Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Турбоw202 250td 1998


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 31 October 2008 - 18:11

Здравейте, колеги! Днес забелязах омасляване върху турбината вследсвие на теч от тръбичката, която се намира под ЕГР клапана. Теча не е силен вероятно е бил моментен след вкарване на двигателя в обороти. След проверка на турбината установиха, че има луфт в оста й. Луфта не е голям. Честно казано факта, че има луфт точно там ме притеснява много. Интересува ме подлежи ли на ремонт турбината, струва ли си да се прави и къде е надеждно да се извърши такова рециклиране ??? Забравих да отбележа, че колата върви съвсем нормално. Благодаря ви предварително!!!
  • 0

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 08 November 2008 - 23:14

Всички имат луфт, дори и нови/рециклирани. И всички омаслявят по малко. По скоро нямяш проблем- маслото там ти е повече от маслените пари от отдушника.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 09 November 2008 - 11:36

Всички казват, че няма проблем но маслото ясно се вижда откъде избива (непрекъснато омаслява турбината) а именно точно под мембраната на ЕГР-а, там май е капсоловано . Проверих мембраната здрава е, но под нея си протича нестава дума за пари...
  • 0

#4 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 09 November 2008 - 20:01

Като извадих дебитомера и той беше цели в масло...изобщо навсякъде по колекторите дето има съединения пуска масло...
  • 0

#5 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 16 November 2008 - 20:55

Никой не помага...
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 18 November 2008 - 11:23

масло в дебитомера? там не трябва да има! турбото засмуква от него, следователно не трябва да плъзва към него.
направи снимки да видим на къде и как върви маслото.
от къде от ЕГР-а избива? от оста която дърпа мембраната ли?
от ЕГР-а също не трябва да избива


тя верно че турбината пуска малсло, но е в опр. норми. ако се скапе плъзгащия лагер в средата на вала и така става. иначе колкота си върви нормално въпреки масовото омасляване
  • 0

#7 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 18 November 2008 - 18:24

Та за ЕЖР-а.На баджото мембраната му беше пълна с масло от вакум помпата.Става въпрос обаче за Опел.Самата вакум помпа има два извода,единия е за сервото,а другия за обогатитела и за ЕЖР-а(това при опела).Онова малкото изводче има клапичка и се беше прецакала и затова връщаше масло към самата мембрана.Ндявам се че съм помогнал поне за ЕЖР-а.То вакум помпите са на един принцип горе-долу с на Мерцовете.И там е един голям и един малък извод(поне при мене е така).
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 06 January 2009 - 21:43

Омасляването на турбината вследствие протичане на масло от мембраната на ЕГР продължава, никой неможе да диагностицира проблема.....от време на време започна да омаслява и около капачката за маслото...помагайте колеги...
  • 0

#9 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Posts:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Posted 07 January 2009 - 10:35

Моето скромно и непрофесионално мнение е, че проблемът е във турбината. От нея е течът на масло. Проследи пътят на движение на нагнетявания от турбото въздух и ще разбереш как маслото стига до ЕГР и откъде тръгва.
Може и да бъркам, не съм профи.

Относно рециклиране на турбо писах до колегата Dezki, но скоро не е влизал във форума. Затова поставям питане до знаещите за компетентно мнение по въпроса за рециклиране на турбото.
Може ли сами да си рециклираме турбината с помоща на basic rebuilding kit, като този тук,
или по-добре при подплатено финансово желание да си закупим нова турбина от тук.
Цените са доста прилични.
Какви са минусите и възможностите при рециклиране?

Въпрос към Сандо-включен ли ти е ЕГР-а и ако да, забелязал ли си някакво смущение в работата на мотора?
А, да. И кое по-точно е дебитомера? Къде седи и как изглежда?

Приемам всякакви професионални съвети.
Благодаря предварително.
  • 0

#10 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 07 January 2009 - 13:46

Вероятно демитомер не е точното име на тази част, става дума датчика за въздух който влиза в тази част от колектора която минава над перката (непопсредсвено преди гъвкавото съединение) на за охлаждане на двигателя...Относно ЕГР работи смисъл, че не е елиминиран (запушен) както съм чул че правят някой...Проверих мембраната здрава е тъй като прави вакуум, но като я пипна от вътре (откъм оста) е буквално мокра от масло...Ще кача снимки, за да не говориме на изуст.
  • 0

#11 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 07 January 2009 - 14:58

Ето снимките колеги...

Attached Files


  • 0

#12 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Posts:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Posted 07 January 2009 - 19:07

Същият проблем, но моят ЕГР го изолирах. Смущаваше ми работата на мотора.
  • 0

#13 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
Garage View Garage

Posted 07 January 2009 - 20:33

И при мен има омазняване. Това на първата снимка, дебитомер ли е какво ли е ... при мен буквално беше изплюто от трабата, и крачетата са потрошени. Побългарих работата но го хванах здраво. От тогава не съм имал проблем с турбото (преди отказваше да бачка след като вдигна над 120км/ч и после сваля под 100км/ч) Иначе за омазняването на дебитомера ... чудото от първата снимка , и моя е мазен винаги :dontknow:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#14 sando

sando

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Posts:

Posted 13 January 2009 - 15:19

Не е проблема толкова, че омазнява дебитомера, колкото че тече масло от мембраната на ЕГР-а върху турбината...ЕГР-а не е място дето трябва да постъпва масло...
  • 0

#15 vikica

vikica

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:

Posted 08 November 2009 - 19:16

и моят егр беше така свалих го изчистих го с кореселин и сега няма и капка масло
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users