е тва е моята джантасамо да не беше 19"
Започната от Илия Горанов, 07 ное 2008 - 22:21:46
42 мнения по тази тема
#31
Публикувано 09 ноември 2008 - 12:10
Илия,това сам ли си го направи с различните видове джанти или има програма в нета?
Опа, намерих го.Май няма да ми седят както очаквах,но не е чак толкова зле.
Опа, намерих го.Май няма да ми седят както очаквах,но не е чак толкова зле.
#32
Публикувано 10 ноември 2008 - 12:27
А има и друга тънкост - техните джанти са всичките са с една широчина. А моите предните са една широчина, задните друга. Гледам, че ако проверяваш за джанти в Балкан стар или OEM джанти от Мерцедес - винаги предните са 0,5 или 1 инч по-тесни от задните и се продават на двойки - две предни + две задни. Иначе за гумите не е толкова голям проблема с различните размери.
Това за различните ширини е валидно само за двувратките на Мерседес - CLK, SKL, SL, SLR. Всички останали други модели Мерцедес-Бенц са с 4 еднакви джанти - OEM
мен лично най-ме кефят вариант 2 и 3 от демото на Илийката
#33
Публикувано 10 ноември 2008 - 12:39
Е сещай се... моя е точно в групата на четиритяхту с различни джанти, не че това ме спира да сложа различни, ама...Това за различните ширини е валидно само за двувратките на Мерседес - CLK, SKL, SL, SLR. Всички останали други модели Мерцедес-Бенц са с 4 еднакви джанти - OEM
мен лично най-ме кефят вариант 2 и 3 от демото на Илийката
И се сетих, че може някой четящ темата (сега или някога) да не знае какво е ОЕМ - Original Equipment Manufacturer, т.е. производител на оригиналната екипировка. Примерно на моята кола ОЕМ на фаровете е хела, ОЕМ на електрониката е БОШ и т.н. ОЕМ не означа оригинална част, а част, която се произвежда от същия производител, от който се снабдяват при първоначалното сглобяване и винаги е подизпълнител. Т.е. Мерцедес не произвеждат джанти, джантите ги произвежда подизпълнител. А ОЕМ са онези, които са произведени от същата фирма, която ги прави за Мерцедес. А някои части могат да бъдат заменени с реплики - това са части, които изглеждат като ОЕМ, имат сходни качества и съвместимост, но са произведени от други производители. Това не означава, че са менте или с по-ниско качество. Има много реплики, които реално са дори с по-високо качество или са изработени от други, по-здрави материали, просто това не са частите, които производителят влага в продукта на поточната линия. Иначе като правило, репликите обикновено са с по-ниско качество и естествено по-ниска цена.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#34
Публикувано 10 ноември 2008 - 15:14
па Аз хвърлих не едно а и двете очета си ги оставих там в едни джантенца ама.....хвърлете едно око и на тези джанти.... многооо ми харесват... http://alutec.de/alu...t...=68&lang=en
по книжка на колата пише:
6J x 15 H2 ET31, 6ЅJ x 15 H2 ET37, 7J x 16 H2 ET37, 8J x 18 H2 ET44 или AMG 7ЅJ x 17 H2 ET3-предни//8ЅJ x 17 H2 ET30 или ET34-задни
а в този сайт казват:
7.5 x 16 ET38,8 x 17 ET35,8.5 x 18 ET30,8.5 x 19 ET30
а са де....
#35
Публикувано 10 ноември 2008 - 22:10
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#36
Публикувано 10 ноември 2008 - 22:19
приятелю,повтаряме се
вече втора тема засичам в която не се четат отговорите на дадената тема...защо?
Ако четеме постовете ще научиме много неща които ще са само в полза...ако само отговаряме....
#37
Публикувано 10 ноември 2008 - 22:23
.
#38
Публикувано 10 ноември 2008 - 23:15
Бате, тия четири бройки едвам добутват цената на една истинска АМГ! В Ивая АМГтата почват от 1600 кинта за бройка! Знам, щото ги гледах, ама с гледането ще си остана. Няма джантите да ми струват повече от колата я!Това ОРИГИНАЛНИ АМГ ли са???
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#39
Публикувано 11 ноември 2008 - 04:32
Аз за тва се оцьклих,както и там така и тук една е около 1000 долара и то от там се почва.Де да бяха оригинал...................
.
#41
Публикувано 29 ноември 2008 - 02:18
Освен да се похваля, че си харесах още една джанта
Снимките са от Враца (където бях вчера и днес), колата беше пред хотел Хемус и беше с врачанска регистрация. Може пък някой да знае чия е колата...
Джантата е на SL55 AMG, не знам дали е OEM джанта на Mercedes-Benz или е сложена допълнително, в Google попаднах на още един SL500 със същите джанти:
Снимките са от Враца (където бях вчера и днес), колата беше пред хотел Хемус и беше с врачанска регистрация. Може пък някой да знае чия е колата...
Джантата е на SL55 AMG, не знам дали е OEM джанта на Mercedes-Benz или е сложена допълнително, в Google попаднах на още един SL500 със същите джанти:
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#42
Публикувано 29 ноември 2008 - 11:25
Според мен на СЛ най - му пасват този модел :
тва е на шефа колата - 20 цола са, но ако можеш да си намериш 17 или 18 ще ти заспят
п.с. след последния ъпгреид колата вече е с ламбо доорс тип СЛР - тя всъщност цялата кола бавно заприличва на СЛР
тва е на шефа колата - 20 цола са, но ако можеш да си намериш 17 или 18 ще ти заспят
п.с. след последния ъпгреид колата вече е с ламбо доорс тип СЛР - тя всъщност цялата кола бавно заприличва на СЛР
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#43
Публикувано 29 ноември 2008 - 11:55
Не знам, ама на джанта с 5 болта да има 6 лъча ми е малко несиметрично освен това външният вид е нещо строго индивидуално - всеки има право на вкус.Според мен на СЛ най - му пасват този модел :
Все пак моя е CLK, а не SL... освен да го направя на CLRп.с. след последния ъпгреид колата вече е с ламбо доорс тип СЛР - тя всъщност цялата кола бавно заприличва на СЛР
Иначе пантите за lambodoors струват към $150 - $200 комплект от две панти. Обаче трябва да се правят едни такива интервенции по колата (дупчене, заваряване и т.н.) дето хич не са благоприятни, а и за моя вкус става малко селско. Не на последно място - всичко, което промениш в колата с различно от фабричното става напрактика в пъти по-трудно за ремонт... Инак, да е жив и здрав шефът ти, да му се радва...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни