Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Турбоw202 250td 1998


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#16 Estilian

Estilian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W140 SEL600 V12 1998г.
    Saab 93-OG Convertible, 2000г.

Публикувано 24 ноември 2009 - 13:49

Връщам темата малко на дневен ред, тъй като, като гледам, май така и не се е стигнало до еднозначно решение - "В какво е проблемът"!

Вчера вечерта ходих да сменям вътрешната перка на радиатора, защото се беше изпочупила цялата и остана без нито едно перо... да не говорим, че имаш шрапнели по целия двигател. Така или иначе - при разглобяването, за да стигнем до перката, откачихме тръбата, която идва от турбината (точно където е меката ъглова връзка над самия радиатор) и оттам като потече ли едно масло, в чаши да го наливаш... сигурно си пусна едно шотче 50мл... след което откачихме този датчик, който го има тук на първата снимка... той едва си личеше с каква форма е от полепнало масло... и при ЕГР-а също имаше масло.

Сега... на първо четене преслушахме турбината, но тя си работи, та чак мърка... компрасия си има, двигателят работи меко касано тихо и без вибрации... Но маслото пак се появи - ние в сервиза почистихме горе-долу тръбите, но днес като ги отворих, пак имаше!

Интересното е, че маслото в двигателя не гори... нивото си е малко под максимума и не е мърдало.

Някакви идеи откъде може да идва толкова много масло? Всички, към които се обърнах, казаха, че е нормално да има масло... но е нормално да има мъничко, а не да тече, все едно си извадил масления филтър :)

Едно от предположенията беше, че турбината омаслява повече, тъй като работи малко по-силно от нормално, защото има чип-ване! Дали може да е от това и доколко е вредно?
  • 0
================
̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з==(•̪●)==ε/̵͇̿̿/'̿' ̿
Стилян




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни