
C220 CDI или E220 CDI
Започната от Станислав, 26 окт 2008 - 21:58:14
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 ноември 2008 - 12:38
Е, колега от един извор пием. Там я гледах, я. Има и други подобни обяви, но са малко по-скъпи и на повече км. Тази седмица може да отида за кола с един авер и си мислех да отида да я видя. Почти съм 100% сигурен, че е реална обява, щото си има адрес на къщата, а и другите подобни обяви също.
Та какво мислиш да я взема ли, струва ли си?
М/у другото като няма да има акциз, как стоят нещата с ДДС-то?
Та какво мислиш да я взема ли, струва ли си?
М/у другото като няма да има акциз, как стоят нещата с ДДС-то?
#17
Публикувано 03 ноември 2008 - 12:46
Тя, че е реална е. Имах в предвит да няма нещо умряло в нея! Инак само ще имаш разход по регистрация. Няма акцизи няма ДДС. Ако можеш да я закараш в TÜV или DEKRA да я преслушат на компа, ще е най-добре!
Успех!
На визя поне е супер!
Успех!
На визя поне е супер!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#18
Публикувано 03 ноември 2008 - 12:48
За твое добро колега-видиш ли такси -собръщаш се на другата страна и бягаш.
В сервиза съм виждал такива дето са си купили бившо такси- реването е огромно......
Не ми казваи ама тя била едикаква си ,много запазена и т.н може и така да е на пръв поглед ама в 99% после има реване огромно.
Особено кат добавим че новите коли не са вече милионери като старите......
В сервиза съм виждал такива дето са си купили бившо такси- реването е огромно......
Не ми казваи ама тя била едикаква си ,много запазена и т.н може и така да е на пръв поглед ама в 99% после има реване огромно.
Особено кат добавим че новите коли не са вече милионери като старите......
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#19
Публикувано 03 ноември 2008 - 12:52
За твое добро колега-видиш ли такси -собръщаш се на другата страна и бягаш.
В сервиза съм виждал такива дето са си купили бившо такси- реването е огромно......
Не ми казваи ама тя била едикаква си ,много запазена и т.н може и така да е на пръв поглед ама в 99% после има реване огромно.
Особено кат добавим че новите коли не са вече милионери като старите......
Колега прав си ама ако я пусне на компа и е в добро състояние, защо да не се метне на таксито!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#20
Публикувано 03 ноември 2008 - 14:00
Колега прав си ама ако я пусне на компа и е в добро състояние, защо да не се метне на таксито!
хекторе -наи малкото -виж че колата се продава от фирма- нали не мислиш че еи така погледнали са я от страни и а...аиде даи да я продадем....
Те са я огледали и са видяли че не става....никои не е болен да продава нещо с което наи малкото могат да се изкарват пари ....
И това ако на компа няма нищо ...ми е ела в сервиза ----ще ти я наглася и на компа няма да има нищо ......
При таксиджиите колата е средство за изкарване на пари - няма какво да умуваме тука - няма жал ...помпи се доколкото може и се ремонтира дотолкова да мине ТУФ ... другото е газ до ламарината ...трябва пари да вадят.
Казвам си моито мнение -а оттук нататък ...всеки има нещо на раменете ....да си го ползва както намери за добре.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#21
Публикувано 03 ноември 2008 - 16:07
Виждам, че живеете в Германия. Можете ли да ми кажете какво пише на немски в обясненията за колата. И откъде става ясно, че е от фирма - аз разбирам, че е от автокъща може би.
Все още не ми става ясно, ако има 2 коли на еднакви км примерно, като едната е била такси, то откъде може да се заключи, че е по-лоша. Само за по-лош интериор евентуално се сещам. Ако е била във таксиметрова фирма, то те нямат ли поддръжка.
Все още не ми става ясно, ако има 2 коли на еднакви км примерно, като едната е била такси, то откъде може да се заключи, че е по-лоша. Само за по-лош интериор евентуално се сещам. Ако е била във таксиметрова фирма, то те нямат ли поддръжка.
#22
Публикувано 03 ноември 2008 - 17:09
Значи, колата е от автокъща!
Екстри - АБС, Ел пакет, Имобилайзер, ЕСП, кожен салон, лети джанти, навигация, шибидах, серво, утопление на седалките, темпомат, централно заключване!
На тези км и дори да е такси би трябвало да е в добро състояние. Относно какви са разликите в колат като е такси, ще те излъжа - колегите ще ти кажат!
За туй ти казвам ако яе ходиш да я взимаш, веднага на един тест при TUV и DEKRA и там ще ти кажат всичко какво и има!
Екстри - АБС, Ел пакет, Имобилайзер, ЕСП, кожен салон, лети джанти, навигация, шибидах, серво, утопление на седалките, темпомат, централно заключване!
На тези км и дори да е такси би трябвало да е в добро състояние. Относно какви са разликите в колат като е такси, ще те излъжа - колегите ще ти кажат!
За туй ти казвам ако яе ходиш да я взимаш, веднага на един тест при TUV и DEKRA и там ще ти кажат всичко какво и има!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#23
Публикувано 03 ноември 2008 - 18:05
това за екстрите е ясно. Кажи какво пише по-долу - нещо за някакви грешки, уговорки и т.н.
#24
Публикувано 03 ноември 2008 - 22:32
Ако ти е на сърце я взимай!!!
На мен ми харесва,как изглежда
на снимките.
На мен ми харесва,как изглежда
на снимките.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#25
Публикувано 03 ноември 2008 - 23:34
А защо си мислите ,че колата е на тия километри (така и неможах да отворя обявата?). Точно таксиджиите въртят километражите като луди, не го казвам просто така, а щото един авер миналата събота 13 таксита (същия модел) върнал с по 50-60000км защото идвало време за TÜV / Pickerl (в Австрия). Само по скапания TUV може да се разбере колата на колко км е била , но като се връща километража за да не се плащат данъците?
Пример: Майката на най-добрата приятелка на гаджето има такси в Залцбург. Взе я нова Шкодата преди 2 години. Първите 2 или 3 години след първа регистрация не трябва да се ходи на преглед ... няма проблем... но дойде момента за преглед и тя идва до Виена да и се върне километража, че само по този начин може да докаже на данъчните, че е карала таксите по-малко (а всъщност вече близо 200 000км е навъртяла), но обявява данък за няма и 100 000км от които 30% са за лична употреба и не се облагат с данък. Питайте колегата tito ... или там как беше , той ще ви обясни врътките с данъчните.
Едно ви бих посъветвал: Търсете коли на малко километри... защото всичко друго почва да се разпада след време!
Личен опит:
1.) Брат ми си купува Волво С80 от Innsbruck,от някаф нашенец. Вади тоя сервизна книжка, че двигателя на колата е с менян 2002 година, когато колата е била на 200 000км. На километража пише 68000км. Викаме си супер, кола на малко км... да ама не. При първото влизане в сервиз тук в Австрия равносметката: 1000? за щанги, амуртесьори и тнт.
2.) Моята хубавица: C250TD 2000г. италианка: 320000+ километра ... викам си супер , това е мерцедес ще държи вечно. Смениха се някой консумативи (не може без да се сменят) и се зопочна от най-малките неща: Пръскачки за чистачките, O-пръстени (колата спре да пали), нещо вие отзад, викат че било нормално да вие но ме съмнява.
Някой от вас ще си кажат, че това са малки неща , да ама като изгубиш за всяко едно малко нещо по 1-2 дни да го оправяш , и да киснеш по майстори , какво правим?
Сами си правете изводите ....
Пример: Майката на най-добрата приятелка на гаджето има такси в Залцбург. Взе я нова Шкодата преди 2 години. Първите 2 или 3 години след първа регистрация не трябва да се ходи на преглед ... няма проблем... но дойде момента за преглед и тя идва до Виена да и се върне километража, че само по този начин може да докаже на данъчните, че е карала таксите по-малко (а всъщност вече близо 200 000км е навъртяла), но обявява данък за няма и 100 000км от които 30% са за лична употреба и не се облагат с данък. Питайте колегата tito ... или там как беше , той ще ви обясни врътките с данъчните.
Едно ви бих посъветвал: Търсете коли на малко километри... защото всичко друго почва да се разпада след време!
Личен опит:
1.) Брат ми си купува Волво С80 от Innsbruck,от някаф нашенец. Вади тоя сервизна книжка, че двигателя на колата е с менян 2002 година, когато колата е била на 200 000км. На километража пише 68000км. Викаме си супер, кола на малко км... да ама не. При първото влизане в сервиз тук в Австрия равносметката: 1000? за щанги, амуртесьори и тнт.
2.) Моята хубавица: C250TD 2000г. италианка: 320000+ километра ... викам си супер , това е мерцедес ще държи вечно. Смениха се някой консумативи (не може без да се сменят) и се зопочна от най-малките неща: Пръскачки за чистачките, O-пръстени (колата спре да пали), нещо вие отзад, викат че било нормално да вие но ме съмнява.
Някой от вас ще си кажат, че това са малки неща , да ама като изгубиш за всяко едно малко нещо по 1-2 дни да го оправяш , и да киснеш по майстори , какво правим?
Сами си правете изводите ....
#26
Публикувано 04 ноември 2008 - 10:14
Колегата брпи е прав и аз така си мислех, че такси на такива км си е малко странно, защото има още много хляб нея. Фаца - тук в немско пробега е само важен за застраховката, няма нищо общо с данъците!
Колега Станислав, трябва да си помислиш много хубаво дали да се метнеш на такова нещо, има много голям шанс този Мерц да рухне и после да ти излезе още една такава с ремонтите!
Колега Станислав, трябва да си помислиш много хубаво дали да се метнеш на такова нещо, има много голям шанс този Мерц да рухне и после да ти излезе още една такава с ремонтите!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#27
Публикувано 04 ноември 2008 - 11:35
Мислех си дали може да се провери във сервиз по-обстойно. Не само на компютър, но и отделно окачването, лагери, компресията на двигателя, помпи и т.н..
Колко би струвал такъв преглед в добър сервиз в Германия?
И още наистина какво означават допълнителните бележки на немски в описанието след екстрите? - 1.Hnad, Euro3, Klima, Ex Taxi, irrtümer / Änderungen / Tippfehler und Zwischenverkauf vorbehalten.
Тези таксиметрови фирми нямат ли оторозиран сервиз, където регулярно да си преглеждат автопарка?
И все пак не разбирам каква е разликата от това да си купиш кола от частно лице на 300-400 хил. км. и такси с подобен пробег, ако приемем, че и тази е на толкова. Каква е гаранцията, че частното лице се е грижело подобаващо за колата, а таксиджията не? Просто всичко ми се струва въпрос на качествен преглед преди покупката.
Вие за какви скрити дефекти се сещате, които не могат да се установят при пробното каране, а вече да съществуват?
Колко би струвал такъв преглед в добър сервиз в Германия?
И още наистина какво означават допълнителните бележки на немски в описанието след екстрите? - 1.Hnad, Euro3, Klima, Ex Taxi, irrtümer / Änderungen / Tippfehler und Zwischenverkauf vorbehalten.
Тези таксиметрови фирми нямат ли оторозиран сервиз, където регулярно да си преглеждат автопарка?
И все пак не разбирам каква е разликата от това да си купиш кола от частно лице на 300-400 хил. км. и такси с подобен пробег, ако приемем, че и тази е на толкова. Каква е гаранцията, че частното лице се е грижело подобаващо за колата, а таксиджията не? Просто всичко ми се струва въпрос на качествен преглед преди покупката.
Вие за какви скрити дефекти се сещате, които не могат да се установят при пробното каране, а вече да съществуват?
#28
Публикувано 04 ноември 2008 - 12:28
Виж сега - ако седна да ти обяснявам всичко -трябва полвин ден да пиша и незнам дали ще обхвана всичко.
Аз те съветвам и пари не искам.
Моето мнение е формирано от опитам и-имам около 10 години по сервизи -в Мерцедес и в Фолксваген- в автомобилния бизнес съм поне 20 години - та не че съм наи великияразбирач на света но ти казвам пак-видиш ли такси -далече.
Тая кола ако е здрава или поне има некаква надежда -бе първо някои от фирмата таксиджия ще я купи...въобще няма да стигне до обява.
и на 5 декри и ТУФ да идеш -ако хванат нещо -ще е само част от аисберга.....
Относно това дали от часно лице -естествено хора има всякакви- има и такива дето не поддържат ... но шанса е по голям значително да се уцели по читава.
Тука в немско съм купил не една кола - и за мене ,и за приятели и за услуга ,и за продаване....
Е купи ли се от фирма- 99,9% все нещо има покрито ,скатано,цената е по дебела и т.н
Давам ти пример и спирам- първата ми кола кат се преместих в немско -голф 2-елемнтарна кола ,знам всичко за нея - я купих от фирма -1 ден сам я оглеждал и после на другия ден полвин ден я карах ,смъкнах 800 марки от 2500 и накрая пак ме бяха прецакали с 2 дефекта дето не може да ги видиш и за 1 седмица каране.
Абе ако колата е 124 и е на 200 000 и е в добро състояние - то и искат 5 000 евро -а тая 210 и искат 7 .....
Но както искаш-мерак с пари се гаси.
Аз прикючих със съветването.
Успех
Аз те съветвам и пари не искам.
Моето мнение е формирано от опитам и-имам около 10 години по сервизи -в Мерцедес и в Фолксваген- в автомобилния бизнес съм поне 20 години - та не че съм наи великияразбирач на света но ти казвам пак-видиш ли такси -далече.
Тая кола ако е здрава или поне има некаква надежда -бе първо някои от фирмата таксиджия ще я купи...въобще няма да стигне до обява.
и на 5 декри и ТУФ да идеш -ако хванат нещо -ще е само част от аисберга.....
Относно това дали от часно лице -естествено хора има всякакви- има и такива дето не поддържат ... но шанса е по голям значително да се уцели по читава.
Тука в немско съм купил не една кола - и за мене ,и за приятели и за услуга ,и за продаване....
Е купи ли се от фирма- 99,9% все нещо има покрито ,скатано,цената е по дебела и т.н
Давам ти пример и спирам- първата ми кола кат се преместих в немско -голф 2-елемнтарна кола ,знам всичко за нея - я купих от фирма -1 ден сам я оглеждал и после на другия ден полвин ден я карах ,смъкнах 800 марки от 2500 и накрая пак ме бяха прецакали с 2 дефекта дето не може да ги видиш и за 1 седмица каране.
Абе ако колата е 124 и е на 200 000 и е в добро състояние - то и искат 5 000 евро -а тая 210 и искат 7 .....
Но както искаш-мерак с пари се гаси.
Аз прикючих със съветването.
Успех
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни