
C220 CDI или E220 CDI
Започната от Станислав, 26 окт 2008 - 21:58:14
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 октомври 2008 - 21:58
Здравейте!
Решил съм да си купя кола с common real и засега съм се спрял на Мерцедес Е220 cdi (2000 или 2001г. - до 15000лв.) или С220 cdi (със сдвоените фарове, 2001г. за 18000лв. намерих, че и с навигация). Мислех си и за Мазда 6 или новата Омега 2,2 DTL, но те като че ли засега отпадат.
Ще се радвам да чуя вашите мнения за Мерцедесите за разликите в поддръжката им (на еднакви км. са) като цена, колко е голяма разликата във возията и комфорта, каква ще е разликата в консумацията като и двете са по 143 к.с.?
И в крайна сметка коя ще ми препоръчате?
Решил съм да си купя кола с common real и засега съм се спрял на Мерцедес Е220 cdi (2000 или 2001г. - до 15000лв.) или С220 cdi (със сдвоените фарове, 2001г. за 18000лв. намерих, че и с навигация). Мислех си и за Мазда 6 или новата Омега 2,2 DTL, но те като че ли засега отпадат.
Ще се радвам да чуя вашите мнения за Мерцедесите за разликите в поддръжката им (на еднакви км. са) като цена, колко е голяма разликата във возията и комфорта, каква ще е разликата в консумацията като и двете са по 143 к.с.?
И в крайна сметка коя ще ми препоръчате?
#2
Публикувано 27 октомври 2008 - 07:32
... колко е голяма разликата във возията и комфорта...
Я какъв странен въпрос

Според теб кое е по-приятно,да стоиш на дървен стол в кухничката или на дивана в хола?!
#3
Публикувано 27 октомври 2008 - 09:07
Е, кажи нещо по-подробно. Досега не съм карал Мерцедес и не знам какво да очаквам от С и Е класата. Сега карам Ауди В4 и си вози твърдо щото има и твърдо окачване. Затова питам за мнения и за Мерцедесите - и при тях ли С класата си е твърда. Относно размерите е ясно, но на мен не ми трябва огромна кола, още повече, че и разхода ще е по-голям.
Та С класата такова дърво ли е както пишеш?
Та С класата такова дърво ли е както пишеш?
#4
Публикувано 27 октомври 2008 - 17:11
Станиславе, след Б4-ката и двата ще ти харесат.. Принципно Е класата е по-луксозната кола, по-широка е, по-стабилна, но и малко по-скъпа за поддръжка. При равни други условия тя би траябвало и да е по-скъпата.
Това обаче изобщо не значи, че Цетката е дърво, да на фона на Е е по-малка, по-твърда , но и тя си има предимства - например по-универсален автомобил е, според мен, не само круизер за дълъг път, какъвто е Е-то (за мен поне), в известен смисъл.
Абе всеки си знае и си преценя. За себе си отчитам, че предвид факта, че работя в центъра на София бих имал проблем с паркирането на Е класа, иска повече място. Но това е чисто субективно.
Иначе ако можеш да си го позволиш и си сигурен в качествата и на двете - собственици, стопанисване, проблеми и те са идентични, Е-то е по-луксозната и по-представителната кола.
Като мотори не съм сигурен дали не са и абсолютно еднакви, поне са много сходни. Автоматите са еднакви - 722.6 петстепенни, необслужваеми на теория труднообслужваеми на практика, но ако са в ред и ги ослужиш са разкошни като надежност и характеристики, типтроници са.
Като разход - смесено около 7,5-8 нафта, в града 9-11 на дълъг път 5-7 зависи от ряза, задръстванията и горивото. Е класата е май 3-400 кила повече, може да се провери, не зная точно, Ц-ката е 2 тона, което дава отражение и в разхода, иначе аеродинамиката и на двете е перфектна.
Ако случиш с екземпляр ще си супер доволен.
По-добре внимавай коя е по-читавата кола, оттам тръгни, защото ако имаш проблеми, те обикновено са свързани с доста средства.
Електрониките са бъгави, като че ли Цетката има повече проблеми...
Успех!
Това обаче изобщо не значи, че Цетката е дърво, да на фона на Е е по-малка, по-твърда , но и тя си има предимства - например по-универсален автомобил е, според мен, не само круизер за дълъг път, какъвто е Е-то (за мен поне), в известен смисъл.
Абе всеки си знае и си преценя. За себе си отчитам, че предвид факта, че работя в центъра на София бих имал проблем с паркирането на Е класа, иска повече място. Но това е чисто субективно.
Иначе ако можеш да си го позволиш и си сигурен в качествата и на двете - собственици, стопанисване, проблеми и те са идентични, Е-то е по-луксозната и по-представителната кола.
Като мотори не съм сигурен дали не са и абсолютно еднакви, поне са много сходни. Автоматите са еднакви - 722.6 петстепенни, необслужваеми на теория труднообслужваеми на практика, но ако са в ред и ги ослужиш са разкошни като надежност и характеристики, типтроници са.
Като разход - смесено около 7,5-8 нафта, в града 9-11 на дълъг път 5-7 зависи от ряза, задръстванията и горивото. Е класата е май 3-400 кила повече, може да се провери, не зная точно, Ц-ката е 2 тона, което дава отражение и в разхода, иначе аеродинамиката и на двете е перфектна.
Ако случиш с екземпляр ще си супер доволен.
По-добре внимавай коя е по-читавата кола, оттам тръгни, защото ако имаш проблеми, те обикновено са свързани с доста средства.
Електрониките са бъгави, като че ли Цетката има повече проблеми...
Успех!
#5
Публикувано 27 октомври 2008 - 17:26
Всеки си формира лично мнение и аз споделям моито - не може да се сраванява магаре с кон.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 27 октомври 2008 - 18:31
... и не знам какво да очаквам от С и Е класата. Сега карам Ауди В4...
Еми все едно от Б4 да се качиш на 100!!!
Нали се сещаш че в момента сравняваш 203 и 210 и от гледна точка на модерното 203 води много напред.
А защо закотви на 220ЦДИ?И защо пък въобще на ЦДИ.Аз съм малко пристрастен и ако трябва да избирам между двете...няма какво да избирам.Вземам една 210 след фейслифта,автомат и 300 Дизел Турбо мотор.Това си е стария изпитан мотор който ако е читав,не го пънеш постоянно и му сменяш навреме маслата ще погребе купето.Лесен за обслужване (то голямото обслужване,да гръмне една свещ на две години),може да гори малко,може и повече но може и много да върви.Една свещ на ЦДИ-то ти струва колкото ремонта на този мотор.
Е на един колега брат му скоро си купи такова нещо и е бил толкова очарован как вече три месеца нищо не е правил по колата(има я от три месеца), е преди е карал италиянска щайга ама това е друг въпрос.
#7
Публикувано 27 октомври 2008 - 19:08
Вземаи 203.Изглежда в пъти по-добре,има по-съвременна концепция и в интериора и в екстериора!Екласата спрямо 203 изглежда по-стара и тромава има феис лифт и тои е по добре.220 CDI е по -добре на С класата,з-то е по-лека и по-малка,на Екласа този мотор и е малък и е бавничка.Там нещо 270 CDI трябва да гледаш.И един съвет от мен:не си вземаи автомат на старо.
#8
Публикувано 27 октомври 2008 - 19:43
...И един съвет от мен:не си вземаи автомат на старо.
Лично мнение - пълни глупости. Моя като е 1994 та ?
Автомат на ново какво е - след 80-100 000 трябва да му смениш маслото, ама нямам как, нали?
Станиславе, ако аз имах възможност си вземам Е290 тд - невероятен двигател и ако не беше дошла новата технология, може би щеше още да се произвежда.
По принцип съм за Е класата, защото е по-удобна, по-комфортна, а този 0,5 литър на 100 км едва ли би трябвало да те събори, щом си решил да имаш МБ.
Тези коли не са правени за състезание - така че и тази 1 секунда няма да ти помогне. А повярвай ми - ако имах възможност S ката би ми прилягала много добре на корема ми.

#9
Публикувано 28 октомври 2008 - 12:41
Може би съм малко пристрастен в един спор, но фактите са следните - имам Е290ТД,97 г,автоматик от 2 години - имал съм проблем с радиатора на климатика/200-300 лв/,алтернатор/120 лв/,другото е смяна на масло,филтри,гуми и мнооого каране - по около 5-6000 км на месец.Разхода е м/у 6.5 л/100 км до 9 л/100 км, в зависимост от сезона/клима вкл./изкл/,градско - извънградско и т.н. Комфорта е несравним с този на Ц-класата.Да не говорим що народ около мен с Ц220ЦДИ изреваха от помпи и електроники,отделно ако шофьора дръпне седалката до край,зад него никой не може да седне.Ама пък в крайна сметка, който плаща,той поръчва музиката
Важното е че е Мерцедес!!!
#10
Публикувано 28 октомври 2008 - 13:58
E- класа не се чуди.
#11
Публикувано 01 ноември 2008 - 16:57
А защо закотви на 220ЦДИ?И защо пък въобще на ЦДИ.Аз съм малко пристрастен и ако трябва да избирам между двете...няма какво да избирам.Вземам една 210 след фейслифта,автомат и 300 Дизел Турбо мотор.Това си е стария изпитан мотор който ако е читав,не го пънеш постоянно и му сменяш навреме маслата ще погребе купето.Лесен за обслужване (то голямото обслужване,да гръмне една свещ на две години),може да гори малко,може и повече но може и много да върви.и мотор.
Е на един колега брат му скоро си купи такова нещо и е бил толкова очарован как вече три месеца нищо не е правил по колата(има я от три месеца), е преди е карал италиянска щайга ама това е друг въпрос.
Така е, прав си, става дума за моя брат.
Ама това W210 след фейса, с 300 TD .......го нема.
Има само CDI.
#12
Публикувано 03 ноември 2008 - 11:19
Сега намерих една бежова Е-класа 200 CDI от 12/2002 с новите наклонени фарове за около 16 000 лв. Обаче е била такси в Германия и е на 221 000 км. Вътре е с кожа и е доста запазена, както и от вън. Какво мислите за това - наистина е била такси, но пък не е на повече км от другите дето не са били, а са по-скъпи. Знам, че този мотор с 122 к.с. няма да дърпа кой знае колко, но аз и не търся бегачка. Разходът е по-важен за мен, а и разбира се да е издръжлива. Дали е добра сделка за 16 хил. лв?
#13
Публикувано 03 ноември 2008 - 11:28
Колега, пусни малко снимки ако имаш и ще ти кажеме за какво идва реч.
Такси на 220к км е малко съмнително. Обикновенно такситата ги продават поне над 300к ако не и повече, но може и да е реална тази обява или поне километрите!
Такси на 220к км е малко съмнително. Обикновенно такситата ги продават поне над 300к ако не и повече, но може и да е реална тази обява или поне километрите!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#15
Публикувано 03 ноември 2008 - 12:10
Хахаха колега точно тази я ъагледах в мобилето.де МИ не е лоша но трябва да се преслуша! Май си е реална обявата. Сега ако вече има нещо скапано което да не е упоменато в обявата е друг въпрос!
Но принципно, тези км са нищо за този модел, още повече че е такси а те усилени в някой аспекти от нормалните варианти!
http://suchen.mobile...amp;tabNumber=1
ето я обявата за колегите!
Но принципно, тези км са нищо за този модел, още повече че е такси а те усилени в някой аспекти от нормалните варианти!
http://suchen.mobile...amp;tabNumber=1
ето я обявата за колегите!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни