркуч 95 от тройник 107. Влиза в "тройник-дросел" 89 - така му викат, щото пропуска определено количество.
Термо-клапана 80 от едната страна е свързан за една пишка на баш дросела (откъм мотора), от другата с "тройник-дросела"89. Третия извод на тройник дросела се връзва към делкото.

След толкова години все се намира някой да ги разкачи, да забрави как са били и да ги накачи по усмотрение.

За да се вижда по-лесно кой вакум откъде идва, се сваля кутията на филтъра. Извода за маркуч 104 на блока на дросела се намира чрез опипване, като за улеснение може да свали капачката не делкото.

Маркучите на термоклапана 80 се закачат само по пределен начин. Ако са обърнати мотора почва от време на време придърпва на празен ход щото вакума издърпва и залепя термо-пластината. Ако се забележи такъв ефект, значи маркучите трябва да се разменят и започва да работи нормално.
  • 0

#7 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 03 декември 2008 - 21:22

Теб вече е крайно време да те признаем за един от най-добрите за подобни проблеми ....... !!!! :allhail:
  • 0

#8 swindler

swindler

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Автомобил:
    Audi B3 '91

Публикувано 08 декември 2008 - 00:33

:allhail: е тва е отговор !!! евала ти ... само дето нали си блъснах колата вече няма кво да оправям :) иначе като ми я оправят ако не са оправили този проблем принтирам ти поста и схемата и слизам да човъркам :) при мен проблема беше само при паленето както го е описал колегата иначе вздриви ли 1 път ... край с мъките ... мотора пее
  • 0

#9 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 08 декември 2008 - 11:51

този датчик оригинален струва 30 лева,това е другото важно нещо за запалването,аз ги смених всичките профилактично преди да разбера ,че вакума на делкото не ми работи.Проблема е ,че незнам точно как се зацепва делкото( имам друго делко с нов вакум) и по важното,че няма майстор около моя град,който да разбира и да си обича работата,за москвичи и лади майстори зад всеки ъгъл,а в нашите сервизи всички си мислят ,че са хванали бога за шлифера,а всъшност са гола вода всичките.Чух,че в Търново имало някакъв,но никой още не му е дал кординатите.В Габрово имаше един,но и на него вече не му се работи.Както и да е де ,но от тези вакуми стават много бели и най важното отиваш на майстор и той почва да бара по инжекциона(а там не е проблема) и става една мешана работа,че после няма оправия.


Много време не съм ровил -говоря по памет ,дано да не те подвеждам- отдлу на делкото ,чак на оста дет е зацепено в мотора е така направено че не може да го обърнеш. Тва е в случаи че сменяш цялото.
Даи 1 снимка да видим другото делко с нов вакум да не се окаже че говорим за различни понятия на **цялото делко**.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#10 калоян

калоян

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    W211 2,7CDI-2001-черен металик.W201-хобито- 2.0 бензин 1992-черен металик

Публикувано 08 декември 2008 - 16:12

Да точно -има си место.Цялото делко смених и центровката(болта) дойде леко в ляво от средата-понеже е чисто нова вакумната мембранка.Става много лесно.Но да питам и друго нещо-Когато сменях датчиците горе на главата -този който е най отпред за вентилатора на радиатора и климатика ,моят беше червен и включваше на 100 и 107 градуса,сега сложих черен НО той започва да включва перката на 83 градуса щом отвори термостата напълно и си върти перката постоянно леко,ако вдигна оборотите на колата и то си вдига оборотите.Дали това е нормално или има въздушна възглавница по системата или датчика не е добре?Колата си работи на 82 градуса нито надолу нито нагоре,но ме интересува дали е нормално да върти перката постоянно.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни