Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

е тва е моята джантасамо да не беше 19"


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#31 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 09 ноември 2008 - 12:10

Илия,това сам ли си го направи с различните видове джанти или има програма в нета?


Опа, намерих го.Май няма да ми седят както очаквах,но не е чак толкова зле.
  • 0

#32 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2008 - 12:27

А има и друга тънкост - техните джанти са всичките са с една широчина. А моите предните са една широчина, задните друга. Гледам, че ако проверяваш за джанти в Балкан стар или OEM джанти от Мерцедес - винаги предните са 0,5 или 1 инч по-тесни от задните и се продават на двойки - две предни + две задни. Иначе за гумите не е толкова голям проблема с различните размери.


Това за различните ширини е валидно само за двувратките на Мерседес - CLK, SKL, SL, SLR. Всички останали други модели Мерцедес-Бенц са с 4 еднакви джанти - OEM

мен лично най-ме кефят вариант 2 и 3 от демото на Илийката
  • 0

#33 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2008 - 12:39

Това за различните ширини е валидно само за двувратките на Мерседес - CLK, SKL, SL, SLR. Всички останали други модели Мерцедес-Бенц са с 4 еднакви джанти - OEM

мен лично най-ме кефят вариант 2 и 3 от демото на Илийката

Е сещай се... моя е точно в групата на четиритяхту с различни джанти, не че това ме спира да сложа различни, ама...

И се сетих, че може някой четящ темата (сега или някога) да не знае какво е ОЕМ - Original Equipment Manufacturer, т.е. производител на оригиналната екипировка. Примерно на моята кола ОЕМ на фаровете е хела, ОЕМ на електрониката е БОШ и т.н. ОЕМ не означа оригинална част, а част, която се произвежда от същия производител, от който се снабдяват при първоначалното сглобяване и винаги е подизпълнител. Т.е. Мерцедес не произвеждат джанти, джантите ги произвежда подизпълнител. А ОЕМ са онези, които са произведени от същата фирма, която ги прави за Мерцедес. А някои части могат да бъдат заменени с реплики - това са части, които изглеждат като ОЕМ, имат сходни качества и съвместимост, но са произведени от други производители. Това не означава, че са менте или с по-ниско качество. Има много реплики, които реално са дори с по-високо качество или са изработени от други, по-здрави материали, просто това не са частите, които производителят влага в продукта на поточната линия. Иначе като правило, репликите обикновено са с по-ниско качество и естествено по-ниска цена.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#34 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 ноември 2008 - 15:14

хвърлете едно око и на тези джанти.... многооо ми харесват... http://alutec.de/alu...t...=68&lang=en

па Аз хвърлих не едно а и двете очета си ги оставих там в едни джантенца ама.....
по книжка на колата пише:
6J x 15 H2 ET31, 6ЅJ x 15 H2 ET37, 7J x 16 H2 ET37, 8J x 18 H2 ET44 или AMG 7ЅJ x 17 H2 ET3-предни//8ЅJ x 17 H2 ET30 или ET34-задни
а в този сайт казват:
7.5 x 16 ET38,8 x 17 ET35,8.5 x 18 ET30,8.5 x 19 ET30
а са де....
  • 0

#35 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:

Публикувано 10 ноември 2008 - 22:10

http://www.margel.in.../rim.php?id=798
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#36 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 ноември 2008 - 22:19

http://www.margel.in.../rim.php?id=798

приятелю,повтаряме се
вече втора тема засичам в която не се четат отговорите на дадената тема...защо?
Ако четеме постовете ще научиме много неща които ще са само в полза...ако само отговаряме....
  • 0

#37 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 ноември 2008 - 22:23

http://www.margel.in.../rim.php?id=798




Това ОРИГИНАЛНИ АМГ ли са??? :blink: :blink: :blink:
  • 0
.

#38 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 ноември 2008 - 23:15

Това ОРИГИНАЛНИ АМГ ли са??? :blink: :blink: :blink:

Бате, тия четири бройки едвам добутват цената на една истинска АМГ! В Ивая АМГтата почват от 1600 кинта за бройка! Знам, щото ги гледах, ама с гледането ще си остана. Няма джантите да ми струват повече от колата я!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#39 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 ноември 2008 - 04:32

Аз за тва се оцьклих,както и там така и тук една е около 1000 долара и то от там се почва.Де да бяха оригинал...................
  • 0
.

#40 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2379 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 ноември 2008 - 16:06

http://www.ozracing....-team/wheels/en
  • 0

#41 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2008 - 02:18

Освен да се похваля, че си харесах още една джанта :)

Снимките са от Враца (където бях вчера и днес), колата беше пред хотел Хемус и беше с врачанска регистрация. Може пък някой да знае чия е колата...

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Джантата е на SL55 AMG, не знам дали е OEM джанта на Mercedes-Benz или е сложена допълнително, в Google попаднах на още един SL500 със същите джанти:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#42 tito_040477

tito_040477

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna/Пловдив

Публикувано 29 ноември 2008 - 11:25

Според мен на СЛ най - му пасват този модел :

тва е на шефа колата - 20 цола са, но ако можеш да си намериш 17 или 18 ще ти заспят
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

п.с. след последния ъпгреид колата вече е с ламбо доорс тип СЛР - тя всъщност цялата кола бавно заприличва на СЛР :bigemo_harabe_net-110:
  • 0
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/

#43 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2008 - 11:55

Според мен на СЛ най - му пасват този модел :

Не знам, ама на джанта с 5 болта да има 6 лъча ми е малко несиметрично :) освен това външният вид е нещо строго индивидуално - всеки има право на вкус.


п.с. след последния ъпгреид колата вече е с ламбо доорс тип СЛР - тя всъщност цялата кола бавно заприличва на СЛР :bigemo_harabe_net-110:

Все пак моя е CLK, а не SL... освен да го направя на CLR :)
Иначе пантите за lambodoors струват към $150 - $200 комплект от две панти. Обаче трябва да се правят едни такива интервенции по колата (дупчене, заваряване и т.н.) дето хич не са благоприятни, а и за моя вкус става малко селско. Не на последно място - всичко, което промениш в колата с различно от фабричното става напрактика в пъти по-трудно за ремонт... Инак, да е жив и здрав шефът ти, да му се радва...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни