Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Тези накладки за смяна ли са?малко тъпа тема


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#31 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 октомври 2008 - 19:29

А така.Ами ако диска е крив,задължително ли се подменя?

Нямам представа с какви накладки съм.Последния път като са сменяни не съм карал колата аз,а и този дето ги е сменял,не помни.
Да,дисковете са много ръждиви.Направо им люпя ръждата с нокът.Това е защото не се кара често колата.
  • 0

#32 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 28 октомври 2008 - 20:00

Не е много добре таз ръжда,то от това ти тресе,и провери първо задните!!! ..... Ами ако искаш да спре тресенето трябва да смениш дисковете комплект за едната ос!!!
  • 0

#33 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 октомври 2008 - 20:04

Хмм да тресе от ръждата не ми се вярва!

По-вероятно е да има крив диск или блокирало буталце на някое от спирачните апарати.
  • 0

#34 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 28 октомври 2008 - 20:11

Е,добре де ............. Като и на ръка го махаш слоя,я си помисли какво става когато накладката се допре до диска .... колко люспи според теб изхвърчат и какъв дисбаланс се създава ...... А ако е блокирало буталце,най-лесно е да видиш коя накладка е износена повече ....
  • 0

#35 stoian

stoian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 664 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златица
  • Интереси:Риболов
    Мотори

Публикувано 28 октомври 2008 - 20:35

Никакви люспи няма да се разхвърчат,
защото накладките допират огледалните
повърхности.
Тресенето може да е и от крива джанта,
или крива гума.
Според мен само накладките са за смяна.
  • 0
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден

#36 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 октомври 2008 - 20:48

Да накладките съм ги предвидил.Тресене има само при спиране и то като хвърча например със 140 и тръгна да спирам по рязко.
Ако беше от крива джанта щеше да тресе и при движение,а не сам опри спиране.
Ръждата е само по края на диска,а това не влияе на спирането.

Ще разберем,какво е след като ги сменим. :)
  • 0

#37 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 28 октомври 2008 - 20:57

Като ги смениш,нищо няма да разбереш,защото вече няма да го има ...... :) Все пак драсни два реда дето се вика,да знаем и ние .... :)
  • 0

#38 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 29 октомври 2008 - 02:19

Аз поне рьжда не виждам,тая кола се кара и рьжда няма,а и не тресе от това.Просто спри да ги миеш поне час след като си карал колата и няма да се кривят толкова.
  • 0
.

#39 Paulus

Paulus

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дивият Запад
  • Автомобил:
    190D 2,5turbo '89 - sold, S203 C220CDI 150hp '04

Публикувано 29 октомври 2008 - 16:03

Щом тресе при спиране е от крив диск. Ако не ти се дават пари го занеси на стругар да го обере и ще си решиш проблема. Ако е прекомерно износен взимай нови.
  • 0
Mercedes-Benz W201 190D 2,5turbo

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение

#40 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 29 октомври 2008 - 17:17

Ще пиша пак като взема новите накладки.Тайно се надявам да спре да тресе.Това със стругаря е добра идея.
  • 0

#41 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 30 октомври 2008 - 19:08

Това със стругаря НЕ Е добра идея.
Не караш ситроен АХ, колата е тежка.
Още нещо - като теглиш чертата операцията при стругаря излиза колкото 1 нов диск(труд+труд за монтаж/демонтаж+време и т.н.)
Предполагам знаеш, че с новите дискове караш леко и спираш леко, минимум 200-300 км.
Да не вземеш да ги изпробваш веднага как здраво спират?!?
Успех!
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#42 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 октомври 2008 - 19:23

Не го знаех.
  • 0

#43 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 октомври 2008 - 19:27

Това със стругаря НЕ Е добра идея.
Не караш ситроен АХ, колата е тежка.
Още нещо - като теглиш чертата операцията при стругаря излиза колкото 1 нов диск(труд+труд за монтаж/демонтаж+време и т.н.)
Предполагам знаеш, че с новите дискове караш леко и спираш леко, минимум 200-300 км.
Да не вземеш да ги изпробваш веднага как здраво спират?!?
Успех!

Напълно съм съгласен с 1,2,3 и..........6 ти ред :icon_coolgrin:
Пздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#44 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 30 октомври 2008 - 23:31

Процедурата на струга се прави единствено за да се вземат ръбовете, каквито според снимките почти няма.
Ако има съмнения за биене от тях, стругаря няма да ги оправи.
В този случай наистина не виждам причина да се "водят" на струг но като цяло няма нищо толкова несъвместимо с S-класата тази идея!
Струговането им не води до ослабване.

А аз също мисля, че има ли биене при спиране, нищо друго освен замяна на диска няма да свърши работа.
При мен ситуацията е идентична със явна разлика в снимките.
Моите дискове имат значителен ръб, отворите за вентилкация са пълни с ръжда, люспи и мърсотия.
А от едно известно време и усещам биене при спиране. Са като се замисля, откакто не го карах активно за около месец.
Директни пътници са но в накладките има още живот и затова споменах, че им е рано - аз така или иначе скорости над 120 не харесвам ;)
  • 0

879897.png


#45 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 30 октомври 2008 - 23:47

Абе според мен има блокирало буталце и затова бие.Другата седмица ще ги правя тия работи,че пак се насъбраха проблеми.
Иначе по принцип и аз карам със максимум 120-130,но с тази кола нещо ми става.Все едно си бия дозата и.... :60:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни