Турбоw202 250td 1998
Started by sando, 31 Oct 2008 - 18:11:53
15 replies to this topic
#1
Posted 31 October 2008 - 18:11
Здравейте, колеги! Днес забелязах омасляване върху турбината вследсвие на теч от тръбичката, която се намира под ЕГР клапана. Теча не е силен вероятно е бил моментен след вкарване на двигателя в обороти. След проверка на турбината установиха, че има луфт в оста й. Луфта не е голям. Честно казано факта, че има луфт точно там ме притеснява много. Интересува ме подлежи ли на ремонт турбината, струва ли си да се прави и къде е надеждно да се извърши такова рециклиране ??? Забравих да отбележа, че колата върви съвсем нормално. Благодаря ви предварително!!!
#2
Posted 08 November 2008 - 23:14
Всички имат луфт, дори и нови/рециклирани. И всички омаслявят по малко. По скоро нямяш проблем- маслото там ти е повече от маслените пари от отдушника.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Posted 09 November 2008 - 11:36
Всички казват, че няма проблем но маслото ясно се вижда откъде избива (непрекъснато омаслява турбината) а именно точно под мембраната на ЕГР-а, там май е капсоловано . Проверих мембраната здрава е, но под нея си протича нестава дума за пари...
#4
Posted 09 November 2008 - 20:01
Като извадих дебитомера и той беше цели в масло...изобщо навсякъде по колекторите дето има съединения пуска масло...
#5
Posted 16 November 2008 - 20:55
Никой не помага...
#6
Posted 18 November 2008 - 11:23
масло в дебитомера? там не трябва да има! турбото засмуква от него, следователно не трябва да плъзва към него.
направи снимки да видим на къде и как върви маслото.
от къде от ЕГР-а избива? от оста която дърпа мембраната ли?
от ЕГР-а също не трябва да избива
тя верно че турбината пуска малсло, но е в опр. норми. ако се скапе плъзгащия лагер в средата на вала и така става. иначе колкота си върви нормално въпреки масовото омасляване
направи снимки да видим на къде и как върви маслото.
от къде от ЕГР-а избива? от оста която дърпа мембраната ли?
от ЕГР-а също не трябва да избива
тя верно че турбината пуска малсло, но е в опр. норми. ако се скапе плъзгащия лагер в средата на вала и така става. иначе колкота си върви нормално въпреки масовото омасляване
#7
Posted 18 November 2008 - 18:24
Та за ЕЖР-а.На баджото мембраната му беше пълна с масло от вакум помпата.Става въпрос обаче за Опел.Самата вакум помпа има два извода,единия е за сервото,а другия за обогатитела и за ЕЖР-а(това при опела).Онова малкото изводче има клапичка и се беше прецакала и затова връщаше масло към самата мембрана.Ндявам се че съм помогнал поне за ЕЖР-а.То вакум помпите са на един принцип горе-долу с на Мерцовете.И там е един голям и един малък извод(поне при мене е така).
#8
Posted 06 January 2009 - 21:43
Омасляването на турбината вследствие протичане на масло от мембраната на ЕГР продължава, никой неможе да диагностицира проблема.....от време на време започна да омаслява и около капачката за маслото...помагайте колеги...
#9
Posted 07 January 2009 - 10:35
Моето скромно и непрофесионално мнение е, че проблемът е във турбината. От нея е течът на масло. Проследи пътят на движение на нагнетявания от турбото въздух и ще разбереш как маслото стига до ЕГР и откъде тръгва.
Може и да бъркам, не съм профи.
Относно рециклиране на турбо писах до колегата Dezki, но скоро не е влизал във форума. Затова поставям питане до знаещите за компетентно мнение по въпроса за рециклиране на турбото.
Може ли сами да си рециклираме турбината с помоща на basic rebuilding kit, като този тук,
или по-добре при подплатено финансово желание да си закупим нова турбина от тук.
Цените са доста прилични.
Какви са минусите и възможностите при рециклиране?
Въпрос към Сандо-включен ли ти е ЕГР-а и ако да, забелязал ли си някакво смущение в работата на мотора?
А, да. И кое по-точно е дебитомера? Къде седи и как изглежда?
Приемам всякакви професионални съвети.
Благодаря предварително.
Може и да бъркам, не съм профи.
Относно рециклиране на турбо писах до колегата Dezki, но скоро не е влизал във форума. Затова поставям питане до знаещите за компетентно мнение по въпроса за рециклиране на турбото.
Може ли сами да си рециклираме турбината с помоща на basic rebuilding kit, като този тук,
или по-добре при подплатено финансово желание да си закупим нова турбина от тук.
Цените са доста прилични.
Какви са минусите и възможностите при рециклиране?
Въпрос към Сандо-включен ли ти е ЕГР-а и ако да, забелязал ли си някакво смущение в работата на мотора?
А, да. И кое по-точно е дебитомера? Къде седи и как изглежда?
Приемам всякакви професионални съвети.
Благодаря предварително.
#10
Posted 07 January 2009 - 13:46
Вероятно демитомер не е точното име на тази част, става дума датчика за въздух който влиза в тази част от колектора която минава над перката (непопсредсвено преди гъвкавото съединение) на за охлаждане на двигателя...Относно ЕГР работи смисъл, че не е елиминиран (запушен) както съм чул че правят някой...Проверих мембраната здрава е тъй като прави вакуум, но като я пипна от вътре (откъм оста) е буквално мокра от масло...Ще кача снимки, за да не говориме на изуст.
#11
Posted 07 January 2009 - 14:58
Ето снимките колеги...
Attached Files
#12
Posted 07 January 2009 - 19:07
Същият проблем, но моят ЕГР го изолирах. Смущаваше ми работата на мотора.
#13
Posted 07 January 2009 - 20:33
И при мен има омазняване. Това на първата снимка, дебитомер ли е какво ли е ... при мен буквално беше изплюто от трабата, и крачетата са потрошени. Побългарих работата но го хванах здраво. От тогава не съм имал проблем с турбото (преди отказваше да бачка след като вдигна над 120км/ч и после сваля под 100км/ч) Иначе за омазняването на дебитомера ... чудото от първата снимка , и моя е мазен винаги
#14
Posted 13 January 2009 - 15:19
Не е проблема толкова, че омазнява дебитомера, колкото че тече масло от мембраната на ЕГР-а върху турбината...ЕГР-а не е място дето трябва да постъпва масло...
#15
Posted 08 November 2009 - 19:16
и моят егр беше така свалих го изчистих го с кореселин и сега няма и капка масло
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users