Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Туриха ми час за сряда - 19 т.м. - 14ч.в сервиза на WEBASTO - Враждебна


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#16 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 18 ноември 2008 - 13:35

Миро - ако имаш грижи с електрониката на вебасто - обади се.
Само наи последния модел не го знам- другите са елемнтарни - ако не е печката правена за някои ОЕМ -щото тогава немога да знам всички КАН телеграми и т.н няма пробелми.


А, аз я махнах отдавна благодарение на колега от форума.
Ставаше въпрос тогава за ThermoTop Z - дори и да беше изправна, този вариант е лишен от автономност и трябваше да правя много импровизации.
Освен това в електрониката за Z дори има неналепени компоненти...
А на мен ми трябваше за допълнително вграждане.
Иначе за ТАЗИ електроника ставаше въпрос, и за ТАЗИ.
Последната ме беше дори срам да я отнеса та я търсихме по каталозите.
Със сигурност нямаше нужда от диагностика за да съм убеден, че не работи и никога няма да го направи отново ;)

Благодаря ти все пак - аз отдавна съм се отказал с държавен вестник от серията ThermoTop :icon_coolgrin:
  • 0

879897.png


#17 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 18 ноември 2008 - 17:10

Случаино да пазиш платката от ThermoTop Z - ако я пазиш и е в тва састояние дето е на снимката - как мога да я получа?

На тоя модел има 1 педалско изпалнение - меренето на това дали вътре гори е гадно направено -не е кат на стария модел - оная дет е подводнена- там е с термодвоика и не ми е проблем да си направя нова платка. Ама на ThermoTop Z и от сорта е направено със софтуер и ми трябва да видя какво са направили .Сега кат бях в БГ Генаги ми даде 1 печка от 210 ама е в много окаяно състояние- и платката и другите железа. Железата ги оправих но платката не та затва питам.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#18 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 18 ноември 2008 - 18:54

Ми баш тая платка ми я подари един пич от фиат форума заедно с топлообменника и няколко гарнитури.
Не работи, във вида от снимката е.
Същият, дето си беше монтирал на алфата една чисто нова в РЕА.
Това му останало от старата след профилактика пак там и ми ги даде за резервни части.
На мен или на когото потрябва.

Тъй че няма никакъв проблем да я получиш - ти кажи как.
В мен е и никога не мисля да ми трябва.

Аз тогава бях задълбал в подробности около "модерните" TermoTop - прав си, Z/C е много light версия на истинсия отоплител от серията S.
Доста се чудих как мамка му разбират че горенето вече е започнало като няма ни термо-двойка, ни оптичен сензор...
Само един датчик за температура върху топлообменника и толкоз.
Явно за толкоз пари, със софт се коменсира хардуера ;)
Щото разликата в цената за Z/C и S беше повече от значителна.
При S серията, каквато е наводнената цялата концепция е много по-изпипана и съвършена.
Но... Както се вижда от снимките, съвършената констукция изобщо и е помогнала за да не се стигне до такава тотална разруха.
Освен тази, попадах на още 2 в подобно състояние.
И те бяха тоталки - сдухани гарнитури, гъбясала и плесенясала от конденз електроника, разрушени от корозия алуминиеви корпуси...
Тогава се отказах тотално от идеята да купувам нова такава.
На крачка бях, поне за ThermoTop C.
За мен старите DBW/BBW са хиляди пъти по-надеждни и сполучливи конструкции.

Отплеснахме се ама сега да видим Владек кво ше разкаже....
Може пък той да върне с чисто нова инсталирана, вместо стара отремонтирана.
Да реши проблема генерално дето се вика ;)
  • 0

879897.png


#19 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 19 ноември 2008 - 11:40

Ми баш тая платка ми я подари един пич от фиат форума заедно с топлообменника и няколко гарнитури.
Не работи, във вида от снимката е.
Същият, дето си беше монтирал на алфата една чисто нова в РЕА.
Това му останало от старата след профилактика пак там и ми ги даде за резервни части.
На мен или на когото потрябва.

Тъй че няма никакъв проблем да я получиш - ти кажи как.
В мен е и никога не мисля да ми трябва.

Аз тогава бях задълбал в подробности около "модерните" TermoTop - прав си, Z/C е много light версия на истинсия отоплител от серията S.
Доста се чудих как мамка му разбират че горенето вече е започнало като няма ни термо-двойка, ни оптичен сензор...
Само един датчик за температура върху топлообменника и толкоз.
Явно за толкоз пари, със софт се коменсира хардуера ;)
Щото разликата в цената за Z/C и S беше повече от значителна.
При S серията, каквато е наводнената цялата концепция е много по-изпипана и съвършена.
Но... Както се вижда от снимките, съвършената констукция изобщо и е помогнала за да не се стигне до такава тотална разруха.
Освен тази, попадах на още 2 в подобно състояние.
И те бяха тоталки - сдухани гарнитури, гъбясала и плесенясала от конденз електроника, разрушени от корозия алуминиеви корпуси...
Тогава се отказах тотално от идеята да купувам нова такава.
На крачка бях, поне за ThermoTop C.
За мен старите DBW/BBW са хиляди пъти по-надеждни и сполучливи конструкции.

Отплеснахме се ама сега да видим Владек кво ше разкаже....
Може пък той да върне с чисто нова инсталирана, вместо стара отремонтирана.
Да реши проблема генерално дето се вика ;)


Mиро -почерпката е от мене....
Прастането е лесно -само трябва платката да стигне до София - ще обясня на лични подробности.

Иначе малко техника- Влади сори за спамването ама е за Вебасто - свеща на новите Вебасто -тия дет нямат термодвоика - тя е и сензор.
В 1вия момент се нагрява до жълто - дарпа каде 20 А и пали - после кат запали ония дебелия транзистор ( то си е цял чип ) се изкючва и се прави 1 резисторен мост в които участва и свеща-и се пускат импусли от процесора и се конвертира ток в напрежение- бе мутантска работа ама се пести термодвоика, демек парички-нали знаеш тва е новата повеля на пртията -ако може всичко да се направи с софтуер и така се следи дали гори вътре.
Онва термисторче дет е на корпуса само следи дали не прегрява печката - дигне ли темп. над едиколко си - и се спира нафтата.

та имам 2 вариянта- да си скова нова електроника- не е проблем -имам даже пълното съдържание на функции и т.н на вебастовската В бус ...ама е играчка ...трябва да се пише софт ....
другия вариянт е китаиска работа -копиране 1 към 1 на оригинала- струвами се по лесен- схемата съм я снел донякъде но на моито платче има изпарени чаркалаци-нещо е ставало....
и не съм сигурен дали процесора е здрав . Тез процесори дет са в тия печки се ползват в много радия за кола и има софт за тях с килограми - имам софт дето копира съдържаниео на закючен процесор.....та сега рабираш що искам да правя китаиския модел
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#20 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 19 ноември 2008 - 17:35

В 1вия момент се нагрява до жълто - дарпа каде 20 А и пали - после кат запали ония дебелия транзистор ( то си е цял чип ) се изкючва и се прави 1 резисторен мост в които участва и свеща-и се пускат импусли от процесора и се конвертира ток в напрежение- бе мутантска работа ама се пести термодвоика, демек парички-нали знаеш тва е новата повеля на пртията -ако може всичко да се направи с софтуер и така се следи дали гори вътре.
Онва термисторче дет е на корпуса само следи дали не прегрява печката - дигне ли темп. над едиколко си - и се спира нафтата.


Анджак де, докато свеща е свещ, пък и малко след това, електрониката как ще разбере, че има горене?

Или концепцията е, че пуска подгрев за определен период и през него не се интересува какво става вътре.
Едва след този период, когато свеща стане датчик почва да чака сигнал за действително горене?
И ако горене няма по някаква причина пуска цикъла отново?

Хитро, само дето по този начин няма как да се оптимизира времето за работа на свеща.
Понякога печката може да се запали по-бързо от друг път...

А за чаркотиите ми прати на лични координати на човека и ще му ги предам при първа възможност.
Искаш ли и топлообменника освен електрониката?
  • 0

879897.png


#21 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 ноември 2008 - 21:14

И така

Ремонта ми излезе 664,39 лв (БГ)
Изкормиха я полвината
Бая леш изпада от системата. Клеясали връзки и гнезда на предпазители . Даже имаше скъсана жичка към климатроника(пускаща вентилатора за купето);

В момента работи перфектно
Топли, ......духа и бачка като ...луда
Кеф
Голям кеф било печката
Е, вече наистина е S класа
Защо съм се мотал толкова време
Няма пушеци няма нищо
Сервиз на ...Вебасто
Много печени момчета

Ще пусна утре и визитките им

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#22 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 19 ноември 2008 - 21:27

Владек, какъв тип е печката ти?
Мисля, че при W140 не беше от типа, за който говорим с brpi но не съм сигурен.
Пусни едно копие от фактурата ако не те притеснява нещо.
Предполагам са ти дали фактура?
От визитка няма нужда, мисля - нели сме мудерни, имаме си Гугъл :)
Втория резултат от търсенето е http://www.rheamp.com - май това са твоите хора? ;)

Радвам се, че си останал доволен.
Ако се абстрахираме от цената, не съм чул някой да е бил недоволен от свършената работа там ;)
  • 0

879897.png


#23 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 ноември 2008 - 22:05

Владек, какъв тип е печката ти?
Мисля, че при W140 не беше от типа, за който говорим с brpi но не съм сигурен.
Пусни едно копие от фактурата ако не те притеснява нещо.
Предполагам са ти дали фактура?
От визитка няма нужда, мисля - нели сме мудерни, имаме си Гугъл :)
Втория резултат от търсенето е http://www.rheamp.com - май това са твоите хора? ;)

Радвам се, че си останал доволен.
Ако се абстрахираме от цената, не съм чул някой да е бил недоволен от свършената работа там ;)


Те тия са
И аз от чичко Гугъл я видях и право там
(нали все някъде трябваше да отида, що да не е там)


Точно такава е печката
Термо Топ ма май е С - с малкият дисплей

Що ти е фактурата
Кажи

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#24 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 19 ноември 2008 - 22:27

Дисплея на часовника не е показател за типа на печката.
А фРактурата със сигурност не е за да ми се отчиташ ;)
Просто ми е любопитно какви са цените на компонентите и труда, ако са ги поисали прилежно.
  • 0

879897.png


#25 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 ноември 2008 - 22:35

Разбрах те приятелю
Утре ще ги скенирам и ще ги пусна
Сега ми е гадно и нямам настроение за нищо
Съжелявам
Обещавам ти
Лека вечер ти желая

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#26 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 ноември 2008 - 09:25

Браво, Влади - кефя се заедно с тебе...

а момците от Реа - те разбират и от внос на темпомати, между другото
представители на WAECO са..

Голема глезотийка е това печката
Сабахлем - драскам клечката и... влизам вътре по къс ръкав

Не го знаех за темпоматите(добре,че за сега не ми трябват)

Благодарско пич

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#27 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 ноември 2008 - 09:30

Дисплея на часовника не е показател за типа на печката.
А фРактурата със сигурност не е за да ми се отчиташ ;)
Просто ми е любопитно какви са цените на компонентите и труда, ако са ги поисали прилежно.


Дадоха ми документ за 6 месеца гаранция и нанесена цена за ремонта
Някъде там в компа си ме въведоха с тия подробности по ремонта
Фактура не исках защото ми приспаднаха ДДС
Това е в общи линии
(просто не ми трябва фактура печка и ...гаранция за евентуални проблеми и настройки)

Ще проверя типа на пецката и ще пиша допълнително (просто не ме е интересувало типът на тая пущина)
Поздрави
:4036:

п.п.сори за вчера, но бях много уморен и ...бесен
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#28 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 20 ноември 2008 - 14:35

Влади - ако е останла Платка от печката след ремонта -искам я .... кажи си условията.

Миро -отначало така е -първоначално свеща е свещ- грее за време Х за което се счита че ще се запали - след това се обръща процеса и се следи да се види какво е станало.....и така нататка.То кат се нагрее на 600 градуса - горивото де ще иде та да не запали......
Вебастовците са снели характеристика- колко гориво с колко въздух да смесят- гориво = ширина импулси към помпата , въздух = обороти на вентилатора дет дуе въздух.

Тва са го забили в платката и с диагнозата се наглася в коя точка да бачка печката.

Елементарна работа.

Друго освен електроника не ми трябва.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#29 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 20 ноември 2008 - 20:12

Влади - ако е останла Платка от печката след ремонта -искам я .... кажи си условията.

Миро -отначало така е -първоначално свеща е свещ- грее за време Х за което се счита че ще се запали - след това се обръща процеса и се следи да се види какво е станало.....и така нататка.То кат се нагрее на 600 градуса - горивото де ще иде та да не запали......
Вебастовците са снели характеристика- колко гориво с колко въздух да смесят- гориво = ширина импулси към помпата , въздух = обороти на вентилатора дет дуе въздух.

Тва са го забили в платката и с диагнозата се наглася в коя точка да бачка печката.

Елементарна работа.

Друго освен електроника не ми трябва.

Не са вадили платка
Изкормиха две моторчета, разни маркучи и проводници
Маркучетата бяха смазани от кората и разни други пътни задирания по корите отдолу(от де да съм знаел, че там е печката)
Чистиха дюза и свещ(бая нагар изхвърча от там)
Почистиха всичко много прецизно и всичко стана ОК
Даже по едно време излязох на вън да пуша, че бая ходих по ръцете на пичагата и той се поизпоти(въпросчета задавам, акълец давам и такива разни дребни щуротийки - е има и шега в думите ми де)
Направиха и пълна профилактика по всички направления - ток, предпазители, ауспухчета, камерки разни, тръбопроводи, връзки, съединения, реленца и др. такива)
Лъснаха я и прилича на почти нова
Много ме изкефиха
Направо се учудвам, че няма пушек
С ръка отдолу проверявам къде излизат изгорелите газове (честно)

Ми..... това е

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#30 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 21 ноември 2008 - 11:50

Нали видя горивната камера - помпата докарва по 1 капка на секунда дет се вика - и онова моторче надува с въздух яко -така че е лесно да няма пушек.
Единствената работа защо се прави да има линя н амикса -въздух-гориво е че тия печки и те минават ТЮФ -в немско кажи речи всичко дет гори и изхвърля в атмосферата въглеродни окиси,двуокиси и т.н минава ТЮФ - та на наи оптималното за потребителя съотношение-наи малко гориво - окисите са повече и затова се обогатява и може и да пропушва.
А ма мерцовете имам чувството че някои се е чесал по задника кат е мислил каде да е мястто на печката - с какав акъл я е забил под калника ..........печката колкото да е херметезирана винаги се на натлачва с кал и болклук...
Както и да е .. всичко е добре -когат свършва добре. :icon_welldone:
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни