
Тези накладки за смяна ли са?малко тъпа тема
Започната от shotgun600, 23 окт 2008 - 15:11:08
46 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 октомври 2008 - 19:29
А така.Ами ако диска е крив,задължително ли се подменя?
Нямам представа с какви накладки съм.Последния път като са сменяни не съм карал колата аз,а и този дето ги е сменял,не помни.
Да,дисковете са много ръждиви.Направо им люпя ръждата с нокът.Това е защото не се кара често колата.
Нямам представа с какви накладки съм.Последния път като са сменяни не съм карал колата аз,а и този дето ги е сменял,не помни.
Да,дисковете са много ръждиви.Направо им люпя ръждата с нокът.Това е защото не се кара често колата.
#32
Публикувано 28 октомври 2008 - 20:00
Не е много добре таз ръжда,то от това ти тресе,и провери първо задните!!! ..... Ами ако искаш да спре тресенето трябва да смениш дисковете комплект за едната ос!!!
#33
Публикувано 28 октомври 2008 - 20:04
Хмм да тресе от ръждата не ми се вярва!
По-вероятно е да има крив диск или блокирало буталце на някое от спирачните апарати.
По-вероятно е да има крив диск или блокирало буталце на някое от спирачните апарати.
#34
Публикувано 28 октомври 2008 - 20:11
Е,добре де ............. Като и на ръка го махаш слоя,я си помисли какво става когато накладката се допре до диска .... колко люспи според теб изхвърчат и какъв дисбаланс се създава ...... А ако е блокирало буталце,най-лесно е да видиш коя накладка е износена повече ....
#35
Публикувано 28 октомври 2008 - 20:35
Никакви люспи няма да се разхвърчат,
защото накладките допират огледалните
повърхности.
Тресенето може да е и от крива джанта,
или крива гума.
Според мен само накладките са за смяна.
защото накладките допират огледалните
повърхности.
Тресенето може да е и от крива джанта,
или крива гума.
Според мен само накладките са за смяна.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#36
Публикувано 28 октомври 2008 - 20:48
Да накладките съм ги предвидил.Тресене има само при спиране и то като хвърча например със 140 и тръгна да спирам по рязко.
Ако беше от крива джанта щеше да тресе и при движение,а не сам опри спиране.
Ръждата е само по края на диска,а това не влияе на спирането.
Ще разберем,какво е след като ги сменим.
Ако беше от крива джанта щеше да тресе и при движение,а не сам опри спиране.
Ръждата е само по края на диска,а това не влияе на спирането.
Ще разберем,какво е след като ги сменим.

#37
Публикувано 28 октомври 2008 - 20:57
Като ги смениш,нищо няма да разбереш,защото вече няма да го има ......
Все пак драсни два реда дето се вика,да знаем и ние ....


#38
Публикувано 29 октомври 2008 - 02:19
Аз поне рьжда не виждам,тая кола се кара и рьжда няма,а и не тресе от това.Просто спри да ги миеш поне час след като си карал колата и няма да се кривят толкова.
.
#40
Публикувано 29 октомври 2008 - 17:17
Ще пиша пак като взема новите накладки.Тайно се надявам да спре да тресе.Това със стругаря е добра идея.
#41
Публикувано 30 октомври 2008 - 19:08
Това със стругаря НЕ Е добра идея.
Не караш ситроен АХ, колата е тежка.
Още нещо - като теглиш чертата операцията при стругаря излиза колкото 1 нов диск(труд+труд за монтаж/демонтаж+време и т.н.)
Предполагам знаеш, че с новите дискове караш леко и спираш леко, минимум 200-300 км.
Да не вземеш да ги изпробваш веднага как здраво спират?!?
Успех!
Не караш ситроен АХ, колата е тежка.
Още нещо - като теглиш чертата операцията при стругаря излиза колкото 1 нов диск(труд+труд за монтаж/демонтаж+време и т.н.)
Предполагам знаеш, че с новите дискове караш леко и спираш леко, минимум 200-300 км.
Да не вземеш да ги изпробваш веднага как здраво спират?!?
Успех!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#42
Публикувано 30 октомври 2008 - 19:23
Не го знаех.
#43
Публикувано 30 октомври 2008 - 19:27
Напълно съм съгласен с 1,2,3 и..........6 ти редТова със стругаря НЕ Е добра идея.
Не караш ситроен АХ, колата е тежка.
Още нещо - като теглиш чертата операцията при стругаря излиза колкото 1 нов диск(труд+труд за монтаж/демонтаж+време и т.н.)
Предполагам знаеш, че с новите дискове караш леко и спираш леко, минимум 200-300 км.
Да не вземеш да ги изпробваш веднага как здраво спират?!?
Успех!

Пздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#44
Публикувано 30 октомври 2008 - 23:31
Процедурата на струга се прави единствено за да се вземат ръбовете, каквито според снимките почти няма.
Ако има съмнения за биене от тях, стругаря няма да ги оправи.
В този случай наистина не виждам причина да се "водят" на струг но като цяло няма нищо толкова несъвместимо с S-класата тази идея!
Струговането им не води до ослабване.
А аз също мисля, че има ли биене при спиране, нищо друго освен замяна на диска няма да свърши работа.
При мен ситуацията е идентична със явна разлика в снимките.
Моите дискове имат значителен ръб, отворите за вентилкация са пълни с ръжда, люспи и мърсотия.
А от едно известно време и усещам биене при спиране. Са като се замисля, откакто не го карах активно за около месец.
Директни пътници са но в накладките има още живот и затова споменах, че им е рано - аз така или иначе скорости над 120 не харесвам
Ако има съмнения за биене от тях, стругаря няма да ги оправи.
В този случай наистина не виждам причина да се "водят" на струг но като цяло няма нищо толкова несъвместимо с S-класата тази идея!
Струговането им не води до ослабване.
А аз също мисля, че има ли биене при спиране, нищо друго освен замяна на диска няма да свърши работа.
При мен ситуацията е идентична със явна разлика в снимките.
Моите дискове имат значителен ръб, отворите за вентилкация са пълни с ръжда, люспи и мърсотия.
А от едно известно време и усещам биене при спиране. Са като се замисля, откакто не го карах активно за около месец.
Директни пътници са но в накладките има още живот и затова споменах, че им е рано - аз така или иначе скорости над 120 не харесвам

#45
Публикувано 30 октомври 2008 - 23:47
Абе според мен има блокирало буталце и затова бие.Другата седмица ще ги правя тия работи,че пак се насъбраха проблеми.
Иначе по принцип и аз карам със максимум 120-130,но с тази кола нещо ми става.Все едно си бия дозата и....
Иначе по принцип и аз карам със максимум 120-130,но с тази кола нещо ми става.Все едно си бия дозата и....

1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни