Вчера вечерта ходих да сменям вътрешната перка на радиатора, защото се беше изпочупила цялата и остана без нито едно перо... да не говорим, че имаш шрапнели по целия двигател. Така или иначе - при разглобяването, за да стигнем до перката, откачихме тръбата, която идва от турбината (точно където е меката ъглова връзка над самия радиатор) и оттам като потече ли едно масло, в чаши да го наливаш... сигурно си пусна едно шотче 50мл... след което откачихме този датчик, който го има тук на първата снимка... той едва си личеше с каква форма е от полепнало масло... и при ЕГР-а също имаше масло.
Сега... на първо четене преслушахме турбината, но тя си работи, та чак мърка... компрасия си има, двигателят работи меко касано тихо и без вибрации... Но маслото пак се появи - ние в сервиза почистихме горе-долу тръбите, но днес като ги отворих, пак имаше!
Интересното е, че маслото в двигателя не гори... нивото си е малко под максимума и не е мърдало.
Някакви идеи откъде може да идва толкова много масло? Всички, към които се обърнах, казаха, че е нормално да има масло... но е нормално да има мъничко, а не да тече, все едно си извадил масления филтър
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Едно от предположенията беше, че турбината омаслява повече, тъй като работи малко по-силно от нормално, защото има чип-ване! Дали може да е от това и доколко е вредно?